Gondolkoztam rajta, majd kiderül. Meglepően kopásálló ez a műanyag, egy reszelővel egyszerűbb volt egy fém alkatrészt kisebbre vennem, mint ezt. Ha enni fogja, akkor majd ráhúzok egy ugyan ebből az anyagból készült rudat arra a szakaszra.
Már csak a kábelezés van hátra, de az nem fog pár hónapig megtörténni. Mondjuk azt, hogy működik, de közel sem tökéletes. Sajnos van ahol nagyon nagy rés van az illeszkedő alkatrészek között (én hibám), így nem az igazi.
Tegnap megjött a Next Level F1GT cockpit. Háát ezt összeszerelni nem volt kis feladat:) Viszont nagyon tetszik és kényelmes!
Átalakítottam GT-nek mert úgyis szinte csak így megyek.F1-ről nem csináltam képet és azért most nem is állok neki átszerelni mert az a 10 perc amit írnak átszerelésre inkább 1 óra:) TV tartó még nincs hozzá!Majd megrendelem
egy olyan képre lenne még erőd, amikor játék képe is látszik a TV-n, valami autó, belső nézetben? csak kíváncsi lennék, milyen látványra, hogy a kormány ~tényleg ott van a cockpitedben, ahol a ~valóságban (virtuális kormány ne legyen, ha ezt még kérhetem :D )
Állítható rajta kormánymagasság,dőlés is.Úgyhogy simán be lehet állítani úgy mint a valóságban de csinálok majd képet. Virtuális kormány nélkül természetesen mert az első mindig az hogy kiveszem:)
Köszi a képeket!Én is ilyet akartam venni,de a képeid alapján annyira nem bejövős. F1-ben nem is használnám,alapból gondolkodtam rajta. Utoljára szerkesztette: balazsgigi, 2018.08.20. 18:14:05
mik a tapasztalatok, megéri így átalakítani a pedálsort ? (g920) :)
Hasonlót csináltam régen, de g25-el. 2 állású pedál állással (meredekebb és laposabb). Gyorsabb nem lettem :D de kényelmesebb volt és másabb érzés a megszokottól.
Üdv! Tudom hogy nem hirdetési oldal de hátha érdekel valakit. Eladó a címben említett 3db monitor panel. Samsung LTM230HT01-001 a panelszám a mind a 3 monitornak. Mind a 3 tökéletesen megy kivétel az egyiken egy pixelhiba csík van. A lényeg hogy csak egyben eladó a 3 nem bontom meg. A tartókonzolok és a talp saját készítés ami igényes "mérnöki munka" így sokkal kisebb a két monitor közötti kitakart rész mint a gyári külső borítással kávával. A talp és tartók is eladók ha megtudunk egyezni. Az árat úgy gondoltam hogy 10.000.-ft /db/panel tartó nélkül. Az ár alkuképes ha komolyan érdekel.Keress privátba és küldök több képet.
Hali. Tervezek egy Next Level Racing GTUltimate V2 cockpitet venni. Van aki használja?Kis kényelmi és stabilítási információ érdekelne:) Valószinü DD bázis kerülne rá.Bírná e vagy sem,köszi előre is!
Szerintem az gyenge lesz egy DD bázishoz, inkább vennék egy ilyet, még ha külön is kell hozzá ülést venni: Utoljára szerkesztette: macleody, 2019.07.02. 20:45:55
Első ránézésre egész jó! Tudsz ajánlani hozzá ülést?Vagy úgy kb milyet nézzek? Átszámolva cockpit maga 100ezer tehát elvileg ülés is lehet 80-100ezerért
FB-n van egy motorsport adok veszek csoport, ahol néha 25k-ért már vannak kagylóülések. Én ott nézelődnék, biztos nem költenék 80at egy ülésre szimulátorállványhoz.
Annyira "halott" a fórum, ha mással nem egy kis hirdetéssel feldobom. :D
Sorry, de hátha valaki meglátja, akinek kell ilyesmi, mert elég jól járna a "csomaggal". Next Level Racing Wheel Stand and Monitor Stand eladó 60.000 Ft-ért
A Sim-Lab-os cockpitek jók még nagyon mostanság, de egy vagyonba kerülnek. Jó annyira nem vészes, de ha veszek egy cokcpitet, kell hozzá még ülés, és monitortartó, hát nem olcsó móka...
