Napokig (valós életben :) ) csak azért fogsz játszani, hogy megmaradjanak a területeid és haladjon a kutatás. Nagyon unalmas lesz, fõleg hogy én kb 4 fajta mapon játszottam az a több tucat missziót.
ÓÓÓ bazze, uninstall után helyben maradt a profile- és ezért nem ment, most leszedtem azt is és most újra kell kezdenem, de úgy is ezt akartam, szal most müxik
már leszedtem és újra felraktam a játékot! Így sem megy! hol taláálom a config file-t? nekem is megvan a 1.2pach 22MB és a 8MB os crackkelt exe, de most mégsem megy! Egyszerüen nem értem miért!?
A monitor csere miatt át kell írni valószínûleg a config file-t, vagy indítsd safe mode-ban és ott állítsd át. A crack-rõl meg írtam a pm-ben.
FAQ-t olvashatom oda vissza, de serial nincs benne! nem értem egy szájbabaszott keygent miért nem lehetett belinkelni ?!
up
Adjon már valaki egy kibaszott serialt, mert megbolondulok!
HEEEEEEEELP!
kelelne egy key generator ! link pls!
srácok, eddig probléma nélkül ment a game! Monitort cseréltem és most sehogy sem akar elindúlni! Nekem nincs mini iso -m nem is kellett eddig! CD keyt sem kér telepítéskor! Mi lehet a baj, ls a megoldás?
hála és köszönet, kicsit túlkonspiráltam a problémát:)
Védelem az olvasni lusta emberektõl Ha elolvastad volna a kézikönyvet, akkor már tudnád, hogy össze kell úttal kötni a bázisokat. A bányákhoz külön nem kell út, de a bázisok közé kell.
sziasztok
kellene 1 kis segígtség (mea culpa, nem olvastam végig az összes hozzászólást). a játék elején állok, már elfoglaltam 3-4 provinciát, viszont nyersanyag 1ikbõl sem jön, csak abból amelyiket az elsõ bázis mellé kaptam. van valakinek valami tippje? ez 1 okos kis védelem lenne?
Az elõzõ már tárgytalan. 5.12-essel megy normálisan. :)
Egy oylan krdésem lenne, hogy milyen Ati Driverrel érdemes próbálkozni? 6.3-ra épülõ omega CTD. 5.8-ra épülõvel meg akció közben nem látszanak a vonalak, hogy hol fog menni a katona.
Köszi
Továbbá, ha felrakod a cracket, akkor sokkal gyorsabban ment és tölt, mint elõtte.
És igen rendesen elnyújtották. Mármint a játékot. Én is várom a Heroes-t!!!!
A Wargoth anyahajó felrobbantása után még messze van a vége. Kultistáknak hagyj meg egy kiesõ területet, akkor csak a szomszédos területedet fogja néha megtámadni. SG-ket viszont le kell vadásznod mindenhol, mert különben végleg elveszik a terület ezután.
Van ennek vége? Szétrobban ez az anyahalyó és jönnek a starghostok, semmi fejlesztenivaló, 10+ csata után is... semmi.
Elég jól néz ki amikor PSI nézetben vagy és bemégy az inventoriba.
/OFF Eléggé kiborít a játék az elõdjeihez képest (1., 3. rész). Original. Indulásnál elég csúnyán kattog a CD, mentés és betöltés örökkévalóság, van, hogy 10-20 percig ment, ha nem várom ki csak resettel tudok bármit is tenni, ekkor meg lehet megsérül vmelyik állomány és el sem indul a játék.
A föld elég nagy átjáróház lett, ez még hagyján de taktika, próbáltam fedezékeket használni... mikor a második rakéta jött át a markológépen akkor fogtam fel, semmi mászás meg sétálás. Álljunk fel egy sorba, egy futkosson elöl a többi meg lõjje az ellent ha ellát addig ha nem.
Sirás OFF/
Én is töröltem a végigvitel után, a vége felé már nagyon unalmas lett. Az endinget meg ötszöri újraindítás után tudtam csak megnézni... 1 hónap és kint a Heroes5, addig felraktam a H3-at :)
Én végigvittem, szerintem érdemes volt, fõleg hogy megtudhattam a sztori végét, de egy darabig biztosan nem kezdem újra.
Meg aztán itt a tavasz, lehet, hogy néhányan felálltak a monitor mellõl...
en felbehagytam- unalmas volt oO
Ja ja. Én is a Spellforce 2 részével küzdök....
Az UFO már nem köt le annyira
Már mindenki végigvitte, nincs új kérdés, szóval csak vegetálunk, illetve más-más játékokkal nyomulunk...
