NES-en van meg, azóta most játszottam először 2D Mariót, de ez már nem az én világom ( bundle, géphez volt ). Akármilyen szép, igényes meg nyilván ugyan olyan jó a Galaxy 1-2 jobban tetszik, illetve holnap elvileg megjön a Super Mario 3D World-öm, ami számomra A Mario lesz:)
2Dben ( ami 3Ds igazából, csak oldalnézet ugye a (legtöbb esetben) ) most a Donkey Kong Country: Tropical Freeze a favoritom, fantasztikus cucc. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.03.03. 18:54:16
miért nem látom egyik topikban sem a videókat? chrome-ot használok, minden flash player, meg shockwave player fent van, de nem látom őket, csak üres kommenteket...
Nem gondoltam volna hogy az eddigi legnagyobb Audio/Vizuális orgazmust egy 2012-es NFS-től kapom :) A következő képek csak részben adják vissza azt amit supersampling-al minden maxon mutat. Most Wanted
Az FPS nem hiszem hogy jobban tartható a széles látótérrel, de szvsz annál inkább lehet ráfogni ezt az egész 21:9 marhaságot a megjelenítőket gyártó vállalatok lobbyjára, mint újabb trendi irány erőltetését...nálam a The Evil Within-nél is inkább zavaró volt a függőleges tér hiánya (és az azzal járó sok felesleges egérmozgatás), a vízszintesből pedig egyszerűen nem volt szükség annyira, mint amennyit a fejlesztők 'ez így az igazi' super wide képaránya hivatott biztosítani... Engem nem érdekelne a fekete csík, ha valamilyen formában valóban jobb játékélményt eredményezne a szélesebb vászon, de TPS-eknél a core gameplay-t tekintve az eddig látottak alapján, nem éppen a legszükségesebb fícsör...szimuknál annál inkább indokolt lehet, de az egy más világ. :)
@#14335: Igen, látványra szép, de ha játszani szeretnék vele egy pillanatig is, akkor rögtön lehet rángatni az egeret/kontrollert le-fel ha nagyobb vertikális térben zajlik a harc...öröm, boldogság, a szükségtelen látótér arány miatt. Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.02.22. 11:39:29
Vágom a mozis képarányt attól még engem zavar sose szerettem igazán, a játékok terén meg kifejezetten hülyeség mivel eleve 4k monitorok drágák + nem is játékra vannak kitalálva legalábbis még, kivétel az ilyen cinematic játékok amiből nincs sok.
Elképesztő minőség. Előző genben a Digic készített hasonló minőségű rendereket (pl AC:Revelations) ... (vajon mi lesz velük, ha ingame készül minden átvezető?)
"Ez a mozis széles vászon a filmek terén is idegesítő lett mára már nemhogy még a játékokban is ezt kelljen nézni, biztos megvan rá a szokásos indok hogy így jobban tartható az fps hagyjuk már, ilyen játéknál éppen a látvány amit élvezni kéne és nem egy csíkban hanem teljes képen."
Mozifilmet a moziba készítik nagyokos. Ott pedig 21:9es a vászon és nincs "fekete csík".
Az, hogy te (és én is) otthon 16:9-en nyomorogsz, kutyát nem érdekli.
Az élesség már csak azért is furcsa, mert akár azért is létezhetnek a fekete csíkok, hogy natívan ki tudja pakolni a gép, de mi értelme, ha utána postprocessel elmaszatolják...
Mindenesetre ez most ilyen lett, majd az idő eldönti, hogy mennyire mászthev, mindenesetre jelenlegi technóval az adott gépen ennél többet, szebbet nem igazán lehet.
Én nem mondanám hogy a 'legszebb evör', de azt sem hogy '2010'...szvsz nagyon professzionális minőségben sikerült összerakni a látványvilágot, rengeteg apró hatást sikerült kombinálni és belőni olyan szintre - kiemelve a sok játékban szemkisütő horror CA-t szintén - hogy az összkép hatására az ember időnként csak néz hogy 'dafuq' - vagyis az abszolút állejtés előtt eggyel, mivel abból már kinőttem...de kitartóan várom a cáfolatát, talán majd egyszer... :D Hasonlóan kifinomultan ízlésesre polírozott látványt általában a NeoGaf PC-s screenshotok topikjában szoktam látni, ilyen-olyan-amolyan modokkal nyakonöntött és azokat végtelenségig testreszabott, egyéni beállításokkal tolt PC-s játékoktól...ez a játék viszont hasonlóképpen szemtelenül jól össze lett pakolva, ráadásul 'out of the box' és tetézi a konzolos cím mivoltával...van itt külcsínből szinte minden amit grafikus dizájnból tanítani lehetne, annyira természetesen eltalálva lett tálalva, gyakorlatilag mindenféle artifact és egyéb hiba nélkül...sok - akár PC-s - AAA kategóriásnak kikiáltott címnek nem sikerül ilyesmit letenni az asztalra...akár 2010-ben, vagy előtte, esetleg azóta...az ízlésesség kortalan. Amit valamilyen mértékben változtatnék rajta, az elsősorban a sötétkékes-szürkés szűrés mértéke, mivel szinte verőfényes napsütésben is túl sötét a kép...álmaimban a State of Decay visszainteget (csak ott a f0sbarnával követtek el hasonlót)... A másik kérdésesebbnek mondható pont számomra a kép élessége...valahogy soha nem tűnik igazán tűélesnek, de legalább úgy általában a fájóan túlmosott hatást is kerülték...bár a legtöbb mai játékban számomra gond a kép élessége, annyi effektet dobálnak egymás hegye hátára hogy a végén az összhatás mindig mosottasba hajlik...ami nem is feltétlen gond egy bizonyos szintig, csak milyen helyzetben mi is az pontosan? Azt nehéz eltalálni...de mindenféle kukacoskodást félretéve, a The Order szerintem nagyon is példásan teljesít az egységnyi számítási teljesítményből generálható ómájgád szempontjából... :)) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.02.20. 19:22:59
szerintem nagyon szép.főleg mozgásban :) grebber meg hülye,megnézném 2010ben milyen játékkal játszott ami így nézett ki de midnegy :) am semmi kötekedés vagy bántás,tök vicces ahogy pöszén beszélsz xd (twitchelt)
Azt aláírom, hogy a tinypic elég durván tömörít, de azért ezeket az effekteket észre lehet venni tv távolságról is.
