Csak nekem nincs a témák közt ez a téma? évekig ez volt nekem, most újra raktam a gépet és a legújabb xfireben nincs benne ez a téma.. help.^^
Valami nyomja a lelkem...
"Engem nem zavar, csak az, hogy mások mindig ezért rinyálnak, és olyan gyér lesz tõle ott a játék. "
Szóval ez a mondatom nem az ex!tes klánnak/klánról/klánszabályról szólt. Senkit nem akartam vele megsérteni, ma tudtam meg, hogy Õk ezt annak vették. Egyáltalán nem is rájuk gondoltam. Paranoia ... :D
Padre. A pályán nem jött nekem elõ ilyesmi, de mivel láttam, hogy te igen lelkesen belevágtál, és meg is csináltál egyet, nem is foglalkoztam már vele utána, fõleg, hogy a többséget nem is érdekelte. Mármint az ötlet...
nekem is segítségre lenne szükségem.letöltöttem egy map pack-ot amiben szerepel az Apartman pálya és még 1-2 új.ezek mellett Swat 3-ból is vannak pályák.töltöttem le újabbakat a Swat Downloaderrel és semmi.nem tudtam rajtuk játszani.még a menüben sem jelennek meg!el kezdtem másolgatni elõször Swat 4 mappából TSS mappába utána SSF mod mappába és mindig semmi.van map limit a játékban?
Hali, Win7 alatt nemtok szervert futtatni, tapasztalt már ilyet valaki???
Elindítom a dedikáltszerót, lerakja tálcára az ikont "starting" pár másodpercig, utána mikor váltania kéne, hogy fut "running" kilép-eltûnik az ikon....
SSF szervert én egyáltalán nem láttam már hónapok óta. a legtöbb co-op módú szerveren új pályákon megy a játék, ahogy látom. a magyar co-op-on nem tudom vannak-e újak, de én csak a normál pályákon látom.
persze elég lenne bármilyen szerver ami CO-OP és új mapokkal megy
sziasztok! érdekelne,hogy van e olyan szerver amin egyéni,netrõl letölthetõ addon mapokat futtatnak? és van e magyar szerver ami SSF 3.1 vagy 3.2 modos?
Nos ez a pálya szerkesztés zsákutca. Már sokmindent kipróbáltam de a végeredmény ugyanaz sajnos, a játékosok leesnek a pályáról haláluk után. Ez pocsék dolog, hiszen teljesen szétcseszi a játékot. Az a pálya amit megcsináltam azokkal a módosításokkal még jó és mûködik. Tovább nem érdemes babrálni. Nem értek többet a szerkesztõhöz sajnos. Az angol tudásom is pocsék és ezt a problémát nem vagyok képes megelõzni.
Wini azt irta egyszer csinált egy pályát érdekelne neki is elõjött ez a probléma?
Talán még megpróbálhatod egy swat4 újratelepítéssel, hogy egy teljesen szûz swat4-ben építkezz, semmi mappavariálással(1.1 és TSS dolgokra gondolok). Áthelyezheted a régi mappákat, és fölraksz egy frisset.
Esetleg külföldi fórumon lehetne érdeklõdni nem, azok úgy is sokat tudnak.
ELkezdtem plusz dolgokat belepakolni a pályába. Pár apróság is olyan hibát okoz, hogy leesik a játékos ha meghal. Én ezt nem értem miért csinálja áthelyezéseket eltûr, de amint elveszek vagy hozzáteszek valami elromlik. Ha valaki tud rá megoldást mondja el mert én nem találok az editorban semmi olyat amivel ezt kijavíthatnám. A hibakeresõ sem dob rá semmit. Ekkora mértékû átalakítást nem bírok rajta megoldani.
A sikátori lépcsõ a kuka tetejére menne, ezzel is csinálni egy jó, de végzetes kemplehetõséget :D mondjuk vip módba hülyegyerek bemenne a kukába azt annyi....