Most kezdem sajnálni, hogy a legkönnyebb fokozaton játszottam végig.. Most már kezdem unni kicsit..és a legnehezebben kicsit izgalmasabb.. Bár most hogy már mesterlövész puskám is van kezd megint mészárlásba menni a dolog... Az nagyon tud bosszantani, hogy egy terület elfoglalásához 6 x kell megycsinálni ugyan azt a páját...
Igen, az nagyon bosszantó volt, hogy a több pályás területeken, mondjuk egy wargot invázió esetén megöltem az elsõ részben 8 wargotot, majd utána még 6-ot a második részben, és elszámolt összesen 6-ot...
Hát igen, ez a tapsztalatos dolog valahol nagyon érthetetlen. Általánosan volt benne egy koncepció, hogy a történet fordulópontjai után egyben megnövekedett a küldetésekért kapott xp is, ahogy azt Agamemnon is írta. Viszont miután visszajöttem az anyahajóról nem növelte, hanem csökkentette az átlagos xp jutalmat - a fene tudja miért.
Ami még különösen zavart ezzel kapcsolatban az az, hogy a több pályás küldetésekért sem adott több xp-t. Pedig én általában mindenkivel végeztem az elsõ pályán is - az értékelésnél mégis csak a másodikat vette figyelembe.
Hát... akár igazad is lehet, de szvsz még a készitõk sem tudják hogy kalkulálják ki az XP-t. Sokszor úgy vettem észre, független még a legyõzött ellenfelek számától is... ráadásul egetverõ különbségek nálam nem voltak, vagy kaptam 212 XP-t, vagy esetleg 221-et... szóval nem lehetett rágyúrni bizonyos dolgokra, hogy aztán több XP jöjjön be. Nekem is úgy rémlik hogy 1. az XP független attól, hányan megyünk 2. nem szétosztka, hanem mindenki annyit kap, ami a küldi végén ki van írva. Be is szabott volna, ha 200 XP-t osztanak 7 felé :)
Nekem úgy rémlik, hogy már a wargoth hajó befutásakor megnöveli az xp szintjét. Ezzel egy idõben nehezíti is az ellenfeleket, pl. én csak ez után találkoztam energiapajzsos idegennel. Szerintem az xp elszámolásnál beszámolja azt is, hogy milyen volt a találati arány, illetve hogy az embereid mennyit sérültek...
Én is úgy emlékszem, hogy igazad volt. Volt egy adott XP, amit megkaptál a küldiért, de azt nem szétosztotta, hanem mindenki megkapta. Én legalábbis ezt tapasztaltam. Az meg hogy miért mennyit ad, hát valóban nevetséges, én sem értettem mindig.
Azthiszem az alap kb 150 XP, minden sikeres küldetésért, és azon felül kapsz, attól függõen, hogy mennyit ellent ölsz meg. Majd ezt az alapot felemeli, talán a Stargohost eljöveteltõl kezdve, akor ált. 400 XP-t kaptam...
Sztem pedig nem oszlik szét a tp, az emberek között. A mutánsok ellen harcolva pl. 120-140 tp-t kaptam függetlenül attól, hogy 4-en voltunk vagy 7. Sõt 1x azt is megnéztem, amikor már kész volt 1 küldi, hogy mennyit kapok még 1 lelött cultistáért. 8-ért kaptam 145tp-t, ha az utsó is leöltem, tehát 9-ért, kaptam 146 tp-t! Nem vicc, 1-el többet!! Szóval valóban minnél többet kell vinni, mert megéri! Ha mind fejlõdik, akkor megéri felvenni egy új embert! Amúgy meg Csak akkor kerülnek sickbaybe, ha nagyon sérülnek tudomásom szerint (szerencsére eddig ilyen nem volt, pedig volt már 26 órás gyógyulásos emberkém), szóval a sérültek is mehetnek a következõ küldibe, csak kevesebb hp-vel.
ha a kutistáktól az utosó területet foglalod el akkor kettõt fogysz veszíteni ...ráadásul elég szépen felszerelt bázisokból.....
szerintem a TP a küldetésben részt vett emberek között oszlikj meg
Tegyük fel ha 1 emberrel csinálsz meg egy küldit nekem volt rá példa akkor õ kapja az egész TP-t.. minél több embert viszel annál több felé oszlik a TP
20 as szintû embereknek nem nagyon van ellen fele bár én a leg kissebb fokozaton nyomtam végig.. majd kiderül most mire megyek
de kétségtelen hogy nem nagyon volt sebesültem csak a tréningek veszik el az embereim egy részét..
De már van tuti .50 kaliberû mester lövész puskám és most készül az ember a 2. szintû mesterlövészettel..:) azt hiszem az kész lesz nem lesz gond..:) Addig marad a szobába csalós módszer...de eddig nagyon bejött
A tapasztalati pont nem oszlik meg az emberek között? Egyébként tényleg vicc, hogy jelenleg azzal kínlódok, hogy visszafoglalok a kultistáktól egy területet és utána rögtön elvesztek 2 másikat. A fejlesztés meg nem halad semmit, mert állandóan missziókra kell mennem.
