OFF: A Microsoft szoftverfejlesztõitõl kiszivárgott információk szerint az elõzetes ajánlás például egy kétmagos processzort ír elõ, amelynek az órajele 4-6 GHz! Mindemellett egy, a Longhornt futtató számítógépnek rendelkeznie kellene még több, mint 2 GB-nyi memóriával, legalább 1 TeraByte szabad merevlemez-területtel, valamint gigabites hálózati csatlakozóval és IEEE 802.11g szabványú WlAN-adapterrel.
"hogy a Windows Longhorn alapja is 4GB proci lesz" 4 GB-os proci az jó???
Induljunk ki abból hogy 2005 Q2 a megjelenés! Az még "majdnem" fél, de inkább háromnegyed év.
Mire optimalizálni kezdik, már az nem az ATI 9x00 és GF FX lesz a mérvadó. Alapvetõen nem azt mondom, hogy ezek már szarok lesznek, de már majdnem "alsó" kategóriásak.
Meg ugye nem csak szoftverrõl szólnak a játékok (lsád. DOOM3), hanem hardverrõl is. Bár addig még sok gombócot kell megenni és sokat kell aludni...
(megjegyezném, itt az SGn is meg a MS-nél is lehetett olvasni már, hogy a Windows Longhorn alapja is 4GB proci lesz. És az is milyen messze van!)
Itten mé nem van banner ottan fönt? Kéne valami pofás darab. Mondjuk egy A-10 Thunderbolt ha a szívemre hallgatok.
Szerintem nem a proci fogja a súlyt nyomni a latba. Doom3-nál sem az számított. Izmos VGA és memória kell majd. Sztem az az 1.6 bõven elég lesz procinak.
Igy van Bercy! Engem sem nagyon izgat, milyen szép a game. Legalábbis annyira nem, h egy-két százezert ráb*sszak a gépre. Leveszem minimumra azt csá. Ugyis fut a játék.
engem nem kulonosebben zavar a gepigeny. ugyis minimum-on fogom nyomni(eleinte lesz csak fonn a graf h megnezzem milyen is).
Te mirõl beszélsz???? X800 lol D3 hoz kell hogy ulra highon nyomjad. Nem lesz nagy igénye.De majd meglátjuk.
az optimalizálatlan DC gépigénye szvsz még így is alatta lesz a BF2-ének már csak a szkrínshotokból ítélve is, az én gépemen a DC high beállításokkal simán fut de a BFV pl. már nem szóval szépen azon a gépen nem fog a BF2 elfutni
Osztom Ghost véleményét, már ami a konfigot illeti. Nézzétek már meg a képeket, ez alá majd kell bizony vas, és a Dice eddig se arról a nagy optimalizációjáról volt híres...
A DC-rõl jobb ha nem beszélsz, mert az egy összedobott agyon mod-olt nem hivatalos kiegészítõ, amit nem is optimalizáltak. Rossz a példa. Szvsz azzal amit grebber leirt minden minimumon fog csak menni.
Akkor játsszál egy pár klán-war-t és megérted, hogy a taktika gyõzni tud egy erõsebb csapaton. Nem kell hozzá mega skill-esnek lenni, sõt... Egyébként meg vannak gyenge stratégiák, amiket legyõz a skill, de a jókat elég ritkán.
Nem játszottam klán wart. Laikus véleményem annyi, hogy minden terv végrehajtásának az az (egyik és elég fontos) végsõ stádiuma hogy puskával, tankkal, akármivel oda kell menni és ki kell nyírni az ellent hogy végre lehessen hajtani az elõre eltervezetteket. Nem azt mondom hogy a stratégia lényegtelen hanem azt, hogy megfelelõ játéktudás nélkül hiába van brilliáns terved ha a csapatod azt nem képes végrehajtani, ha a repülõid az elsõ fél perc után már felszállni sem tudnak és a tankjaidat fényévekrõl kilövi az ellenfél.
arra céloztam hogy egy szervezetlenebb de szkillesebb csapat gyõzni fog a szervezettebb de rosszabb ellen mivel hiába a jó taktika ha azt a csapat nem tudja végrehajtani mert a létszám fele mindig a respawnra vár vagy pl. hiába "kapja parancsba" valaki hogy õrizzen egy zászlót HoShiMinh-en, ha elsõre nem szedi le a támadót akkor második esélye már nem lesz és borul a terv
Szvsz igenis számít a taktika. Persze a refelexek, meg egyéb skillek a meghatározóak a legtöbb helyzetben, de ha egy csapat nyerni is akar, akkor bizony nem mindegy milyen taktikájuk van.
