hú, marha jó kis gamme lesz ez, csak az a baj, hgoy nagyon messze a megjelenés (2005...) :(((
asszem csehek csinálják és a neverwinter nights engine-ét (aurora engine) használja. bár ez a játékon egyáltalán nem fog látszani a képek alapján. nagyon jónak tûnik, amúgy is hatalmas a pangás a szingli rpg piacon.
enis iszonyat varom!! igencsak ideje lenne rahajtanuik a fejlesztoknek ismet az CRPG re.. engem nagyon bosszant hogy mostanaban tucatszamra jonnek a rosszabbnal rosszabb mihaszna MMORPG.. annyi van hogy az embernek 9 elet is keves lenne ahhoz hogy mindegyiket kiprobalja(penzrol nem is beszelve) es a szinglik meg szinte teljesen eltuntek. Az meg a masik hogy ma mar mindenre rahuzzak az RPG jelzot..ami szinten vicces pl Dungeon Siege es tarsai mint rpg LOAL.. na mindegy .. remelem hogy az elkovetkezo 1-2 evben kicsit feltamad a jatekstilusok kiralye hihihi ........witcher, gothic 3 , dragon ages... nyami ilyet, sokat!!!!!!!
én sokat várok még a dungeon lordstól is, bár az sokkal akció-orientáltabb lesz. azért remélem nem egy 3d-s diablot hoznak ki belõle ...
amiket leírtál, azzal 100%-ig egyetértek. a tököm tele van a sok szir-szar mmorpg-vel. fizethetek havi x ezer pézt, hogy herpeszes pistike a szarrá tápolt karijával szétrúghassa az én karakterem valagát napi rendszerességgel. sok embernek nehéz elmagyarázni, hogy rpg <> tápolás meg hogy rpg <> artoskodó mentális farokverés. igazán jó rpg csak szingliben képzelhetõ el szvsz. nincs az az nwn dm pl, aki egy planescape: torment szintû mesét le tudna nekem mesélni mindegy melyik pw-n.
Egyetlen problémám a harc!! Arról volt szó hogy ez akció RPG és nem egyszerûen point and klick. Szóval azt hittem olyan leaz a harc mint a blade of darknessben volt és nem pedig diabló szerû. Így már nem annyira várom...
Semmi gondom azzal a point and klick harcrendszerrel már megszoktam :D
a harc ahogy eddig tudom, ütemes klikkelés lesz, én attól félek, megunja majd az ember... valami olyasmi, hogy ütés szekvenciákat állítasz össze, és ha jó ütemben klikkelsz - azt majd lehet látni az ellenfelek körüli színes gyûrûkön, hogy mikor kell - akkor nagyobb erejû lesz a kombó...
új #3" TARGET=_fnew>képek az IGN-rõl (még a következõ oldalon is folytatódik... a tájképek nagggyon durvák
Igen, tényleg nagyon szépek. Kár h. az emberek, szörnyek kicsit idegenül hatnak benne. Bár így gondolom nem lesz túl nagy a gépigénye, és a környezet, a háttér valóban csodálatos. :)
Feature of the Week In our poll at the discussion board, many of you have declared that the film shots are the most interesting form of presenting news on our website. Also today we would like to offer you such a film (however, it does not mean it is going to be repeated every week:) It is a brief record presenting our team and studio. You can find it here in two versions: larger (MOV: 72MB) and smaller (MOV: 35MB). We invite you for a small virtual tour!
http://www.thewitcher.com/
Feature of the Week The Witcher decided to spend the night in some abandoned ruins. He set up camp and heated some water... But it was too soon for a rest! Suddenly an ominous shape loomed in the darkness, darker than the night itself. It was drawing nearer. Geralt beheld a monster whose filthy and repulsive appearance was almost certainly the result of experiments with the Double Cross of Alzur - the very same which was used to create the giant writhing worm responsible for the destruction of half of Maribor. Today we present a new screen, where the Witcher casts the defensive Quen Sign before the fight with another monster he encounters. - posted: February 2, 2006
http://www.thewitcher.com/
eature of the Week (News of the Week) Few guys from our team are now in France on Motion Capture session. We asked them to prepare short movie and photos from this event. We received this stuff yesterday and now we can share it with you. You will find it here (6MB mov file, Quick Time 7 required). Enjoy
kardocska (Feature of the Week)
kis fejlesztõi kérdezz felelek #2 meg kijött egy újabb tárgy is még korábban: kampókéz