Még jó hogy a két sárkány végül nem közös harcban jelent meg, bőven elég, amikor érzik a vesztüket és a porontyokat benyígják maguknak, alkalmanként rögtön borítani tudja az addigi győztes papírformát...főleg ha már a gyógyító potik is fogytán vannak...
Elképesztő a cucc. Minden 5 percben új enemy fajta. Nincs újrahasznosítás. Egy RPG-ben 100 óra alatt látsz ennyit, itt meg 15 óra alatt :D
Olyan epik és monumentális BOSS csaták vannak amit 50 másik játékban nem látsz, itt meg 15 percenként kapsz egyet ami MINDIG jobb mint az előző. Fokozhatatlan, de mégis fokozzák. Emberetelen az egész.
Bárcsak a game-nek lenne lyen grafikája nem csak a semmit nem érő szaros fotomodban élőben kb ég és föld amit ezek a képek mutatnak.
(Igen megvan a game látom,hogy ez kamu)
FPS képem hirtelen nincs. Így csak az elejtett prédákról raktam ki képet.
Gyönyörű a game. Mind grafikailag, mind hanghatásilag. Nekem bejön.
Spintires
Én egy külön faj vagyok. Én az alap értelmes embernek a szöges ellentettje vagyok.Nem hiszem ,hogy létezik még a földön ilyen skillekkel megáldott ember mint én.Szóval bennem ne is keressen senki semmi magyarázatot mit miért teszek és nem is kell próbálkozni sem hogy meg legyen érte mindez.
Véget nem ér listát írhatnék miben különbözök másoktól ,de feleslegesnek érezném.Ilyen embert senki nem akar megismerni. Az ilyen emberre a társaságban is csak mutogatnak,hogy ott van AZ.... stb. (De mivel én nem járok soha sehova társaságba rám ezt nem mondhatják :D) Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.12.16. 13:35:01
A smiley azt jelezte hogy nem okoskodni próbálok, hanem viccelni.
Ezt sem bántásból mondom(most már én se állnék neki mondjuk egy francia játéknak), de én is és tuti még sok más ember is azért tanult meg angolul mert annyira belemélyedt egyes játékokba, hogy fel se tűnt neki, hogy közben kiszótárazta az egészet :) Utoljára szerkesztette: zorrobomber, 2014.12.16. 13:18:48
Soha az életbe nem tanultam angolt.... Ha nem tudsz az emberről semmit ,akkor inkább ne próbálj okoskodni.
Valamilyen nyelvet kellett választani (ugye kényszerből , MERT KELL az érettségihez ) én a németet választottam.De mivel az sem kell sehova itt Magyarországon ahol ténykedek így nem foglalkoztam vele szóval már németül se tudok semmit se.
Szeretek várni. Abban verhetetlen vagyok minden szempontból.
A jó oldala a dolognak mire oda jutok,hogy lesz hozzá magyarítás addigra már az Origin on the house keretein belül fogja ingyen dobálni!
Ritkán mondom ezt, de ez tényleg ocsmány :) Mondom ezt úgy hogy elsőt 4x, másodikat 2x vittem végig. Játékélménybe nem kételkedem hogy ott van, de amennyire eddig követték (első esetébe kicsit talán meg is előzték) a kor elvárható grafikai szintjét, ez így fail-nek tűnik. Ócsóba, később beszerzős :)
Menet közben szebbnek hat, bár összességében különösebb gond nincs vele a screeneken sem (low lol :D), egy-két elnagyolt textúra lehet zavaró és a helyenként budget game érzésű sivatagos terület...persze nem lesz az elkövetkezendő évek meghatározó benchmark címe, de legalább gépigény tekintetében is ahhoz igazodik... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2014.12.15. 19:42:52
High és Ultra közötti beállításokkal. Bizonyos értékek Ultrán voltak, némelyik pedig High értéken (Textúra és Tesselation), mert akkor még nem volt patch és borzalmasan futott Ultra beállításokon.
Ja hát akkoriban én gef4 mx440-el toltam, nem is tudtam elképzelni miért mondja erre mindenki hogy olyan szép.