Mondjuk, nem várhatok el mindent Padre-tól, mert nem könnyû feladat lenne, de ötletnek jó :D
Csináltam egy képet. A kék izé lenne az ajtó, a piros a párkány, aminek a vége a rendõrautók fölött lehetne, esetleg mégtovább tarthatna, zölddel meg egy lépcsõ van jelölve, lehetõleg úgy kéne, hogy ne legyen olyan könnyû alóle szedni az embereket, esetleg gránátbiztos legyen oldalról, talán lehetne úgy is, hogy két irányból jön a lépcsõ, és középen találkozik a kettõ, nem tudom. Szerintem ez elég fasza lenne. Ja és a párkányra lehetne rakni különbözõ dolgokat még fedezéknek.
Esetleg meghosszabítani a párkányt, és fölvezetni rá egy lépcsõt, és lesz egy tök új szint, ahova le lehet rakni bombát, ahonnan mehet vip. Ja és persze kell egy ajtó is a fõlsõ szintrõl, az ablakoktól valahogy. De Szerintem ez már túl sok lenne, és leesnek a játékosok, pedig így megoldódna az ablakos dolog, és simán lehetne lõni kifele, mert a spawnhelyet nem látná be.
Akkor hogy mindenkinek jó legyen döntsük el hogy a tereptárgyak áthelyezésével variálunk, vagy a swat spawn helyét tegyük át.
Mert azt is megoldhatom, hogy a swat spawn helyét máshová teszem minden módnak megvan a spawn pozíciója számozva játékosok szerint el lehet pakolni akárhová.
Vagy teszek egy sûrû rácsot az ablakra és akkor sokkal nehezebb kilõni rajta. Vagy az egész ablakot befalazzuk mindkettõt és megoldódik a gond. De egy biztos elvenni nem lehet semmit sem, max áthelyezni mert ha kiveszel elemeket a pályából akkor megbomlik valami a textúrában amit nem tud már korrigálni a játék, lehet kapcsolatban van a HavokData mappában elhelyezett mopp kiterjesztésú fájlokkal, mert teljes törléseknél a padló beállitásai elúsznak. Vagyis a lelõtt játékos leesik a pályáról és zuhan a sötétben. Épp elég volt a rendõrautót a fényefektekkel és minden vacakkal együtt átpakolni és igy még nagynehezen megmaradt a normális textúrája a padlónak. Még kísérletezek pár dologgal mennyit bír ki módosításokkal a pálya, de van egy pont ahol már újra elõjön ez a gond, minden játékos zuhan be a pálya alá még az emeletrõl is ha lelövik.
A swat csapat spawn helyének áthelyezése megoldható meg pár tereptárgy áthelyezés. Gondolkodjatok hogy legyen.
Az volt a cél, hogy rd-ben a swatosoknak megkönnyítsük a haladást. A vipre nem is nagyon gondoltam, hisz ott nincs különösebb gond azon a részen. Nem jó ha könnyû a játék, ezért gondoltam arra ha csak az autókat pakolnánk. Ha nagyon könnyíteni akarnánk, akkor egyszerûen az ablakokat el kéne tüntetni és annyi. Én mondjuk azt nem akarnám.
Padrenak köszönöm, hogy fáradozott a pálya elkészítésével. Én is csináltam, de az enyém titkos! :D
Nem vágom, hogy ennek mi az értelme... Ha ezzel a kocsik összekuszálásával azt akarták elérni, hogy ne lehessen a spawnra lõni akkor nem sikerült. Mert a fekete kocsihoz közelebbi rendõrautó csak elõrébb lett tolva. Ettõl még kényelmesen lehet spawnolni. Meg VIP módba a VIP-nek szabad utat nyújt, nem kell körbemennie. RD be is nagy elõnyt nyújt a SWAT-nak. Nem látom értelmét ennek a pályának.
