Sziasztok! szerintem állat jól néz ki. meg vagyok lepve, hogy még adnak ki olyan játékot ami nem totális csalodás a számomra. kicsit hatásvadász, kicsit trendi, mindenesetre várom a teljes érkezését. a pluszt pedig megadja a játéknak Lisa Edelstein szerepeltetése. annó is bejött egy népszerû sorozat hõsnõje, miért kéne ezen változtatni? az egyész C&C sorozatból számomra csak azok voltak értékelhetõk amik a gdi-nod-tiberium sztorira épültek. a generals még talán, de a red alert-sorozat történetét, értelmesen még senki nem tudta elmagyarázni nekem. Hamachis játékra majd vevõ leszek.
gyerekek, tudni valamit, hogy a SCRIN, azaz a 3. faj
1. jáccható-e? 2. mert úgy tudom jáccható, de kampányban VAGY csak skirmishben VAGY mindkettõ?
Amúgy nem tudom, kissé rush a multi, bár generals is ilyen volt, de ott valahogy jobban elkülönültek az épületek... mert multi miatt + sztori kampány miatt megvenném, de multi-rushoz nincs kedven, hogy 5 perc alatt 10 éves pistike 68 mammut tankkal berohamozott...
kicsit fura volt mikor "megláttam" Sam Fisher hangját, naon meglepett, mert nem tudtam h szerepel benne:))
Jah, elég szemét módon oda tud építkezni, de a lényeg hogy aki a tibériumot birtokolja azé a hatalom, vagyis minnél elõbb el kell foglalnod valamelyik mezõt, elején tucc építeni kis kocsikát a neve nemjut eszembe amivel kitudod terjeszetni az építkezési területet. Minnél elõbb építsd fel oda refineryt meg még 1+2 plusz harvestert és persze erõs védelmet és akkor nyerzt ügyed van!!
A háborúhoz 3 dolog kell tibérium,tibérium,tibérium!!
Elõre leszögezném, hogy láma vagyok a stratégiákhoz, utsó kedvenc stratégiám a Dune 2 volt ...
Szóval, Easy enemy nem enemy ... kipróbáltam tehát erõsebben ... Medium Balanced NOD ellen: 7 perc után mikor mentem volna a felsõ tiberiummezõhöz, akkor már ott volt egy fullos láthatatlan bázissal + 3 refinery, védelmek, obelix ... fasza ...
Remélem a NODoknál is megmarad...
én ezt is vártam tõle. tök jó h sok hang ugyanaz^^
Bizony elég sok hang visszaköszön a régi részekbõl, de szerintem ez nem baj, hangulatossabbá teszi a játékot. Meg a logika is így kívánja, hogy Obelisk ugyan olyan mint az elsõ részben tehát hangja is ugyanaz, példá-ul!
Mer sima géppukis kiscsákóktól mit várt? Én rakisokat (is) pakolok be az épületbe és úgy mindjárt más a lehányzó fekvése! :D De a gyalogság tényleg szarra sem jó, ha be van épületbe rakva, mert kifüstölik a lángszórós dolgok (akárcsak Generals-ban).
nyah... kiprócáltam a NOD-ot egy teknõc GDI ellen...
- kipróbáltam a kommandós kislányt.. kb. annyi volt, hogy mikor meglátta az elsõ ellenséges épületet, megindult hogy felrobbantsa..pechére az egy gépágyú-álvány volt..hiába klikkelgettem, hogy forduljon vissza, nem reagálta le idõben és ottveszettt...
