Folytatódik az EoD új elit specializációk bemutatója: elsőként a greatsword használó vindicator (revenant) mutatkozik be (bár a kétkardos power renegade is népszerű, nem jön rosszul egy újabb power foglalkozás szegény alulreprezentált revenantoknak), utána a bladesworn (warrior) következik (érdekes koncepció ez a gunsaber, ami egyfajta kard-pisztoly keverék lesz); a harmadik pedig a catalyst (elementalist), aki a méltánytalanul elhanyagolt hammert forgatja.
A következő béta event jövő hét kedden kezdődik és szombatig tart, a fenti három új speckót lehet majd kipróbálni a korábbi szabályok szerint. Utoljára szerkesztette: PetruZ, 2021.09.16. 17:33:54
Kipróbálható a DX11 béta is a grafikai opciók közt bekapcsolva. Ha nem működik, elszáll, crash-t produkál (mint sokaknál, ahogy a fórumban látom), akkor "-dx9" kapcsolóval kell indítani a játékot és utána az opcióknál kivehető. Tesztelhető "-dx11" kapcsolóval is (linuxon ez egyszerűbb). Nálam ez egyelőre némileg transzparens képernyőt és nem működő billentyűket eredményez, de a játék elindul vele és fut, be tudtam lépni egy karakterrel és az egér is működött. Majd játszom még az opciókkal, egyelőre DX9-re visszaváltva normálisan működik. Gondolom a linuxos runnert is frissítik majd napokon belül.
várjátok az új kieget? én most pörgetem ki az utolsó living storyt
Nem igazán. Esztétikailag nem nagyon jön be (túl zöld, túl fantasypunk...), és még a korábbiakból is van egy csomó befejezetlen. Majd egyszer egy féláras akcióban megveszem.
sajnalom hogy nem jön be neked. ên várom, a factions-t is nagyon szerettem GW1 idején, bár eddig a videókból nem ugyanazt a hangulatot kaptam vissza. GW1 factions sötét volt, 10 emeletes gettókkal itt egyet sem láttam
"Superior Rune of Tormenting: The 6-piece bonus of this rune no longer heals you for each stack of torment you apply. Instead, it grants regeneration for 3 seconds when you apply torment to an enemy, with a 5-second internal cooldown."
kinek hogy tetszik a kieg? ido hianyaban még csak az elso szigeten jarunk, de eddig 10/10. nehol bugos, de ettol eltekintek, a hangulatot nagyon eltalaltak
Alig van ember (egy mapon jo esetben latok 1-2 masik jatekost), bugos, segitseg nelkul meg a szigetre se tudtam eljutni... Mindig kidobott szerverhibaval mikor felebredtem a karakterrel a parton... Hibajegyre reagalnak, de szerintuk nalam a problema, nagy a ping meg hasonlok. Ja es a win11 se jo nekik... Persze minden mas resze megy a jateknak (osszes mas kieg, wvw stb., a pingem maximum 25, de a problema nem naluk van...
A még aktív játékosokhoz lenne néhány kérdésem: Jelenleg melyik a legnépszerűbb szerver a játékban (EU szerver)? Melyikre érdemes átmenni? Illetve mostanság hol szoktak összegyűlni a játékosok?
Az első két kiegészítő megvan, a Path of Fire történéseit és területeit még nem néztem meg (anno csak a bétával játszottam többet). Szóval még a mount sincs meg. Jelenleg tervben van az End of Dragons megvétele is. Ha egy teljesen új karaktert szeretnék indítani, mik a javaslataitok és tippjeitek így ennyi kiegészítő után?
A helyi szerver csak a WvW-ben számít, mert ott egymás ellen vannak. Normál PvE-ben megaszerverek (EU és US) vannak, ott a map instance-ek globálisan dinamikusan nyílnak és zárulnak, így lényegtelen.
Hamarosan 10 éves a játék, várhatók akciók és leértékelések (EoD még nekem sincs meg).
Új karakter? Igazából, ha nagyon rég nem játszottál vele, akkor mind új lesz, mert a balansz patch-ek sokat átalakítottak és várhatók még változások. Általánosan nézve (csak PvE-zek) jelenleg a guardian (firebrand), ranger (bármelyik), engineer (mechanist), necro (bármelyik) a népszerűbbek és könnyebbek, de nincs igazából "rossz" profession (mondjuk az elementalist és a mesmer továbbra is nehéz). Buildekre a SnowCrows és MetaBattle oldalak ajánlottak, theorycrafting-re meg a GW2 Skills.
Készül az igazi folytatása. Csak rohadt sok idő mire kijön unreal 5 el lesz.
Dehogy készül... Egy légből kapott feltételezéseken és csúsztatásokon alapuló cikk az egésznek az alapja, meg hogy az Anet UE5-ös fejlesztőt keres, de a kettőnek semmi köze egymáshoz. Egy tavalyi fejlesztői fórumon tagadták, hogy készülne bármi folytatás, csak expansion-ökkel számolnak (kb. 2-3 év, mire jön a következő). Valószínűleg a 2019-es nagy kaszálás után egyetlenként megmaradt titkos (vélhetően mobilos) projekthez keresnek embert, vagy esetleg egy új szóló crpg-hez. Egyébként a hozzáértők azt mondják (nem értek hozzá), hogy az UE5 alkalmatlan nagy számú játékos egyidejű kezelésére. Ami még egy fps-ben elmegy (50-60 player), az egy MMO map-hoz kevés.
Aha hát érdekes, de azért nem lenne rossz ha mai grafikával lenne.
Elég sok MMO készül vagy van készülőben UE5 alatt vagy frissítik a játékaikat rá: Ashes of Creation, The Day Before, ArcheAge II, Mortal Online 2....csak egy pár cím. Szóval minden lehetséges.
Mint írtam, nem értek hozzá, csak a hírhez kapcsolódóan írták többen is, akik (állításuk szerint) a szakmában vannak. Az egyetlen tény a tavalyi ArenaNet kijelentés, miszerint nem dolgoznak a GW3-on. Minden más csak spekuláció. (Ha most is kezdenék el, alsó hangon 4-5 év, mire bármi is lehetne belőle, és jóval nagyobb csapatot kellene ráállítaniuk, mint az az egy szem UE5 fejlesztő, akit most felvennének.)
Szerintem mindenki tisztában van vele hogy több év mire össze lehet hozni egy komolyabb MMO-t. Csak próbáltam neked egy kis info-t adni hogy elég sokan próbálkoznak az UE5-el MMO szinten, hogy aztán milyen erdménye lesz azt majd meglátjuk.
Az alap hálózati kódja az UE 4-nek csapnivalóan rossz volt, ezt az Ashes csapata mondta. Ők teljesen újat írtak hozzá, hogy kezelje a tömeget. Az UE5 átállásnál is szerintem csak a megjelenítés a sokkal jobb a motorban, a hálózati kódja valszeg ugyanúgy max 10 emberig jó. De ez csak következtetés.
Guild Wars 2 10th Anniversary Event: A +30% bonus to karma, magic find, and PvP and WvW reward-track progress will be active for one week starting on August 23.
As is traditional, we'll also have a wide range of Gem Store sales to celebrate the anniversary, and maybe even a few freebies to collect (spoiler: mount skin).