Na végre egy idevaló téma. És hogy lásd hogy nem vagyok bezombulva értelmes dolgokra kapható vagyok hamar. A pálya Zippelve van igy csak 2,5 mega, de az eredeti mérete majdnem 10. MP-Foodwall_2.s4m ha ezt teszitek be az 1.1 Maps könyvtárába is akkor a TSS is ezzel fut elvileg.
Betettük a szerverbe de nagyon lassan lehet onnan lehúzni kicsit komolyabb feltöltésû szerver jobban tudná ezt tölteni.
Akinek van további hasznos ötlete szóljon talán abban is tudok segiteni. És köszönet Jakynak hogy a letöltéshez biztosította a helyet
De ha ügyesen be van állítva az automatikus letöltés, akkor bizony elkezdi tölteni szépen, és nem tudsz kilépni, csak ha rafinált vagy, és tudod használni a konzolt, de ezt sokan nem tudják, szóval jó ötlet, csak legyen eltérõ a neve az eredeti food wall pályától.
ezzel csak az a baj, hogy ha megváltozik a pálya, akkor az új pályát mindenkinek le kell töltenie, aki csatlakozni akar a szerverre, mikor ez a pálya fut. sajnos ezzel nem sokan fognak törõdni, úgyhogy hiába a jó ötlet, nem vezet eredményre.
Az editorban kell próbálkozni, többet én meg nem tudok. System mappa, swatED.exe.
Arra gondoltam, hogy ott, ahol a swatosok születnek az elsõ vízszintesen álló autót meg a postaládát mellõle kiszedném, vagy áttenném. Plusz a kék postaládát, is postástul küldeném anyuhoz, meeeg talán pár oszlopot esetleg odatenni, hogy lehessen fedezékrõl fedezékre kommandózni. Úgy simán könnyebb lenne, és nem lenne folyton ez a balhé azon a pályán. Engem nem zavar, csak az, hogy mások mindig ezért rinyálnak, és olyan gyér lesz tõle ott a játék. A kempelõknek még így is marad egy csomó hely. :D
"magyar swatos társaságot nagyban pont ti ketten züllesztettétek szét. Nektek biztos jó így piszkoskodni mindenfelé."
Ekkora baromságot...az már amúgy is eléggé züllött társaság volt. :D Komolyra véve, nem szoktunk piszkoskodni, és semmit nem bomlasztottunk szét, aki szereti a játékot az játszik vele, nem titeket sirat. Mikor elmentetek néha felemlítettem, hogy kár, hogy nincs már HRDS erre az volt a többség válasza, hogy mekkora seggfejek voltatok. ( szigorú szabályok, bunkó szöveg, nulla tolerancia, felsõbbrendûségességbenszenvedõ adminok )
Mindentõl függetlenül, jó volt veletek játszani a múltkor is, mikor az FH-sokkal „beszélgettünk”. Azért mert már nem érdekelt titeket az, hogy mennyire nagyok legyetek, és a játék volt a lényeg. Azért is volt jó, felhõtlen. Nektek, de inkább csak neked Padre, ( Jaky már túltette magát rajta és felfogta, hogy a játékot nem kéne a szívére venni ) szívfájdalmad van, amit nem igazán fog semmi enyhíteni. Még az sem, ha azt képzeled, hogy Alex görcsölne ezen, mert nem igazán veszi Õ ezt magára.
És még ez a duma mehetne oldalakon keresztül, és megint csak a régi, unott szokásos témák, hogy „ki? Miért? Mit? és hogyan? csinál a játékban” dolgokat…háááát…Nem unjátok még?
Amúgy, nem tudja valaki véletlenül, hogy hogyan lehet pályákat átalakítani? Meg akarom csinálni a Foodwallon, hogy kiszedek egy rendõrautót, így megszûnne a „dont front window camp!!!!!!!” ;)
Ok Alex igazad van ha te mondod akkor biztos úgy van minden. Görcsölj és kavard a szart folyamatosan mindenfelé ahol csak jársz sok sikert! Amúgy Winit és téged heccbõl nyomtalak ki folyamatosan pont a stílusod miatt és mert egyszerûen jól esett. :D Az elsõ naptól ahogy megismertünk titeket tudtuk kit kell eltávolítani a nyugalom érdekében. Csatlakozom Jakyhoz a magyar swatos társaságot nagyban pont ti ketten züllesztettétek szét. Nektek biztos jó így piszkoskodni mindenfelé.
