7 AI, 8-ik az én vagyok :) Amúgy Generals mediumba nem vészes, de hardon azért már el kell gondolkodni, hogy akkor most merre van az arra. Viszont C&C3-ba a mediumot kb. a Generals medium-hardja köztre tenném. Brutalról meg felesleges egyenlõre beszélni, az nem embernek való :)
Na az valóban oda fog baszajtani! Generalsban is imádtam a nagy csatákat, de így hogy az AI-t is belehet lõni, eszméletlen jó lesz... Asszem esti programom a következõ: TS NOD hadjárat folytatása 12-es pálya immáron, Generals 8 AI-val :) és C&C3 levezetésként...
Engem normalon a sima balanced is legyalult szégyenszemre. Ott tinglitanglizok, építgetek, imerkedek az egységekkel, dúrván beásom magamat, hegyekben állnak a fix védelmi tornyok, mammutok, miegymás, erre befigyel a légiereje és hiába fosom a légvédelmet beépítettet és egységet egyaránt, szó szerint legyalulta a bázisomat!!! Hohha!
Na mondom ez így nem van jól, restart, elfoglal mindhárom tiberium mezõ és viszontlegyalul Nod. Mert csakazértmár! :D
a rusher jött..nem is egyel..egyszerre vagy 4-5 darabbal...másik oldalról meg gyalogosok és könnyebb jármûvek...mindezt médiumon..örültem nagyon :)
pedig még írtam is valamikor, hogy "feltámaszthatóak" a lépegetõk...
Köszi! A javítást próbáltam, de valahogy eszembe nem volt, hogy mérnökkel kell. Azt meg nem is figyeltem, hogy a Walker is ilyen.
Én is így jártam. Azaz kidõlt a lépegetõm, kicsit lenéztem a bázisomra, mi újság, majd vissza, mert a kilõtt lépegetõmnél már kisebb sereg jött felém, mikor látom a lépegetõ él és virúl. Mondom: Na ez fasza, ráklikkelek, hogy irányítsam erre nem lehet. Mondom mi? Mondom: Ja! :) Szóval a NOD szabotõr volt a ludas. Jól van fasza. / A kis Jarmen :) /
Az majd úgy lesz jó, mint Generals-ban! Mikor 5-7 random ellenfelet bepakolsz és imádkozol! Mert ugye egyfajta ellenfélre és taktikára könnyen fel lehet készülni, de 5-7 félénél már remekelni kell!!! :DDD
Itt is be kell rakni majd guerilla-t, meg turtle-t, meg hasonlókat mindhárom oldalról, aztán GOGOGO! (fõleg ketten mindeki ellen élvezetes)
Tegnapi nap sem múlhatott TW nélkül így pár dolgot elmesélek:
-Kipróbáltam az összes AI rutint. Határozottan pozitív véleményen vagyok róluk! Különösen a gerilla és a steamroller tetszett, de a többi is azt hozta amit vártam.
-Kipróbáltam a NOD-ot is, de egyenlõre nem jött be annyira, mint szerettem volna, ezért inkább maradtam a GDI mellett.
-Commando a GDI egységei közt. Ne felejtsétek el használni! Ha sikerül elvonni az ellenfél figyelmét, vagy ügyesen kimanõverezni a veszélyes zónákat emberünkkel, akkor olyan pusztítást végez pillanato alatt az ellen épületeiben, hogy kb. ott fel is adhatja a harcot.
-Zone Troopers a killer egység. Ezeket maxoljátok ki és elég 2-3 esetleg 3-4 belõlük, mondjuk megtámogatva egy mammuttal és egy leszel aki mindent visz :)
-Nem értettem miért van életerõcsík a Juggernaut-okon, mikor kidõlnek. Tegnap ezt is megértettem :) Nos azért mert a hõn szeretett NOD-nak van olyan egysége ami el tudja foglalni és immáron az õ oldalukon rombol eme bestia. Nem rossz :)
-Megnéztem ezeket a fanatikus gyalogosokat is. Tényleg azok. Erõs egység és jól bevetve szintén fordíthat a csata menetén. Ezek ugye NOD oldalról választhatók.
