Az a kezelőfelület... csak egy a sok hülyeség közül de olyan nehéz megjegyezni azt hogy a Space az ugrás?? A hajókra is kötelező felfosni azt a piros valamit? Simán elég lenne a minimapen jelezni, na meg olyan sok más nincs is a közelben hogy el lehetne téveszteni őket. Véletlenül sem azt mondom hogy retardált aki ilyen játékkal játszik(én is elindítottam már), de az Ubisoft részéről szoktam azt érezni hogy annak nézi a játékosait. Vagy csak simán nem tudnak játékot tervezni. Ja és tudom hogy lehet ingame állítgatni mi jelenjen meg(nem próbáltam még, nem tudom pontosan miket). Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2015.01.23. 09:46:26
AC1-3ig mindig azt mondtam magamnak hogy jó jó a történet elviszi, meg a kor sé hiába szar a gameplay a körítés mindig elvitte a hátán az egészet még ha nem is volt teljes az öröm, mindegyik kellemes emlék és alapjaiban imádom az egész sorozatot ( kivéve a Liberation és a Black Flag ) DE mindig abban reménykedtem ossz ő éveken át hogy a következő részben csak jobb lesz a gameplay. Nos a Unity-ban olyan lett, mondjuk nekem a történettel nem volt gondom, de ennyire AC játékot az 1-2 óta nem élveztem ( azook ugye még ha suták is, újak voltak ). Ha a Unity core gameplay részét még jobban fejlesztik még jobban lehet majd lopakodni, játszani akkor nagyon jó az irány. Én most már játszani szeretnék az AC játékaival!
A core gameplay momentumok finomhangolásában mindenképp jobb a Unity - és grafika terén ugye, több éve különbséggel milyen is lehetne - de a történet, karakterek stb. szempontjából nálam nem sikerült felülmúlnia a II. részt...ha a következő részre sikerül összeszedni a technikai hátteret és visszatérnek a jelenlegi B-C kategóriás körítésről a régi A-AA-AAA-ra, talán lekerül nálam is a 2. rész az AC trónról... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.01.15. 16:48:31
90%-ban jó játék, 10% hülyeség, egyébként eddig nagyrészt csak furikázok meg a kocsilopásokat csinálom. A város k jól van megcsinálva, jó benne elveszni, és igazából ez volt a célom is vele(tavaly jártam ott irl). Illetve az is segít, hogy a UI-on faragtam. Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2015.01.14. 10:54:20
Na lol, akkor meg olyan rég játszottam, hogy elfelejtettem :D Pedig még meg is öltem az ottani sárkányt. És ja, valami tengervizet kell leereszteni, és utána ott lezárni a riftet, és kivilágosodik.. megvan már :D
Csak a szép emlékek miatt! Brutál élmény volt 4ből 2esbe visszapakolni és bevágódni a hajtűkanyarba,hogy aztán a sikító motor hangjára még félig csúszva jókor rakjam a harmadikat a H váltón :) Legjobb árkád gép amivel valaha játszottam,videojáték varázslat!
Sega Rally Cabinet
Áll még vajon valahol ilyen gép az országban? PM ha valaki találkozott vele :)
Akkor rosszul fogalmaztam. Jól irányítható bill-el, ahhoz képest is hogy nehezebb a fizikája a régebbi UG-MW-Carbon szériához képest. Egyértelmű hogy billentyűzettel nem fog senki világrekordokat dönteni, de szerintem akkor is élvezhető még billentyűzettel is. Legalábbis közel sem olyan frusztráló az irányítása mint egy RBR-nek vagy rFactornak. Igaz, ezek már tényleg kemény szimulátorok és kormányhoz lett belőve az irányításuk. Egyébként volt szerencsém játszani Sega Rally 1-el játékteremben. És volt kormányom is, persze nem egy márkás G25 v G27, de tudom mi a különbség klavi és kormány között :)
