:D EMP mert megérdemlik! az 1.05 / 1.5 nemtudjátok mikro várható?
Eagl3: bekaptak egy EMP-t valamelyik játékostól :)
jellemzõ :D Biztos áramszünet van náluk :P
az EA server tegnap este lehalt, és azóta nemhogy nem javították meg, de még csak nem is tájékoztattak senkit, van is ám totális anarchia és káosz a hivatalos fórumokon.
Nemtudjátok mivan az EA serverrel? Miért nem megy a multi?
érdekes, nekem pont, hogy a scrint kellett "megvédenem" a gdi-tól, aztán kiírtottam onnan a gdi-t és elfoglaltam a scrint:P csináltam 10-15 csapatszállítót és bumm neki:D
Hát párszor vissza kellett töltögetnem elején, ezért leírom hogy a legegyszerûbb szerintem normalon a NOD Operation:Stiletto pálya. Kezdésnek gyártani +4 szabotõrt, kommandoval rögtön start a bal sarokban a GDI bázis (megvárva míg lezajlik középen a GDI-Scrin csata), követve a szabotõrökkel. Kommandoval kill a gyalogos GDI egységek a bázison+az ágyúk, aztán elfoglalni mindent. Utána fejlesztés mammutig és indulás a másik GDI bázisra gyorsan, mert a Scrinek ledarálják különben. Onnét már csak a construction yardot kell befoglalni, aztán scrinek radír. Mondjuk nekem vagy 30 tripodot bezsúfolt a scrin a bázisára, úgyhogy ion cannon a sarokba, hogy az objective ne sérüljön, de az egységek megpusztuljanak...
Andrew!Az elõzö hozzászólást,amit írtam,törõld,légyszí.Nem én írtam és ég is a pofám miatta rendesen.Köszi.
Plane 8 firehawk, azt az 1-et amivel elteritettem az anyahajot epphogy sikerult legyartanom miutan mar az enyem volt a hasadek generator....
Nem mintha ketelkednek a szavadban, de ionagyud hogy volt akkor, amikor azt neked fel kell epiteni, a visszaszamlalas pedig a palya elejetol azonnal megy a hasadekra.
én úgy csináltam, hogy ionágyúval leszedtem a hasadékgenerátort, ettõl még nem robbant fel, de oda küldtem 8 firehawk-ot azok meg befejezték a rombolást, az anyahajót meg egyszerûen szétlõttem, utána meg tibériumbombával elintéztem a nodot:)
Ha nemakarod elfoglalni akkor 3 mammuttal lenyomod, es 1 firehawkal elterited az anyahajot, sima ugy, szopjon vele a nod. :-)
Akkor az, de az is kicsinál :)
Hasadekgenerator, nem orveny. :-)
Jah, en elfoglaltam az orvenygeneratort mernokkel, valami 3 masodpercem volt meg hatra. :-))) De megtartani keptelenseg....nekem nem sikerult, eltadtam egybol.
Hat az anyahajot nagyon konnyu elteriteni, csinalj 1 darab firehawokot, es 2 korbol leszedi a 2 nod egyseget es utana mar arra megy a hajo. Megjegyzem ezen a palyan a scrinek nekem kiirtottak a nodokat. :-) Mire odaertem volna hogy leszamolok veluk, mar nem voltak a palyan. ;-)
Semmit :( jön a örvény és lerombol mindenemet, ha az örvénygenerátort elpusztítom, akkor az anyahajó jön és vége:(
Amugy szerintem az elotte levo palya nehezebb. a berni.
Sziasztok! A zérópontnál tartok. Ha tud valaki segíteni, az jó lenne, mert nem tudom megcsinálni a pályát. Órák óta böngészem a fórumot, de nem találtam rá megoldást.
thx:)
amúgy szerintem nagyítóval kell keresni a különbségeket:S a Scrineknél nem is látok semmit....
