Hát igen, ettõl tartok én is. Betolják hogy majd milyen fasza árnyékrendszer lesz (mint az elõbbi képen) aztán jön a döbbenet a pixelek láttán. Ez csúnya húzás, de valószínõleg igazad van egyébként :-(((
végülis tök8 m van a képen itt legalább már nem azok a gázos árnyokok vannak
Valaki kitenné a top-hoz a magyar oldalat (www.cnctw.hu)
Tuvok, légszíves, írtam neked már egyszer.
hi nekem van egy problemam, letoltottem de nemakarja felrakni. valami sztarsagot ir ki: zip file is damaged, truncated, or has been changed since it was created. dl again... na most micsinajjak, 2x toltottem le, szerencsere h jo gyors a cselo most:D
Command & Conquer III (436 új üzenet)
wow
Devourer tank /Pusztító tank/
A Pusztító tank a jármûvek és épületek ellen a leghatékonyabb, nagy sebességgel lerohanva õket elsodorja õket. !Tibériummal feltöltve nagyobb a tûzereje. !!!
Lehet, de pár helyen azt írják, hogy az, máshol meg azt hogy nem az. Szal nem tudom. Sorry, hogy kicist elhamarkodottan adtam neki a superweapon jelzõt :). De a lényeg, hogy nagyon jól néz kis és erõsnek is az tuti . Viszont sima egységnek sem tudom elképzelni amibõl egy garmadát lehet gyártani.
Nekem minden max 1024*768 és meg se rezzen... 7900GTX
Ti milyen beállítással játszotok? Páran írjátok már le legyetek szívesek. Én low árnyék és a többi max. Azért néha akad a 7800GT-n is. De ritkán. Jól optimalizált egyébként.
én is a pályákat hiányolom...ja meg egy olyan épületet vagy lehetõséget hogy az egész pályát átlássam...Red Alert2-ben asszem az Amerikaiaknak volt ilyen müholdasd izé ami miatt nem volt felderítetlen terület...
én redalertbe azokat a mapokat szerettem, hogy a bázisok egy dombon vannak, csak 1 oldalon tudnak jönni-menni az egységek, és csak ott kell védekezni ^^ bár itt már lehet támadni lentrõl is artileryvel, meg repcsikkel.
nodal láthatatlani lehet bázisokat? azt hogy?
A falam: Egy sor Sonic emitter mögötte egy sor légvédelem a két sor között meg 20 jugger ^^
na de mennyi idö volt a kettö között? mert itt gyakorlatilag semmi, a játék már vándorol az aranylemezre. Ezért is csinálják a patchet, mert a fullhoz már nem nyúlhatnak.
de ezeknek az ai rutinoknak barom nagy elõnye lesz egy (ahogy azt már szõr jedi is megírta anno) ai elleni skirmishben... mekkora flash lesz már mondjuk 5 ellenfél te egyedül és szépen személyreszabod, mindegyek ai rutinját... így tudni fogod mire számíthass, milyen taktikát válassz... még változatosabb lesz a csata... fasza lesz ez a lényeg!
de sztem még finomítanak rajta... (végül is még ez csak egy béta/demo)
persze támad gyengébb egységekkel is, de kifejlesztve maxra... illetve ahogy láttam, a bázisától egy bizonyos pontra tesz egy waypointot és odaviszi az összes legyártott egységét, majd mikor eljött az idõ, azokkal indul meg feléd... de próbáljátok ki, nekem amúgy bejött ez is...
végül is jók ezek a választható ai-k, mert gyakorlatilag a kölünbözõ emberi gondolkodásmódókat és játékstílusokat lehet ezáltal kipróbálni... ha vkinek meg ez nem tetszik, még mindig ott az alap balanced azt jónapot...
steamroller-t én kipróbáltam, annak ahogy nekem lejött az lenne a lényege, hogy a gép kifejleszti a legjobb technikákat, aztán úgy ahogy vagy rádzúdítja.... tehát sokáig nagy csend, semmi támadás, aztán mikor megvan a 10 db mammut, avatar és egyéb finomságok, akkor hajrá lujza és legyak a picsába :)
steam-roller amúgy azt jelenti: gõzhenger (ebbõl már jobban lehet értelmezni a dolgokat)
De tényleg a Steamroller-t hogy lehetne jellemezni??? -.-
Nincs is szebb annál amikor megmutatom a feleségemnek hogy mit akarok névnapomra (C3-at persze) meg hogy ez a Tiberium Sun sztori folytatása, erre õ lelkesen mondja hogy hú akkor majd nyomjuk hálóba egymás ellen :)
a LOTR RTS-el szoktunk nagy ork-ork csatákat vívni.