Billentyűzettel nem rossz eredmény, viszonylag játszhatónak tűnik általában pár videó alapján, aztán amikor arra vetemedem hogy megpróbálkozom vele, uninstall a vége...mert valóban lehet valami eredményszerűt szenvedni persze, csak jobb kormánnyal és pedálokkal kezdődne valami élvezetféle és az igaz eredmények...természetesen olyan mértékben kikapcsolt rásegítésekkell, hogy ne a gép vezesse az autót helyettem...és úgy biza billentyűzettel értelmetlen szenvedés az egész, mivel kormány-pedálok kombóval tudnék megfelelő válaszokat adni a felmerülő kihívásokra, billentyűzettel viszont lehetetlen, felesleges is részletezni miért (közben látom hogy #14212 és még lehetne sorolni napestig), sok fontos trükk kivitelezhetetlen vele, mert a billentyűzetet nem vezetésre találták ki...és a Shift játékok fejlesztői nem is arra törekedtek, hogy túlzottan játszhatóvá tegyék vele. Végeredmény hogy a komoly szimusok kiröhögik, árkádosoknak pedig hatalmas szopóroller...nem semmiért készül külön jelenleg egy World of Speed és Project CARS ugyanazoktól az emberektől... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.01.02. 18:33:50
OFF
A korod miatt lehet lekéstél a Sega Rally-ról és a játéktermekről (természetesen a 95?-ös árkád gépre gondolok) Na én ott jöttem rá micsoda gigászi különbség van egy kormány és az 1 vagy 0 bill gombnyomogatás között. Billentyűzettel sosem fogsz kanyarívet tartani vagy ellenkormányozni. Nem azt mondom,hogy kormány nélkül nem lehet autós játékokkal játszani...persze lehet de ami élvezetes is nélküle annak semmi köze nincsen az autóvezetéshez. Pedig imho valahol ez kéne,hogy legyen a cél...120al kilincsel előre venni be a kanyarokat,200 fölött elmenni 2 autó között de a kezed már nem tennéd oda a tükrök közé,métereket ugratni a bukkanókon...amit irl soha nem csinálhatsz meg.
15k Huf körül már lehet venni hulladék kormányt analóg pedálokkal,tényleg szar de még így is 100x jobb mint rángatni a kormányt + rugdosni a féket,gázt.
Totti jól megfogalmazta : "Ez nem vezetés."
Vezetni kormánnyal lehet. Ez nyilak nyomogatása. NFS Shift vezetési modellje, fizikája talán a legrosszabb amivel játszottam. Baromi árkéd, de próbál nem az lenni. Nagyon öszvér, nagyon rossz, főleg gyors kocsikál mint a videón is. Simán megértem aki elnyomogatja Nordt billel és élvezi, nincs azzal semmi gond.
"A Shift részeket pedig billentyűzettel élvezhetetlennek/játszhatatlannak tartom"
Van akinek a QTE is játszhatatlan , van akinek a sima fps is játszhatatlan ,debilek mindig vannak és lesznek is akik nem képesek irányitani a nagy király irányitással megáldott játékokat.
Ha billel játszhatatlan autós cuccról kell beszélni ha fizetnének se mondanám az nfs szériát mert azok mind kiralyak.Ellenben egy Richard Burns Rally na az már 100%osan az számomra is aki világ életében minden autos cuccot billel játszott illetve próbált játszani.
Nem is NFS lenne a NFS ha nem lehetne billel csapatni
Amíg rendőrös akciójáték lesz engem elfelejthetnek, pedig a Rivals mennyire brutál jó cucc lett volna azok nélkül, vagy ha már voltak akkor SOKKAL kevesebb belőlük.
mindennel egyetértek, meglátjuk a két év mire lesz elég, szerintem semmire - egyszerűen az nfs nem nekem (nekünk?) készül, de "megszokásból" azért 5 euróért a szinglit letolom 10 óra alatt, ha épp tetszik, aztán kasza :)
A Rivals-féle 'driftes árkásoddság' irány még elviselhető is lenne alapvetően, csak annyira fájóan átgondolatlan a játék tetemes része...példa egy számomra különösen fájó pontra: miért nem lehet az autókról 'fejlesztéseket' leszerelni, csak feltenni? Nálam a 'control' fejlesztése úgy általában agyonverte a játékélményt...túlzottan is jól kanyarodik az autó, kerekek elpörgése sehol, rengeteg autóra nézve karaktergyilkos, mondjuk az M3-as BMW-ből pár kattintással kezes bárány 'miautónk' Swift lesz, akármit csinálhatsz vele, nem bosszulja meg...Viper szintén. Siralmas. Még azt a minimális kezelési kihívást és harmatos valószerűséget is kiöli belőlük, ami 'stock' beállításokkal jelen van. Lehet bennem van a hiba, hogy pár cseppnyi realitás...szerűséget elvárnék, legalább felületesen, az árkádság meglétével kibékülve. Másik gond az 'offline is always online' baromság, hogy nem lehet normálisan megállítani a játékot. Krúzolgatni sem lehet rendesen