BF2 infó: Bekerült két új választható kit. Az egyik a nehéz fegyveres specialista,aki durva tûzerõt képviselõ géppukával van felszerelve,továbbá annyi extra tölténytárral,hogy abból el tudja látni társait a csastában. A másik lesz majd a Special Operativeskit kit:ennek tulajdonságairól azonbn egyenlõre nincsenek adatok.
kellett szerintem ez a kis plussz!!
M60 is back :DD Na nem csak vicceltem :). Helyete M-249 SAW
Remélhetõleg olyan lesz a szórása, mint DC-ben, nem mint a Vietnamban. Egyébként szerintem nagyjából azok a kasztok/felszerelések lesznek, mint a DC-ben, csak kicsit kibõvítve.
Egy kicsit lemaradtál, a patch szinte használhatatlanná tette BFV-ben
Az M-60-as tényleg nem a legjobban oldották meg,remélhetõleg a hibákat javitani fogjak!
+info:Medic: újraélesztõ felszereléssel lesz ellátva,amelynek segíségével rövid idõn alatt kihúzhatja elesett bajtársait a slamasztikából.
Remélem egy headshoot után nem fogja az embrkéket újra éleszteni :D
Na viszont ez már frankó újítás! Végre van több értelme is a medicnek. Gondolom ebben is lesz valami szuri benne zöld lötyivel mint a wolf:et-ben :D
Attól, hogy más a neve és máshogy néz ki, még mindig az életerõt tölti vissza a medkit. Van a sima BF-ben is, DC-ben is és Vietnamban is. A lelõtt embereket nem hiszem, hogy újra lehetne éleszteni. Ha igen, akkor lehet zombihadsereget gyártani majd?
A Global Operations-ban is igy volt, meghaltál, és még egy pár másodpercig jöhetett a doki feléleszteni, de volt egy bizonyos hp ami fölé már nem tudott gyogyitani. Tehát ugy nézett ki (annak aki nem játszott vele) hogy meghaltál, és a valódi HP-d 0-án volt egy másodlagos HP pedig folyton ment le 100-rol, és amikor 0-ra ért akkor haltál meg végleg. Emlitenem se kell ha odajott a medik bácsi akkor se lehettél már 100-as HP-val, mert az ment le. Ezt csak azért említettem meg, mert elég jo megoldás volt szvsz, jo lenne ha itt is igy oldanák meg. Ott csak az volt az idegesítõ, hogy az elõbb lelõtt földön fetrengõ ellent nem tudtad kivégezni :D
Nagyon tetszik CB amit irtál,reménykedek h kb ilyen megoldás lesz! Pl.:nem lesz olyan h a tank kilõ téged aztán újra élesztenek meg írtam ha headshoot-ot adnak akkor se élesszenek már újra!
A Special Operatives valószínûleg olyan lesz, mint a DC-ben a Spec Ops, hasonló, mint egy assault, csak gyengébb kézifegyver mellett robbanóanyag és esetleg 1-2 speciális felszerelés, pl lehet, hogy nála lesz a lézeres célzó, stb.
Hat, jelenleg DCben a specops fegyvere erosebb a sima assaultnal, amerikai oldalon a car15 nekem pl sokkal jobban bejon - halk es pontos. Iraki oldalon ha AK-SU van akkor so-so, VSS eseten pedig fenyevekkel jobb mint az assi AK-47. Egyetlen elonye hogy van granat, ez par palyan elonyt jelent(het) de en inkabb a zaszlok c4-ezesere eskuszom
Videorol: Az elso video szerintem eleg kiabrandito, az a felrobbano tank remelem ki lesz cserelve, mert ez a spiret-os robbanas (torony egyben elrepul, majd atlatszova valik) mar nagyon elavult. Ha az emberek 16 fazisu animacioban esnek el egy loves utan akkor csinaljak meg mar hogy a tankok ne 2 fo reszre essenek szet.
Az ember akit a darurol lelonek borzalmasan hulyen esik el, mintha kihuzak volna a laba alol a szonyeget, ezen biztos javitanak meg.
A tobbi resz okes volt, jo hogy az orosz repuloben orosz muszerek vannak, a befogas jelzo a HUDon is oroszul irta ki a dolgokat. Jo otlet (bar nekem nem tetszik) hogy az emberek a jarmu vezetesehez szukseges ruhat oltik fel. A legiharc tetszetos, vegre lesznek elvezetes dogfightok :)
A három harcoló fél ezúttal ugyebár az USA, a Kínai Hadsereg és a Közel-Keleti Koalíció (MEC). Bár a játékban vátozatos helyszínekre számíthatunk, az összecsapások fõként a közel-keleten fognak lezajlani. Az eddigi BF játékokkal ellentétben a Battlefield 2-ben haditengerészet kevesebb szerepet fog kapni, lévén az USA-val szemben a másik két fél nem igazán tud jelentõs haderõt felvonultatni a készítõk szerint..
