IndieDB oldalon fellelhető játékokat nem is értem. Steam-en pénzért klasszisokkal gyengébb szarok vannak fent. Ezeket meg full ingyen adják.Rettenetes mod érdemes ott nézelődni. Igaz a legtöbb game nincs 1 órás se de némelyik AAA címnek tűnik a sok fizetős gagyi mellett. Ilyen pl a The Cursed Forrest is.
Hát ebbe a Doom -ba nem látok semmi észveszejtő grafikát. Még az alanti Prey is 100x szebb. De gondolom lesz olyan gépigénye... )győzd alá a vasat pakolni) PFf.
Unstable (ingyenes kb 30-40 perces indie horror)
DSR az Nvidia downsampling megoldása és nem kell a Gedosato-val tökörészni. Amíg bírja a vas miért is ne. 3360*2100 vagy ha az sok akkor leveszem 2520*1575 azt általában még elviseli a gépem,ezt kapom a natív 1680*1050re,sok játékban kb ég és föld a különbség. Witcher 3 nagyon jó volt megnézni mennyire melegszik a VGA,felpakoltam mindent csutkára + beállítottam a lehetséges legnagyobb felbontást és dolgozzál :D Aztán vártam vagy 10 percet mire rá tudtam nyomni a mégse gomba :O
Mondjuk Tube-on pont, hogy gáz a blur, mert az alacsony bitráta miatt Lego movie-t csinál a videóból. :D Egyébként a Motion blur és a Depth of Field is kikapcsolható a játékban, pont úgy, mint a CA, a sharpen és a film grain is. Plusz külön megnevezett módok is vannak a színtévesztés különböző fajtáira. Szóval e téren nemhogy kivetnivaló nincs, de nagyjából ennek kéne lennie a standardnak mindenhol. Utoljára szerkesztette: benőmenő, 2016.05.14. 06:35:10
Régóta nem értem miért kell a motion blur. Van értelme csak nem játékoknál,filmes cucc ami arra hivatott,hogy növelje a sebességérzetet. Gamer videókba persze szokták pakolni mert 120/60-ba veszik fel,raknak rá blurt és YT-n is úgy néz ki mintha 60 lenne,pedig 30 képkockát kapsz másodpercenként.
Doom
Uncharted 4
mivel ez egy 2014-es verzió.. Na de mindegy, kinek mi. Szerintem jópofa, de nyilván aki doomozni akar nem ezt fogja elővenni. (főleg hogy 1 pályáról van szó)
Többnyire valóban, de számomra önmagában az alapötlet kellően agyamenten szerethető, hogy egy ősrégi gémet átdobnak modern technikai környezetbe, közben tisztelettel megtartják, az anno a gyenge hardveres környezet miatt felállított dizájn határokat...
#15039: Felszólítom a Sonyt, hogy ezt adják ki PC-re is tegnapra...mert ha nem, előbb-utóbb veszek egy PS4-et, hogy az összes Uncharted gémet végigtoljam...ezzel az érveléssel biztos vagyok benne, hogy most már komolyan mérlegelni kezdhetik a PC-s kiadásokat. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.05.11. 18:18:08
Megnéztem, mert fenn van alapból Geforce Experience, de ha jól látom sima mezei screenshot nincs is benn? Az azért gáz. Meg legalább Fraps-ba ki lehet választani formátumot, és nem egy olyan lassú elcseszett program mint az Experience. Egyedüli bajom Fraps-al, hogy DSR felbontásokba screenshotolásnál gyakran crasheli a game-t. Persze ha lenne jobb alternatíva mezei screenshotolásra és FPS kijelzésre (nem csak steam-es játékoknál), szívesen kipróbálnám!
Nem a DX12 miatt nem megy a SweetFX, hanem a MS Storeban megvett és onnan futtatott játékoknál nem megy a SweetFX, MSI AfterBurner stb. Szóval a MS-féle biznisz platform nem támogatja, pedig szoftveresen gondolom hogy különösebb akadálya nincs, legalábbis nem hallottam róla eddig...a Steam & Origin esetében ugye megoldhatóak, pedig ott még bizonyos címeknél a Denuvo is bekavar és akkor sem gond a SweetFX stb használata, nem lesz rögtön cheaterként megbélyegezve a játékos, nem ütközik a védelembe...így kötve hiszem, hogy a MS megoldásával jobban ütköző lenne.
" igazából merő önsz0patás" Gyakorlatilag a Kinect óta ez az egyetlen fix pont a MS videójáték részlegében. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2016.04.06. 17:42:17
Ezt az elméletet még a Win 10 és a Store előtt talán helyeseltem volna, na de most, hogy házon belül van minden, az oprendszer, a szolgáltatás, a termék stb. igazából merő önsz0patás, hogy ennyire leszerepelnek több szempontból is...és persze konzolon sem fenékig tejfel az élet, rengeteg hírből és tesztből ítélve ott sem feltétlen szalad minden hibátlanul a megjelenés idején, rosszabb esetben később sem. No de részemről általában mindegy, mert ha virágboltozom, akkor eleve csak jól járhatok 'az üzlettel', akármilyen sz4r is az termék az adott időben, ha várok a vásárlással hónapokat és kijavítják a gondokat, akkor szintén...aki pedig mindenképp megjelenéskor vásárolna mindent látatlanban /akár előrendelné, amire inkább nem mondok semmit/...az elég bátor, vagy botor vagy tudomisén, kéremkapcsójjaki. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.06. 17:40:08
Kezdem érteni a MS üzleti stratégiáját. Eddig 2 ből 2 xbox one port hulladék lett = Le akarják járatni szándékosan a pc-t ,hogy majd fényezzék a One-t hogy ugye mennyire raj ott nincsenek gondok. :D MS mondjon le.
Érthetetlen, lehangoló...annak különösen, aki előrendelte az eddigi 2 DX12-es címet és jogosan csalódott. Azért reménykedem, hogy mire pár ezer forintért kaphatóak lesznek ezek a MS Storeos címek, addigra szétpatchelik őket maximálisan játszhatóra...és a MS is enged a fogyasztók igényeinek és megoldott lesz a SweetFX, monitoring programok stb. támogatás, mert a jelenlegi formájában a szolgáltatásuk drága, de legalább sz4r is. A Forza Apex ellenben csak mintaoptimalizálás lesz, ha az sem we are doomed...a varázslatos harmadik nagyobb DX12-es játékra csak összekapják magukat...bár erősen az a gyanúm, hogy nagyon fejlesztő függő a dolog, nem feltétlen a MS a hibás - a játékok tekintetében ugye, a Store más tészta. Csak nem lesz amolyan Arkham Knight-féle balhé a PC-s Quantumból, hogy sorry, a mélyen konzolra optimalizált kódot próbáltuk átemelni PC-re és a DX12 miatt sem történt csoda, megy, elfutogat, csak khömm... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.06. 17:14:05
PC-s fronton viszont 2-ből semmi a mélyen tisztelt májkroszoftnak. Csődbe mehetne a féreg storejával eggyüt hogy nem képes az ótvar boxról értelmes portot csinálni pedig már dx12 van ami már olyan könnyű portolást eredményez hogy ihaj. Valakinek biztos ,de láthatóan nem a májkroszoftnak.A parasztok lol. Ilyenkor de örülök, hogy 1 szaros ft-ot se adok ki a játékaiért.