Nálam a sniper team szokott ilyen remegés közepette arrébb csúszni fõleg mikor valami pont ott szeretne elmenni ahol õk vannak de olyankor is elõjön ha csak egyszerûen megtámadok valamit velük...
De megszívtam... Elvok foglalva a támadással és mivel a NOD-nál nincs hang nem mondott semmi olyat hogy enemy unit sighted vagy hasonló hanem csak azon kaptam magam hogy egyszer csak elment a radarkép... Benézek a fõbézisomra már csak 3 power volt ott meg 5ellenséges mamut :)
Nem láccik a hibaüzenet ... Megoldottam ... Szóval próbáld meg manuálisan kicsomagolni a Telepitõt Total Commanderrel vagy ilyesmi, és prübáld úgy telepiteni ...
@DaemonHunter: Mellesleg én akkor vettem észre mikor kijön a gyárból ... akkor kicsúsztatják ... lezártam ennyivel ... azóta meg NOD vagyok, szal nem zavar :)
... nekem meg a setup se indul, de senkise képes valaszolni. issssteneeem
Nálatok elõjött már az a bug amikor a juggernaut nem "lépeget" hanem csak csúszkál? Mintha kerekei lennének:D Amúgy semmi más baj nincs vele, talán ez sem az annyira.
Hi, segicsetek, ez miert van??? 4x letoltottem mar, de mindig ezt irja ki. Már nemtok mit csinalni, pls help meeeeee
Én attól félek, hogy meg kell szegnem egy fogadalmam ...
Szörnyû ilyet mondani, de lehet hogy megveszem ... Pedig a BF2 után megfogadtam, hogy soha többet nem adok pénzt EA-s cuccokra :(
De ez teccik ... és ha ez a tendencia megmarad én is megveszem ... De azért letesztelem elõtte ... De félek hogy a jól ismert EA-s kásztömör szörvisz nehogy itt is meglegyen :(
az enyém hamarabb van kész mint az övék, legalább 3 perccel ha túlélem a költözést (itt szoktam csak veszteni néha) akkor utána már verhetetlen vagyok. még egy belött atom se képes olyan kárt okozni, amit ne tudnék egy percen belül helyrehozni pénzhez meg nem kell mindkét mezö. csak az egyik oldalsóra két refinery+2 harvi. ezek olyan gyorsan hoznak, hogy ha 2 gyárban egyszerre gyártok, akkor is silokért nyavajog. az a mezö meg elég nagy, hogy igy is kitartson vagy 35 percig (28 nál meg nem tart tovább a meccs :))
más: 30fps ennek egyszerü oka van. A SAGE motor nem az idöhöz viszonyítja magát, hanem a kékockákhoz. Azaz akkor telik el 1 mp a játékban, ha lemegy 30 képkocka. Így lehet majd lassítani, levenni mondjuk 25-re, 20-ra (gáz) ha valaki fel szeretné emelni 60-ra, majd úgyis meg lesz a lehetösége, de készüljön fel, hogy minden dupla olyan gyorsan fog történni Ez az oka annak is, hogy a játék belassul, ha leesik a framrate (sok egység pl)
Megint elkente a számat 1 medium rusher nod.Olyan szerencsétlen vagyok,h mindig azt a mezõt foglalom el amit õ,a másik meg,mint 20 mi után 1 Radar Scan segítségével megtudtam,üres. :/ LOL,mondom.Jöhetne a teljes.Uncsi már ez az 1 pálya,ami ráadásul csak 2 playeres.Csapatban szeretek menni.+Scrineket is megnézném,meg a sztorit.Mikor is jön? ehónap hanyadikán?