Lehet majd civil jármûveket és helikoptereket is használni. Egy-egy jármû használatakor a vezetõ megfelelõ ruházatot fog majd ölteni, tehát a vadászgép pilóta repülõs maszkot, a tankvezetõ pedig tankos sisakot visel majd. Az egyik nagy újítás a minden játékost nyilvántartó adatbázis, amely szépen eltárolja minden cselekedetünket, ezt a rajongók már régen követelték a készítõktõl. Lesz sokféle kitüntetés is, amelyet a játékos nem veszt el, ha vége a pályának, hanem gyûjtögetheti õket szorgosan. Az új rendszer egy szoros közösség kialakulását teszi lehetõvé, amelyben kiválasztható pl. a hónap játékosa és a közösség szépen híreket is kap majd a BF világ legújabb eseményeirõl. A BF2-ben ugyan nem lesz teljesen deformálható terep, de a pálya egy-egy stratégiai rész megsemmisíthetõ lesz, ahogy ez a videóban látható.
A videóban látható másik újdonsága beépített filmfelvevõ rendszer, a BattlefieldTV, amellyel könnyen és gyorsan készíthetünk felvételt a játékról, amelyet aztán tetszõlegesen editálhatunk és akár lassított felvételekkel is elláthatunk. Hasonlóan, mint a QuakeTV és az UnrealTV, amelyen keresztül bárki nyomon követheti a meccseket. Modolás ügyben is elõrébb szeretnének lépni a DICE-nál és a SDK-kát még a jövõ tavasszal esedékes megjelenés elõtt szeretnék kiadni.
Az elsõ videóban tényleg elég bénán esik robban szét az a tank+a heli is elég nyomorék robanáskor! Lesz min javítaniuk,remélem sikerülni fog nekik,mer kár lenne elszurniuk! Én a SpecOperatives-hez mondjuk egy MP5-öt tudnék elképzelni pár extra cuccal!
hát aggasztó vagy nahar, mert én egyetlen olyan képet se látok ott, amit még nem láttam máshol :)) de akkor maradjon neked a tudat, hogy meg vagy fosztva valamitõl :)
A helikrõl... Ha igazán le akarnák egyszerûsíteni, akkor Comache elsõ rész...
Én részemrõl azzal nem vagyok kibékülve, hogy hanyatt lehet vágni a helit a levegõben... Akkor ugye egyszer hat rá a gravitáció lefelé, meg még hat rá a rotor húzóereje, ami pont akkora, mint a heli súlya. Innentõl nem értem, hogy miért nem csattan 2Gvel a földbe... Szóval lehet, hogy a DC helijeinek az irányítását nehezebb megtanulni, de az is teljesen fikció, köze nincs a valósághoz. Jobban örülnék realisztikus fizikának...
Nemtudom mennyit olvasgattál te a helikopterekrõl, de látszik hogy nem sokat...Vagy nem tértél ki ilyen részre. A DC-ben se képes egy UH-60, vagy egy MI-8 a "szaltózásra". Egyébként meg már képes erre nem 1 mai helikopter! Pl: Tigra... Szóval ÜDVÖZÖLLEK A JELENBEN!
hat en nemtom, de nekem sikerult szaltoznom m8 al es mi24 es is DC-ben. ezek a helik fix h nem tudjak megcsinalni a valosagban... de nekem vegulis mind1
Ezek valoban nem. Azért több köz van a realitáshoz mint a OFPben... De valljuk be hogy az igazihoz csekély köze van. Csak azért mondtam hogy nem pont ebbe kell megkapaszkodni, hogy nem tudnak "szaltózni".
OK, akkor azt próbáld ki, hogy felmész magasra, és elkezded valamelyik irányba húzni a joyt, közben forogni. Elég érdekes látvány lehet lentrõl, amikor percenkénti ezres fordulatszámmal sodródik valamerre a levegõben... :P
Nem kell azt elvárni, hogy a maximális reálitás irányába tolják el a készítõk a helit, mert ez azért mégsem rétegjátéknak készül. De azért valamit "nehezítsenek" már az irányításon, a fizikai részén is lehet gyúrni valamit, be lehet ezt lõni jóra. Csak hát nem egyszerû, és szvsz inkább megint kapuk az arcunkba egy ugyanolyan leegyszerûsített dolgot.
Erre meg azt tudom mondani, hogy szerinted nem alkalmas ilyenre 1 mai helikopter se? Az lehet hogy szerinted nem, én nem tudom, és azért nem mert nem próbálták ki mert életveszélyes. GTA-ban nem próbáltál meg magas helyrõl leugratni kocsival? Az hogy nem csinálják a való életben az nem azt jelenti hogy nem tudnák.
Az a kácc hogy mikor majd megjelenik a game, olyan lesz ez a topic, mint a DOOM3, hogy mindenki ír, és egy napa alatt ötmilliárd uj hozzászólás...
Nagyon várom a battlefield2-t csak remélem lesz benne egy kis taktika mert unalmas ez a: megyek-ölök-megállok-védem a helyszínt-meghalok-megyek-ölök. Nem tuom ki ,hogy van vele, lehet ,hogy most megakartok ölni de az elözõ bf részek egy idõ után rohadt unalmasak voltak
Ja most meg akarunk ölni, de azt biztosra veheted hogy sg ban!!! SÕT net ban...