De a HDR használatával élethûbb a dolog. És rosszul fogalmaztam, nem is igazán a fekete esetén jön elõ (a fekete az fekete mindenhol) hanem a sötét dolgoknál. Jobban ki lehet venni a részleteket.
ugy értem hogy nem teljesen fekete hogy van iylen is olyan is, szal én azt nem értem hogy mit értesz ez alatt hogy megszokott teljesen fekete? mrá splinter egybe se ez votl az alap hogy sötét = fekete hanem votlak rendes árnyalatok hdr nélkül is... :)
Csak SM3.0-át tudó kártyával használhatod, vagyis jelenleg a Gef6 családdal. Ha ilyen van akkor állítsd be hogy Shader model 3.0-t használjon a game, majd mellette a beállítások között kapcsold be. Egyébként a High Definition Range rövidítése, itt a fényeffekteket dobja meg. A megszokottól élethûbbek lesznek, lesz igazi erõs, vakítóan csillogó felület, de lesz árnyaltabb sötét is a megszokott teljesen fekete helyett, ilyesmi.
Valakinek nincs tippje, hogy nálam miért ablakban fut ez a kiba*** demó? R9800PRO kártya, 5.2Catalyst(próbáltam az elõzõt is), DirectX9.0c, WinXP hun(asszem SP1-gyel), ram,proc. sztem nem lényeg...
Nekem inkább FSAA mert a monitorom 1024 felett nem tud emberi szemnek megfelelõ frissítést produkálni.
én biztosan nem csinálom meg mert már letöröltem a demot... :) nekem enyi elég volt egy demobol én mráa full-t várom :P de ha nem akarod másnak lelöni akkor küld el privibe, tényleg érdekelne hogy mi az :)
Így nincs kihívás. Ha megcsináltad akkor szólj, és elárulom hogy tényleg azt csináltad-e.:) De az komoly hogy van, lehet hogy több is, de egy biztosan.
Tényleg, ha már mindenki lenyomta 100%-ra, akkor rá lehet hajtani a bónuszfeladatra! Nem bonyolult megcsinálni, csak megtalálni nem egyszerû, és a végrhehajtandó feladatok között sem szerepel (ha ott lenne akkor a hülye is megtalálná).
énis igy gondolom valahogy bár nekem ez két ével elött volt szal én 1-2 év mulva max :)
Szerintem meg a HDR+magasabb felbontás a nyerrõ ezesetben. Tényleg nincs hihetetlen nagy változás HDR használata esetén, de pl. nálam szépen megy 1280*960-ban, ott meg az antialiasing már nagyon minimálisan javítana csak a képen. Úgyhogy összességében kevesebbet vesztek az antialiasing hiányán mint amennyit nyerek a HDR-en.
A HDR szerintem aránytalanul sokat eszik meg az fspbõl, és nincs akkora látványos különbség mint a FarCryban ahol beáldoztam az élsimítást a HDR-ért itt viszont nem éri meg szerintem inkább ne legyen HDR de legyen élsimítás, na meg az a +5-10 meg néhol még több fps sem elhanyagolható.
szvsz rakd ujra a gamet, nekem segitett... utána egyedül egyszer vágott ki egy quick loadnál (ott nem tom miért) máshol sehol pedig probáltam reprodukálni addigi problémát
shader 3.0-nál megy vkinek az élsimítás? A paralax mapping mit csinál?
közben megvan pontosan hol vág ki,ha a torony aljában bekuksizok optikai kábellel,akkor hello egybõl,ha nem akkor betudok menni,szal ebben a textúra betöltésben lehet valami,nemtom ami a kijövõ játékokat illeti,sztem pl a f.e.a.r is zabálós lesz,stalker,ami viszont nem jön ki,tán soha szintén szóval a komolyabb játékok már nem fognak jól muzyikálni legalábbis részemrõl a ti4200
tény de nekem nem tünt ugy hogy egyik is olyan lenne ami már annyira nem menne normál krátyákon csak a legujabb generáciosokon hogy azonnal rohanni kéne a boltba újat venni... :P
nem csak egy game , hamarossan jön egy pár game ki így március-május között, sõt nem is kevés, és eléggé odabaxnak :)
hát nemtom nekem csak picit van jobb gépen és minden maxon akadás mentesen megy nekem... bár fx kártya tény hogy nem egy über alles de hát mint mondtam tetudod, a te döntésed, én biztos nem rohannék gépújitásal egy db játék miatt :)
nah megoldott a problémám..., egy reinstall 8mármint game reinstall) megodlotta , szvsz lehet a telepgetõ valamit szarul rakott fel és hiba volt a mapban vagy ilyesmi (amugy igy elsõre 75% körüli értékelést kaptam valami 11kill-el :P)
jah tudom már, mert a jobbklikkel kell fejbeütni..:D én bal egérrel megszikéztem...most 80% cirka, 3ember (az utolsó fenn a vil. toronyben...grr!)
