Sztori, megvenni kiadáskor nem fogom /Win 10-re is kellene váltanám, amit még tologatok/, az a kevés gameplay pedig majd ráér amikor apróért adják... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.05. 20:36:03
Láttam végigjátszást, amelyben bőven nem siettek (mellé elég sz4rul is játszottak), minden érdemi sztori kiegészítést megtaláltak és úgy volt annyi... :D
Ha rohansz könnyűn akkor lehet 6 óra. De miért tennéd? sok sok minden van benne ami miatt nem kell benne rohanni mint akit seggbe raktak. Normál tempóban, dolgokat megnézegetve, összeszedve az infókat, story elemeket, hard gunplayyal, 10+ óra.
A Remedy kitett magáért újra a külcsínt illetően, de elég nagy állas, hogy csak 6 és fél óra szingli, amelyből másfél óra videó...túlzottan a Max Payne III iskolát követi, néha hagy játszani is (de megérte várni)...eldönthették volna hogy filmet vagy játékot készítenek, számomra nem éppen kívánatos megtörni a gameplayt a fél órás (tényleg, aki nem látta volna) 'live action show' tv sorozat fílinges betétekkel...amelyek egészen igényesek és a gameplay is a helyén van, de remélem az ilyesmire nem szoknak rá más fejlesztők, számomra jobb a klasszikus módi, hogy mindennek megvan a maga helye... Az ellentétét, a Dark Souls-féle történetmesélést (ami a klasszikus eszközöket várva gyakorlatilag nem létezik) sem komálom, no de a ló másik oldalára átesni sem túl előnyös... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.04.05. 20:28:25
Hát én nem tudtam ez mennyibe kerül :) Lehet Ingyen lesz, mint a HS, és minden egyes pályarészt goldért, vagy valós pénzért lehet feloldani :D Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.04.03. 20:02:39
RTS, ugyanúgy van benne bázisépítkezés, mint eddig. Csak most többszintes a pálya. Építkezel, elfoglalsz bizonyos pontokat/legyőzöl bizonyos ellenségeket, utána folytatódik a pálya, ahol már csak Novával mész (úgy, mint a Heart of the Swarmban Kerrigannel). Bár itt Nova nem fejleszthető (mint Kerrigan), csak a felszerelését lehet testre szabni. És ugye évekkel a LotV után játszódik a dolog, szóval amolyan folytatásnak is felfogható. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.04.03. 19:52:32
Far Cry 2 1440p + Proudi´s Grand FX SweetFX profil - Itt-ott majdnem alakult a bullshot-grade matéria, de a korai buildes Ubis anyagokat halandó gamer nem szárnyalhatja túl...azokon még a Sniper scope is tükröződött, a véglegesben nem stb. A CryTekes első részben 4 évvel előtte még tükröződött benne valós időben a táj, de hát az évek során csúnyán leromlott a videókarik számítási teljesítménye...
Az AC számomra mindig is inkább az atmoszféráról és a karakterekről szólt, mint a gameplayről, résztől függően oszlott meg, hogy mikor melyik vitte el jobban a hátán az egészet - főleg amire a gameplay ellaposodott - de általában volt olyan jó minden rész valamilyen szempontból, hogy egyszer végigtoljam. Az Ezio korszak végéig megjelent részeket kétszer is. A leglaposabb szerintem a III volt, de legalább a hajózást bevezették, aztán a Black Flag számomra nagyot robbant vele, majd a spinoff Rogue is, annyira, hogy mindmáig nem vitt rá a lélek hogy letöröljem. A Syndicate legfényesebb pontja Evie az biztos...mondjuk a Ripper DLC-re sikerült annyira felismerhetetlenül jellegtelenre megöregíteni, hogy ohmygawdwhyyy? A gameplay is elmegy, finomítottak sokmindenen, fílinges amennyire csak lehet így a VR éra előtt, persze láttuk már szokszor a legtöbb fícsörét, ha itt-ott másabb kivitelezésben is. Számomra a legfájóbb pontja, hogy a jelenkori AC történet alig haladt valahová, sőt lényegében egy mondatban le lehet tudni a legfontosabb fejleményt, azt is a 2. világháborús mellékszál mutatta be... Az éven elvileg nem lesz AC, remélhetőleg a következő rész mondjuk jövőre legalább akkorát fog robbanni, mint anno az Ezio szál a 2. résszel és vagy 3 rész erejéig kitart...csak kezdjenek végre valamit a jelenkorral is. Sőt, akár csak azzal. Túl sokáig gyűjtögettünk mindenféle infót a múltban, rókabőrről rókabőrre, ideje már hogy beérjen a dolog a jelenben...vagy akár jövőben... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.03.22. 18:27:54
haha lehet :D Amúgy nem. Számomra valahogy nem unalmas mint az elmúlt részek. Fene se tudja, lehet tényleg az atmoszféra és a környezet viszi el a hátán az egészet, nem tudom.
Amúgy volt már olyan AC ahol csaj volt a főszereplő, de az sem jött be :D Szal nem emiatt tetszik.
Sztori, karakterek olyan semmilyenek, hogy az már fáj. Az egész játékot a londoni hangulat viszi el a hátán... mondjuk ez igaz az utóbbi isten tudja hány részre is...
