akarok játszani egyik haverommal hamachin, de ciánkék lefelé mutató nyíl jelenik meg mindkettõnk neve mellett. mindenki mást zölden látunk csak egymást látjuk kék nyíllal jelölve. Megnéztem a hamachi faq-t, de abból nem tudtam kiszûrni, hogy pontosan mi lehet a probléma. Van vmi ötletetek?
igen menni fognak
Halihó!
Azt szeretném kérdezni, hogy ha felteszem az 1.08-as patch-et, akkor menni fognak -e az alap játékon elmentett küldetéseim? Mert ha nem akkor nem teszem fel.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. a c&c3 TW -t lehet úgy játszani mint pl. a Fifát? Tehát többszemélyes módban. Ha igen akkor hogyan? Mert én nem találom hova lehetne beírni a másik gép IP-jét. thx
áááááááá A cranek nem tudnak defensive structureeket készíteni ez naon szemétség!
Pedig csak lettem volna rosszmájú :D Szóval mivel az 1.07 nagyobb bajt csinált, mint hasznot ezért várható az 1.08 hotfix hamarosan (ez hivatalos infó, de hogy a hamarosan mit takar odaát, azt nem tudom :))
Ajánlom figyelmedbe a hivatalos fórumot illetve az auto updatet LOL Hogy miért nem hírezik ki? Gondolom mert a) tetû lassúak, mint mindig b) a mod SDK-val szeretnék, az meg még nem készült fel erre
nekem már van 1 tervem miihez kezdek a mod sdk-val: nod-nak liquid tiberium bomb facility gdi-nek többférõhelyes apc scrin-nek call for transport :D:D:D
hi all ma feltelepitettem a játékot és még a Traininget se birom végig vinni , a Red Alertet és a Generalsot (mediumon) is végig vittem pár nap alatt.de egyszerüen ez a rohatt training nem megy. csinálok egy csomo embert repcsit de a védelmük olyan nagy hogy mindig legyöznek ha nagy nehezen kinyirom 1-2db "rakétás tornyát" utána 10másodperc alatt visszaépitik és kezdödik elölröl.
Ha jól vettem ki, akkor 1.07 holnap. Hogy mit is várhatunk tõle? Kisebb bugfixek ugyebár, balance változtatások (pitbull gyengítés pl) és javított harvester AI. Most csakazért se leszek rosszmájú, és nem fûzök hozzá kommentárt :)
Kane's Wrath @ IGN Új képek és egység és power leírások Nod és GDI oldalon.
no! hát így tényleg meg lehet csinálni! Igaz, még nem tudtam befejezni pályát, mert nem volt rá idõm, de a tankbázis kilõve a gyalogokra meg majd ma este megyek. Tegnap kipróbáltam a NOD oldalt is az árnyak imádni valóak! Aszem sok élvztes percet fog szerzni nekem ez a játék!
próbáltam visszakeresni, de Horvátra nem adott ki semmit. Megpróbáltm horváttal is nos erre már jött a találat, meg az ötlet is! Este kipróbálom! Köszike!
:)
Hehe elcsesztem na mindegy :)
Latnok
keress vissza a fórumban sztem. rengetegszer kérdezték
Végre megvan a játék! Már sokat hallottam róla, de az utolsó ilyesmi amivel játszottam az a Düne 2. volt. azóta sokat fejlõdött a grafika! :)
a III. felvonásnál tartok Horvátországban bukom a küldetést.... kicsit nehéz (legalábbis nekem) a bázist ugyan meg tudom tartani az erõsítés érkeztéig, de az elakadt MÉG-et nem sikerült még épségben leszállítanom a telepre.... bosszantó... van valakinek ötlete? Vagy valahol van egy végigjátszás?
Hát amikor elõsnek fogtam kézbe a GOWot (haver kölcsön adta boxot) nagyon nehezen ment az írtányítás. 1 óra után meg már úgy osztottam a fejeseket mint pcn. Meg lehet azt szokni.
RTS-t még nem láttam olyat ami jó lenne, viszont FPS-ekkel szoktam játszani kontrollerrrel és abba bele lehet jönni. Érzem a difit nagyon az egérhez képest, de vagy én szoktam hozzá, vagy a játékok nehézsége butítottabb hogy játszható legyen. Például a GRAW2õt tolom folyamatosan és az nagyon jó, alig ronta a játékon a kontroller. Az autós játékoknál pöpec viszont. Amit érdemes megjegyezni, nekem van Logitech rummblepad2õm pc-hez, és játszottam ps2, ps3 kontrollerrel is, de a világ legjobb kontrollere eddig az X360é ergonómiában. Nagyon eltalálták. Van xboxhoz valami egér-billentyû illesztõ amit egy vezetékes kontrollerhez csatlakoztatva lehet egeret használni fps-ekben, na azt még nem próbáltam, de szerintem nem is fogom mert mondom az fps megy így. Hiába viszont az ilyen megoldás a CnC3 irányítása xboxon teljesen kontrollerre lett szabva és tök más mint PC-n.