-A másik ami NOD oldalról meggyõzõtt az a BlackHand egység volt. Ezek kb. annyira durvák, mint GDI oldalról a Zone Trooperek. Nagyon vigyázni kell velük. Ha látjuk, hogy közelednek és épületbe bebarikádoztuk magunkat, akkor elsõ dolgunk legyen kimenteni az embereinket onnan, mert aztán csak hült helyüket találjuk.
-Teknõc AI viszont meglepett. Illetve mást vártam. Azt hittem roppant erõs bázisvédelmet fog építeni. Okés épített valamilyen szinten védelmet, de ami igazán meglepett, hogy a létezõ összes épületet elfoglata a pályán és így próbálta bevédeni a bázisához vezetõ utat. Amit persze a blackhand-el gyerekjáték volt fölszámolni.
-Tetszik az is, hogy a gép nem mindig ugyanazt csinálja. Van hogy repülõket gyárt és a légierõre támaszkodik (medium AI balanced pl.), de van mikor egyetlen repülõ egysége sincsen.
-Végezetül a gerilla AI elleni csatát próbáljátok ki. Támad itt, majd ott, majd amott és így tovább :) Faszányos!
Elég frucsa dolog történt velem tegnap az iskolában. Mondom kiróbálom bent is, hátha elmegy és akkor lesz mivel elütni az idõt. Leis töltöttem felisrtaktam a demót, elis indult minimumon minden, bár kicsit szaggatott. Mondom lehet driver frissítés directx csere gyorsít egy kicsit, felraktam minden erre nem indult el. Megnéztem milyen videókari van benne, erre kiderül hogy 9200 radeon, mondom ez mi, elõbb még futott most driver cserénél már felismeri hogy 9200 és nem hajlandó elindulni. Szal akinek van ilyen karija annak van egy halovány reménye, hogy játszon ezzel a nagyszarû játékkal!
és jól tették, nekem spec akkor nem kellene, ha máshoz is hozzányúltak volna. A menü átalakítást is nehezen bocsátom meg nekeik ;)
Engem ez a játék egyelõre nem b@szott a földhöz. Simán egy grafikailag tuningolt c&c-t csináltak, persze ezt csak a demo alapján mondom. Majd megnézem jól a fullosat is.
ja alehet:D:DD amúgy tényleg gyors a játékmenet.. néha zavaró hogy nenyire gyors a lovés me minden... meg néha alig lehet megismerni melyik a te egységed és melyik az övé..
rájöttek micsoda bünt követtek el, és nem tudtak a tudattal tovább élni :)
volt 1 érdekes rész kinyirbákolták a gránátosok az egységemet, aztán vmiért megukradobálták a gránátokat és az ellenség igy kinyirta magát.. hogy ez miért volt nem tom....
a "C" meghajtomon nincs eleg hely hogy kicsomagolja magat a jatek nem lehet valahogy megkerulni, hogy ne automaikusan oda bontsa ki? vagy nincs valami "nem .exe" változat a game-bõl?