én Padrét csalóztam, miután számtalanszor láttam csalni, és még be is vallotta. téged nem rémlik, hogy láttalak volna, és nem emlékeszem, hogy valaha is csalózott volna téged bárki is.
komolyan, ti valami hihetetlenek vagytok... igen csak durván beégsz, de nem, én szemét módon még a kákán is csomót keresek...
Jakab Zsolt úr érdemileg mikor szóltál hozzá utoljára? idejössz mondogatni, hogy mennyire nem érdekel ez az egész, meg hogy mi mennyire gyerekesek vagyunk. mindenesetre rendszeresen hozzá kell szólnod valamit. hát ha valamire mondhatjuk, hogy gyerekes, az ilyen viselkedés az, miközben a te nevedhez fûzõdik a Magyar S.W.A.T. 4 történetének legnagyobb hisztije.
John "Padre" Trucker anno nem egyszer, nem kétszer fölhoztam, hogy ha tudtok az UAC hiányosságairól, ne hallgassátok el, hanem segítsetek be a fejlesztésbe. ekkor, gyakorlott UAC teszterként nem érezted úgy, hogy lenne mirõl beszámolni? most persze meg kéne köszönnünk, hogy önként vállaltad a tesztelés nem éppen hálás feladatát, de szavaid hiteléül semmi nem szolgál. sz*roztad a programot, most meg büszkén mondogatod, hogy te legalább letesztelted... szavaid hitelét aláássa továbbá, hogy Winit és engem is csalóztál, banoltál, holott mi nem csaltunk. ennyire sikerült jól kiismerni a csalásokat....
1.1ben és TSSben ini módosítással nem hiszem, hogy lehetséges csalni. dll csalásokról: "Sajnos már ott tartunk, hogy nagyon sok beültetett dll fájlos csalással nem is lehet mit kezdeni ugyanis az nem vetül ki a képernyõre. Gondolok itt az autómata célzás és tüzelés csalásokra, az automata gugolás és lépésmenet kapcsolására ezek mind reakció idõ csökkentõ csalások és nincs vizuális megjelenése a játék képén."
itt ez nagyon meg van kavarva, szerintem. patch nélkül. 1.0: oké, rendben, a dll csalást nem mutatja ki az UAC, de nem azért, mert nem látszik a képeken. azért nem mutatja ki, mert a futó alkalmazások között (elméletben) nem talál csalásra alkalmas programot. a csalás bele van építve a játékba. viszont 1.1ben pont hogy ez az, ami nem lehetséges. kell a dll injektor, ami "beleszól" egy már futó dll mûködésébe, és ehhez futnia kell magának a csalást létrehozó programnak is, és ezt az UAC meg is találja.
Ja és ha már úgyis csalók vagyunk, akkor ne legyen alaptalan, ezentúl a magyar szerverekre kizárólag csalással fogok feljárni, megtisztelve ezzel a magyar mentalitást, és kurvára leszarom, hogy kinek mi a véleménye errõl és rólam
Mindegy, hát látszik, hogy ki jár ide kizárólag okoskodás és kötekedés céllal, én ezt mostantól kihagyom, utoljára olvastam bele ebbe a gané fórumba.
Pá!
valahogy éreztem hogy ilyesmi reakcióra kell majd számítanom... Amit leírtam abból ez minden amibe beleköthettél és megtetted. Köszönöm hogy ilyen figyelmes vagy és emlékeztetsz. Számítottunk egy ilyen frappáns válaszra
Neked megint sikerült kiragadnod a mondanivalójából a lényeget, gratulálok... pont ezt beszéltük, hogy milyen baromsággal próbálod majd elnyomni a tényt, hogy nem tudsz a lényeggel vitatkozni, nem hazuttoltad meg magad...
