én is nagyon megköszönném, mert jelenleg valami állati lassú minden és alig jön
-= THX=-
Aki leszedte a crackelt ISO-t, a cracket tegye már közzé..
Amire te gondolsz az itwins, meg ilyenek, valójában nincsenek feltörve, csak lehúzva az eredeti dvd-rõl. A reload már feltört verzió, úgyhogy elvileg igen.(bár a patch bezavarhat)
Na ne! Akkor a nehézpáncél tényleg semmit se ér? Mondjuk akkor ez igy tiszta hülyeség, igaz, hogy a game nem realisztikus, de azért a könnyû és medium páncél nem fedi teljesen az embert akkor, hogy lehet vele láthatatlan , a nehézpáncél meg igen, mégse lehet vele ezekszerint láthatatlannak lenni , na lehet nézek más game után, ezt a szívást
Ezzel csak az a baj hogy nem a patch van feltörve gondolom...
a páncélra 1 kiegészítõ tehetõ csak sajnos, én jobban ajánlom neked késõbb majd a testpajzsot, nagyobb hasznát fogod venni mint az álcának
mondjuk én eléggé darálósra vettem a figurát, elég sok emberem trooper volt ami 3-as szinten nagyon jó hp bónuszt ad már így majdnem mindenkinek 3-4000 hp-je volt plusz a testpajzs, mentem elõre a géppuskákkal és mesterlövészekkel, néha gránátvetõbõl odalõttem nekik
Amúgy szerintem nincsolyan nagy jelentõsége, hogy melyik irányba fejleszted az embereket, csak hogy mit fog tudni használni. Ami nekem nagyon-nagyon tetszik, az a 3-as szintû sniper. Ez az egytlen tényleg olyan tök jó képesség ami valóban ér is valamit. Szerintem. Persze mindegyik ad valami kis bónuszt, de ha feltuningolod az mebereidet 15-20-as szintüre, akkor már szerintem elég combosak, és elég jók a tulajdonságaik.
A nehézpáncélról csak annyit, hogy azon csak egyetlen add-on slot van a páncélnak és a sisaknak együtt (mert ott már egybe van építve) míg a mediumnál van külön a sisaknak, ami azért jó, mert tudod a páncált isd tuningolni, meg a sapit is.
A critical hit nem olyan gyakori, csak egy bónusz, ennyi. Csak ez miatt ne fejleszd ki. Amúgy szerintem nincs olyan dolog ami mindenkit egyetlen lövéssel le tudna szedni. Pl. Wargot nehéz páncélban 9000 HP, ennyit semmi sem sebez.
Én sem szoktam gránátozni, szerintem is nagyon lassú, meg pontatlan is, szóval nekem sem jön be.
A láthatatlánságról esetleg Fenrir szolgálhat nekünk adatokat, én még nem gyártottam semmi ilyet, bár most fejeztem be az álcázási technika kikutatását, de az nem adott semmi kézzel foghatót csak újabb kutatási lehetõségeket... Azért ha az komoly, amit írtál, akkor az már tényleg nagyon nagy szemétség. gondold el, beállsz egy csomó ellen közé, majd mondjuk két mesterlövésszel leszedsz mindenkit 130 méterrel arrébról. de ha beletették, hát használjuk ki. Majd szólok, ha amint nekem lesz ilyenem. Addig várjuk meg Fenrir válaszát.
Itt tartok:
Hát én még nem tartok sehol Még Európa sincs teljesen meg
Viszont az ufo-aftershock.com-on olvastam, hogy lesz egy olyan add-on a páncélokhoz amivel láthatatlanná tudsz válni, de közben nem mozoghatsz és nem lõhetsz, meg lesz egy olyan is, hogy a környezetetben lévõ társaidat is láthatatlanná tudod tenni egy erõsebb cloak generátorral.
Viszont ez a critical hit mennyire gyakori? Mindegyik ellenfelet le tudja igy szedni v. csak mindegyik 10.-et mert akkor nem kell. ÉS milyen képzettség kell hozzá?