Ez igy nem igaz. Ha egy csapat egy zászlót betámad amit csak egy ember véd, csak akkor tudja az az egy ember legyõzni õket, ha a másik valami nagyon noob láma team. És jó taktikával lehet nyerni jobb csapat ellen! A dc-ben meg pláne, pedig az is fps, és az áll legközelebb a BF2-höz.
Hát nem :) de a taktikázás fps-ekben amúgy is csak másodlagos, a gyorsabb reflex és jobb célzás bizonyos szintig kompenzálhatja az ellenfél csapatmunkáját sõt le is gyõzheti
az UT-t ne... kepcsördöflegben tímvörk nélkül biztos a vereség nem is beszélve az onslaughtról... szerintem lecsengett azoknak a játékoknak amik tényleg csak a megyek-ölök-halokról szólnak inkább azt mondanám hogy a játékok a csapatmunka hangsúlyosságában különböznek pl. a BF sorozat kimondottan csapatigényes de néhány összedolgozó ember UT-ben is meg tud szívatni bármilyen progamert
#559: Ha valaki jól játszik, akkor nem ennyibõl áll a játék. De ez egyénfüggõ dolog, ha az UT és Quake sorozatot nézed, az is sok embernek tetszik, pedig azokban aztán tényleg csak menni kell és ölni, semmi foglalgatás, taktika (na jó újabban van ilyen is).
Publicon taktika nuku, vagyis csak egyéni taktika van ez tény. De ha jól tudom, most ebben az új részben lesz komándör, és így néhány igencsak szélsõséges esetben, amikor épp normális banda gyûlik össze publicon, még valahogy el tudnék képzelni takikát. War-okon pedig szerintem nagyon frankó kis feladat lesz commandernek lenni. Vagy csak én vagyok ilyen hülye hogy keverem valami másik játékkal amiben lesz ilyen lehetõség.
Megjelenés mikor is? :))
publicon ne varj osszeszervezett taktikat(esetleg ritkan). klan war az mar mas kerdes. ott szukseg van taktikara.
Nagyon várom a battlefield2-t csak remélem lesz benne egy kis taktika mert unalmas ez a: megyek-ölök-megállok-védem a helyszínt-meghalok-megyek-ölök. Nem tuom ki ,hogy van vele, lehet ,hogy most megakartok ölni de az elözõ bf részek egy idõ után rohadt unalmasak voltak
Az a kácc hogy mikor majd megjelenik a game, olyan lesz ez a topic, mint a DOOM3, hogy mindenki ír, és egy napa alatt ötmilliárd uj hozzászólás...
minden játék réteg játék, csak kérdés mekkora a réteg... :)
Erre meg azt tudom mondani, hogy szerinted nem alkalmas ilyenre 1 mai helikopter se? Az lehet hogy szerinted nem, én nem tudom, és azért nem mert nem próbálták ki mert életveszélyes. GTA-ban nem próbáltál meg magas helyrõl leugratni kocsival? Az hogy nem csinálják a való életben az nem azt jelenti hogy nem tudnák.
Nem kell azt elvárni, hogy a maximális reálitás irányába tolják el a készítõk a helit, mert ez azért mégsem rétegjátéknak készül. De azért valamit "nehezítsenek" már az irányításon, a fizikai részén is lehet gyúrni valamit, be lehet ezt lõni jóra. Csak hát nem egyszerû, és szvsz inkább megint kapuk az arcunkba egy ugyanolyan leegyszerûsített dolgot.
OK, akkor azt próbáld ki, hogy felmész magasra, és elkezded valamelyik irányba húzni a joyt, közben forogni. Elég érdekes látvány lehet lentrõl, amikor percenkénti ezres fordulatszámmal sodródik valamerre a levegõben... :P