Valahol van valami új egység lista a KANE-es kiegrõl? Ez érdekelne. Amúgy a CnC3 volt a második olyan játék amit úgy meg mertem venni eredetiben hogy nem láttam demót :D és nem bántam meg. Az elsõ a RainbowSix Vegas volt, és azt se.
Na erre gondoltam én is, hogy a konzolos kontroller RTS-re - mint ahogy minden egyéb másra is - tökéletesen alkalmatlan... Láttam már meghekkelt PS2 kontrollert, amibe beleheggesztettek egy trackball-t, na az már egy ígéretes próbálkozás, nem is tudom, hoyg gyárilag miért nem így csinálják.
Köszi! Közben valószínüleg egy külföldi fórumon megtaláltam a megoldást. Ott egy srácnak ugyanerre a hibára azt tanácsolták, hogy tegye fel a legújabb DirectX-et. Úgy néz ki ez nekem is segít mert sikerült egy csatát úgy lejátszanom, hogy nem lépet ki.
nekem megvan x360on is és finoman szólva fos az irányítás :)
Hali. Hallot már, vagy találkozott már valaki olyan hibával, hogy a Skirmish pályákról kilépked a játék? A kampányt simán végig tudtam vinni, mindenféle gond nélkül, de a skirmish pályákról fogja magát és kilép. Hiba üzenetnek meg Direct3D error-t ír zárójelben meg vmi olyasmit, hogy E_OUTOFMEMORY. És ráadásul úgy tûnik, hogy csak a mások által kreált pályáknál van így. Tehát az eredetileg beépített pályákról nem lép ki. :S
Az alapjátékból is van X360-as ;) annyi a különbség, hogy konzolra a kieg stand-alone-ként kerül forgalomba, azaz az alapjáték nem fog kelleni hozzá.
Jaja. Egymagam egy az egybe elverem a brutal ellenfelet is, de minél többen vagyunk, annál nehezbb lesz a gépek ellen is és bizony 4-5hard simán méltó ellenfél 2-3 embernek, persze ez pályafüggõ is.
Nagyon nagy pályán még a hard is alázni tud 1vs1-ben!!!
:DDD nekem meg akkora pályák kellenek mint a TS-ben voltak, hogy repülõvel 2 perc volt átérni :D Na azokon már el lehet rejteni komplett bázisokat, tankok tucatjait mozgatni észrevétlenül egyik végbõl a másikba, hogy az ellen onnan kapjon ahonnan nem is várja :) Eddig egy darab ilyen pályát láttam, de 1G memóval szenvedés volt.
Nekem nagy pályák kellenek és sokjátékosak, hogy lehessen 2-4-en nyomulni sok kemény gép ellen, rohadt helyzetben!
Tegnapelõtt a hidas 8-as pályán nyomtuk 3-4hard ellen és engem kb. 4x pucoltak ki szinte fullra mire gyõztünk (nagyon geci a pálya és veszett jól nyomja a gép), szal. vért pisálás, golyófogás mesterfok. Kúva hosszú menet volt, de baromi élvezetes.
jaj ne is mond, dûnékben is mennyit anyáztam miattuk :D de TS-ben olyan b*szott stabilak voltak, hogy magukban alig tettek kárt
Egyébként jó kérdés lesz, hogy vajon az EA akkor aktiválja e a friendly fire-t rájuk, mert a tornyokon ugye jelenleg nincs, ha viszont nem, akkor fasza ki OP egység lesz belõle :D
az elsõ cncTV adás streaming videó (1 megás net elég hozzá, hogyí folyamatos legyen)
többek közt: bejelentve az elsõ kieg: Kane's Wrath, jövõ év eleje, minden oldal kap 2 subfactiont (hasonlóan a Emperor (aka Dune3) rendszeréhez) Joe Kucan interjú, földbedöngölõ bejelentéssel a végén: Kane BubbleHead!!! (nekem kell egy :D de komolyan :D)
ezeken kívül reklámok és uncsi meccsek
Annak idején nem szóltam, de most, hogy hosszabbították a határidõt, már nem hagyom ki: OMC aki úgy érzi, hogy egy jó kis pályát sikerült szerkesztenie, nevezzen ;)
a ***** annyukat mi a francnak ez a hülye cnc tv ehelyett csinálhatták volna a mod sdk-t vagy egy kieget!!
Az EA nagyon le akarja nyomni a starcraftot, ez is gyakorlatilag a koreai starcraft fanatikusokat próbálja átcsábítani. Sajnos nincs ott egy józan eszû ember, aki megmondaná nekik, hogy ez nem fog menni, pláne ennyi melléfogással (eddig valahány balansz módosítás jött, mind mind olyan kapkodós és eltúlzott lett, hogy csak újabb problémákat vetett fel, szvsz) nameg hát starcraft fanatikust átcsábítani, mikor küszöbön a 2. rész, és ráadásul olyan szinten különbözik a két széria... Dehát õk nyomják, õk tudják mi a jó... (egyébként érdekes hogy nagyobb izgalmat keltett a 33. mp környéki cyborg concept, mint maga az egész TV dolog. :D)