- viszont!.. csináltam 3 avatárt..mindhárommal "bezabáltattam" amit lehet..így lett lézerük, lángszórójuk, láthatatlanság érzékelésük és õk maguk is láthatatlanok lettek.. ezzel a hárommal végigdaráltam a bázisát.. nem rossz a lézerük, ami messze visz, de a lángszóró az igazi..az valami hihetelen brutálisan sebez..és az avatár elég páncélozott ahhoz, hogy közel érjen a célponthoz.. a gép amely épületbe embert lehetett küldeni, mindegyikbe küldött az alap gyalogosokból..sokat nem ért vele...volt hogy 3-4 házból lötték az avatárt, de az allig sérült..szépen odaküldtem a házak mellé és a lángszóróval pillanatok alatt kifüstölte a bentlévõket..
Nekem ebbõl az jön le: azért vesz ennyit, mert fel akarja gyorsan élni a tibériumot az orrod elõl, miközben a pénzbõl folyamatosan gyártja az egységeit és támad? Mesélj! :)
Uhh... tényleg ahogy mondjátok! Ehh... pedig ép most tolom a Tiberium Sun-t :) Csak NOD-al és 11-ik pályán járok, de Umagon már feltünt a színen. Jó kis csaj, igazi tibér nõ :)
Pont ezen a pályán van egy NOD commando nevû egyén, na az beszarás mit mûvel a kb. bfg szintû fegyverével. Azt néztem, hogy a demóban is van GDI oldalon commando egység. Csak a hatalmas csaták közepette, nem volt idõm kipróbálni mennyire is ütõs. Gyalogságba a Zone Trooper-ek a railgunnal rendesen viszik a pálmát viszont. Haza akarok menni: MOST!
Azok a nodféle öngyilkos merénylõk, engem is halálra tudnak zaklatni. Nekimennek harvesternek, tornyoknak, egységeknek (hiszen ez a dolguk) de baromi idegesítõ fickók. Még egy indok a falak mellet, az legalább egy kicsit kordában tartaná õket. De még így is veszélyesek mindenre ami a falakon kívül mozog :)
Az elsõ részben én Tányára emlékszem, de az olyan "mindenes" nõszemély volt aki egylövésre fektette az oroszokat, épületet robbantott és kispisztollyal rohangált. Második részbe csak picit néztem bele, de nekem ott sem rémlik a sniper. Ha lett volna, akkor sorry...
Meg ha nézted a sok eddig megjelent trailert és videót, akkor láthattad, hogy hatalmas kiterjedésû tiberium mezõkön is lehet majd harcolni az idegenek ellen, ahol a sima gyalogosok hullanak a tiberium mérgezéstõl! :D
A tiberium mezõ itt is regenerálódik, illetve vannak egységek és épületek, amiket elpusztítva újabb mezõk, vagy csak némi plussz kristályok keletkeznek.
A fix helyük skirmish-nél egyértelmû, hogy miért az, játékban meg még nem láttuk igazán...
Ja és még vmi! NOD oldalon láttam vmi hihetetlenül gyorsan mozgó gyalogos egységeket, esetleg aki tudja: AZOK MIK? Mert vmi tetrabrutálisan írtanak egyrészt, másrészt meg ott imádkozom, ha jönnek, hogy a védelem még mielõtt közel érnének a bázishoz szedje õket le mind egy szálig. Elõszõr az ugrott be, ez vmi olyasmi egység lehet, mint Generalsban az öngyilkos merénylõ, de a gyorsaságán nem tudtam napirendre térni :) Gondolom vmi nod fanatic infantry lehet a neve, de aki tudja az meséljen róla.
Valaki magyarázza már el nekem, hogy hogyan lehet az, hogy a demo telepítõjét elindítom, kicsomagolja a fájlokat valami ideiglenes helyre és a Microsoft Activesync 4.2 telepítõje indul el utána? Ez nekem már magas.
Ha már zavaró tényekrõl, elvi hibákról esik szó én is megemlítenék vmit.