Nekem nem kellett eddig Updatelgeni, mivel tegnapelõtt raktam fel újra :)
De valahol olvastam, hogy érdemes alá rakni dx9c-t, én felraktam a legutolsót és minden megy mint az olajozott istennyila :)
remélem lesz hozzá egy komplett TS konverzió (elvileg csak a subterran unitokat kellene programozni, az összes többi megoldható model-animáció-beállításcserével :)
Szerintem az egy félreértés volt csak. Volt egy olyan topic az EA fórumokon hogy multiplayer reserve, de ott csak a jövöbeni multi neveket lehetett lefoglalni. Ugyanakkor már történtek kísérletek a big fájlok feltörésére (tulajdonképpen nem is arra, hanem a bennük levö inikre, amelyek kivételesen titkosítva vannak (eddig nem voltak, se BFME-k ben, sem a genralsban, sem a duneben)) Ha az sikerrel jár, akkor lesz multi a demóban :)
remélem lesz hozzá mod ami belepakolja a titant mondjuk ..meg a hovert..másrészt mekkora jó volt a disc thrower is Tsben, egy csomó mindent hatótávon kivülrõl tudtunk vele megsemmisiteni kicsit hosszabb idõben ugyan ha a földön kacsáztattuk a discet:)
Ez furcsa, mivel egyrészt a WinUpdate nem ajánlotta fel a letöltését, másrészt ugye DX10 van Vistában, így az elnevezés is kérdéses. Na mindegy, lényeg, hogy fut, és nem is rosszul!:) Soneji: prologue (remélem jól írtam) alatt megnyithatod a "GDI tudásbázist", ahol le van írva, hogy mi is a Tiberium pontosan:)
Ja a hangokat nagyon énis nagyon bírom!:DDD "Mammoth tank"De a hangja is kemény nem csak a tank!:D A Juggernaut hangja lehetett volna keményebb is..Üvöltözik az ember benne.Nem ilyen kemény mély félelmet keltõ hangja van!:) 1szó mint 100 Mammoth rulzz!:D
nem. valamiféle organizmus az biztos. az, hogy gomba vagy vírus, az nagy kérdés. szerintem ezt még a készítõk se döntötték el annó. vagy nem is gondoltak rá. a kristályért amit termel, gyûjti össze a sörnyitó az egyben. abban van a vitamin. nézd meg a videót a tiberian dawn-ban. ott konkrétan elmond mindent.
de a lépegetõt meg lehet javitani ha eldõl!!! ma néztem, mondom miaza izé ott a ház mellett, ott dõlt el a lépegetõ, rá lehetett kattintani a roncsára, gondolom meg is lehet vhogy javitani, gondolom enginerrel
amúgy nagyon királyok még a beszlások benne:) felál a hátamon a szõr mikor meghallom:))) "I'am ready for Action" "Where is the action":DDD Mamuth tank hangja is nagyn jó:DDD ja meg azt bírom hogy megy a mauth tank és lövik a gyalogosok és egy picit se megy le az élete:D a lépegetõ azért elég sérülékeny
növény volt, ami az idõk folyamán kristályos szerkezetet vett fel.. (ez speciel a sun és a wars közötti évek alatt történt :)
Ó. Értem. Hát ez sajnálatos. Az "idegen növény" valahogy jobban passzolt a C&C mindent ellepõ, mutációt okozó anyagának. A RA-s kristályokat nem kellett volna belekeverni, de késõ bánat. :|
meg akartam kérdezni, hogy nagyobb felbontásban nagyobb területet látok-e. de hamar tapasztaltam, hogy nem. sõt nálam 1280x1024-ben nagyobb a belátható területet mint bármely annál nagyobb felbontásban. 1600x1200, 1920x1440, 2048x1536 <- ezeket próbáltam és mindben kisebb volt a látómezõ mint 1280x1024-ben. nem mellesleg jegyezném meg, hogy 2048x1536-ben azért már rendesen akadt, 1600x1200-ban még talán elment volna a játékélmény, de ha mindent maxra rakok akkor csak 1280x1024-ben élvezhetõ igazán.
Sztem benne lesz a fal a full vezióba (túl sokan hõbörögnek hogy nincs)
Hát, kár érte... Én szerettem. Mondjuk hozzá tartozik, hogy én inkább védekezõs fajta vagyok, építkezek, aztán pár perc alatt lerohanom az ellent. Ez miatt kell a fal, mert ugye közben az ellen folyamatosan támad, kisebb nagyobb intenzitással, bár a sonic emitter bevált :), de a gyalogosok néha elég jól ki tudják kerülni a védelmet :)
Tapasztalatok: A játéksebesség visszahúzása erõsen javasolt mert minden olyan gyorsan történik, hogy lereagálhatatlan. Pillanatok alatt vesztettem el egységeket (amiket nem kevés pénzért építettem fel), sokszor még arra sem volt idõm, hogy kivigyem õket tûzvonalból vagy valami speciális támadást csináljak vele. A GDI kommandót kipróbáltam, de szinte az elsõ harcban meghalt mert 2 mp alatt szétlõtték. A hármas szintû mammoth tank viszont megállíthatatlan :)
Orca-k jók csak kár, hogy nincs olyan mint a Generalsban volt, hogy légtér vagy terület járõrözés. Ha van akkor nem szóltam, én nem találtam csak sima guard parancsot. Gyalogosok sokat nem értek a számomra mert a tankok pillanatok alatt szétdarálták õket. Mesterlövészek még jók voltak, de sok lúd disznót gyõz alapon õk is elfogynak egyszer.