És nem fogok kitörölni semmit, mint azt már mondtam, kinõttem a gyerekeskedésbõl veled ellentétben...
"Az UAC egy nagy nulla, ezt biztosan állíthatom hogy szart sem ér. Nem érnek a képeid számomra semmit sem. Nekem nincs UAC gondolom ez egy újabb érv lesz amellett hogy micsoda csiterke vagyok..."
Soha nem mondtam hogy gyatra munka az UAC ugyanis a sima 1.0 verzióban is már sok csalást kimutat, csak nem mindet. 1.1 verzióban is akad olyan amivel nem tud mit kezdeni. Sajnos már ott tartunk, hogy nagyon sok beültetett dll fájlos csalással nem is lehet mit kezdeni ugyanis az nem vetül ki a képernyõre. Gondolok itt az autómata célzás és tüzelés csalásokra, az automata gugolás és lépésmenet kapcsolására ezek mind reakció idõ csökkentõ csalások és nincs vizuális megjelenése a játék képén. Sajnos ezek mind meg vannak írva már 1.1 és TSS verzióókra is csak nagyon nehezen beszerezhetõek. Ez nem az UAC hibája, hanem azoké akik ezeket megcsinálják. Az UAC jó és a használata máris elárul valamit arról aki ezzel játszik, ez egy gesztus ami mutatja hogy az illetõ nem csal. Ami a szemem nagyon bassza, az hogy sokan annyira oda vagytok de a hibáit nem ismeritek, és még csak az idõt energiát sem szántátok rá hogy leteszteljétek a programot amit használtok. Én pedig azért vagyok csiter, mert megtettem. Igen olyan szerveren amit mi magunknak csináltunk leteszteltem amihez hozzáfértem és ez alapján már sokkal hamarabb meglátom mi a hiba egyesek játékában. Még csak külsõ dll fájlra sincs szükség ahhoz, hogy valaki a falon átlásson!! Egyszerû ini fájl módosítás az egész...
Pont ezért van az hogy mindenki az 1.0 verziót részesíti elõnyben és azt jácca, mivel itt úgy csalnak ahogy nem szégyellnek. AC te vér profi vagy nem gondoltam hogy ezeket neked így le kell írni és ki kell mondani hogy mi hogy mûködik. Mi épp ezért voltunk a rossz fiúk, mert beleástuk magunkat és bizony használtuk mi az UAC-ot de elég szomorú eredmény lett a vége. És nem szükségletünk a csiterezés, csak kiváncsibbak vagyunk mint te.
És ha már itt vagyunk a lebutított 2D-3D radar alap dll fájlját egy dll injectorral simán be lehet tolni a TSS-be, és minimálisra le lehet venni a kiirt betüsort, vagyis csak pontok mint pixel hibák jelennek meg amik mutatják ki hol van a pályán. És az UAC mindenre pipát dob! De TSS nálam most a nyerõ, fele annyi gondom nincs vele mint az alap verzióval, nincs játékhiba és csalni is marha nehéz az alaphoz képest. Én már maradok a TSS-nél és akár meglepõ akár nem, nem csalok. Többet ezt nem magyarázom el aki továbbra is csiterezni fog annak elsiklok a beszólása mellett.
Még szerencse, hogy a múlt idõ ismét ott van... jobb, mintha azt kéne mondani, hogy "még mindig teszek érte", ahogy Te...
beszéltem Dexus cimborával, kb. ilyen lett a fejem:
"A múdosított ini fájlokat és a módosított swatgame.u fájl csalásokat nem mutatja ki és ezekkel csalnak a legtöbben."