új szkinek a juggernautnak, tripodnak, avatarnak hivatalosan de többek közt asszem még a flame tank, mammut tank, PAC is másképpen néz ki, de ezekben már nem vagyok biztos ha egy hónappal ezelõtt kérded, még összehasonlító képeket is találtam, de az régen volt :)
Mondom megnézem mi ez a CnC3 téma. Még egy percet se játszottam a gémmel, most néztem be ide másodszor (elsõ volt a FAQ), és már zseni v.ok! Na tûz vissza SupCom-ozni!
miért van az hogy én és 2 haverom játszani akarunk Hamachin egyik haverom csinál egy szobát(nete:10mega le 1mega fel) belépünk és lagol mint a állat... de egyszer sikerült 1 meccset lejátszani lag nélkül...azóta se...ja és senki nem tölt httérben meg emmi ilyesmi...valakinek ötlete?
Azért állt feljebb, mert nem azt kérdéztem, hogy mi az extra tartalom a Kane editionban. De nem fogalmaztam érthetõen. Nyilván késõ volt már aznap, mikor írtam.
ezek nyilvánvalóan a másik DVD-n vannak, nem vetted észre, hogy 2-t kaptál?
5 bónusz pálya 3 új egységskin (minden néphez egy-egy)
ezek meg a játékban, keresd szépen meg az "eanble Kane Edition Bonus Content" vagy mia fársz gombot a sttingsben.
Tudtam, hogy valamelyik zseni ezt fogja válaszolni! Na akkor mégegyszer:
Ez van a FAQ-ban: Werkfilm Törölt jelenetek, bakik Stratégiai videók a játékból 5 bónusz pálya Törölt jelenetek 3 új egységskin (minden néphez egy-egy) 5 háttérkép Namost akkor azt árulja el valaki, hogy ezeket a bónuszcuccokat én hol érem el a játékon belül! Mert a fõmenüben nincs gomb vagy bármilyen utalás erre. Szóval hol találom meg ezeket?
NOD ACT IV, Ayers Rock palya eleg erdekes hardon, mert egy teljesen sima Avatart kapsz kezdo egysegkent, ami azert eleg gyenge, mediumon meg egy fullra upgradeltet. Egyik kedvenc palyam a jatekban. :-)
"3 új egységskin (minden néphez egy-egy)" fasza hogy szakadtak volna magukba... nekem az 576ban azt mondták bónusz egységek lesznek :) Szerintem nem érte meg a plusz 1000 forintot se
Eddigi legnagyobb trófeám az kaldu , ha valaki szokott cnconline replayokat nézegetni, akkor biztos ismeri.
Ja és valaki árulja már el, hogy ez a Kane edition plusz tartalom miben nyilvánul meg? Mert a több multipályán kívül más elõnyét nem láttam.
Na, végigvittem a cuccot. Nagyon tetszett. Hosszú idõ óta nem élveztem ennyire egy "kommersz" RTS játékot. Nagyon tetszett, hogy végre visszarakták a nehézséget a régi C&C-s mérce szerintire. A Nod és a Scrin hadjáratban tényleg voltak olyan pályák, amik kihívást jelentenek (végig normalon játszottam). Maga a Scrin hadjárat elõkerülése is nagy meglepi volt, bár a másik kettõhöz képest nagyon rövid volt. Sok estémet töltöttem ezzel a játákkal és tényleg megszerettem. Jöjjön a kiegészítõ! Nincs valami infó róla, mikor jön ki?
Na igen, nem egyszerû szívatósan játszani. Szerintem a köv. patch ezen akar változtatni. Aki csak techre megy az a cnconlineon nagyrészt halott ember. Nehéz megtalálni az egyensúlyt, hogy a megállás nélküli rush mellett menjen az építkezés. Bár újabban a GDI-osok azt csinálják az, hogy nagyon korán mammutra mennek 2 tiberium field mellett, néha bejön ha ravaszul építkeznek. De ha nem tud 3. mezõt szerezni lassan kifogy a resource-ból és meghal.
Leültettem a feleségem a CnC3 elé, mert ma jött hogy rakjam fel neki a redalertet mert játszani akar vele, kíváncsi vagyok mennyire tetszik majd neki :)))) Ha igen az fõnyeremény mert sokat játszottunk eddig a BFME-el, a RedAlert-el, a Tiberium Sunnal, stb.
nekem is ez volt a kedvenc stratégiám...aztán felmentem onlinera és ha ott nem rusholsz akkor véged...(mondjuk nekem amúgy is:DDDD 15win 50lose...)