Sosem rajongtam az AC franchise-ért, az egyetlen rész ami lekötött, és végig is vittem, az a blackflag volt anno. Viszont szerintem ez lesz a következő amit végigküzdök, mert kifejezetten tetszik. A fene se érti miért (pedig nagyon hasonló a többi részhez) de ennek valahogy megfog a hangulata. :)
Blues and Bullets Episode 1 & 2 - Nem tudom hogy nem tudtam róla eddig, de pótoltam, nyomozós, maffiózós, sötét szektás, Sin City stílusú látványvilággal rendelkező game, Telltale-szerű megvalósítással, rákattantam nagyon, kár hogy epizodikus, lehet várni megint vagy 3 hónapig a folytatásra... :[
Igen, közben megtaláltam ,hogy epic gamesről kell letölteni valami launchert és ott lehet megvenni, de asszem inkább passzolom, még ha steamen, gog-on lenne akkor talán, valami jó akcióban.
Én is lemaradtam róla, a napokban kiadott Unreal motoros GDC-s trailerben láttam, majd egész tegnap rajta függtem. Jóféle, csak sajna a 'mire igazán jó lenne véget is ér' hibába csúsztak a fejlesztők...és a járd be ugyanazt a területet újra és újra, különféle új kütyükkel és képességekkel = minőségi játékidő generálás szisztéma sem volt soha szimpatikus számomra, de ebben az esetben elég sokáig sikerült feledtetni az élménnyel, egészen jól csepegtették az újabb lehetőségeket, csak mire meglett szinte minden, elfogyott az anyag, hamar elérkezett a rövid és viszonylag lapos tetőpont... :)
Tőlem is pár shot, 'vibrant' szűrővel, nem igazán spoiler, csak a szokásos PNGs:
Basszus teljesen elfelejtkeztem erről a játékról. Múlt év végén 1 napig le lehetett ingyért szedni, és én ki sem próbáltam, pedig imádom ezt a stílust. Teljesen kiment a fejemből (gondolom a szilveszter miatt, ugyanis dec31-én volt ingyenes :D)
Amúgy piszok jó :)
Daaamn. Ha ez a vanilla látvány, akkor mi lesz belőle ízlésesen tuningolva...mondjuk miben is lehetne javítani, esetleg színesíteni még jobban, de ebben a formában is bőven üt. Hogy a játék maga milyen, majd amikor 3-4e Ft-ért utánam dobják, kiderítem örömmel... :)
#14951: A 2005-ös Most Wanted még tartalmazott opciót az 'akció kamera' kikapcsolására, de a későbbi Undercover is, számomra abban volt annyira a játékmenetet össze-vissza megszakító, idegesítőbe hajló, hogy inkább kikapcsoltam...15' végére kikapcsolhatatlan lett?
#14946: A gyári modell szerintem ízlésesen, visszafogottan szexi volt, a modok többnyire homlokegyenest szembe mennek az ilyesféle design elvvel és közönségeskednek mindenféle nagy csöcsökkel és a ma megszokott tévtuningokkal karöltve...
Engem az "új" nfs-ek közül csak a pro street/shift/shift2 vonal fogott meg, a többi szerintem is hulladék. A shift 2-t a mai napig tolom, pedig most lesz 5 éves.... Remélem hamarosan jön ennek egy méltó utód :)
kinek mi :) valaki meg azt mondja, hogy a Rivals nagyon rosszul sikerült :D de a mostaniban is ugyanazok a hibák megmaradtak, mint az előzőben sajnos pl az ellenfelek hamarabb indulnak, meg ha nekimész valaminek, akkor bejön egy kép, hogy felborultál és közben az ellenfelek elmennek :D
Ez már a PC-s? Jól néz ki, viszont kb gondolom ennyi. Anno havernál kipróbáltam 1 óra erejéig, és bár az utóbbi NFS-ekről eddig sem voltam jó véleménnyel, de ez valami pusztító. Mintha 1 olyan csapat csinálta volna akik még csak nem is láttak autós játékot életükbe. Gondolom a PC-s verzióban sem változott semmi, hova gondolok, miért is tanulnának a hibákból és a rohadt nagy buktából. (mert ahogy olvastam nem csak én vélekedek így róla) Na majd ha ezt is ingyen adja az EA...
Jól tartja magát, igaz nem vanilla, de ha nem lenne megfelelő alap, a modok sem segítenének sokat...bár a 'bazi nagy roma lagzi Alyx' számomra kicsit kilóg a képből.
Mikor láttad az eredetit utoljára? Newsflash, az biza sárga volt, csak kicsit fakóbb. Éppen az volt a lényeg, amikor modolni kezdtem, hogy maradjon nagyvonalakban olyan a látványvilág mint amilyen volt, csak emitt-amott élesebb. Van tűéles textúra csomag persze, csak az elrontja a nosztalgia vonat érzést, teljesen más színösszetételű mint az eredeti játék volt. Amilyen modokat használtam, évekkel korábban jelentek meg, mint a tűélesek. Ez a 2012-es 'Dragozool' így nálam nem játszott, habár részletesség terén a legjobbnak tűnt. :)
Direkt nem így akartam tolni, túl modern és eltérő színvilágú:
Nem én vagyok az biztos ,de kevés ilyen ocsmányság van. Miért jó ez a Dirt-ös sárgaság? Az alap sokkal jobb inkább nem kellett volna elrontani ezzel förtelemmel. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.03.14. 23:33:09
Igazából ezt nem 1 modból raktam össze. Anno sokat szórakoztam vele, de az istenért nem indult valamiért, emiatt félreraktam, és most előszedtem. Amitől "megjavult" az ez volt. Ahogy nézem itt megtalálod a textúrákat is. A többire sajna nem emlékszek. Annyi rémlik hogy valami ruszki oldalról kukáztam össze.
Még pár kép:
broman: Igen, sokkal inkább a hibaüzenet :D Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2016.03.06. 18:08:37
Nem ezt fogja másolni mindenki évekig, de egynek jó volt, a 2 órás kampány erejéig, tisztességes budget munka, kiindulási alapnak nem rossz, a City Interactive pl. jóval mélyebbről kezdte...