lehet..sztem cnc3 totál más irányba ment mint szerettük volna..kiv leszek a ra3-at mennyire szarják el..(a keménymag meg tiltakozik a cnc3 és az ea ellen!!!igaz fiúk??!!!:D:D:D)ea sose értett az igazi átütõ sikert érõ játékokhoz..most sincs ez máshogy..eredetit nem tud alkotni...
blizzardról meg annyit hogy õk meg a gamesworkhsop warhammer 40.000 nevû táblás játékát lopták el és ültették át a saját világukba..az eredmény magáért beszél..de az 5let nem az övék...
Így van, a Red Alert-ek pörgõsebbek voltak mindig is, fõleg a RA2, és szerintem nagyon jó hogy a C&C3 is pörgõsebb lett. Lehet pörgõs játékban is taktikázni, sõt igazán olyankor élvezetes a taktikázás, amikor kevesebb idõd van átgondolni, megfontolni a dolgoakt, azonnal kell döntened - ez jobban jelenvan egy pörgõsebb játékmenetben.
A keménymagnak lehet hogy jobban tetszett a Tiberian Sun, mint a Red Alert 2, de az eladott darabszám a Westwood-ot igazolta, a RA sorozat sikeresebb volt mindig is, mert az emberek jobban szeretik ha zajlanak az események.
Ettõl függetlenül sok olyan hibája van a Tiberian Sun-nak, ami miatt igazán csak a keménymag maradt mellette. Bugos rettentõen, neten szinte játszhatatlan, és a kezelése nehézkes, majdnem ugyanannyira, mint a C&C1-nél, miközben kijött a nagy rivális Starcraft, és köröket vert a Westwood összes játékára... a cég becsületét pedig a Red Alert 2 hozta vissza.
a CnC keménymag szerint (elég elolvasni bármely fórumot, mindenütt van belölünk jópár :)) épp az ellenkezöje az igaz. És éppen ez volt a szép Westwoodtól. Hogy megcsinálta a CnC sorozatot, majd megcsinálta azoknak, akiknek nem jön be ez a stílus, a RA-eket (és azok mindig az elözö CnC-re épültek, így nem volt nehéz kijavítani azok hibáit)
Szóval mindig is létezett a singleben erös CnC, és a multira kihegyezett (trendi módon hívhatnák fast, fluid és fun) RA (ezért nagyobb a arajongótábora is) Na de az EA most megfordította a dolgot, FFF-et csinál egy CnC-böl. Ezért van mindenütt felháborodás. Skaggsnek volt igaza (bár akkor még ezt nem ismertem fel) mikor RA3-at akart csinálni ehelyett. Lehet ö már tudta mik az EA szándékai. De ugye szegénynek "családi okok" miatt mennie kellett....
megvan a maga depressziós hangulata, ez némelyeknek bejött, de a többségnek nem. túl nehézkes az irányítása, redalert 2 ilyen szempontból sokkal jobb volt.
c&c1, redalert1-2 király még mindig :D többi sajnos így évek múltán is ritka szar :( fõleg a renegade, de a tiberian sun-tól is a szõr felállt a hátamon...
dacade, de sokan panaszkodtak az "legális" csomagra hasonló problémák miatt... azt nem értem h miért nem tudnak kiadni egy normális csomagot, nem tartana semeddig!
én má tul vagyok rajta, leszedtem... csak nekem a c&c1 az akadozott a RA1 el együtt + a yuris revenge állandóan kilép hibaüzenettel mikor betölti a pályát:S
vkinek vmi 5let?
Andrew-nek van igaza, abban benne van mindegyik, azt nézd meg. Ez a pontos neve azt hiszem: Command & Conquer The First Decade
Egyébként meg rossz volt az nfo, nincs benne a c&c1, megyek leszedem énis a first decade-t :(
inkább keressd akkor a first decadet, abban benne van az összes (lehet próbálgatni CnC, RA, TS, RA2, és akkor te is értenéd miért nem CnC a generals :))
leszámítva azt a csekélységet, hogy ezek a tények a kurvamindegy kategóriába tartoznak :D a C&C3 jó lesz/lett, ennek örüljetek, hogy egy kis szikráját visszahozták az eredeti C&C1-es hangulatnak:)
leszámítva azt a csekélységet, hogy az nem a generals motorja, hanem az emperoré és a renegade-é... :P
Oké majd tanulom, hogy ez nem generals :) egyébként ez az ion cannon elképesztõ, hihetetlenjol lehet vele rombolni... építettem egy Missile Uplink-et de semmi hasznát se vettem edig. Mire lehet használni? Oldalt megjelent pár dolog, de elég drágák, ezeket lehet vele használni?