Aztán után R9600-am lett, na azon már tényleg más volt :))
Lara Croft and the temple of osiris
Simán hozza eddig az előző hangulatát, csak ez szebb :) Ellenben csakúgy mint az elődnél, a gamepad itt is kötelező!
The ultimate eyecandy! A Radeon 9600 mellett szebb volt! :P
@benőmenő: Valóban észnél kellett lenni komolyabb nehézségen, főleg az nagyot ugró kaszáló kezű monszták nyomták fel a pulzusomat (éjszakai pályákon ómájgád), de a rakétások sem voltak túl egyszerűek, mennyi ólom kellett beléjük amíg összeestek...végigtoltam mindenféle nehézségen anno, volt amelyiken talán többször is...elfogadnék egy szellemi utódot, újra monsztákkal. :))
Örülök, hogy ez a játék már a jó öreg 7300GT-n keresztül jutott el hozzám :D
Egyébként a mai napig nem játszottam még egy fps-el, ami ilyen zsigeri rettegést váltott ki, pedig nem is kifejezetten az ilyesztgetésre mentek rá.
Egyszerűen olyan hamar meg lehetett murdelni és olyan szemét volt az autosave (quicksave meg ugye nem volt), hogy minden lépést és lövést kétszer is meg kellett gondolni
Persze hogy nem mert amiről te beszélsz az a Thief nem létezik és nem csak szerintem hanem világszerte az emberek szerint se akik lehúzták.
De ezt már megszoktuk. DS reinkarnációja már csak ilyen.
Te meg még mindig nem érted miről beszélek de hát ezt már megszoktuk. Pár embernek itt nagyon lassú a felfogása, már ha létezik neki egyáltalán olyan. Utoljára szerkesztette: Shep, 2014.12.12. 22:41:19
Ja, hát ok, na pont ezért nincsenek manapság ilyenek a játékokban, mert mindenki összesírná magát, pedig a Thief 3 egyáltalán nem volt nehéz, nem használtam hozzá semmit mégis a végére értem. A 4 meg igen is nehéz ha mindent kikapcsolsz, sőt még a segítővel is lazán el lehet tévedni mert olyan labirintusszerű a játék, már ha mindent össze akarsz szedni. Persze a te végigrohanok rajta 4 óra alatt stílusoddal ez nem egyeztethető össze de ettől még nem kellene leszólni a játékot.
Biztosan nem füleltél eléggé, amikor beszéltek a kapcsolóról vagy valamiféle utalást tettek rá...manapság ilyet már valószínűleg nem mernének elsődleges feladatnak minősíteni térképes rásegítés nélkül...én egyetlen helyszínre emlékszem, ahol elég sokat szenvedtem, rémlik hogy valami növényszerű monszták' voltak arrafelé és valami fát kellett lövöldözni különböző nyilakkal megfelelő kombinációban hogy tovább lehessen jutni...volt ez vagy 10 évvel ezelőtt, az új Thief fősztoriját megcsináltam, egynek jó, semmi különösebben emlékezetes, még mindig nem töröltem mert 'majd megcsinálom a mellékküldetéseket', ez több mint fél éve tart, mivel azóta nem vettem rá magam hogy újra elindítsam... :)
Pont ezt magyarázom és a tesztek is ezt írják nincs olyan pont ahol el lehetne akadni.
A Thief 3-ban csak mondok egy példát (itt adtam fel) egy kastélyba vagy hol már nem emlékszem mászkáltam ezer évet de szó szerint már kb mindenkit megöltem/leütöttem és mindent felszedtem de semmi. Fogalmam sem volt mi a szart kéne még. Ekkor jutottam oda,hogy YT végigjátszás videó. A csávó felment egy szobába és a legsötétebb zugba megnyomott egy kapcsolót majd kinyílt 890 km-re egy ajtó amit nem is láttam kb soha sem. És gondolom ez csak 1 dolog a game legelején később még brutálabb lehet.
Szóval ehhez képest az új egy óvodás game!