versenyzőként, mivel a rendőr a puszta léted miatt rögtön levillog...legalább kikapcsolható lenne. Ez a gond az egész játékkal, a szemellenzős faék egyszerűségű átgondolatlan egysíkúság , amelyből fakad a rengeteg opció hiánya...amelyek ráadásul valamilyen formában már léteztek a régebbi NFS játékokban, évekkel előtte. Sok-sok éve fantáziáltam, hogy ómájgád' x év múlva milyen NFS-ek lesznek, ha az addig megjelent részekből minden jót egymásba gyúrnak és még tesznek is hozzá egy keveset évente...erre mit csinálnak? Mindent elfelejtenek, ami valaha remekül működött és az emberek méltán szerethették. Évről évre leépül az egész, majd szinte a nulláról elkezenek sz4rból várat építeni és csodálkoznak miért is bűzlik az egész...persze értelemszerűen nem emelnek át mindent részről-részre, mert próbálnak mást adni mint előtte...de attól függetlenül ott volt a remek Autosculpt rendszer, amelyet meg is tartottak a Pro Street-ben és Undercover-ben...végül nem kiterjeszették, leépítették és elkaszálták. Ott volt a Pro Street gumifüst modellezése, amely szintén jól nézett ki, ráadásul nem társult hozzá semmiféle gyártó felé húzás GameWorks baromság és hasonló, durván hardverigényes sem volt...azt is elfelejtették. Napestig lehetne elemezgetni mennyi lehetőséget tékozoltak el, csak mert évente valami új hurkalevet erőltettek... A Burnout-ból is milyen királyság lehetne a mai szoftveres-hardveres háttérrel, ha azt is csiszolgatják tovább a háttérben és nem felejtik el...remélhetőleg alakul valami a háttérben... :)
fura, h a végére mennyire bejött a rivals nekem, vszeg az outrunosan primko, de ettől élvezetes driftes árkádosság miatt (álá hot pursuit 2010), ill. a helyenként atomdurva graf is belejátszott
az biztos, h a kétéves ciklus jót tesz, noha én a legalja undercover utánra lőttem volna be az első kihagyást, a criteriont meg eltiltottam volna az nfs vonulattól és a páratlan években csinálhattak volna oldszkul börnáutot, ahoz értenek :)
Carbonban féltávon vagyok már.Pro Street-ben sehol abba anno csak egy pályáig belenéztem.
Run - Rivals ezen a gépen kilőve játszhatatlan kb.A Shift részeket meg mint mindent pc-n billel toltam anno csak abbamaradtak.
Majd új géppel tartok jóféle kis NFS maratont.Aztán végre pusztulhatnak a gépről.Igazában ezek közül mindegyik azért maradt abba mert pl egy Most Wantedhez képest sehol sincsenek.Azt szinte egy ültő helyemben toltam végig.
A Carbon most is futna nálad vígan, én jóval gyengébb gépen játszottam végig vagy tízszer anno...Pro Street szintén. A Shift részeket pedig billentyűzettel élvezhetetlennek/játszhatatlannak tartom, ha nem húzol a szimus irányzat felé, kormányod nincs/nem áll szándékodban beszerezni egyet, akkor jobban teszed ha elfelejted, árkádosabb élményt várva nem lesz benne köszönet. A The Run egy-két délutánra esélyesen lefoglalhat, a Rivals viszont annyira tartalomhiányos valami a mézes-mázos Frostbite héj alatt, hogy csodálom nem free2play-ként érkezett...a gameplay dizájn úgy összességében egy hatalmas pofon a sz4rnak, ami évekkel előtte jól működött az NFS játékokban, azt is sikerült tönkrevágni vagy nemes egyszerűséggel mellőzni... Mindmáig csak motorhangokat hallgatni és screenshotolgatni lépek be pár havonta egyszer, ha valami megmagyarázhatatlan hirtelen felindulásból úgy szottyan kedvem. Aztán újra rádöbbenek minek erőltetni, a színtiszta gameplay miatt élvezhető játékként nehezen értelmezhető valami a Rivals, az autóbuzéria gyakorlására pedig van ezeregy jobb megoldás...így a huszadik iksz' után pár évvel. Az EA-nél is határozottan körvonalazódott a gond, amikor 12 év egyhuzamban után úgy döntöttek, a következő évben inkább nem adnak ki új NFS felvonást...remélem legalább olyat kaliberű címet sikerül letenni az asztalra az idén, mint amilyen az Underground volt sok-sok évvel ezelőtt...szép álom. :)