oks ako félreértés volt... igy viszont meg semmi értelme savenek a multiban de mind1... (mert ugye igy max akkor lenne értelme savenek ha pl kifagysz ako visza lehetne tölteni de azt ugye nem lehet másért meg minek a save? :/)
pálya feléig nem is ezé mondom oda nem kéne save, de nem azt mondta hmuda hogy nem lehet csak ugy válogatni a mapokat? "Fenéket. Baromi izgalmas lenne ha valaki elmenti mindegyik pálya végét aztán annyi. Fú de jó. Elveszne minden kihívás a játékból. Az aztán jó lenne..." ebbõl én azt vettem ki hogy ez is olyan mint campaign hogy nem választhatod egybõl ucso coop mapot...
és amugy hogy van ez a coop küldetésekel?folyamatosan adnak ki ujakat?
szeritnem meg neked nicns de tényleg hagyuk... (azt meg már csak halkan jegyzem meg hogy coop nagyon nem egyenlõ egy normál multi gameval, fõleg ha kibõviti a campaign-t...)
de hogy képzeljük el a küldiket? telik az idõ és A pontból B-be..? mert ugye itt nincs "DM map" mint a multikban... generálni lehet vagy van pl. alap 20 pálya..?
A mentés meg arra jó, hogy ha van 1 akció amit 5 féle képp meglehet oldani akkor elõtte elmented és után kipróbálhatjátok mind az 5-öt anélkül, hogy állandóan elviszitek odáig.
Missionok végén minek save?Utána nyomhatsz másikat, de milyen má, hogy valakivel elviszed a a pálya feléig aztán onnan mással folytatod?Szerintem teljesen jó ahogy van.
hát ebben nem értünk egyet, ez van, szerintem meg pont forditva lenne csak értelme, pl missiok végén save..., nem mindenki tud X órát egyhuzamban gamelni...
Szerintem így tökéletesen megfelel. Amíg játszotok, tudtok save-elni, hogy kijavítsatok egy hibát, de nehogymár továbbvihess egy save-t másik játékra, annak semmi értelme nincs. Ez így praktikus és megfelelõ.
Összesen kétszer lehet újraéleszteni akármelyik ügynököt egy menet alatt (van egy-egy adrenalin injekció mindkettõnél). Ha valakit lelõnek akkor a másiknak van 30másodperce, hogy megoldja. Aztán Mission Failed.
Úgy vettem észre, hogy mindkettõnknek ki kell lépni menübe, csak akkor lett aktiv a quicksave gomb. És csak a host menthet.
Passz, nem tudom pontosan hogyan is történt nálunk, de szerintem csak a host menthet. Végülis elég ha az egyik ment, mert csak abban a játékban használhatóak fel, ha újat kezdenek akkor már nem.
Öhhm, de itt ugye kettõn áll a vásár? Szal ha menteni kell, akkor mindkettõ ment. Vagy hogy van ez? Valaki nyom egy F5-öt és a gép megkérdezi a társát, hogy menthettek-e?
Ja, csak quicksave van mission közben, normális save-game nélkül kell végigtolni õket.
jó csakk viceltem de lgaláb már lenne az a szar feltörve mert már kurvára unom
Én úgy vettem szére, hogy kb ugyanolyan hosszúak (talán kicsit rövidebbek), de rendesen lehet bennük menteni, viszont azokat a mentéseket kizárólag abban a session-ben lehet felhasználni, ha szétkapcsol a szerver, akkor már nem.
Mitöl lenne jó jel, mikor még az NForce-on sincs kint? :P Majd pont egy magyar suttyówarezra rakják ki elõször, mielõtt szólnának az NForce-nak? Nemhinném. Nagyobb a valószinûsége, hogy lecsaptak a wandoo szerverére, minthogy ez a game most felkerült oda.
Kipróbáltuk Hmudával a coopot, nagy poén :D Képeket én elfelejtettem csinálni, de õ talán lõtt párat. Sajna még nem sikerült befejezni az elsõ missiont se, csak leteszteltük hogy mennek a dolgok. Igy ketten sokkal több lehetõség van a helyzetek megoldására, szóval nekem nagyon tetszik, fun dolog.
Csak az volt a baj, hogy a belsõ mikrofonos hepaj nem nagyon jött még össze, csak ts-el dumáltunk. Pedig majd jó lenne összehozni, mert elvileg a fütty helyett ordibálni lehet igy a moboknak :))
Scythe: van egy ötletem. Szerintem menjünk GIT-el, az tuti nem kapcsol szét minket. :D
Ja egy kis sluszpoén, most fedeztem fel totál véletlenül:
Ha majd esetleg harcba bonyolódtok és az ellenség 100%-ig tisztában van merre vagytok (ergó lõ mint a fene), akkor fütyüljetek neki. :D Szépen elkezdi tauntolni szerencsétlen bakát. :D
Mikor bevetésre indulsz Te szabod meg milyen ruhát vegyen fel ? :P_nekem nem kell koton! :D