Egyébként nekem pl. a gránátok és a gránátvetõ nagyon nem jön be, tetü lassú, és marha pontatlan, meg kb. felrepül a gránátvetõ lövedéke a csillagos égig mielött becsapódna, addig meg ementáli leszek
Én még nem is hallottam róla, hol tartasz a játékban, hogy ilyen kutatásod van?
Elméletileg a 3-as szintü kommandó azt csinálja amit mondasz, de ki fene fog kardal szaladgálni lézer, meg plazmaágyuk ellen? Ez nem a Doom...
Én is egyetértek FENRIR-el, sima Rifle, géppuska, meg mesterlövész, és nem lesz olyan helyzet, hogy ne tudj rá megfelelõen ragálni.
Nálam az egyik srácnak van 3-as szintû stalker képessége, és elég gyakran egyetlen lövéssel leteríti az ellent (critikal hit), pedig csak egy XM8-sa van...
Össze agyok zavaroda, az nem közelharcban jó? Van valamilyen olyan képessége, hogy az utolsó nemtom hány (asszem 5) méteren csinál valami eszméletlen gyors mozdulatot, és az ellenfélnek esélye sincs reagálni. A stalkernél is közelharci képességek vannak irva, de érnek egyáltalán valamit a közelharci képességek egyáltalán? Egyébként az egyik emberemet ilyen irányba kezdtem tuningolni: medic,technician, ranger. Igy tud majd nehézpáncélt viselni, meg gyógyítani,javítani, és 2 stukkerrel rohangálni. Szerintetek jó?
nem szükséges a gunman annyira, egy medium armor testpajzzsal ugyanolyan hatékony
mesterlövész mellé érdemes felvenni a scoutot mert így messzebbre látsz és látod az ellenfél adatait
kiborg mellé a troopert
pszionista mellé ugyancsak a scoutot
amúgy meg a commando, stalker, leader és medic a jó
technikus és gunman annyira nem jött be nekem :)
A 2. szintû mernöki képesség lehetõvé teszi rakétavetõk, gránátvetõk, nehéz fegyverek használatát és nehéz páncél viselését. Asszem minden emberemetkiképzem technikusnak
Köszi szépen, elkezdem tuningolni az embereimet (is) Messze van még a heavy armor-os idõDe sebaj addig xm8+light armor Egyébként nálam megy a LoS, de nem az alatta lévõ normal ikonnal lehet majd váltani nightvision és thermal-ra? Mert psi látásra azzal kell váltani.
Három fajta dron lesz, védõ, támadó és felderítõ. A védõ a legerõsebb, hp 2500, gunman és ranger képzéssel, a többit nem gyártottam le. Én csak akkor használom, ha a 13 emberbõl annyian vannak tréningen, hogy nem tudom megtölteni a csapatot. Nem rossz, de nem tud szintetlépni, illetve plusz fegyvert, vagy tárat sem tud magával vinni. (Persze sokkal több tölténnyel indul a küldetésbe [gépágyú esetén 300-al, és 10-et lõ]).
A technikus egyik jó tulajdonsága, hogy képes aknákat használni, ezen kívül nem tudom még mire jók, ja õk szerelik a dronokat. Ha nem lesz dronod, akkor lehet hogy nem fog kelleni a technikus, mert ha jól emlékszem, valamelyik másik tréning 3. szintje is megadja az aknák használatának képességét.
Nálad a játék elején már aktív volt a LoS? Nálam nem volt jó. Állítólag a 3-as szintû medicin valóban feltámasztja a holtat, de csak akkór, ha nem szenvedett súlyos sérülést. Persze felvetõik a kérdés, hogy akkor miért hal meg valaki, ha nem kap súlyos sérülést. Szóval teljesen szétroncsolódótt, vagy hamuvá égett egységeket gondolom már nem lehet feléleszteni. Amúgy még egyszer sem fajult el odáig a dolog, hogy meghalt volna valakim. (Vigyázok rájuk, tól sok ídõt vesz igénybe a képzésük...)
