azoknak akiknek patch után 7001-es scurom hibájuk van, és eredti játékuk:
"Please open the registry editor (Start->Run->regedit) and move to the HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMMountedDevices key.
Please delete all REG_BINARY entries of this key (all blue ones on the right side). Afterwards reboot the machine and then the game should work again."
vagy a legegyszerûbb a crackelés ;)
jlaci80: legközelebb plíz gondold át, mit akarsz mondani, és ne soronként új hozzászólás, thx ;)
Ha az új patch ennyire közelíti egymáshoz a fajok tulajdonságait, nem sok értelme lesz a 3 féle fajnak.
Lehetett, marha élvezetes volt kb. 1 perc alatt elveszteni a gamet :D
"A játékosok már nem tudják a GDI mérnökökkel, a Nod szabotõrökkel vagy scrin asszimilátorokkal elfoglalni az ellenséges épületeket úgy, hogy oda sem mennek azokhoz."
Eddig hogy lehetett elfoglalni odamenés nélkül???
hunt is le tudod tölteni a lentebbi cimrõl.. Nem néztem még bele mi változott, igy nem tudom hogy jo lesz -e..
Köszi a magyar linket! Amúgy minek kell most változtatni az árakat a játékban, így teljesen megváltozik, nem? Ja és nekem magyar van de a patch angol, ebbõl is lesz magyar vagy a nyelv nem változik?
1.05 patch magyar leirása: http://gusztavszon.extra.hu/patch_HU.txt
Amit en kihamoztam ebbol, hogy lassitjak a jatekot, kulcsfontossagu egysegek ara nott, support cuccok ara durvan nott, es valamelyest eloterbe kerul a gyalogsag.
"Gdi-nál nem lehet kijátszani a "megerõsödök-kivédekezek" taktikát"
Pedig multiban nagyrészt arra próbálnak játszani. Tankok szolídan addig amíg megjön a hangemitter (csak oda építik ahol éppen eksön van), aztán kivár 4 mammutot és ha a GDI eddig eljutott megvan az esélye, hogy nyer.
az a furcsa hogy a haverommal tok jáccani pedig router mögött van a gépem de az uvilmosgémmel nem tok mi lehet a baj?
alapban az LCD TV-n nézem a windows-t 1360x768-ban kiprobáltam a konzolparancs inditást, és MÜKÖDIK. Köszi, a segitséget. már a betöltöképnél is 2 oldalt többet mutat, és a játék is tökéletes, mégha a beállitásoknál 1024x768-at ir is (ami alapban lenne nekem).
bocsanat, most nincs nekem se ilyen felbontas a listaban, betett a windoz reinstall :) pedig 2 hete meg biztosan volt az elozo windozzal, meg most 1440 sincs, mer meg nem volt idom jatszani powerstrip-pel....
megy az 1360x768-as felbontas, ha windows asztalon is at tudod allitani erre, ha nem, akkor powerstrip-pel lehet hozzaadni custom felbontasokat a windoz listajahoz. Enis igy hasznalok 1440x900-as felbontast, mert nem birja a vidkari 1680x1050-ben :)
Nem tok játszani hamachi-val senki ellen...azt írja h. már túl sokan vannak és nem tok becsatlakozni... Ha vkinek van kedve ellenem játszani, akkor írjon, és csinálok egy új szobát hamachiban amire becstlakoznátok... vagy ha vki tud mondani , úgy is jó csak toljuk már neten, minnél többen!!!!!!!!!
Hogy bekapcsolódjak a vitába én is... Én egy védekezõs f*sz vagyok, ezért szerintem a Nod védelménél nincs erõsebb.A Gdi sajnos borzalmasan gyenge védekezésben, semmi légvédelem és a repülõjük is elég fos légi egységek ellen. A Scrin az átlagos, örömteli a vihartölcsér (szorri a magyar névért) légvédelme. Gdi-nál nem lehet kijátszani a "megerõsödök-kivédekezek" taktikát, ha nem elég gyors a játékos és nem támad ki, akkor nem sok esélye van. Nod-nál 4 kedvenc egységem van a Venom,a Vertigo a Stealth Tank és a Beam Cannon. Az Avatart csak akkor használom, ha már annyira sok pénzem van, hogy nem bírom elkölteni és van idõm pöcsölni az upgrade-jével. Nod-nál vegyes sereg kell az elsöpréshez, gyalogság mindenképpen.Gdi-nál szinte csak a nagyobb harcjármûvek, Scrin-nél pedig Annihilator Tripod+légierõ. Elég sok skirmish-t lenyomtam már, a Gdi nem fekszik az én bázisépítgetõs-védekezõs-kivárós taktikámhoz.
