Sadler Stanley kocsiján egyre kisebb a tûzmotívum, és ezért egyre jobban tetszik. A Best Buy-os kocsiját mindig jobban szerettem. Nekem amúgy a 38-as tetszik a legjobban (figyelmen kívül hagyva, hogy kié).
Hmmm de szépek lesznek a 2010-es autók! :P Különösen Jimmie Johnson és Jeff Gordon autója tetszik nagyon! :P
Hatalmas gratuláció Jimmie Johnsonnak a négy egymást követõ bajnoki cimért és Hendrick bácsinak is hogy az Õ versenyzõi állnak a pontverseny elsõ három helyén!
Ford 400 tipp:
Kevin Harvick Jeff Burton Ryan Newman Martin Truex Jr. Greg Biffle
Jeff Gordon Juan Montoya Greg Biffle Kurt Busch Dale Earnhardt Jr.
Ford 400
Matt Kenseth Joey Logano Kyle Busch Juan Pablo Montoya Martin Truex Jr.
Ford 400 Miami
Clint Bowyer Ryan Newman Kevin Harvick Jamie McMurray Bill Elliot
Homestead
Kenseth Ragan Ambrose Bowyer Harvick
Ford 400 | Homestead-Miami Speedway
Mark Martin Tony Stewart Jimmie Johnson A.J. Allmendinger Ryan Newman
Az a baj, hogy ez szerintem nem érdekesség, mi több már fárasztó, hogy mind a két fórumon minden szezon végén ezzel foglalkoznak, és eszetekbe sem jut arra gondolni, hogy a csapatok is tisztában vannak a rendszerrel, és ez alapját döntik el a stratégiájukat. Ilyen alapon azon is gondolkozhatnál, hogy mi lenne, ha nem abba a suliba járnál/jártál volna, amibe felvettek, hanem abba, amibe menni szerettél volna, vagy mi lenne, ha az elsõ szerelmed nem hagyott volna el, ha nem rúgtak volna ki, stb. Jó lenne végre beletörõdni, hogy ilyen a chase.
ha régi pontrendszer lenne, akkor lehet Johnosonék nem szórakoznak el két fuel milege versenyt a 2*10 bónuszpontért. de már mióta nem az a rendszer van, ugye... minek foglalkozunk még mindig vele?
Tegnap összesen négy vezetõ volt a futamon? Az nem semmi. grt Johnsonnak Ilyenkor kicsit az ember utánanéz,mi lenne chase nélkül,hát három pilótának lenne reális esélye a trófeára,így van egynek. Johnson vezetne úgy is 10pt-al Stewart elõtt és 33-al Gordon elõtt. Igaz Martin nagyon messze lenne,több mint 400 pont hátránnyal.(feltéve ha jól számoltam) Bár még teljesen nem dõlt el, mert Martin még bajnok lehet,de isteni csoda kell(ene) hozzá.
ami kiváltotta blockolás a pályán abban Danicának volt igaza, ami hisztit levágott ezért a pitben nem annyira :) az eset óta kivan készitve a törülközõ minden pályán :D
De basszus igy is mekkora mákja van? Egyetlen igazi esélyes nem tudott nyerni. Oké hogy csökkent az elõnye, de még mindig tetemes, fölleg ugy hogy nem kevés pontot szerzett tegnap.
Kyle Busch Dale Earnhardt jr Carl Edwards Joey Logano Denny Hamlin
Dickies 500 | Texas Motor Speedway
David Ragan David Reutimann Kyle Busch Marcos Ambrose Carl Edwards
Dickies 500 | Texas Motor Speedway
Jamie McMurray Robby Gordon Greg Biffle Matt Kenseth Juan Montoya
Texas tipp :
Ky.Busch, J.Burton, D.Ragan, K.Harvick, C.Bowyer.
Kyle Busch már 2 versenyt megnyert Texasban..meglesz a 3. is?
Kyle Busch Mark Martin Dale Earnhardt Jr. Kurt Busch Jeff Gordon
Trulli, who has been linked with a switch to the revived Lotus team next year, said that he has received numerous offers of drives for 2010, but that none had come from NASCAR, despite him testing at Charlotte this week for Michael Waltrip Racing.