Valóban, ha nincs gunman képesség, akkor nem tud nehéz páncélt viselni, de ne aggódj e miatt, ez nem lesz baj, max arra raksz nehéz páncélt, aki gunman (gépágyúval rendelkezõk) nálam õk a felderítõk (ha elfogy a türelmem, és nincs kedvem szépen elõcsalogatni az ellenfelet), és ha netán összefutnak valakivel, akkor egybõl le is lövik :-).
És mi a helyzet a droneok-kal, van értelme vinni megunkkal vagy nincs? Mert ha nincs nem fejlesztek technikust.
Köszönöm Agamemnon és F.E.N.R.I.R a segítséget! Egyébként a LoS a játék elején, nemtudom késõbb hogyvan, arra jó, hogy ha rányomsz akkor csak annyi szines a terepbõl amennyit az egység(eid) lát(nak) a többi rész szürke (gondolom ez a psionistáknál nincs teljesen igy). A medicman legutolsó szintje képes feléleszteni a holtakat és müködik is? És ha egy emberem nem rendelkezik gunman képességgel akkor nem tud felvenni majd a játék során sohase nehéz páncélt csak mediumot?
A wargot szkenner hatótávja kisebb, mint a saját gyártmány. Amúgy nem tudom, hogy van e valamilyen korlátja, hogy hol és hogyan érzékel. nem tudom említi e a leírása. Azt tudom, hogy nálam sokszor jó, és sokat segít (éjszaka), de valóban van, hogy nem látja az ellenfélt, van hogy még akkor sem, ha a mellette álló egységemnek már vizuális képe van róla és éppen lövi... lehet hogy bug. Nekem szúrt már ki épületben lévõ és az épület takarásában lévõ ellent is. Pl.: bázison tök jól mûködött, a szintkülönbség sem jelentett akadályt, de valóban van úgy, hogy a hatótávon belül eltûnik az ellenfél, majd újra megjelenik.
Ne bízz csak a szkennerben, s talán jobb eredményt hoz, ha mindkét fajta emberi szkennert felváltva használod. (Én úgy szoktam, hogy 4-5 szkennelés az egyikkel, majd a másikkal, aztán ha nem jelez semmit, akkor bátran nyomulok elõre). Én a szkennert a szniper megsegítésére használom. Mire látótávolságon belülre érne az ellenfél, már kapott is egy fejlövést...
Aga: tényleg használhatóak ezek a scannerek? Most sikerült beüzemelnem a wargotoktól zsákmányolt scannert (az is doppler - ez ugyanaz amirõl te beszélsz?) de nekem mintha nem mûködne jól: 3-as szintû scout használja, de hiába nyomatom, nem szúr ki semmit, aztán hirtelen ott terem mellettem az ellen...
Van valami korlátja a scannernek? Mondjuk az épületek mögé, szobákban elbújt ellenfeleket nem mutatja?
Azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam, nálam ha kifagy, akkor az annak köszönhetõ, hogy a Norton Antivir önállósította magát és vagy feldobott valamilyen figyelmeztetõ ablakot, vagy nekiált vírust keresni. Amúgy stabil a játék.
Én nem szoktam egyszerre két kézifegyvert használni, de ha minden igaz, akkor úgy tudsz mindkettõvel lõni, hogy változtatsz a lövési/használati beállításokon. Portré alatt jobb oldalon egy lövés/sorozat/csõ alatti gránátvetõ ikon, talán ha azt változtatod, akkor bejön hogy mindkettõvel tudjon lõni.
A késöbbiekben nem tudom, hogy lesz-e más, de jelenleg a commando arra jó, hogy tudsz dobócsillagot, meg szamurájkardot használni (komolyan!), bár nem tudom, hogy mi haszna van. Fõleg, a játék közepe táján, amikor a warotok átlövik a hülye gránátjaikkal az egész pályát...