Dexus elmondta, a sima játék 1.0ás verziójában tényleg nevetségesen egyszerû csalni, ráadásul ezt az UAC valóban nem mutatja ki. hiszitek vagy sem, ez nekem újdonság.
tavaly ez itt, ilyen formán nem hangzott el, ahogyan Jaky UAC tesztelése, és az azzal kapcsolatos állításai is eléggé homályosak. most is csak a régi nóta szólt, hogy milyen gyatra munka ez az UAC, hogy a weboldalán nem lehet képeket nézegetni, ráadásul még nem is szûr mindent... ezt nem vettem komolyan, nem olyantól hangzott el... ráadásul mikor visszakérdeztem is mély hallgatás volt csak a válasz. de én kérdezek, mivel ezek szerint van értelme. ha ti errõl tudtatok, miért nem mondtátok? miért fut mégis annyi szerver 1.0án? az 1.1 gyakorlatilag egy anti cheat, amit egy jelentõs többség nem használ? az imént 97 1.1es, valamint 129 1.0ás szervert számolt a játéklistám.
summa summarum, ma okosabb lettem. egészen új fényben látom a hozzáállásotokat a játékhoz. tévedtem, pontosabban nem voltam tisztában egy eléggé alap dologgal. mondhatni csalások terén igencsak le voltam maradva. Jaky szervere 1.0án futott, és az Admin visszaélés szerver is. kérdezhetném hogy miért, de inkább nem. inkább mondom. azért, mert alap szükségletetek a csíterezés, és az, hogy egyes-egyedül ti dönthessétek el, hogy ki csal, és ki nem. zárszóként pedig egy idézet, remélem nem veszi zokon: "{USSP}DExUS: swat4 v1.0 is poorly programed, there is no reason to play it"
Rendben legyen neked igazad leszarom. Mondhatsz amit akarsz ha neked ez a jó gyerek ide és köpködj minden nap. Megbírom! Amúgy sincs nekem idõm ezzel foglalkozni. A múdosított ini fájlokat és a módosított swatgame.u fájl csalásokat nem mutatja ki és ezekkel csalnak a legtöbben. Se külön se együtt használva nem dob rá semmit az UAC. De persze nagyon jó kis progi fõleg ha sok képet szeretnél késziteni arról ahogy jáccol.
eszedbe nem jutna poénra venni, vajon miért? láttalak csalni, nem is egyszer, a szavaid mit sem érnek. az értelmes hozzászólások témakörét pedig inkább ne feszegessük, ti hordtok itt össze mindenfélét, hogy az UAC legalább négyféle csalást nem szûr, persze azt nem tudhatjuk melyik az a négy, és hogy ezt honnan tudjátok.
Nem fogom neked mégegyszer elmondani hogy nem csalok. Ha meg nem tudsz normálisan válaszolni akkor inkább hallgass. Inkább jáccom TSS-t ahol kevesebben vannak, külföldi szerveren ahol alig fordul elõ magyar, minthogy egyszer is elinditsam az 1.0-át és rosszindulatú magyarokkal legyek egy szerveren. Folyamatosan kötekedsz valakivel a fórumon mindig kinézel valakit akibe rendszeresen belerúghatsz. Jó lenne ha kicsit visszavennél magadból én egy értelmes hozzászólást irtam a fórumba mástól is csak ezt várom el. Ha meg ennyire nem tettszik a búrám küldj nekem is pipacsot!
heh :) megvan még a videó,(a HRDS-es táncóráról)ha gondoljátok adjatok egy ingyenes videó feltöltési helyet,és linkelem :) (youtube-on nem vagyok fent)
Akkor Ti is jártatok anno a HRDS-re? :) még mindig emlékszek rájuk ... :) Jacky,Burny,Padree
Winibaba: Ez csak azon múlik,hogy ki milyen ügyes... nem arra akarok kilyukadni,hogy te nem lehetsz az(vagy nem vagy az),de összejön az,hogy beszökjünk mi swat-osok oda :) Egyébként abból az ablakból csak azt lehet kilõni,aki ott mellette áll belül... nemtom érted-e :)
Az jó volt, de nem csak táncika volt ott
pontosan. gyermeteg szabály ez, a fairfaxon meg különösen indokolatlan.