wow jol hangzik, kösz^^ amugy ezeket honnan lehet kideriteni? bár irja a játék ha rávisszuk az egeret... :D
Látom skirmisjheltek rendesen.Játszok én is pár percet,mert 30h-n belül mindig elintéz.Hiába foglalok el 1 tiberiummezõt,egybõl odajön,és kész.Pénz meg nincs védelemre. :(
A bázisod kétféleképpen tudod "máshova vinni". Új fõbázist építesz a kívánt helyre, úgy, hogy veszel egy MCV jármûvet, és a kivánt helyen "kibontod", és fõbázis lesz belõle, ami köré lehet majd építkezni. Ez a drágább módszer. Az olcsóbb megoldás a Surveyor. Ezt ugyanúgy le kell gyártani, pozícióba vinni és kinyitni, mint az MCV-t. A különbség csak annyi, hogy a surveyor olcsóbb, és jóval kissebb területen enged építkezni, mint az MCV. (emelett ha új fõbázist építesz, akkor több épületet is gyárthatsz egyszerre, ugyanúgy mintha Crane-t építettél volna)
helyesírás ellenõrzés nem volt... ha nem tudod mi az a szó akkor következtetéses alapon silabizáld ki XD
("Ha következtetéssel jössz rá és nem írsz rá semmilyen egyenletet az nulla pont!" /régi matektanárom/ )
Én is leírom a taktikám GDI-val:
Powerplant,Refinery (közben surveyor), Barrack, Közben az elkészült surveyorokat kiviszem a két sarokra, Két enginer be spikeokba, közben készül az újab crane és egy warfactory +1 harvester. Utána két refinery egy power és 3õrtorony Mire ezek kész vannak a két surveyor már le vannak telepedve.Gyors lerak 2 refinrey (3 õrtornyot oda ahol elõször támad, ilyenkor rendszerint low power, de addig a fõbázisban kikapcsolom a védelmet). Most kit barrack és egy power plant (ilyenkorra fogy el a pénzem) power plantok fõbázisra, barrackok a két mellékbázisra. Kb ilyenkorra érkezik el az az idõ hogy a spikeokat nem csak enginerrel piszkálja. Akkor gyors oda is védelem surveyor stb... Ekkorra már 6 harvesterem van pénz az jön rendesen. Gyors techcenter legalább két sonic emitter mindhátom bázisra és minimum 4 légvédelem + 5 tank. A maradék idõben silot és power-t veszek. Azek után már látom hogy neki van szuper weaponja. Nah akkor gyors 3 reptér a fõbázisra= 3*4 bombázó azzal gyors szétkapom a szupervépont.( ha bázis szélére veszi akkor elég egy APC plusz egy enginer) idõközben ekészült a 20 mamut és csak azon kapom magam hogy nyertem :)
Hmmm ... A pénz nagy úr :) Nekem is úgy lett sikerélményem, hogy bevédtem a két mezõt, és kész ... az enemy az összes pénzét Harvesterekbe ölte ...
Valahogy nekem középen nem jött soha, az oldalsó mezõknél volt fight ... De ott mind a kettõnél, ha nem voltam elég gyors akkor mindig olyan böszme védelmet csinált amivel nem volt kedvem szembeszállni :) A mostani projekt az lesz, hogy egyik mezõt meghagyom neki, és hagyom bevédekezni, majd letesztelem mi ellen mi a jó :)
De én is próbálgattam pár dolgot ... szvsz lesznek majd falak, különben a Venom és a Beam Cannonok Prisma-ás lövésének nem sok értelme lenne ... (Javitsatok ki ha tévedek ...) kicsit a hatótávja ... de Beam Cannon az isten :) ...
Feltünt nekem, hogy ha Guardra teszem a Stealth tankokat, akkor végignézik ahogy az Orca-k szétlövik a bázis, agressziv esetén viszont télleg jók légvédelemnek is :) Nállatok lõnek automatikusan?
Meg arra leszek még kiváncsi, hogy a fullosan bevédett enemy base-hez milyen közel jutnak az EMP Buggy-k :)
Az miért van, hogy adott a csapatom, van benne minden, és ha az ellenfelet kilövöm az épületbõl, akkor az enyémek leszedik õket, de folytatják a mészárlást egymás között? Nemelõször volt ilyen, 5-6 csapat szétlövi egymást! Suicid hajlam vagy mi?
Meglepõ lenne ha a vsync 30 fpsre korlátozna Az azt jelentené hogy 30Hz -en frissít a monitorod!
Mintha olyasmit olvastam volna hogy 30fps -re van korlátozva, de majd valaki okosabb megerõsít vagy megcáfol!
