eddig azt hittem a tobb jobb, de a 2-3 koros versenyeken mar 16ot is keptelenseg tisztan lenyomni... alacsonyabb nehezsegen meg a rajtnal otthagyod a mezonyt. mind1, majd meglatjuk
Eddig ez volt a gond miért csak annyi, most az hogy ennyi?:))
Fejlesztő legyen a talpán hogy ezt lekövesse, de nekem sem megy sokszor.
Lömáni liszenszek, WTCC és V8, INDYCAR liszenszek miatt nagyon jó a 24es rajtrács. Ezeket a bajnokságokat meg lehet festeni az összes autót a rajtrácsra feltanni ( igaz nincs minden márka lemodellezve, de ez nem akadály ). F1et is lehet játszani, hisz lesz benne Lotus modell, arra meg szépen megcsinálják az összes festést és kész a teljes rajtrács. Mondjuk az 22 autó csak :)
24 autóvan egy Lömán, Nordslájfe nagyon baba lesz. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.09.04. 19:52:12
Pontosan, fölösleges 24... lehet hülyeség, de komolyan elgondolkodtam azon, hogy ez így kell-e nekem. (előrendeltem) Az esős pálya tényleg tök jó, a tócsák, az aquaplaning is, de basszameg ezeket a féklámpákat nézni minden versenyben maga a borzalom. Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2015.09.04. 07:32:26
fákk :DD ezt benéztem. akkor pláne durva, mivel azt játszottam is jópár órát, de fel se tűnt. ezekután örülök neki, hogy ezen spóroltak a forzában, mert a jobbat úgy se látom :D
n000rbi: spórolás, mi más :) demo alapján rájöttem, hogy nekem egy versenyre elég volna 16 autó... és akár szebb fényekkel, akár másra elköltve az erőforrást lehetne itt-ott szebb akár
Autóból nem így látod ott kb egyefüggő hatás a lényeg, minden más trükközés az atom fix 60.0 fps érdekében 24 autóval esőben, este, bármikor, bármelyik pályá, bármilyen kürölmény között.
A kékes tetejű hotel nagyon üt a Yas Marina-nál, az összhatás is rendben, bár az utolsó képen az a húzok egy csík füvet jobbra, balra, na egyet ferdén is és na még...szörnyű, de mozgásban kizárt hogy bántó lenne. :D
Ha 1985-ös game lenne az alapja akkor is DX12-re épít szóval mérvadó lehet aki vga vásárlás előtt áll. Csak az a baj,hogy lassan szivárognak a dx12-es cuccok :( Mondjuk nekem mindegy én csak szemlélő leszek mint mindig
Meglátszik rajta az idő, de vanilla állapotban hidd el még ocsmányabb! :Đ Mozgásban számomra meglepően szép volt ebben a formában, de csak eltelt 11 év, bármit alkot vele az ember nem lesz belőle NFS 2015...mondjuk ebben legalább nem indokolatlanul vizes az autó folyton.
#14567: Egész jó vanilla alapnak tűnik, mondjuk így remastered kiadásként is hiányoznak az élénkebb színek és jobb fényhatások, de PC-n majd hamar megoldják... :)) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.08.29. 20:04:55
Nekem is tetszene egy Mafia remastered kiadás, manapság minden szir-sz4r kap egyet, ráncfelvarrva ütne még most is, az egyik legjobb sztorijú játék evör... :)
Mafia 1440p vanilla *PNGs* - Nem találtam hozzá semmiféle érdemben javító grafikus modot, mondjuk ez nem az a kategória, amit egy ütős SweetFX profil vagy hasonló 'OMG eyecandy' szintre emelne...
Ezek láttán baszki a Mafia 1-et újra kiadni ezzel az engine-el. Nem is kéne Mafia 3 Nem is értem miért nem lépik meg. Kész minden csak új engine-t kéne alárakni azt ömlene a pénz kiadnák pc meg a két next gen.
Nagyon komoly eyecandy és meglepő ha DX12 nélkül is van sebessége...a legutóbbi Grid is elég látványos volt, de közel sem ennyire, így ott érthetőbb volt a világból kifut futásteljesítmény erősebb hardverrel...dícséretes, hogy ilyen külcsínnel sem sikerült durván lerontani. :)
"A látvány meg szinte alig észrevehetően gyengébb..." ( nap hsze, a 2014 mellett érvelve )
Szingapúr esőben csodásan fest, demonstrál mindent amitől ez kurrgenes cucc. Ilyen éjszaki esős látványt s fényeket még a PCars sem igen rittyentett. És mindez fix 60 fps mellett 22 autóval, ugyan azon a gépen ahol más autós meg elvérzik.
Az autó modellek szinte végletekig ki vannak dolgozva. Nagyon közteli kamerákon tisztán kivehető a karbonszálas anyagok jellegzetes kinézete, perfekt élesen. Minden szépen lekeríketett sok sok polygon.
Fűves képen pedig szintén a részletek, a felfesett logó, a 3Ds mozgó fűszálak, teljesen real. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.07.19. 16:15:31
PS4-nél állítsd be a képet. Már mint hogy húzd ki a szélekre a "screen"t. Mert alapra állítja a játék..így nem is húzza rendesen szét a tv széléhez. Utoljára szerkesztette: AntiHero, 2015.07.17. 16:39:23
Pedig "ennél kb. még a grafikai szempontból oly sokat szidott rFactor 2 is jobban néz ki!"
Már megint az rf 2. Lassan el kell indítanom megint, annyiszor jön elő mint grafikai mérce, hogy lemaradhattam valami ISI féle varázslatról és kurrgen lett és megcsinálták benne az esőt, úgy hogy ne hányinger legyen?!
Az alábbi 'budget OMG graphics' módon alkalmazva tényleg nincs sok értelme, nem kifejezetten szép, de ahol ízlésesen belövik a különböző távolságokhoz tartozó elmosás mértékét, ott tud fílinges lenni... :)
Ennek a DoF (életlenség effekt) nek szerintem az ég világon semmi értelme. Hisz úgyis azt látod élesnek mire éppen nézel a monitoron, a perifériád meg homályos lesz... Ráadásul elrontja a screenshotokat...
Ennek a DoF (életlenség effekt) nek szerintem az ég világon semmi értelme. Hisz úgyis azt látod élesnek mire éppen nézel a monitoron, a perifériád meg homályos lesz... Ráadásul elrontja a screenshotokat...
Jumpscare-el nem találkoztam más meg nem tud megijeszteni azon kívül ,így számomra nem fosatós. Bár annál idegesítőbb mindig meghalok :( Mondjuk 4-15 fps-el inkább töröltem is majd jővőre ha tudom játszani rendesen!