"This remains just a test, even though I always keep the door open to all opportunities."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/80025
Texas
Kyle Busch Earnhardt Jr. Ragan Reutimann Logano
Én kérdeztem :)
De én is úgy láttam hogy szabályosan kivágták mintha utcai baleset lenne . Lehetett is hallani a vágógépet,.
Ez azért nem akkora találmány :) így minden autó teteját ki lehet nyitni.
Közben megjelent egy kép a Nationwide Dodge Challengerrõl:
Amp Energy 500 | Talladega Superspeedway
Brad Keselowski Marcos Ambrose Brian Vickers Juan Montoya Dale Earnhardt Jr.
nem a Firestone átadta az infókat a Bridgének..ellenkezõ esetben õk sem indultak volna ha nem az IRL guniszállitója....azért arra kiváncsi lennék hogy a francba tesztelhetett volna a michelin mikor a F1-ba kijelölt tesztnapok és pályák vannak.. ennyi
Így van,és három nap,a mai világban bármire elég. Mást ne mondjak itt van a FedEx,UPS,DHL akik bárhová szállítanak idõn belül.És mivel a Michelin-rõl volt szó,szerintem egy különgépet is tudtak volna biztosítani,tehát,még ha európából is hozták volna az abroncsokat,max 1 napba telhetett volna! Már akkor is röhejes volt,nem hoztak olyan gumit,amilyen kell,na és? A futamig sok idõ volt,de hát azóta se Michelin se USA Gp,utóbbiért nagyobb kár.
Ok ez vili. És emlékszem is rá mennyi defekt volt Nascarban is abban az évben.
De a Firestone megoldotta, a Goodyear leszarta, a Michlen meg beszart. Ennyi a stori.
Tehát amit írtam teljesen megállja a helyét. Hidd el nem csütörtökön jöttek rá, hogy jééé le van marva a teteje. Az meg a másik, hogy ha akkor is jöttek rá, lett volna majd 3 napjuk, hogy hozzanak keményebb keveréket.
adott egy cég amit Firestonnak hívnak..de miután a Bridge megvette a nevet negterthatták..tehát a 2 cég ugyanaz! Az akkori IRL-nek a Fireston a gumiszállitója..abban az évben kapott új boritást az indy pálya amit áprilisban le is teszteltek a Dallarákkal. Majd elsõ nap le is állitották a tesztett mondván nagyon csúszik..erre a felsõ réteget spéci géppel megmaratták. Mentek újabb tesztet mire a reakció..életveszélyes a tavalyi gumikkal. Adatok begyûjtve új gumit kinyomta a Firestone és azokkal lefutották az Indy500-t F1 meg utána volt..a többit kitalálod vagy elmondjam? :)
mikor jön már rá az emberek többsége, hogy ez a USF1 egy cyber team?? hatalmas nagy blöff..se csapat, se mûhely se semmi..azért ilyenkor már kellene valaminek lenni ha márciusban indulni akar egy csapat.. kb. 10 nevet már leirtak Danicától kezdve Buschig..ezeken már csak röhögök..
Windsor vehemesen tagadja, hogy felbontották volna a Cosworth-szal kötött motorszerzõdést a Toyota kedvéért... ejnyje, azt viszont elfelejtette tagadni, hogy már Wurz is kiesett állítólag a pixisbõl, mert nem akart aláírni egy anyagi bizonytalansággal küszködõ, effektíve nem létezõ csapathoz. Hajaj, ez nehéz szülés lesz. :p
Még egy adalék: a Youtube alapító Hurley azt mondta, hogy õk olyan 20 évben gondolkodnak az F1-es szponzoráció kapcsán... ez csak nem azt akarja jelenteni, hogy a Youtube-USF1 összeborulás pusztán MARKETING akart lenni, hogy "lám-lám milyen nagy cég a szponzorunk, gyertek ti is szponzorálni"? Azóta se jelentettek be egyetlen új támogatót sem.
Az már csak hab a tortán, hogy az eddig emlegetett Summertont sem emlegetik többé, mint amerikai versenyzõt...