Nnnna, kicsit nyugodtabban, kitisztult fejjel pár gondolat ...
Game Speed télleg gyors egy "picit" ... tegnap Medium (gondolom nektek ez a normal ...) GDI a következõt jáccotta el ...
Mindkét oldalsó tiberium mezõnél már ott voltak a refinery-eim, mellettük pár torony,Anti gyalogos, Antivihékül, minden, éppen a hadierõ utánpótlást akartam küldeni mikoris beküldött egy Surveyor-t, ami miután elkezd "kicsomagolódni" NEM LÖVIK A TORNYOK!!!! Mire az egységeim odaártek, addigra kész lett, hopp meg is jelent egy refinery, War Factory ... utánna barakk ... mide odaértem mindegy volt ... 2 egész perc alatt egy komplett bázist felhúzott a cuccaim mellé ... ez a játék 5-ik percétõl a 7-ikig ... Hmmm ... kicsit felidegelt ...
Másik alkalommal az egyik oldalsó tiberiummezõt elfelejtettem elfoglalni az elején ... mikor sikerült az támaidásait visszaverni, egy kisebb csapattal elindultam befelé ... 2x antivihélkül tornyot és 5 sonic disruptort számoltam ... és ez is elég elején volt még :)
Szóval nekem gyors még egy picit ...
A Demo 2ik küldetésében amikor a hajókat kell szétlõni egyiptomban,elég csinálni kb 5 Mammuthot és kész....mediumon.Hardon még nem néztem. Gyakorlatilag semmit sem tudnak kezdeni vele Nod-ék..remélem azért megszivatnak néha...nem akarok idegsokkot kapni,de azért egy kis ellenállás nem árt
bocs OFF: Eléggé elfáradtam és ilyenkor eléggé szarul irok! :) ON
Egy párszor eléggé meglepett az AI! Eléggé élvezetes hogy nem ugyanazokat a dolgokat csinálja mindig! lásd: generals!
szerintem is ez a legszórakoztatóbb módja a dolgoknak (hogy a leghatékonyabb-e, azt nem tudom :))
AI az én tapasztalataim szerint: turtle ugye adott rusher az az elsö 5 percben szeretné eldönteni a küzdelmet (ezért szinte csak egységeket gyárt, védelmet elhanyagolhatóan) balanced próbálja ezek lehetö legjobb kombinációját kiválasztani guerilla ahogy valaki írta is, mintha a gyenge pontot keresné, ritkán támad kétszer egy helyröl, egy módon stemaroller???
épp most megy erröl a vita odaát, hogy a turtle nem helyes kifejezés (van benne nem kicsi gúny :), és használják helyette inkább a defenzív kifejezést
valójában a turtle szerepe az lenne, hogy beássa magát a játék elejen, nem költ semmire csak védelemre, majd mikor eléri a magasabb technikai szintet, akkor kezd el nagyon keményen támadni, úgy hogy tudja a bázist baj nem érheti (itt már keményebb mint bármelyik másik játékos elvileg)
bár semmi ilyet nem láttam a turtle AI-tól, de szerintem csak azért mert kicsi a pálya, és nincs ideje kifejlödni
jájj de égõ... Gdi-vel voltam a Nod ellen normal nehézségen és a NOD-ot beáítottam Turtule(asszem így írják)-ra...23perc alatt ugy lenyomtak csak lestem:S
(Turtule ez amúgy milyen mód?)
csak úgy lesznek hajók, ahogy asysoft mondta, kampányban hogy ott lehet-e irányítani, nem tudni
Mondjuk érdekes az EA nézöpontja. Csinálunk hajókat, csinálunk falakat, csinálunk sokmindent amitöl változatos lehetne a játék, de nem, a multiba nem rakjuk bele, mert akkor szegény rusholgató tiniknek gondolkodni is kellene, és akkor meg nem vennék a játékot...
csak a red alertben voltak hajók nem?
tiszta oblivion feelingem lesz töle. mi megcsináljuk a játékot, eladjuk, igaz nem túl jó, de majd a modderek jobbá teszik...
Szerintem úgy lesz, mint ahogy az elsõ C&C-ben volt: bizonyos küldetésekkor hajók fogják bombázni a partot:) (Vagy csapatot raknak a partra, lényeg, nem irányíthatjuk õket.)