Mostmár nem. Csak antik, vagy nagy értékû autókat. :D
Sziasztok! Szeretném a segitségeteket vagy tapasztalatokat kérni hogy érdemes-e még behozni autót kintrõl?Mik a jogszabályok? Mit lehet,mennyi az adó vagy vám vagy mit szednek le még rólunk itthon, ha már egyszer kint megvettük és beakarjuk hozni.
Az az igazság ,hogy jövö év elején szándékozok venni egy újjabb autót ( amilyen tip. szóba jöhet:Citroen-Berlingo,Renault-Kangoo,vagy Peugeot-Partner olyan1999 vagy 2000 -es évjáratból) ami természetesen személyautó,és ha lehetne talán egy dizel.Azon gondolkodtam hogy ilyen járgányt itthon vagy kint lenne érdemesebb venni?Szivesen venném bárki hozzáértö véleményét,tapasztalatát.
Sajnos a regisztrációs adó miatt megváltoztak a jogszabályok, és már nem lehet olcsóbban behozni, sõt.
Itthon vedd meg, nem annyira macerás, és ugyan azt megkapod.
az AUTÓMÁNIA topikban már párszor ki lett tárgyalva a téma...
...ott esetleg több segítséget, és hozzászólást is kapnál...
És részlet fizetésbe mik a tapasztalatok? Euro vagy Forint alapú?
Hykao! Azért nyitottam 1 új topikot mert ti már rég az amcsi gépeknél vagytok.Én itt vidéken örülök ha egy 5 éves Partnert tudok venni.Ilyen kisárúszállitokba van tapasztalata valakinek? PARTNER,BERLINGO,KANGOo Dizel -benzines minden érdekel.
Nem csak 5 évesre telne és még azt se tudom hogy benzin vagy dizel?mondjuk egyben lenne munkaezköz és családi autó ( 3-an vagyunk az asszony ,a gyerek ,és én,).
Azért érdeklödöm a külföldi behozatal iránt is mert láttam az egyik kereskedésbe egy Kangoot és az gagyarászta az ürge hogy kintröl hozták 2000-es évjárat,1.2benzines, 1.8 FT de csak benzinest éri már meg kintrõl behozni dizelt egyáltalán nem.Nem tudom mi lehet az igazság?
??? Amcsi gépeknél? Én majd 10 éve dobtam az amcsi gépeket...
Amúgy az én véleményem az, hogy itthon is lehet venni olcsón, jót, csak keresgélni kell...
Ha kimegy az ember, az egy lutri, arról nem is beszélve, hogy kint a jó az bizony drága! Ami olcsó, az a szar, amibõl meg itthon is van jócskán (hisz már régótamegy a betárazás kintrõl...)
10 milliós felett megéri, bár ez típusra válogatja.de ha egy nem túl messzi tagállamban jelentõsen olcsóbb egy nagy értékû autó, akkor regisztrációs adó ide vagy oda, 1-2 milliót is lehet vele nyerni
200k-1milkáig terjedhet egy átlagos autó behozatalának a regadója.
A régebbi, 6 -10 éves autókat, amik igazán megérnék, már nem éri meg behozni.
De a barátomék most hoztak azért Hamburgból egy 3 éves Audi 1.9 PdTi autót.
3.4 millióba került nekik.
Itthon meg 4.2 millió egy olyan kocsi.
regisztációs díj volt 350 ezer forint.
Fapados repülõvel mentek ki Hamburgba.
Elõtte már lebeszélték az autószalonnal, hogy mennek a kocsiért.
És egyszerûen hazajöttek az autóval.
Télleg gyönyörû autó.
Megéri azért az, nyugi :)
Kivéve olcsóbb francia autókat, meg kis Fiatokat pl., meg Suzukikat. Mondjuk pont Lancia Lybra-t se érdemes, de az csak véletlen.
és ilyen 1500-3000 euro-s autókat érdemes külföldröl behozni? Egyébként egy VW Corradoról lenne szó. Mivel nyáron veszek autót igy elkezdtem gondolkozni az autó beszerzésén is!
Azt itthon is kapsz. VW találkozó van bõven itthon nyáron, van úgy hogy ki van téve a kocsikra az ELADÓ tábla.Szvsz elõbb itthon nézz körül. 1-1,5 millás kocsiért én ki nem mennék az tuti...