Én akkor is mindig megpróbáltam teljes csapattal nyomni (bár ehhez 12 ember kellett a tréningek miatt -sérültem nem nagyon volt-), mert ha volt üres hely, akkor ott elveszett a tapasztalati pont. És a 20-as szint körül már nem megy olyan gyorsan a szintlépés....
nekem a pocsom telelett a jatekkal es egyenlore felbehagytam :)
a csapatom kb igy nez ki - 1leader/heavyweap 2sniper 1ranger 1pszi/scout 1medic 1beugros cyborg heavyweap.
az a gond hogy csomoszor megyek 3-4emberrel mert 1-2mindig sickbayen vagy kikepzesen van es neha 1-2kuldi igy eleg nehez 10szer visszatoltom, ha meg full grp akkor meg tul egyszeru :(
Én ugyanezt alkalmaztam a kétszintes bányatámadásoknál. Beáltam a sarokba, zajt csaptam (persze egy pszihóval folyamatosan figyeltem, hogy merre mozognak) és amint kilépett a látószögembe tüzet nyitottam. Általában arra sem volt ideje, hogy megilyedjen...
Két sörlétes a kézbe. és két sorozatlövõ beállni egy ajtó mellé belülrõl. egy emberrel oda csalni az ellen és mehet a mészárlás.. így a super heroes is könnyûnek nélz ki bár még nagyon az elején vagyok majd az Sg-re leszek kíváncsi..
Bármennyire is szeretem az UFO-t, ezt a részt nem tudnám még egyszer végigvinni (legalábbis mostanában)... majd talán egy fél év múlva...
en vhol feluton vagyok most a jatekban es most ugy kialakult. az elejen marhara nem tetszett de ugy latszik megszoktam. meg a csapat is iszonyatos lett rangerrel meg gunmannel. a sniperekrol nem is beszelve : )
én már végignyomtam 1x sajnos a legkönnyebb fokozaton most játszok Super heroes-en és azt vettem észre hogy még 1 x sem fagyott le.... Pedig az elsõ játékkor elég gyakran elõfordult.... Remélem nem kiabálom el....
Még valami én nem emléxek hogy két hajó jött volna....lehet hogy Cavingtont kellen szednem????
A legnehezebb fokozaton kicsit izgalmasabb a játék bár amint megvolt az elsõ XM8 -as sokat könnyített és a lényeg hogy minden egységnél az észlelést kell legalább heriotikra vinni és akkor nem lesz meglepetés.
Nah, végignyomtam... level3 cyborg és pszi holmira még csak nem is emléxem... pedig a reticulan hajónál hitegetett hogy hú de fejlettek... aztán nem találtam semmit. A lényeg, hogy VÉGE :p
IGEN!!! MEGCSINÁLTAM!!!
Néhányszor nálam is "eltünt" a Pillar of Death. Az elsõ ilyen alkalom egy olyan pálya volt, ahol egy hosszú, magas fal van egy szem ajtóval, meg két kétszintes épület. Miután végeztem a támadókkal, körülnéztem kint, de sehol egy Pillar. Ezután házkutatást játszottam - minden szobába külön beküldtem egy-egy emberemet. Az egyik utolsó helyiségben ott figyelt a célpont, de még a 3.szintû scout is csak akkor vette észre, ha ugyanabban a 2 négyzetméteres szobában állt (pedig elméletileg egy pszi-detektoros katonának kilométeres távolságból fel kellene fedeznie). A következõ hiány egy lezuhant ufos pálya volt, az elõzõekbõl okulva itt is átnézettem az ufo belsejét - áldottam is rendesen a teleportos megoldás kiagyalóját - de itt tényleg nem találtam semmit.
Vagyis lehet, hogy a PoD ott van minden pályán, csak a gép valami elérhetetlen helyre dugja el, és ez a hülye észlelhetetlenség miatt fel sem tûnik.
Akárhogy is van, gyorsabb és biztosabb visszatölteni egy mentést és újra lenyomni a Starghostokat, mint kétszer végignézni az egész terepet. Egyébként erre a legjobb az Autosave...
hat ez az Aftershock vmi iszonyuan el lett baszva ahhoz kepest, hogy az Aftermathtal egesz jol el lehetett szorakozni, messze a tokeletestol de nekem tetszett a kamerakezeles is meg az ekson is. (bar kicsit monoton volt pl baziselfoglalas etc, de elfogadhato). X: par napja jatszom a gamevel es mivel regi ufo rajongo vagyok valszeg vegig fogom tolni de vmi hihetetlen hgoy mik vannak benne... ;'(
Sûrûn kell menteni, ez a lényeg :) Nekem idáig szerencsére csak olyan gondom volt, hogy párszor megfagyott a játék, igaz úgy, hogy vitte magával az egész XP-t is.
jah,jah... 3 területet vesztettem igy... azóta mentek, és ha küldit ad, odamegyek... ha nem találok, még azelötti mentést kell visszatöltenem, hogy küldit adott volna :(
Elég gáz ez igy, hogy hol találok pillart, hol nem
Én megtaláltam, és elpusztítottam, de már más is jelezte, hogy nem találta meg. Szóval könnyen elképzelhetõ, hogy nincs a pályán... attól tartok "abort mission" lesz. Sajnos ez is egy bug a sok közül.
