gyorsan nyerni...abban mi az élvezet?:) felépíteni egy atombrutál védelmet szépen gyártogatni az egységeket és utána lealázni õket:) így az élvezetes...
Az nice!
Nekem a Medium AI ellen a 16 perc már jónak számít...
Jó mondjuk igazsághoz hozzátartozik, hogy tech center, mammut tank meg ilyen butaságok nem voltak... :D
Felhúztam a két bázist, két war factory, rengeteg (20-25) predator tank, légi fedezetnek 2 szakasznyi orca, és hajrá xD Végére az repcsiket leszedték, a predatorokból meg a fele megmaradt, de gyõztem^^
nem tudom volt-e már róla szó, de szerintem egy postot megér. az ezegaming nevû portál versenyt hirdet, méghozzá már a demóval. a feladat tömören: Skirmish játékmódban NOD oldalon megverni a GDI-t Brutal szinten Balanced módban a lehetõ leghamarabb. a nyeremény egy eredeti cnc3:tw kane edition lesz, akit komolyabban érdekel a verseny, látogasson el erre a linkre: demo verseny (regisztráció szükséges az olvasáshoz)
Hmmm ... én még csak Mediumon játszom, nem úgy mint Ti, de meglepõdtem a steamrolleren ... nekem csak a Rusher okozott fejtörést az állandó baszogatásával ...
Most úgy gyúrok a Hard ellen, hogy Medium ellen játszom, de nem foglalom el mind a két tiberiummezõt ... had fejlõdjön fel ... és csak utánna támadok ...
Nekem Medium GDI-ok ellen a legjobban bevállt az hogy az elején:
Generátor, párhuzamosan 2 Emissary egyik fel másik le, refinery 1, barakk, refinery 2, generátor, war factory, crate ...stb ...
Közben anti Inf torony legyárt, barakkból 6 rakétás, 3-3 fel és le a kisházakba a mezõk mellett, majd amikor az emissaryk kicsomagolnak melléjük gyorsan anti inf tornyot lerakom, majd jöhet az anti vehicle is ... ekkorra már támadgat, de kész a war factory, onnan 2-2 tank fel és le és a mediumok kezdeti próbálkozásait ez a védelem általában megfogja ... utánna már lehet techelni ...
Hard ellen ez még nem jó, túl lassú vagyok és simán áttöri a védelmet :)
melyik a legnehezebb ai fajta? a balanced és a turtle már megvolt brutálison. nem mondom, hogy elsõre - ami azt illeti sokadikra - de nem volt olyan nagyon nehéz.
medium és hard steamroller is kipipálva, sajnos soha többet nem láttam olyan támadást mint ami a képen van :(( pedig kezdtem örülni. Az nem tudom hogy jött neki össze
na de majd ezt is nagyobb pályán biztos fogja csinálni...
nem a sajat screenshotom csak gomdoltam belinkelem =)
Kane-t a saját fegyverével ütöttem ki a bajsza alol nem kicsit medium steamroller-nél... igaz az elsõ 20 perc az eldöntötte a csata jövõjét hisz qrva nagy csata volt a tiber szigetért, majd nem beszoptam :)
Nalam meg mindig eljatsza az out of memory uzenetet... Nem tudok vegigjatszani egy jatekot sem normalisan, mivel menteni meg nem lehet... Valakinek valami otlet?
õõ ahogy elfoglalod az elsõt leteszel egy powert és mellé 1 tryot kapásbó jö 5 tankal és véged...(tapasztalat...) vagy csak én vok béna
még annyit h nem a legfontosabb pontokra mért csapást eddig hardon az atommal...
