Elnézést,de az elõzõ résszel kapcsolatban írok...(tudom nem ez a tpic,de itt rendeszeresen írnak) Két napja keresek a gémhez torrent linket, nem tudtok egy aktívat??? Nagyon megköszönném! Csaó Rossi1
Nagyon jó kis video. Remélem lesz majd ezután egy álleesõs 4.rész is
Most az MI-t szedem a többi nem érdekel. A 2-vel sajna multiba nem tudtam belépni ebbe sem fogok ha ugyanolyan megoldással lesz megcsinálva :(
Gamestar: ,,SC: Chaos Theory MP béta A Splinter Cell: Chaos Teory weboldalán megjelent némi információ. Nem másról, mint a legújabb játékról ezzel a névvel, és, hogy közelítsünk kicsit, a multis bétatesztrõl árulkodtak. A lényeg, hogy hamarosan kezdetét veszi. Aki szeretne többet tudni, az bátran látogasson a fenti linkre."
[2004-12-23 @ 10:51 - sHadeS] Manapság nagy divat ezek a gyûjtõknek szánt kiszerelések, teli jobbnál jobb cuccokkal, persze egy kis pluszpénzért. Láttunk ilyet a World of Warcraftnál, de szerintem máshol is elõfordul. Nem kerüli el végzetét ("No man can!") a Splinter Cell következõ része sem, név szerint a Chaos Theory. A csomag többek között plusz DVD-ket, "Így készült" videókat, meg még egy csomó mást tartalmaz. Az ára pediglen $54.99, szerintem ez még elfogadható :)
Eheh, ebbõl is film készül, Michael Ironside fõszereplésével...mondjuk elég érdekes lesz, mert az egy dolog, hogy õ Sam Fisher szinkronhangja, de azért kinézetre elég sok különbség van...
Szinte kizárt, hogy ez a predatoros buli bekerülne az egyjátékos módba! Miért is kerülne? Hisz abban a játszhatóság kedvéért be van skálázva az AI látószöge, és a "szürkületi vaksága", tehát éjjellátó+adó-vevõ kamu zöld fénye, illetve a valós fényviszonyok ide-oda, az ellen nem lát bennünket, ha a láthatóság csúszka minimumon van! Nem sok értelme lenne erõltetni ezt az álcázást.
A multiban viszont érdekes lehet, mint korábban a 2 új multi érzékelés. (elektromágneses mezõ-, és légmozgás érzékelõ)
Hehe, már én is csináltam egy bannert az UBI új fórumfejlécébõl, de sztem várjuk meg amíg lesz több anyag, és aztán lehet jobb is.
Amúgy nekem egyetlenegy bajom van a bannereiddel: egy kicsit magasnak találom õket. Szvsz 680x120 körülire kéne törekedni, az még elég lapos, nem teríti be a fél oldalt.
Ha kapcsolható lesz a BLOOM, akkor engem sem fog zavarni... Szerencsére az elõzetes képek-videók alapján nem úgy tûnik, hogy lesz benne, szerencsére...
A predator mód sztem nem lesz az egyjátékos módban, szintén szerencsére...
Aha.Akkor biztos a Thief topicba olvastam, mert innen csak azt szoktam nézegetni.Thx az infót.Ez engem kevésbé zavarna mint, ha beleraknák a single részbe azta predátoros természetbe olvadást.
Pár játék, amiben van: PoP: Sands of Time PoP: WW (ezeknél nem kilõhetõ)
Hitman 3 (Post Filtering néven, és itt egy kicsit több is, bizonyos részeknél fekete-fehérít, szemcsésít, szal valamiféle hangulatfokozónak gondolták...több-kevesebb sikerrel...) Thief 3 (BLOOM) Deus Ex 2 (BLOOM) (ezeknél szerencsére kapcsolható)
Ezen kívül már a 3Dmark05-be is befészkelte magát... :(((
Tom Clancys Splinter Cell Chaos Theory will features:
- EXCLUSIVE CLOSE RANGE KILLS: From knife attacks to athletic hand-to-hand kills such as inverted neck breaks, dramatic ledge throws and other new moves
- CO-OP STEALTH: Play online or offline multiplayer with a friend and coordinate your infiltration in an all new multiplayer challenge
- REAL WEAPONS OF TOMORROW: The most complete arsenal of weapons and gadgets from the knife to the modular SC20K
- AMAZING REPLAYABILITY: Totally open level design with multi-paths and optional secondary objectives
- ULTIMATE CHALLENGE: Intelligent enemies that make your mission more risky as you must get closer to them than ever before
- HIGH-RISK MISSIONS: Steal sensitive documents from under the nose of your enemies, takeout a terrorist surrounded by his bodyguards...
- AS GOOD AS REAL: Never seen before graphics technology offers the best visuals ever seen on any console. Advanced physics engine allows rag doll physics, particle effects and perfect interaction with the environment
- THRILLING SCENARIO: In-game gut wrenching sequences and gripping plot with multiple twists and turns.
ez a video, nem az a video... :D szal 5 darab ilyen mozgatható képecskére kell gondolni.