Mondjuk legalább masszív és eléggé testreszabható. :) Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.07.19. 20:29:36
40-50k-ra írja a hozzászólásokban, de sok alkatrésze volt elfekvőben. Gondolom csak a kormányszervó motorja kerülhet annyiba, ha épp nincsen otthon. Amúgy nagyon szép és igényes építés. Ilyenkor ég a pofám, hogy az én dolgaim milyen kókányok :D
Befejeztem a kamionos "kokpitom". Nem valami latvanyos, de nem is az volt vele a celom. Azt akartam hogy minden kezeloszerv (valtokapcsolok, kormany alatti kapcsolokarok, a kormany dolesszoge) a helyen legyen. Es ott van :)
Pointer4, Bosco05: hat igen, azt epitettem be ami keznel volt, ezert a fogkefek (a jobb also a retarder) meg a viragcserep :) Az meg azert kellett mert olyan pozba ulok mint egy teherauton, magasabbra huzott ulesen, igy a monitort is feljebb kellett emelni. Az egesz kormany alatti ketyere konnyen leveheto, folul van egy csuklopant, alul az osszetarto csavar. De a valtofejre egy szavatok se lehet, az igazi kamionbol van :)
Ne foglalkozz azzal ki mit mond, játssz és élvezd ki minden percét :D
Találtam egy jó kis házilag készült tervet, fából. Összecsukható, és forgószékhez passzintható :) Ötletes :D link Utoljára szerkesztette: pointer4, 2019.08.22. 18:09:09
Ez nagyon jó, ha nem valami erős kormánnyal használja az ember, valószínű kellően erős is.
Na, az asszony kiengedett két este is már játszadozni :)
Egyelőre csak a gurulós székhez akarom rögzíteni, hogy ne guruljak hátra fékezésnél :) A H váltó sincs még itthon, és ez az állítható pedál tartó, könnyen átugrik majd a végleges szimbe :) Ma talán lefestem, ha lessz időm :)
A parkside akkus sarokcsiszoló mennyire jó vétel? Gondolkodtam rajta, hogy kéne egyet vennem, igaz csak nagyon ritkán használnám, de akkor már akkusat vennék.
Ez a 4. sarokcsiszoló a műhelyben. Van kér ősérgi b&d, de sajna csak 115-ös megy bele. Vettem egy huszasért egy flex márkájút, 125-ös korong megy bele, ez kb elnyűhetetlen, bírja az egész napos melót, stb... Majd volt ez a lidl akcióba 25-ért, úgy vettem meg, hogy a nagy 4Ah akksi miatt jól jön, a többi gépbe , ha más nem. De lustaságból sokszor ezt használom, meg jó ha nem kell csiszoló/vágó korongot cserélgetni állandóan, többel dolgozni. Viszont egy 20x20-as zártszelvént már nem vág el. Ha nagyon nyomom, mint egy rendes géppel, akkor megáll. Letilt vagy mi, kikapcs és bekapcs után forog újra. Gyengébb mint egy hálózatos, de legalább lehet szabályozni, egész lassúra is, állítólag jól polírozásnál :)
Azt hittem azért egy picit erősebb, amikor még flexelgettem munkában, akkor 10 perc alatt nulláztam le egy korongot miközben a 10-15 mm vastag hulladék lemezeket aprítottam :D
A fusion 360-at csak ajánlani tudom, én is azt kezdtem el használni a 3D nyomtatóhoz, jobb, mint az eddig általam használt tervező szoftverek. És még ingyenes is.
Nekem csak egy ilyet sikerült építeni. De teljesen megfelel. A műszerfalon minden működik. Pedálokon és az ülésen van shake it motor így beremegteti amikor szükséges.
sziasztok szerettem volna veletek megosztani a képeimet az otthoni szimulátor összeállításom ról de semilyen formában nem engedi feltölteni a képeket vagy tul nagy a méret vagy csak azt írja hogy nem jelöltem ki pedig igen
Én az imgur.com-ra töltöttem még fel a képeimet, ha itt meg akartam osztani. Nem tudom most enged-e onnan beszúrni, de egy próbát megér.
a galériámba nagy nehezen beraktam pár képet de ide nem engedi oda is csak úgy sikerült hogy felraktam a facéra és onnan letöltöttem újra a kokpit álvány részt én hegesztettem 15mm zártszelvényből saját méreteimre igazítva a kézifék és a rally kormány a legujabb szerzemények a kézifékkelé nagyon megszenvedtem amúgy nehezen jöttem rá hogy a gyártó honlapjáról frissíteni kell a szoftvert a szervo motornak is és a kéziféknek is wrc 8 at játszom most x box-on a világranglista időeredményeit próbálom a szakaszokon minél jobb eredménnyel zárni a legjobb időm azt hiszem 34 de rally a nagy kedvenc de forzázok is asseto corsa dirt rally 2 nagyjából ennyit tudtam írni hirtelen
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Fanatec CSL Elite szettem van (load celles pedállal), helyhiány miatt jelenleg az asztalra felcsavarozva használom a kormányt, a pedált pedig egy általam tákolt megoldással rögzítettem, ami "nyomja" a falat az egyik irányba, illetve a másik irányba az íróasztal fémszerkezetét.