brutal steamroller-ben sztem az lesz a stratégiám h gyorsan elfoglalom a 2 szigeten lévõ tibermezõt és kiépitek egy sziklaszilárd elõretolt állást azt gyártok annyi 1séget h átmegyek a bázisán... csak kiváncsi vagyok h ez h sikerül a gyakorlatban.... (kiéheztetem ahogy csak kell)
nagy felindulásomban, hogy megcsináltam mindkét oldallal a hardot, nekifeküdtem a brutalnak...hat...ize =) no comment es meg csak sima balanced ugy legyalul mint a pinty kétszer is csak néztem. annyi skorpiot hozott, hogy a sivatagban nem talalni ennyit =)
steamroller: gözhenger
elkente a számat rendesen :) kezdte a juggerekkel (ott vannak megdögölve) azok négyesével, ötösével jöttek, zaklatta a védelmemet velük. aztán csend lett. gondoltam de jó, végre összeszedhetem magam, de aztán megjelent ez a ~15 mamusz, hát asszem 3-t tudtam kicsinálni közülük :)
lehet én is kipróbálom, nem rég nyirtam ki nem kiicsit a brutal turtles kombinácionál, igazábol nagyon gyenge... de ha médiumon ekkorát kaptál, lehet könnyün kezdem :D
mivel minden AI agyonvertem hardban, csak a steamrollert nem próbáltam eddig, ezért mondom megismerkedem vele elöször mediumon
attól tarok nem vettem elég komolyan (én vagyok (voltam) a noddal :)
A kattingatás meg ujj zsibbasztó :)
azt hiszik sokan hogy az RTS lassabb mint más játékok, pedig jobban kell benne pörögni mint egy fps-ben :) mondjuk itt 20-25 perc aktív pörgés van, ha jól csinálod, nyertél :D
Hard turtle 24 perc alatt földdel egyenlõvé téve! :D
Nagyonnagy menet volt, többször majdnem elvéreztem... Elején beástam magam pár toronnyal meg házakba rakott katonával, közben persze elfoglaltam a két spike-ot, északon meg létrehoztam a kitolt refinery kolóniát, mellé gyorsan egy war factory, 3 harvester legyárt gyorsan.
Eközben a két bázist körbevettem soksok alap toronnyal (géppuskás, ágyús egyaránt), az 5 harvesterbõl meggazdagodtam, gyorsan felhúztam 4 repteret, 16 orcával folyamatosan baszogattam az õ 2. bázisát, de õ végig támadott tankokkal meg emberekkel, végeláthatatlan hullámokban, egyszer a bázisomra is betört, és lerombolt egy barakkot meg egy refinery-t.
Ekkor épült meg a Temple of NOD, a 16 orcát pánikszerûen küldtem rá, lerombolták sikeresen, de 16-ból csak 7db tért vissza a repterekre, azok is lezúzva (elég ütõs légvédelme volt).
A biztos földi és légi védelem kiépítése után (kb 10-12. percnél járunk) tech center, táposabb tornyok, Ion Cannon, és 5-5 mammut tank, aztán megint 5-5, így északról és délrõl egyszerre indultam, az orca-kkal pedig folyamatosan vontam el a figyelmét (már ha a gép figyelmét el lehet vonni, inkább csak az egységeit).
A 20. percben már teljesen szétromboltam a kezdõ bázisát, a délin még próbálkozott kitartóan (megépítette a Temple of Nod-ot másodszor), de a 20 mammut tankot, és az orcákat megelõzõ Ion cannon tisztogatása meghozta az eredményt :)))))
hard és brutal AI hivatalsoan megerösítve csítel. Söt, állítólag a brutal AI végtelen pénzzel és instant építkezéssel rendlekezik (mondjuk szerintem ezen már változtattak, mert akkor kb 1 perc alatt ellepné az egész pályát :)
fuu hat emberek, van mit javitani az AI-n =D hard nod ellen nyomtam, az elso 20percig csak a vedekezesen voltam, de azon nagyon. nyomult rendesen mindenfele szarral, epuletekbe belebujtatta a katonait, aztan mikor felelte minden forrasat az en bazisomnal levo timberium mezo melle kezdte epitgetni a refineryket, mondom mivan nemigazan tunt fel neki, hogy allandoan lelovom, de amikor a temple of nodot felhuzta ugyanoda a refinery melle csak igy lestem szal 20perc utan fordult a kocka, kovetkezo 10perc alatt vegeztem is vele =)
Hát istenem, pixeles, ez a SAGE motor egyik sajátossága.
Amúgy ez azért ilyen, mert rengeteg erõforrást felemésztene az árnyékok pontos, élsimított leképezése.
Gondolj csak abba bele, hogy van 15 tank a csatatéren, még 8 szakasz katonával. Folyamatos a mozgás, minden egyes idõpillanatban külön számítgatni, élsimítani kell minden árnyékot is, hát ha még a kamera is mozog.
Ez rendkívül visszavenné a teljesítményt, ami fõleg multiban mutatkozna meg.
Amit én nagyon dícsérek a játékban, hogy a grafikai gyönyörökön kívül úgy vissza lehet venni a teljesítményt, hogy gyengébb gépeken is csodálatosan fusson.