nos, a 10 millát csak tájékoztató jelleggel mondtam. szerintem olcsóbb autónál a pár százezer forintos nyereség nem kompenzálja a ráfordított energiát, nem beszélve a kockázatról! bár ezt mindenki döntse el maga. én pl biztosan nem mennék ki azért kocsit venni hogy csak néhány százezret spóroljak rajta, mert félnék hogy utazás közben beüt valami gixer, és balul sülnek el a dolgok a vételnél, vagy baleset ér hazafelé a kocsival. persze aki rutinos és sokat jár külföldön, az nem rágódik ilyeneken.viszont ha lesz pénzem egy nagy értékû kocsira, amin már akár milliókat is spórolhatok, akkor inkább kimegyek érte, legfeljebb keresek vkit aki járatos autóbehozatalban, és viszem magammal. mondjuk a telejskörû ügyintézésért adok neki 100.000-t, és én is jól járok mert nem fogok bénáskodni, gördülékenyen megy a dolog, meg õ is
MI már lassan 6 autót hoztunk be a családnak, és még soha nem csalódtunk. A legfõbb ok, amiért Németbõl hozzuk az autóka, hogy a kinti utak, és a szervizek össze se hasonlíthatóak a hazai minõsséggel. Míg egy kint 120 000 km-t futott autó futómûve majdhogy kifogástalan, addig egy itthon 50 000 km-t futott autó már "csörög-csattog". A szervizekben meg megy itthon a lopás, és gányolás. Szal nem a nagy nyereség miatt éri meg kintrõl behozni az autót, hanem a minõség miatt.
Lteebee: ha jól tudom, akkor kell még mûszaki vizsga, meg zöldkártya, és a végleges rendszám. Ennyi. :) (ja, meg az üzemanyagpénz, amíg behozod :P)
Regisztrációs adó.
A jóléti rendszerváltás egyik ékköve.
Nem lehet azt megcsinálni, hogy kölcsönadási szerzõdéssel átvágtatsz vele a határon, még az eredeti (mondjuk német) rendszámával, itthon a rendszámot + papírokat bekukázod, és kérvényezed a forgalomba helyeztetését?
Jogból nagyon basic vagyok, valaki advanced szintû emberke megmagyarázhatná, hogy megy ez!
Engem az érdekelne, hogy az megoldható lenne-e, hogy alkatrésznek vennék egy autót, de az alváz és a motorblokk nem kellene belõle. Azaz járóképesen behozom, nem fizetem a regadót, nem iratom át a nevemre, hanem szétbontom? Mi ennek a menete?
most hogy van ez? hogy lehet behozni? német rendszámmal gondolom nem engednek át. kell kérni vmilyen engedélyt vagy mi?
Német rendszámmal átengdnek a határon, hiszen kölcsön is kérhetted valakitöl a kocsit.
Csak átíratni nem fogod tudni, mert a tulajdonos külföldi, és nincsen semilyen adásvételi szerzödésed. P
Ha meg át akarod íratni fizetheted a sok regisztrációs adót.
Ha alkatrésznek akarod behozni, akkor is tudni fog a vámhivatal róla, mert alkatrésznek kell elvámolni,
persze itt az adó jóval kevesebb.
Azért nem tudod adófizetés, és átíratás nélkül behozni, mert
a külföldi tulajdonosok amikor leadják a kocsit, leadják ezzel a rendszámot is. - nem úgy, mint nálunk.
Ha tehát autót veszel külföldön, akkor kell kérni ott egy ideiglenes rendszámot, ami 2 hétig érvényes, azzal tudsz bejönni az országba.
A határör meg egyböl kiszúrja a rendszámod alapján, hogy most vetted a kocsit
Van egy kis trükkre is lehetöség :
MEgveszed kinnt az autót, rárakják Németországban, vagy Belgiumban az ideiglenes rendszámot.
Aztán egy parkolóban fogod a Magyarországról kicsempészett,
természetesen ugyanolyan típusú, és színü autórol leszerelt
rendszámot, és azt teszed fel rá.
És a határon hazajössz az autóval.
A dolog müködik, hallottam hogy egypár autót így hoztak be egyesek, de elég necces lehetett, mer' aztán le is buktak ezzel. C
Az elég buta, aki 2 hétig érvényes rendszámot vesz németbe, ugyanis van 4 napos is, és addig csak elérsz a határra :P (és sokkal olcsóbb)
lenne egy kérdésem skacok...: mi van akkor ha két részletben hozom be a gépet???? mondjuk elöszõr a kasznit...kiv pl a motor,váltó ilyenek...utánna jönne a többi? akár már másnap...fõleg pl ha az egyik fuvar pl egy ismerõsöm zavarja le...ehez mit szóltok?
várjál vele kicsit... megéri, csak ki kell várni hogy az EGK mikor rúg picsán minket :)
nos, nekem több ismerõsöm is foglalkozott ilyesmivel a kib***ott regadó elõtt...
szóval...mostmár behozni szinte csak pl combókat éri meg, ami kishaszongépjármû, így nincs rá reg adó, és úgy viszik, mint a cukrot, mert nem lehet kinyírni, tökéletes melósautó...de hogy személyautót....sajnos már közel se olyan mókás :(
persze lehet okosan csinálni, és fogni rajta....csak kérdés, hogy mennyit, és hogy megéri-e...