bocs a sok kérdésért...
nem olyan nincs..ez nem generals ez cnc..ha ienek lennének benne a nép meglincselnék az ea-t(ugye nem tévedek?:D)
elfolgalni?talán enginer? az ai ébként eladja az épületeit ha megpróbálod elfoglani..szal az ai nem rosz(de azért hülyeségeket is csinál)..foglalni majd max ember ellen lehet multiba:)
És olyan amit én tudok gyártani/építeni olyan nincs? És ellenséges épületeket eltudom foglalni valahogy?, mert a szerelõ ember jármûveket elfoglal de épületen még nemprobáltam. (bocs a hasonlatért, ugy mint generalsban volt a katonáknál a zászlo és azzal tudtál foglalni) Hát tényleg nem játszottam más cnc vel, a NOD oldal anyibol ismerös hogy renegade-val játszottam.
látom nem igazán vagy régi player ha azt se tudod mi a cnc....cnc a redalert 1-2 és a tiberium 1-2(dawn és tibsun) meg a 3,igaz a 3-at ea csinálta:P ez meg is látszik rajta valamelyest
persze, biztos jó játék lenne, hiszen a TD,TS,RA1-2 csapat nagyrésze ezen dolgozik (bizony Klepacki bácsi is, szal zenével nem lesz gond) de mintha a designerek nagyrésze már nem lenne ott jó öreg Erich Gooch kár hogy nem velük tartott
Nemtudom mit szóljak a gamehoz remélem hogy sok dolgok kihagytak a demóból mert valahogy hiányos számomra.
nem tudom, nod ellen sose kellett vigyek légvédelmet. 30-50 disruptor és átrágták magukat mindenen :) akár 5 réteg falon is :) a nod légierö meg említésre se volt méltó... most azért más a helyzet, igen erös a nod bombázó, de egyetértek, a mammut overpowered. Viszont egyszerüen orvoslható lenne (fogom is a modomban :)) ha levennék a sebességét. Akkor még mindig erös lenne a pályán, de ahogy egy bázis közelébe érne, a tornyok játékszerévé válna, és az ember kénytelen lenne más egységet is vinni (amolyan devastator módon)
A szuperfegyverek hol vannak? Mert épitettem egy Missile Uplink-et (GDI) és aban reménykedtem itt is elkezdi számolni az idöt hogy mikor használhatom mint az elözõ részekben, de nemtörtént semmise és az épületnek semi hasznát se vettem... hogy lehet használni ezt? És tiberium warsban nincsenek ien választhato dolgok tapasztalat pontokért. mert generalsban volt hogy szintetléptél kaptál pontot amit felhasználhatál valamire...
Jaj apam hogy micsoda effektek vannak. Az ION CANNON effektjetol leesett az allam :D
-meg lehet nyerni 1 skirmisht 1 féle 1séggel ez eddig is így volt (TS disruptor, vagy orca bomber. Nod oldalon más volt a helyzet, de itt is)
ez azert nem igaz mert ott azért kelett vegyesen vinni az 1ségeket..itt meg szinte tök fölös...mammuth öl levegõt földest meg ienek...szal kicsit imba a dolog:) gyalogos tök igaz..semmi értelme..ki is hagyhatták volna õket ennyi erõvel..pl tibsun-ba a sima géppityus gyalogság..nagy tételbe(pár száz db xD)iszonyat nagy mészárlást rendezett...itt ennek legkisebb esélye nincs
jaja, meg hogy tech levelek sem lesznek, így még infantry wars-t sem lehet nyomni, akkor viszont nem hiszem hogy bárki használná öket
az a baj, hogy nagyon sok ilyet húzott meg az EA, hogy majd figyeljük a multi játékokat, és utóbalanszolunk.