van rá valamilyen mód, asszem a demó kapcsán jött elõ a parncssorba(ikonba) kell beírni, de nem tudom mit :)) régen volt, és mivel azóta nálam TV csere volt, ami már nem szereti az 1360x768-at, ezért nem is használtam
tehát a tippem a következõ -x 1360 -y 768 vagy esetleg -xres 1360 -yres 768
de sajnso tényleg nem emlékszem. Ha alól a keresõbe számot írok be, akkor meg a hozzászóláshoz visz, nem keres :S
Létezik valami mód, hogy a játékban a nézõpontot kissé feljebblehessen vinni? Tehát hogy nagyobb területet lássak be. Átbogarásztam az összes config/ini fájlt de egyikben sem volt ilyesmi.
Nem tom volt-e már kérdés, de a C&C 3 tud 1360x768-as felbontást?
"Szerintetek jó lesz az új patch, helyrebillenteni az egyensúlyt valamennyire? "
Megváltoztatni meg fogja. Nekem úgy tûnik lassul valamelyest a kezdés. Kicsit kiemeli a stratégiai pontok megszerzésének a fontosságát (tiberium spike). De szvsz alapvetõen unit spam game marad attól függetlenül, hogy vegyes csapat összetételeket célszerû majd használni.
amit eddig tudunk, aszerint az útkeresõ algoritmus hibáit javítják ki, ami nem jelenti azt, hogy a harvesterek nem fognak konvojban közlekedni az ellenséges mezõkön keresztül :S De már csak néhány nap és kiderül
elkezdtem terjeszteni a saját ötletemet ezzel kapcsolatban a hivatalos fórumon, hátha észreveszik :S (1 sor plusszt jelentene a harvester útkeresõ rutinjában, szal nem egy nagy meló lenne...)
HM!! Help! Én a scrin küldetésben már a második pályán megakadtam. Sztem sokkal nehezebb, mint aGDI vagy a NOD. Tudtok segíteni. Tanács, vagy cheat is jó lenne. Köszi
Remélem a harvester hibáját kijavítják. A gutaütés kerülget, mikor kimerül a tibériummezõ és elindul egy másik mezõ irányába, az ellenség csapatain keresztül, amik persze szétlövik.
Elnézést, az a grand final, a selejtezõk ha jól látom július végén lesznek.
Október 3-7., de ha lehet addig ne húzzák inkább... :P
Nem is tudtam, hogy már megjelenés elõtt elõjegyezték a WCG-re, sõt nem is tudtam, hogy ilyet lehet csinálni. :) Mondjuk nem olvasgattam WCG szabályzatot tüzetesen, de ezt nem gondoltam volna.
hát ha nem sikerül az EAnak tökéletes balanszt csinálnia, akkor csúnyán befürdik vele. Sok pénzébe és hypejába került, hogy kikerüljön a WCG-re (ami egyébként szerintem a totális pofátlanság, egy még meg sem jelent játékot a hypera alapozva világbajnokságra küldeni - nem saját gondolat, de teljes mértékben egyetértek vele) Szóval a WCG-n 1.05 lesz a hivatalos, és ha az nem válik be, akkor gyakorlatilag kaszáltak az EA "RTS mint sport" idióta politikájának...
Kicsit olvasgattam a hivatalos fórumon és van aki nem tartja elegendõnek/megfelelõnek az 1.05-ös változtatásokat, sõt még írt valaki egy hosszú listát is, hogy miket kellene megváltoztatni. Szerintetek jó lesz az új patch, helyrebillenteni az egyensúlyt valamennyire?
de bejön
nektek sem jön be a cnctw.hu ?
Na igen, avatart több ezer 1v1 játék alatt 1-2x csináltam, de akkor is csak funból mert éreztem, hogy a meccs engedi. Csatát avatar még sosem döntött.
