csak ennyi egyenlõre meg hogy lesz benne zsákoló vereseny is
eddig 2 embert készítettek el láthatóan V.Carter és L.James ja és 1 pálya(cleavlandé) és 2 ruha de már fojnak a lészítgetések az EA nál
zsákoló versenyrõl annyit hogy szerintem bonyolult lesz eléggé legalábbis szerintem de reméljük sokkal jobb lesz mint a 2004 bár 2004 is remek lett 2003 hoz képest
ja kiadás rajta van képen:November
bocs de a képet törölték reméljük ujra lessz majd
kisé korai nem?
Szerintem a 2003 jobb volt, mint a 2004, legalábbis játszhatóságra, irányíthatóságra.
na senki nem ír? akkor itt egy kérdés:mit vársz az új nba live tól?fõleg a grafika írányítoság meg a zsákolóversenyekre vagyunk szerintem kiváncsiak
novemberben jön csak, akkor meg mit akarsz itt vele? jóhogy nem ír senki...
majd fog legalább 1# ilyen topic :D
Azt várom, hogy legyen végre konkurenciája az EA gamesnek kosárlabda fronton, és akkor biztos sokkal többet újítanának évrõl évre, mint ezidáig.
Elsõsorban sztem a cpun kéne vmit javítani, mert jelenleg nevettséges, amit csinál.
Zsákolo verseny sztem olyasmi lesz mint sydney 2000-ben a diving miko ugrani kellett kombináciokat kell nyomkodni
na ha ez nem lesz az év sport játéka vagy legalább a 2. lehetne
kell még kép?adok is
Jöhet még Meg leírhatnál mindent, amit a dunk contestrõl tudsz. Kösz.
PC-CD: October 19th, 2004 Playstation 2: October 19th, 2004 Xbox: October 19th, 2004 Gamecube: October 19th, 2004
Remember, you can keep up with the latest release dates for your part of the world in the Release Date Thread in the NLSC Forum.
Features
Please note that this information is subject to change as we learn more about NBA Live 2005.
2004/2005 Season Rosters Dynasty Mode
Play 25 seasons with the team of your choice Rookie Draft (including trading of draft picks) Free Agency, Trades and Roster Management Earn "Dynasty Extras" that can be used to buy rebounding coaches, dribbling coaches, etc Training Camp - make sure your players are in top shape for the upcoming season Training Sessions - train individual players or your entire team to overcome weaknesses EA Sports Hall of Fame - collect trophies, view individual and team records EA Sports Ticker - view scrolling stats such as up-to-date league scores, league leaders, trades, injuries and more Enhanced 10-Man Freestyle Control "Freestyle Air" - gives you control over mid-air moves including dunks and layups New Defensive AI Authentic NBA arenas Real NBA shoes including Nike, Reebok and Adidas NBA Store - buy accessories and retro jerseys with points earned in Dynasty Mode Inactive Roster - Can have less than 12 players on the active roster New animations and cut-scenes New player models and details NBA Legends and All-Decade Teams One-on-One Mode In-Game Commentary by Marv Albert & Mike Fratello
Available On...
PC CD-ROM Playstation 2 (PS2) Microsoft Xbox Nintendo Gamecube
amcsi inf: Elevate your game on both ends of the court with NBA LIVE 2005. With EA SPORTS™ Freestyle Control, create awe-inspiring dribble moves, highlight-reel dunks, and tenacious defensive plays that express your individual playing style. All-new 10-man Freestyle adds individual player movements and spacing, creating a realistic feel like never before. Enhanced player graphics that vividly reproduce each NBA player reach new heights while multiple game modes including Dynasty Mode™ put you in the middle of the action. Levitate and create with NBA LIVE 2005. Freestyle Control: Brings brand new moves and puts even more control into the user’s hands, also allowing further player differentiation with signature moves. Offensive improvements include new user-controlled put-back and tip-in technology, new in-air shot adjustments, and new Alley-Oop pass and reception animations. Defensive additions include new scenarios for both dunks and jump shots, and shot block scenarios from behind and the side. New Graphics Engine: Vividly reproduces each NBA player to reach new heights, utilizing improved body types with higher-resolution textures used for faces, uniforms, tattoos and accessories. Player Animation: 10-man Freestyle this year gives you all-new in-air scenarios and realistic player movement.
már tuti hogy lessz zsákolóverseny,3as dobó verseny,újonc vs másodéves rangadó, de sajna az irányítók párharca még nem lessz be majd jövõre :) források:IGN
Latom ebbe a topikba csak en jarok:) NA sebaj aki szeretne NBA Live 2005öt nyerni az nezzen be ide: http://fbl.jatekok.hu/kezdo.php
ha nem szeretne nyerni akkor is
letölthetõ egy teljes SAS- HOU NBA Live 2005 meccs negyedenként innen
leszedted KG? ha igen akkor mesélj milyennek látod:) a képek pedog jók nagyon! csak nekem tünik furának a játékosok körül az a fehéres körvonal? lehet nem jól látom:)
hááát nemsok érdemi változást látok a 2004-hez képest a játékmenetet tekintve. Megjegyzem aki játszik elég láma módra nyomja, starteren csak emberrõl dob, meg T-Mac-el állandóan nyomul be zsákolni. Igazából mintha az eltúlzott blokkolásokból visszavettek volna, de így meg sok a faultos lerántás. A legtöbbet be is fújják persze. Még mindig idegesítõ ahogy a gép tökéletesen követi a labdás embert, tehát szinte lehetetlen 1-1 ben megoldani valamit, és a legcélszerûbb védekezés továbbra is csak az lesz, hogy váltsunk le a labdásról, mert a gép úgyis tökéletesen követi azt (CPU defense-nek hívják ezt sokan) Úgy láttam az elzárások idén már nem lesznek olyan hatékonyak, egyszer sem ragadt be a védõ a zárást adó játékosba. Ez engem aggaszt, mert erre építettem eddig :P A grafika túl csillogó sztem, nekem annyira nem jön be, a mozgások mintha kissé le lettek volna lassítva, és finomítottak is valamelyest rajtuk, de összességében majdnem ugyanazok, mint a 2004-ben. T-Mac húzott egy újfajta 360-at, jól nézett ki, de a többi zsákja ugyanaz volt mint az eddigiek. Összességében sztem sok újat nem nyújt majd a játék, tavaly jóval több változás történt az elõdhöz képest.
láttam én is a zsákversenyes videókat, a legtöbb mozdulat nagyon irreális sajnos. Pl 720 fokos pörgés a levegõben, meg kétszer áthúzza a lába alatt és hasonlók. Ilyeneket max dobbantóval lehetne csinálni. Azért persze jó, hogy ilyen is van, de ennyire nem kellett volna eltúlozni.