na ennek mi értelme? patchenként új szabályrendszer? (föleg ilyen triviális dolgokra kellett volna odafigyleni, gyakorlatilag ránézésre látszik hogy ez így nincs rendben, mégis így csinálták :S)
-A multi pályák mind szimetrikusak(jópár multi video rep van és mindbe szimetrikusak...és cncbe sose voltak azok)
nem tudom, szerintem várjuk meg a véglegest
-az ai olyan hülye hogyha harvestert akar venni eladja az épületeit és refineryt épít...
igaz, meg a tesztelök is hülyék, mert nem figyeltek oda, hogy a refinery harvesterestül 2000, és anélkül eladva 1000, erre régebben odafigyeltek (azt hiszem a TS-ben 400 volt egy üres refinery után befolyó pénz)
-haverster 2400-at hoz nem 700-at(mert annyit kéne zöldbõl,és ezért olyan gyors a játékmenet)
abszolút igaz, spam topikban már meg is vitattuk :)
-skirmishbe letelepített mcv-vel kezdünk
bármikor lehet undeployolni :)
- kevés 1ség és épület van
abszolút nem értek egyet az egység oldalon, épületek közül én is hiányolok jópárat
-meg lehet nyerni 1 skirmisht 1 féle 1séggel
ez eddig is így volt (TS disruptor, vagy orca bomber. Nod oldalon más volt a helyzet, de itt is)
-imba super weapon..kicsit átestek a ló tuloldalára..ioncannon rohadt nagyot szól és területre..mindig szolidabb volt,atombomba..hmm ez pasz tibsun-ba nem volt:D rift generator meg ugyszint imba(scrin sw)
Minddel egyetértek. Meg nekem még az se tetszik, hogy az alap rifle infrantrykat akármilyen mennyiségben gyártod akkor se jók semmire páncél vagy épület ellen...azért meg lehetett volna találni az egyensúlyt az infantry rush-ra alkalmas és a jelenlegi totális szar sebzés között.
En a demo alapjan totalisan meg leszek vele elegedve. Majdnem minden nap tolok skirmisht de valo igaz hogy 5 mamut tankkal mindent ki lehet vegezni plane ha upgredelem oket :D
ezzel a demohack-el nem lehet hamachin játszani?
sok a pénz , tul pörgõs, meg kár a régi cumokért , a tiberium/mapok rendezettsége meg hátha változatosabb lesz majd..
szerintem nem generalsos éppen, és a sztori miatt meg a videok miatt érdekel azért a dolog de sejtem hogy nem lesz maradando mint a tibi.
kicsit szemügy alá vettem a cnc3-at és kiirtam pár dolgot ami böki a szemem mint sztem "maradi" cnc-snek és ami sztem sok embernek nem tetszik..ha tévedek ez van..le lehet szólni..de sztem páran lehet 1et is értenek velem...
-A multi pályák mind szimetrikusak(jópár multi video rep van és mindbe szimetrikusak...és cncbe sose voltak azok) -az ai olyan hülye hogyha harvestert akar venni eladja az épületeit és refineryt épít... -küldetés és skirmish végén victory kiirás és nem Mission Accomplished van -haverster 2400-at hoz nem 700-at(mert annyit kéne zöldbõl,és ezért olyan gyors a játékmenet) -skirmishbe letelepített mcv-vel kezdünk - kevés 1ség és épület van -meg lehet nyerni 1 skirmisht 1 féle 1séggel (mammoth,tripod,avatarmstealth tank..stb stb) -imba super weapon..kicsit átestek a ló tuloldalára..ioncannon rohadt nagyot szól és területre..mindig szolidabb volt,atombomba..hmm ez pasz tibsun-ba nem volt:D rift generator meg ugyszint imba(scrin sw)
+- ezt nem tudom hova irjam..de az 1ség fejlesztés nekem köztes állapot
+2 féle gyártó sor az ...bár ez se volt sose jellemzõ a cnc-re ugy gondolom ez pozitívum valamennyire +élõ szinészes átvezetõk +sidebar
összeségébe nekem az a véleményem hogy ez a játék már nem az eredetiségról szól($)..és nagyon el lett generalsosítva..ill valamien szinten starcraftosítva
Tökmind1, csak a német verzióban lesz a változás, az is csak az animációt érinti, ennyi...
az elöbbi hardwiredes hírhez linkelte be valaki: A németeknél a szigorú eröszakellenes törvények miatt a fanatikusok nem felrobbannak, hanem leteszik a bombát és elfutnak :S
nevezd át zipnek és csomagold ki oda, ahová szeretnéd