A LoS pedig akkor használható, ha már kifejlesztetted és le is gyártottad a sisakra szerelhetõ éjjellátót/infraszemüveget/pszihó észlelõt. Addig nem.
A képességek közül, ami nekem legjobban bejön, az a sniper és a scout. Ami még fontos az a medic, továbbá hasznos a gunman és a trooper illetve egy commander legyen a csapatban. Persze ez játékstílustól függ leginkább. Nekem ezek jöttek be.
A 2-es szintû ranger képesség teszi lehetõvé, hogy egyszerre 2 kézifegyverrel lõjön az egység?
Szerintetek érdemes kifejleszteni a commando-s képességet? Van valamilyen jó commandós cucc a játéban?
Egyébként, nekem is ki szokta idõnként írni, hogy a program szabálytalan mûveletet hajtott végre, leginkább mikor egy új tipúsú helyzetet oldok meg és vissza menne a laputára, ezért minden mission-nál mielött befejezném, mentek, viszont akinek nem megy indytáskor sem annak valószínûleg vagy a video drivere régi v. az audió, nekem is kiirta telepítés után, hogy régi az audió driver, töltse le a ...-ról, telepítettem és simán ment.
JA bocsi visszaolvastam, de az 1 kezes két kezes fegyvert még mindig nem értem. Egyébként sajnálom, hogy nincs hozzá magyarositás és úgy tudom egy jó darabig nem is lesz Viszont a játék nagyon kiráály, nem is hittem, hogy az altar összehoz ilyen jó gamet az aftermath után, de nagyon jó lett, lopakodás ezerrel
Hi! Mitõl függ az, hogy az emberem v. cyborgom stb. egyszerre csak 1 stukkerrel lõ v. 2-vel? Mert beleadom kezébe a két mp5-öt de csak egyel bénázik, valamint azt is meg szeretném kérdezni, hogy a trckokat höva szükséges kötni? Eleinte mindent összekötöttem, de sokat lehúzott a nyersanyag készletembõl és az egyik órában eltünt az össze track, akkor már csak egy-egy trackot épitettem minden bányához, bázishoz, de igyis csõdbe mentem, ugyhogy elõröl kezdem. Elég ha csak a bázisokat kötöm össze trackokkal v. a bányákat is kell? Elõre is thx!
LoS egyébként használható lesz a késõbbiekben?
A szkennereket már tényleg szemétség volt betenni a játékba. Senki nem lát semmit, én meg lazán lelövök mindenkit...
Ja a dopler szkennert használva ti is távolabbról felfedezitek az ellenfelet, mint a hatótávja?
itt egy példa:
Sajnos a magyarosításról nem tudok semmit, bár szerintem a nélkül is boldogulni fogsz. Nagyon nem kell olvasgatni...
Én nem mertem így bevállalni, amúgy az én emberemnél is XM8 volt, a legtöbbet én is azt használom, ha egy gépágyú lett volna nála, akkor biztos teszek egy próbát. Az XM8-nál nem is lesz jobb fegyver (hatótáv, sebzés, pontosság)?
Hol nézted meg a statjaiket? (A Glosary-ban benn vannak? Nekem még nincsenek, bár a Cyborgok ls a Pszihók is csak egy hét késésel jelentek meg...)
Nálatok, ha a kettes nyersanyagot tartalamazó pályán játszotok (két részbõl áll a pálya, a második rész egy bázis), akkor az elsõ pályarészen megölt ellent beleszámítja a végén a statisztikába? Épp most volt egy ilyen pályám. Jöttök a Warotok, és össz. 19-et küldtem le, de a végén csak 10-et számolt el. A szemét.
A nehézpáncélzatú warot, az már valami, több mint 9.000-et kellet sebeznem rajta, mire feldobta a pacskert.
Ja, én is többet vártam az ûrhajón érkezõ népektõl, bár az kicsit megnehezítette a dolgot hogy szétdobálta az embereimet. Igaz, elõtte rendesen nyomtam a küldiket - szerintem az mondjuk kicsit gáz, hogy 1 játékbeli óra alatt akár 10 küldit is lehet nyomni ha a laputát nem kell mozgatni.