Drága? Legalább 3X (ha nem négyszer) annyi egy normáls felfejlesztett avatar mint egy mammut, ráadásul sokkal lassabban lehet megcsinálni és rohadt körülményes, míg a railos mammutot elég csak köpködni. Ráadásul a légvédelme 0.
avatar elég jó mamut ellen, ha ki van fejlesztve (pl. beam cannon..) :) szétkaptam 2 nagy mamutos sereget múltkor jópár avatarral :) igaz, hogy pár obelisk is besegített... :p csak az a baja, h drága..
hát én láttam már 100 venomot pillanatok alatt széthullani egy minimális scrin légvédelemtõl is sajnos viszont a játék elején célszerû nodnál shadow-kkal rohangálni, ha nem számít rá az ellen pillanatok alatt szét lehet kapni a kezdeti bázisát sajnos a Nodnak nincs igazi late game egysége, GDI-nak ott a mammut, Scrinnek a PAC, ezek mind jók levegõre és szárazföldre egyaránt. A Nodnál nincs ilyen, és scrin ellen meg ha6tékony légvédelemi egységre lenne nagy szükség, de ez is kimerül ugye a Venomokkal. A legjobb lett volna Avatarra rakétavetõ (pl azt emeljen le a stelth tankról...)
szerintem meg kb egyforma erõsek, csak más játékstílust követel az egyik, és mást a másik faj. Nodddal az elején még lehet szemtõl szembe menni, de miután már nem elég a kis scorpion tank, onnantól taktikázni kell, például 100 Venommal :)
"tapasztalatom szerint a scrin ha eléri azt a szintet, hogy kifejlõdjön, akkor iszonyatosan nehéz megfogni, noddal közel esélytelen"
Alátámasztom,de kiegészíteném. NOD-Scrin harcban csak akkor nyerhet a Scrin, ha a NOD elbénáz valamit. Csak és kizárólag a NOD játékos hibájából nyerhet a scrin ranked mapon.
sztem a scrinek mindenhol erõsek, ha ki vannak fejlesztve... talán õk akarják jelenteni a középutat. a GDI lassú, de erõs, a NOD gyors és gyengébb. a Scrin meg kb. mindenhol erõs
tapasztalatom szerint a scrin ha eléri azt a szintet, hogy kifejlõdjön, akkor iszonyatosan nehéz megfogni, noddal közel esélytelen, GDI-jal csak a mammutok jöhetnek szóba igazán, de õket meg a tripodok gyalulják le az empjükkel
Gyerekek...most én érzem rosszul vagy tényleg erõsebb a Scrin pár hangyafasznyival a többiekhez képest? Most nyomtam helyihálóban pár kört és végigszívtam :(
A pcdome.hu- n láttam fent a pályaszerkesztõt, majd letöltöm kipróbálom!
nekem se
nekem nem megy a builder
Kössz a végigjátszást !!!!!
A pályaszerkesztõt próbálta már vki?
Egy kérdés.Ügye az új pályákat a C-n található Command and Conquer/maps mappába kell bemásolni.[vagy nem?] Mert nekem nem látja a játék egyik újonnan berakott térképet sem!:( Htx a választ.
Sziasztok!
Ha esetleg valaki elakadna és help kéne itt talál magyar végigjátszást:
patch jövõ hét eleje, ahogy az várható volt (csak a legelvakultabb EA fanok hitték, hogy a május vége náluk nem júniust jelenti :P, én még a jövõ hetet sem venném biztosra) mod SDK mégtovább csúszik, habár ígérték játék kiadására, májusra, 1.05-ös patch idejére, stb. kíváncsi vagyokmeddig húzzák még...
Mégvalami. A védelmedet jóval beljebb építsd ki, mint ahova ki tudnál építkezni, mert így ha nagyon meglepnek, akkor a hátukba tudsz tenni védelmet bármikor, õk meg beszívták! Mindig legyen 3-4 védelmi cucc (pl. tower of light) és ha problkémássá kezd válni a dolog, lepakkantod õket, ahol kell és már gyártódnak is az újak. Persze energia legyen bõven mindig, jóval több, mint amennyi kell! Egy-két gyártóbázisod elég, ha csak az erõmûveket fossa.
Épületek , kisebb védelmek, gyengébb, de éppen nem mozgatott alakulatok (pl. álló gyalogság). Ha kirakod a védelmedbe õket és támadnak folyamatosan, akkor simán fejlõdnek, tankolnak, mennek vissza, fejlõdnek tovább.
NOD-dal ott vannak a faja álcázott bombázók. Kis célpontokon gyorsan felfejleszted õket max. tapasztalatra és nincs ellenfél. Ki is lehet õket rakni járõrözni, mert álcázottak. A stealth tank meg egyenesen a képükbe tud mászni, ha nincs velük felderítés. Beam tankkal még nem próbálkoztam. de az is izgalmas. A kommandóslányunk meg simán robbantgatja a walker-eket, mérnök be és uccu. Ha álcázott az egész védelmed, akkor ha ügyesen csináltad, szépen belemászik a walker és közelrõl tudsz ráugrani. DE legolcsóbb a venom, a kis lézeres okosságok nagy tömegben mindent szétszednek.