Demo hack letölthetõ innen akit érdekel. Az összes menü unlocked. A multiplayerben még csatlakozni is lehet persze játékot nem lehet indítani (nagy kár) :). Replay alapból elérhetõ. S mintha a GDI mission játszható lenne NOD szemszögbõl? bár ez korántsem biztos de, sajna nem igazán tudok németül úgyhogy valaki aki ért e nyelvül az lökhetne kicsit több infót :).
jaja, valószínü, úgyis lesz olyan bolt(os), ami nem bírja kivárni az idöt :)) lehet tippelni, szerintem 1 hét :)
Elkészült a Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Egymillióan töltötték le a demót. Március 30-án indul a nép bevásárolni. Hollywood mozijelenetek mellett multiban élvezhetjük az EA által beadott Spectator sportközvetítés injekciót. Demó.
Ime. Par nap mulva mar fent lesz :D
HOPPA!
Eppen ma volt szo rola hogy hamrabb jelenik meg a "piacon" a jatek mint az eredeti lancs date! Szal figyelni az nforce-ot!
Tudod a mutáns ami akkor "jön létre" mikor egy egységed elhalálozik a tiberium mezõn... Szépen tudtak növekedni és elég nagyot oda tudtak csapni az ellennek! TS ben asszem a Ghost Stalker tudta is õket irányítani meg volt hozzájuk küldetés is ha jól rémlik...
azért is bízom egyébként benne hogy ehhez most jó lesz majd a soundtrack, mert aki pl. látta a Szigetet, az tudja hogy Steve Jablonsky milyen félelmetesen jó zenéket képes készíteni ;)
Szerintem pedig nagyon jó lesz a játék, bár azt remélem GDI-al nem a tömeges mammoth tank gyártás lesz a legjobb tactic.Szerintem a mammothok egyébként is túl olcsók ahhoz képest hogy milyen tûzerejük van, míg a fejletebb gyalogsági egységeket elég drágák ahhoz képest hogy elég könnyen elhullanak(legtöbben egyszerûen áttapos az ember). A Nod oldal pont emiatt jobban is tetszik egyenlõre, több stratégiai lehetõséget lehet náluk használni.Sztem a graf abszolult ok, a gépem nem egy erõgép mégis reccenés nélkül fut a game, A Nod férfi "bemondójának" a hangja nagyon feelinges szerintem(youtube)
A videókkal nem is lenne baj ha történne is bennük vmi nem csak a kamárába bámulva mondanák a magukét , hanem lenne vmi akció, robbanások stb.
Sztem nincs semmi gond, ennek a topiknak ugyanúgy megmaradt a forgalma... Csak mostmár nem itt elemezgetjük a meccseinket és nem a képek töltenek ki egy oldalt. Sztem ha vki elakad vagy vmi problémája van a játékkal nem hiszem hogy õ a Pistike vs AI meccsekre és egyéb témákra lenne kíváncsi
Most, hogy RA2, TS van a gépemen és aktívan játszok velük, valahogy nekem sem hiányzik annyira ez a mostani C&C... (AI viszont fejlõdött)
2D-s grafikával jobb lenne... és megint túl közel van a kamera... idegesítõ az egész... mind1, szar az egész úgy ahogy van...
No kicsit objektíven visszatérve a dologhoz: annyit biztos nyújtani fog, mint az elõdei... Talán történetben is lesz némi csavar az idegeneknek köszönhetõen...
Majd kiderül, meg remélem kiderül már kint is, mert kurvára pocsék ez a ködös-nyálkás fostalicska idõjárás... Napot akarok!
Kb. ugyanaz a AI színvonal ami a CC1-ben esetleg próbálj ki más AI módokat is...
Egység balance semmi, gyártod a nagyobbat-drágábbat és kész próbáld ki ezt nodnál, úgyse fog menni
Gyárt, küld, harcol, újragyárt, küld, harcol. mondjuk általában ez a lényege a stratégiai játékoknak ;) de viccet félretéve ott cseszték el, hogy egyszerüen túl sok eröforrást adtak az ember kezébe és nem kell gondolkodjon, ebben egyetértünk
Átvezetõvideók semmilyenek, bár technikailag viszonylag jól meg vannak csinálva, többé kevésbé ismert B kategóriás színészekkel A GDI videók sajnos igen gyengék és hangulattalanok, a Nod videók viszont rendkívül jól néznek ki a trailerek alapján, azt mondom várjuk meg Az EA hülyesége, hogy miért pont ilyen demót adott ki....
Engem sokkal inkább zavar a zene. Az hogy nincs. Valami kis zaj van a háttérben, de nem nevezném zenének. Hol van az összes C&C-re jellemzö, fantasztikus zenevilág? na de ezt is megoldom majd, egy winamp kell hozzá :)
hát, megnéztem a demót, ritka nagy fos ez a cucc.. Kb. ugyanaz a AI színvonal ami a CC1-ben, majd mindent nekem kell állítgatni + csicsa grafika. Egység balance semmi, gyártod a nagyobbat-drágábbat és kész. Taktika, stratégia nulla. Gyárt, küld, harcol, újragyárt, küld, harcol.
Átvezetõvideók semmilyenek, bár technikailag viszonylag jól meg vannak csinálva, többé kevésbé ismert B kategóriás színészekkel. Nem is ez a baj. Ettõl 1996-ban hanyattvágódott az ember. Ma nem.
Összességében szerintem a CCs srácok nem vették észre milyen évet is írnak. Klasszikus, mondhatni ortodox RTS, annak tényleg nagyon is jó lehet meg szórakoztató, lehet h csak én nõttem ki ebbõl a mûfajból.
na ezt nem értettem soha. ha kijön egy új játék (nem ez), ami nem fut jól nálam, akkor nekiesek lebutítani. nade mire leszedem a grafikát, hogy jól fusson, addigra már úgy néz ki mint egy 7 évvel ezelötti cucc, és még akkor sem fut rendesen. Csak ott a gond, hogyha egy valóban 7 évvel ezelötti cuccot használok, az hasít, és képes 1000-en felüli framerate-t is produkálni :S
mindenki nyomuljon a játékkal sokat, helyettem is ;)
sajnos nekem nem elég a jelenlegi vasam ahhoz hogy megfelelõ szépségben futtassam ezt a gyöngyszemet, és nem akarom alábbadni egy max részletességnél :)
egyébként az engine valóban egészen jól optimalizált, de pl. míg nekem max felbontáson max részletességgel a Generals sebességét igencsak vissza kell fognom a menüben mert rettenetesen gyors lenne, addig ennél úgy sikerült aránylag élvezhetõ sebességet kicsikarnom, hogy jóval csúnyább mint a generals. :(
Mert a játékról semmi új fejlemény... A meccsekrõl beszélgetünk...
Kihalt a topig köszönhetõen annak hogy 1-2 ember nem bírt elviselni pár képet... Gratula!
Tényleg marha jól néz ki sztem is a spam topik... De nehogy már a fõ topik maradjon ilyen semleges kinézetû, ha már a másik ilyen... Tudom a fórumban a fórum a lényeg, de azért mégis jobb ha "csicsás" egy kicsit :)