Hát, ha kifelé, akkor befelé se lõjenek. Szerintem ez van, de én is úgy gondolom, hogy nem para befele lõni.
Én inkább azt nem értem, hogy a Fairfax pályán, kint, ahova a swatosok születnek, miért nem lehet az ablakon belõni? A suspectek nem oda születnek. Azt értem, hogy ki nem lehet, mert az spawn lenne, de befele elég nehéz úgy bemenni, hogy az összes suspect ott kempel, és ráadásul, még az az esély is kilõve, hogy párat kintrõl leszedjen az ember. Nem akarok belekötni, mert felfogom, hogy "mert ez a szabály, ha nem tetszik ne játsz itt", csak ha már így témázgatunk, gondoltam megkérdem, hátha valaki el tudja magyarázni.
Én úgy vagyok ezzel, hogyha spawnkill, akkor van kick, egyébként meg lõjön, miért ne?
nem 20x nah,de nem egyszer kétszer... nem vagyok benne biztos,de sztem eper volt az...
Skyzone: Értem én,de akkor meg ott lövöldöznek ki az ablakból,a 9-böl ha 3 swat átjut,és még ha megállnak az ablakot célbavenni a foodwall pályán,akkor még könnyebben írtják õket... Ezt csinálják,és többször is írjátok,hogy ne lövöldözzenek,de semmit nem tesztek,hogy ez ne így legyen (legalábbis akkor,amikor én ottvoltam) mondjuk engem annyira nem dûhít...
kivéve,ha mindig a rendõrautóknál már kilõnek az ablakból :@
Aztán lehet az van,hogy bannoltok embereket,és mindig mások lõnek,nemtom! :S
nemtom melyik szerverrõl van szó,de én inkább a rapid deployment kedvelem azon belül is az ex!tes-t ma(nem tudom hány óra felé) a food wall pályán egyfolytában csak azt láttam,hogy "don't front window camp" nem egyszer,nem kétszer,többször... miért nem tesznek valamit? ha faszkalapok,és elbasszák a játékot,akkor bannolják/kickeljék õket ne egymást után vagy 20x don't front windows camp ebbõl sztem nem tanulnak. én nem vagyok ilyen sunyi,nem kell azt mondani,hogy pont én beszélek :) amugy az állandó nevem: Tomi<HUN>
most mondjam, hogy éppen melyik lelki nyomorultakat tömörítõ klán bizonyította be magáról, se náluk jobb játékosokkal a harcot fölvenni, se normálisan beszélni, se ésszerûen adminkodni nem tud? jó hogy újra itt vagytok, a kamugép líderetekkel....
már ahhoz is van csíted? egyébként igaz, 1.0-t 1.1-re patchelni, csöcskovot installálni komoly kihívás a többség számára. aki erre képes, azt a játék is jobban érdekli. ez egy kiváló rosta.
Mostanában csak TSSben jáccom és azt látom a társaság is sokkal kultúráltabb és sokkal kevesebb a csaló is. A szervereken sokkal nagyobb arányban tudják az emberek mit is kell csinálni mig 1.0-ban a szerverek 90%-án BS-t nyomta minden játékos függetlenül attól miféle szerverre is lépett be. Nagyon kevés ugyan a felkapott szerver TSS-ben de sokkal minõségibb is a játék. Ezt csak én látom így vagy másnak is feltûnt?
|S|A|S|_LinkinPark csaló (87.97.16.101) 1.1-ben sokkoltam le, amikor is szépen forgott utánam. sajnos videót nem tudtam csinálni, mert kilépett. :(
a társa a következõ szöveggel köszönt el: |S|A|S|_SPill3R: szopjatok le kocsog buzik |S|A|S|_SPill3R dropped from the server. |S|A|S|_SPill3R disconnected (82.131.208.223).