haverom most volt kinn saját célra egy A4-ért, és regadó, er.vizsga,forgalmi, meg minden...kb annyiba állt meg mintha itthon vette volna...mondjuk igaz az, hogy egy német autóban 120.000 km annyi mint egy magyarban 50.000 :D
meg huhh, hogy az német audi, nem magyar....
aúgy meg olyat már csináltak, hogy motorért kimentek, kinn szétkapták, behozták 3 ládában, itthon meg összerakták :)
amúgy meg a FIDESZ tett egy olyan ígéretet, hogy eltörlik a regadór 1,8 alatt ( gondolom benzinre értették, dízelrõl nem volt szó), ami nem lenne rossz, mondjuk a tökéletes megoldás a reg adó teljes eltörlése lenne....
hirtelen ennyi jutott eszembe a témáról :)
üdv, balu
Ha valaki Amerikából akar egy 13 millió forintos autót hazahozni?
Valaki segítesen lécci.A www.autoscout24.de oldalon szoktam nézni autokat.Például bmw x5 2 milla,de tuti hogy az csak a kezdõ befizetés mert amugy sokkal drágább.Sajnos nemtok németül igy nemtudom hogy hogy is van ez.Aki tud errõl valamit az legyen szíves irni rola.Köszi
Senki?
Valaki tudna mondani 1 Osztrák használtautós oldalt?
intézet már valaki szlovák rendszámot, ha igen, kb. mennyibõl van meg?
a 8000€ ért kinézett autóra közel 950e ft lenne a regadó, valahogy uyg érzem igy olcsóbban megusznám:)
én nem szívesen járnék szlovák rendszámmal itthon(sem fordítva). Vanuatus reget nézted már?
engem marhára nem érdekel, hogy milyen rendszám van a kocsimon, tõlem lehet ugandai is, tudod nagyon, de nagyon igazságtalannak érzem ezt az egész dolgot, papolnak az eu ról meg minden, s a legalapvetõb dolgot, amirõl ez az eu szól szépen szabotálják, hogy vegyenek itthon suzukit.
mi köze a rendõrnek, hogy milyen rendszám van a kocsimon, ha minden rendben van? van rajta vizsga, van rajta biztositás, eu s országbeli forgalmi,s a félreértések végett nem egy roncsról van szó, környezetkimélõbb mint a mostani kocsim, viszont +900e nem fizetek csak ugy az államnak, azért nekem nagyon sokat kell dolgozni, plusz igy nem is a valós ára jön ki az autónak.
Sziasztok!Nemtudtok egy használt Porsche 944-est,?mert kellene nekem egy, alkatrésznek való!Vagy esetleg azt,hogy külföldrõl hogyan lehet behozni?Valaki tudna ebben segíteni vagy egy jó szerelõt aki ért is hozzá!Az interneten hol lehet ilyen oldalt találni?Sürgõs lenne!!
Sok pénzem lennne és is hoznák be németbõl 1 kocka BMW-t konkrétan E36 M3 de sajnos nincs keret rá:-(
ott németbe le7 találni megkímélt verdákat az biztos
Sziasztok!Segítsetek légyszi!Nem tudja valaki hogy mi van akkor ha itt Mo-n veszek egy külföldi papíros autót alkatrésznek?Mi a teendõ vele?regeltetni kell,vagy csak megveszem és kibuherálom magamnak ami kell és kész? Vagy leadhatom méhtelepen? Vagy kell rá vmit fizetni? Vagy csak megmarad nekem szemétnek?
Egy kis segítség kellen. Tudom mindenki ezzel jöne, de:
Van egy 2001 -es gyártmányú, 1,9 TDI Renault Laguna Grandtour-om (euro 3).
Németországban dolgoztam 3évig, ott vettem. Az autó kitünõ állapotban van. Nagyon jó a kaszni is, és motorilag is nagyon jó. Nagyon sajnálnám eladni, német rendszámos, és haza akarnám hozni. De itt van ez a regisztrációs adó. Mindenki mond mindent.....nem lehetne valahogy olcson behozni? nem számít hogy használt? 3 évet használtam kinn?
stb...? A rendörök már nagyon b*tatnak, hogy cseréljem le, de kár lenne ilyen kocsit eladni, nagyon szeretem.
Valakinek valami tipp? Kifizetném én a reg adót is, csak ne lenne olyan sok.......
köszi. üdv NETGEAR
Üdv! Megtudná nekem valaki mondani, hogy maximum hány éves autót lehet behozni??
hello akarunk magamnak alkatrésznek autót hozni Nissan sunny 1.7D (87-91) találni még kinn ausztriában ilyen régi autót vagy ezeket már mind behozták? használautó oldalakon naon kevés van már ezekbõl