Csátok! 55%...elsõre! De nem adom fel! Jah még vmi: a statisticnál én 17embert öltem meg...mikor kb. 3-at lõttem fejbe, a többit interrogate után fejbevágtam!!még valami! azt hogy lehet megcsinálni, hogy mögémész a csávesznek, és késsel elmetszed a torkát..?
ez télleg faxa, vannak bennt jól eldugott helyek, meg jó kis speciális öldöklések :)
szvsz még megéri kivárni évvégét és akkor dönteni :) nvidia-nak azért van elõnye perpill mert gyorsan kihozott pár uj karit, ennyi, szvsz iylet nem rédemes elsietni :)
dehogyis semiképpen,csak mostmár lassan gondolkozni kell,hogy akkor milyen is legyen az új kari,csak azért,hogy minden idõk legjobb gammája szuperül fusson,aztán úgyis csak egyre jobb grafikák lesznek aszem,de télleg nem vitát akarok nyitni
Ha valaki esetleg még nem töltötte le az innen megteheti......
Hogy nVidia oldalról is hozzászóljak, ott alaphelyzetben egyáltalán nem vészes a csillogás, cserébe nagyón fakóak a színek az ATI kártyákhoz képest. Szerencsére megvan a döntési lehetõség, csúszkával lehet állítani a Digital vibrance értéket. Általában rá van húzva nálam és így az ATI kártyákhoz hasonló képe van, de ez a játék kivételesen jobban néz ki az alap fakó szinekkel.
szvsz régebbi grafikák is valósághübbek mint farcry grafikája... a viz amugy tényleg jo volt azt nem vitatom, meg a nagy nyilt táj is csak tul meseszerû volt szvsz na de ez itt nagyon offtopic :)
Nekem bejött az FC a viz a táj meg minden.Csak tény hogy a mûanyag ízû emberkarakterek eltérnek a valoságostól. Feltehetõ a kérdés lesz-e egyátalán a valosághoz hû emberi karakter?
Hát ezek szerint pedig ugy néz ki hogy egyes fejlesztõknek ez a csillogás a szebb grafika alapja. Még sok más gameben is ott lesz ez a csillogás szerintem.
hm, ez télleg jobb hasonlat de a lényeg a lényeg hogy nekem személy szerint nem teccik :/
Mutattam én általam csinált képeket haveroknak és azzal jöttek nekem hogy milyen szar a graf mert miért csillog a sima mezei fal pl a pincében és mindenhol és hogy ez nem szép hanem hiba. Szégyenlem magam mert semmivel nem tudtam visszavágni.
na megprobáltam, defrageltem azt a vinyot amin rajta van meg a c-t is (havár elenyészõ volt töredezettségük...) de semmit sem segittet :(
érdekes ötlet mert sok mindent okozhat a töredezettség de ilyenrõl még nem hallotam :) viszont mivel elég rendszerersen töredezettségmentesitek nemhiszem hogy ez lenne, de azért kiprobálom, köszi az 5letet
arra gondoltam még hogyha mvian ha utolso szévben van valami gáz (quick save az ucso) de a két elõzõ savre is ugyanaz.. 8pedig még azt is megprobáltam hogy nem nyirom kia két manuszt hanem ellopozok melletük... illetve belõtem alul sticky cam-et is hogy hátha teszem azt valamit nem tud betölteni (mármint pl texturát etc...) de a camera képén keresztül semi baja nem volt ottani résznek... hibárol logot nem találtam semit a könyvtárban..., szóval nekem egy rejtéj ez az egész, tehát nem marad más megvárom a full-t :/ (amugy a sok egyébb melet ami nem csinált ilyesmit ennek a gamenak elõzõ két része se, illetve eddig általam kiprobált ut engines game se...) szóval annak az esélye hogy pont nálam lenne valami orbitális katasztrófa szerintem elenyészõ..., szvsz valamit alaposan elbasztak a fejlesztõk a demoban..., lehet hogy valami különleges hiba ami ritkán jön ki azt nem tom, de másra nem nagyon tudok gondolni...
nem csak nálam van... #558 amugy miután arrol a helyrõl ahol a két sátor van 8még eléggé az elején) két õr, egy generátor a fényszorohoz, me gegyik sátorban egy lescannelendõ láda) na onnét akár alul a kapun vagy felmászva a másik kapun ha tovább akarnék menni ahogy megközelitem a kaput (felül ahogy felmászok és ráfordulok a kapura) alul olyan 1 m-el elötte) rögtön kivág deskre bármilyen üzi nélkül... beállitásokat ugyan midnen kombinációt nem fogok kiprobálni de 1028*768, minden maxon beállitásal vágott ki elõször (meg utána mgé sokszor :P) de kiprobáltam 640*480 minden minimumon, és minden extra kikapcsolva is... ugyanaz...
De pontosan hol, és milyen körülmények közt vág ki a desktopra? Valamint milyen beállítások mellett? stb... Egyáltalán nem biztos, hogy nem csak nálad van valami gebasz...mégha más játéknál nem volt gond, akkor is...
akkor ugy fogalmazok hogy remélem a demoban basztak el valamit istenesen és a full nak nem lessz ilyen gondja..., mert ha igen várhatunk a sok sok patchre :/