A.S.A.P. Help kéne!!!
Másodszor fordul elö, hogy ledarálom a starghostokat és 5kockás rácsban bejárom a teljes pályát, de nem találom a pillar of death-to!!! mi a rákot csináljak? ez valami bug? mivel lehet a legjobban észrevenni? Egyáltalán itt van, vagy elfelejtette a gép letenni?
Látom, akkor sok idegeskedéstõl mentettem meg magam, hogy nem akartam két fegyverrel egyszerre lõni. Bár, az igazat megvallva én beleraktam volna a csávókám kezébe 2 db XM8-ast, de hát nem engedte...
Azt hiszem rájöttem, hogy mi okozza, hogy a ranger idõpnként nem lõ, csak az egyik fegyverrel, mert velem is elõfordult. A hülye program notoriusan kikpacsolja a rangerem fegyverének a sorozatlövését, és amost úgy csinálta, hogy csak az egyik fegyvert kapcsolta ki. A jobbkezében sorozaton állt a fegyó, a balban pedig egyes lövésre volt állítva! Szóval ilyenkor hiába próbáltam a másik fegyót is sorozatra állítani nem ment, ezért a legegyszerübb az, hogy a sorozatot kikapcsoljuk, és vissza, ez mindkét fegyót jól állítja! Amúgy is nagyon bosszant, hogy gyakran a sorozat és az egyes kövés pont az ellenkezõjén áll, mint amit beállítottam neki még a küldi elött, de ettõl teljesen kiakadtam.
Most már engem is csak a "csak azértis végignyomom" érzés tart a játékban... :P azért komoly gondot okozhat, ha a játék hosszát nem igazitják az általa biztosított érdekesebb dolgok idörendjéhez...
Ha ilyen hamar feladod pár hiba láttán, akkor a jövõben megjelenõ játékok 90%-át el is felejtheted
Na letöröltem az ufot. Ez a rész totál leamortizálta nálam az ufo sorozatot, ugyhogy valszeg többet nem gamelek ufo gamevel, se altar gameval, se cenega gameval. Úgyhogy tovább jó gamet akinek még maradt kedve ehhez a trágyához. BY!
Nyah... tegnap nem volt netem, ezért az ufo-ra kényszerülvén megcsináltam az elsö ürhajót... 1x olyan pályát generált, hogy olyan helyre rakott 1 sg cloud-ot, ahol képtelenség volt rálátni/lelöni... újra kellett nyomni. Az durva volt. A vége jobban bejött, mikor kezdett elfogyni a löszer és kicsit visszább kellet fognom a használatát :P
Engem csak az zavar, hogy olyan hibákat hagytak benne amit más játékokban már évekkel ezelött kiküszöböltek, ami azért elég durva...
Jól van, ne szóljuk le.
Vannak hibái, nem teljesen úgy sekrült, mint ahogy szerettük volna, de azért nagyon szeretjük, jó kis játék, csak egy csöppet elnyújtották...
Legalább hosszútávon izgi lenne... már mehetek at elsö hajóra, de nem akaródzik, hidegrázásom van a küldiktöl... újdonságot, igazán vicces/egyéni holmit meg nem fejleszthetek. Hiányzik a mind control... a panic... a 8pontos irányitott rakéta... Nincs az új ellenfél... ami van, az sem az... (jó lenne, ha néha lenne ideje visszalöni, találni és normálisat sebezni)
Én már egy hete nem ufoztam, ez azért teccik, hogy 2 hét game 1 hét szünet... Hogy a p*csába lehet egy game ilyen b*szottul hosszú?
Köszi Szépen. Igen, ahogyan mondtad. És Vége a játéknak..... Hát nem volt rossz játék. Elég rákattanós típus. Kíváncsi leszek a folytatásra.
Célozd a jelek alatti oszlopokat olyan magasságban kb. mint ahol a saját embereid állnak, ne sokkal feljebb. A kurzorból láthatod, hova enged lõni a gép. Használj valami ütõsebb cuccot, pl warp resonator, rakéta - ezek elsõre vitték. Persze lehet, hogy a sok kicsi sokra megy alapon is mûködik a dolog.