A falakat lehet a kiegészítõbe tervezik beletenni(marketing szempontjából jó fogás), mert biztos hogy lesz olyan, sõt lehet már készítik!
én is utálom a szim mapot..pont azért irtam hogy sztem ez nem lesz kóser^^
Annyit tudni kell a falakról, hogy végig azzal hitegettek minket, hogy a játék részei lesznek, majd az utolsó pillanatban, mindenféle tájékoztatás nélkül kikapcsolták azokat nevetséges indokokkal és lekezelõ modorral. Ha neked is hiányoznak akkor írd alá ezt
ha megengedsz egy két véleményt :) (ha már úgy is benne vagy a fixelgetésben :)
1. nekem kicsit nehezen olvasható, az elsQ gifed ezért jobb szerintem :) 2. túl nagy, ~200k sok, bár nem tudom mennyien használnak még betárcsázós netet 3. a végén a scrines dolog kicsit egybefolyik a zárójelessel
Amúgy nem tudom ki mennyire figyelte, de a gyalogos-halál hangok a Tiberian Dawn-ból valók.
annyit le tisztázok hogy a generalst én nem tartom cnc-nek..csak a neve az de semmi köze az egészhez...ea-nek kelett a név hogy vegyék ennyi..amugy 1 szar...cnc3-nak meg...teljesre kiv vok..de ez nagyon generals mix számomra...70% generals 30% cnc....számomra nem valami nagy durranás eddig
húhúúúú gyerekek már telepíti a demót:)))
A Red Alert arról szól, hogy Einstein a II. vh-t követõen idõgéppel visszamegy és megöli Hitlert, hogy megmentse az emberiséget a pusztítástól. Ehelyett kitör egy mégdurvább háború, a Nyugati Szövetségesek és a Szovjetunió között. Sztalin bácsit kinyírja a titkárnõje (?), a csajt pedig Kane, aki Sztalin tanácsadójaként volt ott jelen. Így a káoszból létrehozta Kane a NOD-ot, és megformálódott ellenük a GDI. A RA2-nek már nincs köze a tiberium sorozathoz, az arról szól hogy a Nyugat nyeri az RA1-et, és fellázad a szovjet bábállam, aztán pedig Gyuri bosszút áll.
A játék nagyon zsír, egy valamit hiányolok belõle, hogy építeni lehessen falat a base köré (á lá Tiberian sun) azzal a gyalogság ellen nagyon jól lehetett védekezni (bár a lézer tornyok elég jók). Az a sonic emitter vagy mi a neve, nagyon durva :D, pár olyan a base köré és semmi sem jut a közelébe :D Az ion ágyú a másik durva szerkezet :D
tudom, hogy a generalsnak nem volt köze a tiberiumos sorozathoz, azt mondtam, hogy az az ami nem volt annyira nevetséges, mint a Red Alert vonal. azt, hogy a Red Alert, pláne a Red Alert II. hogyan kapcsolódik a Nod Gdi vonalhoz elmagyarázhatnád. szerintem ugyanis semmi közük egymáshoz. Mikor lehet már megrendelni?
Ja, tudom mi az, használom is, csak az a gáz, hogy ha nem védem azt a kis szutykot akkor szétszedik, és mire el tudom küldeni 2-3 egységgel, addig a kecseg enemynek már jóhogynem szobrot emelnek a tiberummezõk közepén ...
Olyan fullos bázisa volt ott addigra, hogy csak a szinház meg a focipálya hiányzott ... :)