Leszedtem a demót jónak tûnik viszont amit nem értek, hogy miért csak 30 fpst megy min meg max grafikon is ?? Le van limitálva vagy mi? (nem nincs bekapcsolv a vsync)
sürítve :) elöször a kezdöhelyre egy refinery, közben gyártani két emissaryt vagy surveyort, erömü, kisembergyár, két engineer azonnal a két spikeba, crane, erömü, majd két refinery készenlétbe, illetve tornyok készenlétbe. idöközben a két surveyor deployolt az egyik oldalsó mezö két szélén, akkor két refineryt ott lerakom, erömüvek, tornyok a hidakhoz meg a régi bázishoz, újabb crane ezúttal az új helyre, erömüvek, gépgyár, tech building és tornyok (mostmár légvédelem is) egyszerre építeni, ahogy a tech building lentvan, erömüvek upgrade és tápos tornyok építése mindhárom építövel, közben a gépgyárban 2 harvester az új bázisra
ez kb olyan 3-6 perc. ha ezt túlélem, akkor innen már döl a lé (5 harvi) a hidakon nem tud már átjönni (3-4 fejlett torony blokkolja rendesen a bejáratot) közben a régi bázisról eltereltem a figyelmét, ezért van idö azt is tápolgatni
próbálkozott az elején, a végén már nem volt pénze Egy valamire tanított meg ez a demo nagyon, hogyan kell rohadt gyorsan turtleködni :)) pillanatok alatt képes vagyok úgy beásni magam, hogy atommal se szed ki :))
wow, most próbáltam ki a black handot épületben jó nagy lötávja van, kifüstöl mindent a környékröl
legközelebb azt fogom tesztelni, hogy egy black hand és két rakétás egység mennyire stabil védelem :)
Most az AI (GDI hard turtle)végre alulmúlta önmagát (eddig túl jó volt :))
szóval kitalálta hogy neki az az oldalsó tiberium mezö kell, amelyiket én sajátítottam ki. Odaépített vagy négy refinery, persze ahogy kijöttek a harvik az obeliskjeim szétmarcangolták öket. Majd újabb refinery, újabb harvester, újabb mészárlás. Ment így egy darabig, amíg el nem fogyott az összes harvestere, és szépen abba is hagyta a játékot. Semmit se csinált :) Így volt idöm próbálgatni ezt-azt :)
A vicces az egészben az volt, hogy ott volt a másik oldalsó mezö. érintetlenül. Az nekem se kellett, ö meg hülye volt odamenni :)
hallom vannak itt trükkök...valaki összefoglalhatná:) és akkor az akár már mehetne is a FAQ-ba...
Ja, qrva Surveyor :)
De végre megvertem a (Igaz csak medium ...) GDI-t én is :) Kiéheztettem ... rájöttem pár öngólra amit rugtam ... és így már nem is volt nehéz :)
A kis Beam Cannonoknak meg a Venom tud asszem célt adni valahogy, de nem , de még sosem próbáltam ... ellenben a Jugger az kecseg :) Fõleg azzal a táppal, hogy tudsz ledobni snipereket ...
tápold az obelisket a kis beam tankokkal, megnö a lötávja és a tüzgyorsasága
#1791: van a juggernautoknál a speckó tulajdonság gomb, arra rá kell kattintani, majd keresni egy snipert, és annak a lesz egy körzete ahová tudsz lövetni
régen abban bíztam, hogy ez automata lesz, bázisvédelemre nagyon jó lett volna :(
sztem van benne bug... nálam az ellenfél juggernautjai a pálya egyik felébõl a másik felébe lõttek az én bázisomra, és szétbobmáztak egy épületet:D ment is egybõl az atom a fejükre...:D
Bahhhh ... Hard meg ilyenek ... Medium GDI állandóan kibaszik velem ...
Fél perc alatt befészkeli magát a bázisomra és leshetek, felhúz 4-5 AV tornyot és helló ...
(De pl.: Medium NOD-ot megverem ...)
Apropó, vettetek olyat észre, hogy ha a kijelöltök egy csapat tankot vagy valamit és elindítjátok õket a minimap-re kattintva akkor néha félúton megállnak?
Most elõször sikerült volna szétszednem a Surveyorokat, mindenütt Scorpion tankok várták volna + AT-sek, erre a Scorpionok megálltak mindenfelé a pályán o.O
igen Josh Holloway a lostból, Jennifer Morrison a Dr Houseból, Tricia Helfer és Grace Park a Battlestar Galacticából, Billy Dee Williams a Star Warsból és Michael Ironside a Starship Troopersböl
ilyen nincs GDI-vel nem tudok nyerni a NOD ellen normalon...fordítva igen de így...megcsinálták az atombombát s körülötte volt 15légvédelmi(vagyis 5 de az szétágazik) 15 földi és 4-5 Obelisk...esélyem se volt szétlõni...meg is öltek...
(itt van olyan hogy mire dobják általában a szuperfegyvert? mert a Red Alert2-ben vagy a tankgyárra vagy a viziépületre dobták..)
Egy jó kérdés.a Scrineknek miért kell perkálni az egységekért.Elméletileg õk ilyen betörõk,akik lerohannak mindent,és mindenkit,miért kell nekik fizetni?ez annyira abszúrd.Reméltem olyan fejlõdésmódot,mint pl a W40K:DoW:DC-ben a Necron faj.Nem kell nekik semmiért fizetni,csak sok stratégiai pontot kell elfoglalni.Mondjuk itt is tiberium egységeket kellett volna számolni.Vagy úgy lesz?