Amúgy a játék nekem is le szokott állni out of memory üzenettel, 1 GB ramom van, 2 GB virtuális memóriával, a kártya meg X1600PRO 512 MB.
Ez csak akkor fordul elõ, ha feltolok minden maxra. Gondolom még javítanak a teljes változatban a memória (felszabadítás) kezelésen.
Masnak is szokott kilepni a jatek out of memory uzenettel? Mit tegyek?
a konfigom 3ghz pentium proci, Asus alaplap, X1300 ATI 256mb, 1 giga memoria
húúú hogya picsába tud ennyi egységet legyártani ennyi idõ alatt ez a brutál Ai????7percig bírtam...jöttek egyszerre 6-7 tankal én meg sak lestem a 2 védelmemmel:DDD szerntem õk már alapból ugy kezdenek hogy tele vannak egységekkel...
(most nálam is pixeles volt az árnyék...)
Amugy a battle for middle earth 2 nek is ilyen szar pixeles volt az árnyéka... Sztem a grafikus motor hibája
grat:) amúgy én eddig ha nyertem akkor az nehézség nélkül volt...nem azért mert ilyen jó vok hanem mert ha már rámdobnak egy szuperweapont vagy lerombolják afél bázsom akkor onnan én már nem állok fel:P
próbáltátok már virtual pc-vel? annak böven van akkora teljesítménye hogy elvigye ezeket, és nem kell windowst se lecserélni
ha minden igaz ez kellett nekem is anno, de még mojolok egy kicsit és én is mindjárt megnézem magamnak ha netán nem menne mert szovjetes kedvemben vagyok.
Elmegy nálam pedig XP SP2-n a win95-ös RA, csak nem lehet neki asszem megváltoztatni hogy melyik betûjelrõl nézze a CD-t, vagy betûjelekkel mojolsz hogy a virtuális legyen elõl vagy kiírod CD-re, ennyi baja van neki nálam összesen. Meg kellett neki egy patch is, megnézem pontosan mi hogy, ha gondolod.
NOD elsõ három pályáján nekem is fagyott, hibaüzenettel kilépett az asztalra. De aztán visszavettem a scrollozást legalacsonyabb sebességre és úgy nem csinálta. Most ettõl tényleg, nem biztos. Aztán viszont egyáltalán nem fagyott. GDI küldiknél meg abszolult semmi fagyás nem volt. Így most már majdnem végig is tudtam vinni. Patch-et letöltöttem, de nem raktam fel. Szintén XP alatt természetesen. Nézd meg a First Decade fórumban, hogy van e megoldás a tiedre.
Gondolkodtam én is egy win98 feltételén, de XP alatt fut: Red Alert 2, TS, C&C is. Red Alert-el van nekem bajom, az elsõ résszel, mert az csak a DOS-os módban hajlandó elindulni, de úgy nem olyan szép, mint a magasabb felbontásban.
A Tiberian Sun nálam XP alatt kb 10 perc után egy hibaüzenettel (játék sajátja) leáll. Anno WIN98-on tökéletesen ment. Még az a verzió van meg, az ahhoz tartozó legutolsó patch-csel.
Az XP-hez külön megcsinálták ezt, vagy mûködnie kellene a patch-csel normálisan Xp alatt is ?
Az 576Kbyte 1555 Ft.-ért árulja a Tiberian Sun-t. :) Megvettem az asszonykám kérésére
Most, hogy így olvasom a kommenteket az árnyék témáról lehet, hogy csak az nvidia-soknak van ilyen problémájuk? Mert nekem sem pixeles és nekem ATI X1950pro van a masinába.
Szeritem semmi durva nem volt abban amit írtam. Az a druva, hogy ezen fennakadtatok és hogy "sokakat zavar". Egyébként meg ez mutatja, hogy az iróniát nem éreztétek abban amit írtam...
Lehet, de azért adják meg a lehetõséget a gyorsabb gép tulajdonosainak is. Legyen benne olyan beállítás ahol semmilyen zoom mellett nem pixeles. Döntse el a felhasználó, neki melyik a jobb nem?
Nekem 7900GT-m van, és akkor vettem észre hogy pixeles, mikor szóltatok :)
Mellesleg elfelejtettem bekapcsolni AA-t és AF-et a driverben ... mikor bekapcsoltam még pixelesebb lett ... de pl: teljes Zoom esetén abszolut nem az ... nem lehet hogy azér pixeles, hugy ha nem zoomolsz rá ezerrel, ne fogja vissza a gépeket?