Egy elég hosszú hemzsegés a játékról: GameRadio.de
a történetet csak egy pontnak tüntetem fel hamár singlerõl beszélünk... de mint mondtam többi szempontobol se volt oylan kiemelkedõ a splinter, legalábbis az én szemszögembõl... újat kitalálni nehéz, ez tény , de a splinternek a multijával mégis sikerült..., ezért mondtam hogy ebben a gameban szvsz nem a single az igazán nagy érték mert ebbõl még tuti ki fog jönni 1000+1..., de a multi eddig szvsz egyedülálló... szóval itt nem máshoz hasonlitottam a gamet hanem önmagához... (amugy énis végignyomtam a singlet és jól elvoltam vele énis) , igy szvsz nem szégyen ránézve ha azt mondom a multi jóval felülmulja a singlet...
a "megmentjük a világot cimû storit" már valóban sokszor "hallottuk", ugyanúgy, mint megannyi mást...szal nagyon új dolgot történet vonalon nehéz kitalálni, de a tálalás az, ami nem mindegy. Szerintem ebben erõs a Splinter. A történet vonal mellet, sokat erõsítenek a különbözõ hangulatnüvelõ tényezõk, az életszagú párbeszédek, az NPC-k magán- és munka levelezgetései, valamint a változatos, és valódi!!! helyszínek.
Ma egyre kevesebb az ilyen! Talán még a Hitman sorozatot lehetne említeni. Elegem van a gagyi ûrlövöldékbõl, szörnyes, mutánsos, rovaros , egyéb ûrbaromságokból! A fantasy-t nem csípem, már a stratigiai játékok sem igazán kötnek le... Úgyhogy nagy várakozással nézek elébe, az ilyen létezõ helyszíneken, emberi NPC-kkel játszódó játékoknak.
A középkori, ill. egyéb történelem alapú FPS-TPS mókák valahogy végleg eltûntek a piacról...nagy-nagy sajnálatomra... Tényleg már csak a nevetséges sci-fi, gyenge horror, meg meseszerû fantázia játékoknak lenne piaca? (ezt már igazából nem neked...)
mert azért lássuk be ez a megmentjük a világot cimû storit már ezerszer hallotuk szal történetben semmi új, játékmenet nem volt rossz de annak aze rejét a multi sokkal jobban kihozta mint a singel (singlébõl már régebben is volt "lopakódós" stilusu game...)
hát nem tom, nem rossz game ez de nekem a egyjátékos részrõl inkább a sablonos, és full lineáris (> csak egyszer jó végignyomni) jut eszembe mig amulty az gyk új müfajt teremtett a maga nevében...
Na, azért ez nagyon szubjektív!!! Nekem speciel - bár a multi újszerû és érdekes volt - sokkal fontosabb a jó egyjátékos történet! Remélem a 3. részben sem fog ez háttérbe szorulni, a multi ellenében.
Ööö...infra = éjjellátó. Az elsõ részben is volt hõképlátó is, és ki is kellett használni! Vagy te a 2. rész multijának elektromágneses mezõ-, levegõ-mozgás látójára gondolsz?
Sztem az elsõ is nagyon jó volt, és a második is! Talán a második részben kicsivel változatosabbak voltak a helyszínek.
NEkem az elsõ rész tetszett a legjobban.. a sz8impla egyszerû éjellátóval oszt konyec.... minek oda infra meg minden baromság... Õ egy kém és nem egy egyszemélyes assault squad...
Sam "Predator" Fisher! Akár mostmár pankrátor is lehetne!
(Homelan) Sam Fisher megirigyelte a Predatorok rejtõzködést segítõ készülékét és megkérte a NAGYON TITKOS kormányszerveket, hogy neki is barkácsoljanak már egy ilyet, megkönnyítendõ a terroristák hajkurászását. A Splinter Cell: Chaos Theory-ban fog debütálni a földönkívüli technológia, mégpedig az új multi szekcióban. A már bemutatott a CO-OP mod mellett ugyanis visszatér a Pandora VERSUS módja is, amelyben a kémek és a õrök vívják õsi harcikat. Két friss kép:
Én a magam részérõl örülök: 1. mert szerintem az anyagi megfontoláson kívül közrejátszik az is, hogy bizony nem készültek el még...és így kicsit fellélegzek, mert ezek szerint azért csak a távolkeleti helyszíneket mutogatják a videókban...mert a többi változatos - nem fõ cselekmény - helyszín még készül...legalábbis remélem... 2. van idejük még tökéletesebbre faragni...
...és különben is kétséges, hogy novemberig kijön-e a 2. rész magyar szinkronnal itthon... :DDD
Már kezdtem megijedni, h a bejelentés után ilyen hamar kiadták volna...