Költözünk, a szoba fala erre nem alkalmas a továbbiakban (gipszkarton fal, műanyag szegélyléccel), új asztalom lesz, és alternatív pedál rögzítési mód után nézek. Arra gondoltam, hogy csavarozok fából egy négyszöget, amire rácsavarozom a pedált, és alul pedig valamilyen módon megoldom, hogy ne csússzon el a laminált padlón.
Az itt látható wheel stand tapadókorong lábait vajon lehet külön venni? Ha igen, milyen kulcsszóval keressek rá a neten? (tapadókorong, csúszásgátló, stb. - ezekre értelmes találat nem jött eddig).
Esetleg ha van egyéb ötlet, arra is kíváncsi lennék. Ha nincs más, esetleg egy next level racing wheel stand lite-ban, vagy atesz-féle wheel standben gondolkodnék, de kicsit overkill, hogy a kormánytartó részét nem tudom használni.
Köszi a helpet előre is :)
Üdv.
Az oldal közepén van ilyen jellegű megoldás, ahogy a székhez rögzül :)
Szereztem az új szimulátorba, egy bontós ülést :) Minden funkciót be is szeretnék kötni :) Kényelem szempontjából az állítható gerinc támaszt, hideg estékre az ülés fűtést, elfásulás ellen meg a beépített masszázs funkciót :)
Kíváncsi leszek mekkora szopás lesz, mire sikerül :) Egy E39 bömbiből maradt egyedüli ép ülésről van szó.
Elvileg jan/feb megyek haza itt van egy nagyon faja bontó 8500 forintban egy ülés, 1-2 hetente járok ki írjátok milyen ülés kell viszek haza :) szokott lenni sokminden Porschek meg minden féle raklapnyi BMW , de folyamatosan változó készlet most van bent egy Panamera, a 8500 egységár, 11500 a bőr.
http://delplocken.se/Vasteras itt lehet folyamatosan nézelödni mi van, szoktak bubuk is lenni, volt már ferka is kint :)
Hétvégén nekiálltam egy szekvenciális váltót csinálni szimulátorhoz, cél az volt, hogy minimális mennyiségű anyagot keljen hozzá venni, a legtöbb része 3D nyomtatott legyen. Illetve szerettem volna az kar útjának elején egy kis mechanikus ellenállást, hogy ne csak szimplán egy rugó tartson ellent a karnak teljesen lineáris karakterisztikával.
Hát, fogjuk rá, hogy sikerült, az út elején nem olyan nagy az ellenállás. Illetve jelenleg kell hozzá egy 8 mm átmérőjű cső, ami nem feltétlen könnyen beszerezhető, valamiért a nyomtatott műanyag nem akar szépen csúszni a menetes száron :D Kicsit befeszül emiatt, de ezzel még kísérletezek majd még, mert menetes szárat még könnyen vesz az ember, de 5 centis acélcsövet már nem adnak a praktikerben. Ahol csavar rögzít, ott a menetet belevágtam a műanyagba, meglepően jól sikerült, kivéve ott, ami a csapágyat tartja. Sajnos azt több darabból kellett megcsinálnom, mert a furatok tengelye 90 fokban vannak elforgatva egymáshoz képest, ami miatt a csapágyat nem lehetne illeszteni a külsejére annyira jól.
Itt van minimális mennyiségű kép róla, meg egy videó, ha majd elérhető lesz.
Ma már nem állok neki az elektronikával baszakodni, majd holnap, és akkor mehet a próba.
Ha majd ott tart, hogy jó az érzet, meg működőképes, közzéteszem a 3D fájlokat.
Na, így kipróbálva azt kell mondjam egész jó. Az ellenállása nem hatalmas, de a G25 váltójánál egyértelműen jobb, erősebb, és nem olyan lineáris. A váltógomb viszont nagyon kicsi, abból mindenképp kell egy nagyobb.
Sikerült javítani a váltón, most már kvázi kész. Egyedül a csapágy által bejárt pályával lehetne még játszani, de az már teljesen ízlés kérdése.
A menetes száron nem tudtam megoldani, hogy finoman csússzon az a rész, amire a csapágyak vannak rögzítve, hiába láttam már másoknál, hogy ez működhet, ezért egy szívószálból vágtam le egy darabot, és azt illesztettem közé, sokkal finomabban jár így, mint az acél csövön. A 45 mm átmérőjű gomb pedig kellően kényelmes az én tenyeremnek. Amennyiben valaki rendes rugót használna a nyomtatott helyet, az is megoldható, mert van hely hozzá, ahova beépíthető. Különböző rögzítési módokhoz kell már csak tervezni elemeket, de az nem nagy cucc, hogy akár asztalra, akár különböző cockpit-ekre is lehessen illeszteni.
Nekem nagyon tetszik :D Főleg ez a köpenyes rugós tag :) Videón látszik, hogy jó lehet az ellenállása. Most akkor kéne valami cső? Vagy akkor ne nézzek neked ? :)