Nekem az egyedül lévõ emberem pont nehézpáncélban egy páncéltörõ lövedékekkel betárazott XM8-ast lóbált. Amikor megláttam a 3 warotot vele szembe, mondom annyi neki. Aztán megnézve a statjaikat rájöttem a trükkre: elrohantam vele egy rámpára, majd onnan sorozatokkal végeztem velük.
Bázisok között kell út, különben amelyiknek nincs elérése a központi bázisodhoz (Stuttgart ha jól emlékszem) az se nem termel nyersanyagot, se nem tud építkezni. Tehát utak kellenek, mert anélkül egy bázis semmit sem ér. De hangsúlyozom: csak a bázisokat kösd össze, a "natúr" területeket (tehát amelyek csak nyersanyagot adnak) nem kell bekötni...
Érdemes a tengeri útvonalakat forszírozni - ott is 1-nek számít mondjuk az európát észak amerikával összekötõ útvonal, ami egyébként vagy 10 sima út hosszával azonos :)
Talán már irta valaki: ha bázisokra van szükséget, érdemes átruccanni észak amerikába - ott minden második terület egy bázis is egyben.
Hát azt én sem tudom, azthiszem nyersanyagot csak akkor kapsz, ha van összeköttetésed.
Barrackot építeni felesleges, amúgy is megvár a támadással, még ha meg is kell kerülnöd az egész földet.
Az ûrhajótól nem kell tartani, csak jön egy újabb fajta idegen, de nála is a mesterlövész fejlövése 2500-at sebez, szóval az is fekszik.
Nem a bázisterrornál is mindig csak egy csapatnyi embered lehet, bár szerintem az is elég.
Az anyahajó támadásakor úgy szórta szét az embereimet, hogy az egyikük három wargottal került szembe, de karcoilás nélkül megúszta. (szégyen a futás, de hasznos) a többiek meg várták, a társukat követõ elleneket. fajlövés burul, fejlövés burul...
köszi, nem tudtam hogy a könyvtár emeli a bányák minõségét, megpróbálom! ha bázisok között nincs út, akkor is jó?
Próbáld meg a nyersanyagtermelést iskolákkal és kollégiumokkal felturbózni. Például nálam az alien nyersanyagból volt mindíg hiány, talán csak 1 vagy 2 szektorban volt, alig csorgott. Aztán kiderült, anglia dugig van vele - igy amikor befoglaltam az ottani bázist, oda nem is építettem mást csak kollégiumot. Az eredmény rengeteg befolyó alien nyersanyag, nincs gond.
Átmenetileg lehet úgy is vegetálni, hogy a szövetségesektõl kérsz, de a lényeg az önfenntartás. Amibõl kevés van, ott knowledgevel turbózd meg a termelést - egy két labor helyett ez jobban megéri.
a bázis terrornál ha nincs senki bevetésen akkor részt vesznek a csatában?
kell egyáltalán barakot felhúzni a bázisokon? mert most húztam fel szinte mindegyiken 1 et..
nekem akkor akadt ki hibával, amikor emberek közt pakolásztam akcióban cuccokat, földrõl övbe, vissza, stb. de ezt már nem bírta..
nekem 13 nap, de alig foglaltam el még valamit, európa kb 90 %, kisázsiából 4 tartomány, észak afrikából még 3, délamerikából 1..
megvolt az elsõ bázis terrorom, azthittem sokkal keményebbek lesznek az ellenfelek ( cultist ), meg azt is, hogy az összes emberem bevetésen lesz.. de nem. a forrásaim minuszban vannak, pedig utak csak bázisok között vannak, sõt, elfoglaltam egy tartományt amin bánya volt, és mégtöbb kiadásom lett ... vicces.
ehh az gáz...:(
Megjött a hajó, a játék pedig szabálytalan mûvelettel leállt (eredeti).