hát pont ezért találták. de szerintem most is gyenge mint a harmat. Ahelyett hogy alternatív megoldást találnának ki. A spam ígyis meg fog maradni, csak esetleg késõbb következik be, aztán újabb balance patch és így tovább
Szerintem tökéletes megoldás lenne: 1. falak 2. erõsebb antitank tornyok (még egy nyamvadt APC is a pofájába röhög ezeknek a tonryoknak) 3. kevesebb pénz (lelassítaná a játékot rendesen, de nem is lehetne megjátszani azt, hogy legyártok 30 mammutot és nyertem)
scrin harvestert meg nem tudom, de ami most van az is gáz (még nem próbáltam, mert nem játszok scrinekkel, de mekkora lenne már olcsó harvikkal lerohanni az ellenség bázisát vagy seregét, aztán a millió vihar intézkedik :))
Hali, hát sajnos eddig még nem sikerült megcsinálni. A lövészosztag hol tudja beásni magát, az mitõl függ? Mert hiába viszem õket a híd elé, ott nem tudják beásni magukat. Meg mire a tankjaim egyáltalán odaérnek a bázisra, addig fele lemorzsolódik, és max 2 épületet tudok lerombolni. Addigra meg az én bázisom is egy rakás halom lesz. Szóval nekem ez nem megy..
Hál'istennek volt aki kigyûjtötte és le is írta mi hangzott el a podcastban:
*They're thinking about removing the Ion Storms that are generated when Scrin Harvesters die.
*The Scrin are getting off with fewer changes than GDI or Nod most likely.
*Anti-Air defenses will probably get a damage buff. (mélységesen egyetértek, még a demóban is erõsebbek voltak, fõleg GDI szorul rá)
*The Flame Tank, after the next patch, when clearing a garrisoned building, will have a cool looking effect of flame shooting out of the windows.
*The Flame Tank also is getting a huge damage increase from 200 to 500. (inkább armor upgrade kellene, nekem el sem jut odáig, hogy tüzeljen :S)
*Nod harassment units like the Bike and Buggy are probably getting a damage increase from 20-30%. (ráfér)
*The Avatar will have its cost reduced. (ez is)
*Scorpion tank damage will probably be reduced (under 25% reduction).
*The Black Hand are getting a boost as well.
*Firehawks will fire all of their AA missiles in only 1 or 2 passes instead of those weird acrobatics it currently performs. (ideje volt, sokan meghaltak közülük baráti tûzben)
*The dig-in ability of GDI's Rifle Squad will have its cost reduced, its build time reduced, and its capacity increased to 2 squads so you can stick a second infantry squad in there.
*Mammoths might get a few small changes such as build time increase, cost increase, speed reduction, AA missile damage reduction, but nothing major. (ez is ok, én is ezt mondtam, hogy egy lassú mammut gyerekjáték egy jó védelemnek, szóval a GDI-osok is rászorulnak majd egyéb egységek használatára (pl jugger))
gyakorlatilag a Nod erõs.... ...ha egy játék nem tart tovább negyed óránál. Addig még el lehet lenni, robbantgatok, besurranok dolgokkal, attól kezdve viszont ez felejtõs. Gyakorlatilag a vertigon kívül nincs egy normális late-game egysége :( remélem a patch sokat segít rajtuk
Hol vannak lehetõségek custom map-ekhez..(nem konkrét linket kérek, csak kérdem, hol lehet utánanézni)..?
Hát igen a nodnak jó a védelme de támadás szempontjából elég gáz, egy kicsit az avatar sebzését növelhetnék, talán jobb lennede tényleg nem lõ légi egységekre így felejtõs, mondta valaki, hogy mammut meg zone trooper, én nem hagynám ki, az apc-s rakétást vagy az apc-s zone troopert, ezek fejlõdve brutálisak, szóval a nod tényleg aránytalanul erõs, legalább az apc-t kaphatták volna õk igaz a shadow man egy kicsit kompenzál, de gyakorlatilag szerintem multiba gyenge, singlebe el lehet vele lenni...
micromanagement: amikor egy egséget sokat kell abajgatni, és nem a hadsereg egészét irányítgatod (pl Warcraft 3-ban ilyenek a hõsök, sõt általában az RTS-ekben ilyenek a hõsök) Az avatart is sokat kell pátyolgatni, hogy rendes katonává váljon, de legalább azután már nem kell mikrózni vele (tehát csata közben egyesével kapcsolgatni a különféle powerjeit)