És az Orderre elég vastagon jutott belőlük. Hogy ez kit mennyire zavar ízlés kérdése.
Az a baj ,hogy a konzolosok grafikai imádata sapka**rt sem ér. Nekik már xbox 360-tól is elszédült az agyuk holott ott értelmes grafika nem létezik ott csak az ő elméjükbe.
Réges régen nem számít valósnak amit képeken látsz. Azt amit ez is visszad TVn mozgásban a kép annak nagy részét képtelen mutatni. Annyi látszik h szép, részletes, de hogy mennyire brutálisan dúrva az nem jön át. Jó szűrőkkel semmi baj, nem 30 centiről nézve vizsgálja a pixelet az ember.
Így néz ki, ha egy szép játékra ráhányják a film graint, a CA-t, meg még kitudja milyen postprocess cumókat. Meg még esetleg megtámogatják fxaa-val, vagy valami ahhoz hasonlóval. A végeredmény ez az igen cinematik redva képminőség.
Sajnos ezeket van, hogy pc-n sem lehet kikapcsolni :( Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2015.02.20. 17:36:30
Akkor nagyon szépen megkérlek ezeket az ocsmány képeket felejts el. Így képeken mint valami 2010-es szar. (Minden rosszindulat nélkül mondom. Nem tudom mi mossa így el de okádék pixelhalmaz ez.
Igen széles vászon. Sajnos.
Ettől függetlenül nagyon rendben van a grafika. A LEGSZEBB konzolos játék jelenleg. Nagyon hangulatos is mellesleg. :)
Ez a mozis széles vászon a filmek terén is idegesítő lett mára már nemhogy még a játékokban is ezt kelljen nézni, biztos megvan rá a szokásos indok hogy így jobban tartható az fps hagyjuk már, ilyen játéknál éppen a látvány amit élvezni kéne és nem egy csíkban hanem teljes képen. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2015.02.20. 16:36:04
Ezt az alacsony fov + széles vászon kombót még így állóképen sem lehet kibírni, ha monitoron nézi az ember.
Szép meg minden, csak szó szerint rosszul leszek tőle.
10 perc után igen:) nem volt éhes ( mondjuk ilyen romlott moslékot mint Trevor nem csoda hogy bottal sem ) Pofozni kellett, de amúgy csak ott körözgetett odajött, elúszott mellettem 1-2szer hozzáértem, aztán nem bírta a molesztálást és derékbaharapta. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2015.02.15. 21:04:41
Én is kétlem és meglepne ha ennyire Xbox-os címeket is átemelnének PC-re, akár éves eltolással is...mindenesetre elég rejtélyesen szűkszavúak voltak a Win 10 bemutatkozás alatt a játékos platform témát illetően, ki tudja, bármi megeshet...főleg hogy az Xbone átiratok már ott vannak, egy DX12-es PC-s portot nem lenne túl nehéz és költséges összehozni a Master Chief Collection-ből...de álmodik a nyomor, az eddigi játékos politikájuk alapján nem látok rá sok esélyt...persze változhat a helyzet. :)) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.02.13. 17:37:37
MS és PC platform? Ehh felejtős. Főleg a Halo sorozat, hisz az az X konzolok egyik (exkluzív) húzó címe. Az első két rész is csak véletlenül tévedt PC platformra (najó a második rész csak a Windows Vista eladásának gyarapítása miatt érkezett PC-re). Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.02.13. 17:15:26
Xbone verzió? PC-n is több mint elviselhető lenne ilyen minőségben... :) Hátha a Win 10 idején a Halo játékokat is áthozza a MS, a játékos arculat erősítésével...
Life is Strange - Határozottan pozitívan csalódtam, rövidre fogva szvsz Telltale színvonalú alkotás, bizonyos tekintetben 'sőt'...remélem a folytatásokkal még magasabbra teszik majd a lecet... :)