Nekem az nem tetszik, vagy inkább zavaró, olyan túlontúl Generals-os beütésû, hogy a kampányban (mert skirmishben szinte majd mind1) a tiberium mezõk fix helyûek, kiterjedésük nem túl nagy és ez számomra ront az igazi c&c feelingen. Pl. Tiberium Sun-ban, nem volt ilyen szabályosan elrendezett tiberium mezõ. A pálya része volt, szép kiterjedéssel, véletlenszerû elrendezéssel, beleillet a környezetbe és ha olyan fajta volt, akkor terjedt is. Ez nagyon megdobta a hangulatot. Volt olyan pálya, aminek a 70% tibérium mezõbõl állt és baromi jól nézett ki.
No nem azt mondom ezzel, hogy itt nem lesz ilyen, mert ezt nem tudom, csak aggódom picit. Esetleg még annyi, hogy pl. a sniper azért nem igazán az alap c&c univerzum része, kicsit kilóg a sorból, mégha a Generalsban baromi jó kis unit. Picit talán "elGeneralsozódott" a játék, aminek elõnye és egyben újítása is van, csak olyan kilóg a lóláb érzésem támad tõle. Mind1, nem egy nagy kunszt, de a tiberium mezõkre alergiás leszek, ha nem úgy lesz ahogy szeretném :)
Végül akárhogy is lesz megoldva, a program biztos vétel és polcon a helye, lemezének meg a meghajtómban :) Ez nem kétséges.
Nagy király gém:D
Nincs mit :) #1467: Mindig csinálhatsz szebbet, csak szólj, és cserélem (és örömmel veszem bárki más segítségét is) #1468: Köszi ;)
- viszont Generals-oknál kint volt a fõépület alapban - Generals-oknál és Act of War-nál is létszik a terep alaban, ez nem von le semmit sem a dologból, sõt - egy darab aprócska skirmish map és szimmetrikus(?!) és akkor mi van, generals-ban húszasával vannak szimes map-ek - Gdi-nál ott sniper, berakod épületbe, vagy csak kint hagyod stealth-ben és nincs élõ gyalogos ellenfél, nomeg ott a Juggernaut artillerynek
1. fel lehet szedni. manapság mindig azzal kezdem, hogy lerakok egy refit, egy embergyárat, egy erQmqvet, aztán költözés valamelyik oldalsó mezQre :) 2. radart én speciel használom, látom mely egységeim rejtettek, hol az ellenség, stb 3. majdcsak lesz valamilyen, azért tényleg adhattak volna jobbat, nagyobbat 4. teljesen egyetértünk, de a nodnál van egy beam egység, tekintélyes lQtávval, arti helyett
Köszi a válaszokat eddig nem értettem mire jók azok a kis repülõ robotokat :D:D De egyébként igazad van a bázis foglalás és épület foglalás elég kedves dolog :D
skirmish-ben volt 1-2 szimetrikus pálya.. és 1 szál skirmish-pályából ne vonj le messzemenõ következtetéseket..amúgy meg gondolom az igazságosság nevében szimetrikus..
"nod-nál hiányzik a klasszikus artillery" nekem nem :) bár Kane-t birom, de valahogy mindig jobban szerettem a GDI-t irányítani..és az ellenfél artillerry-jeit nagyon utáltam :D
nekem a demoról nem teljesen jön le a cnc feeling..több elvi hiba van benne és alacsonyabb grafikán játszva ahogy elindula skirmish az embernek nem az jut eszébe hogy ez cnc hanem generals(de ez lehet a motor miatt is..mind1)
elvi hibák: -skirmishbe a fõépület le van telepítve kezdésnél(eddig sose volt..se cnc-be se red alertbe) -látsztik a map és a radarnak szinte semmi értelme..csak technológiai... -túl szimetrikus a map..ez se volt jellemzõ eddig soha a cnc és red alert játékokra -pár fantáziátlan 1ség és hiányzó....(nod-nál hiányzik a klasszikus artillery,gdi-nál meg a sima gyalogos ölõ 1ség az apc-n kívül valamint 1 erõsebb rakétás 1ség mint pl az mlrs ill hover mlrs)
Jármûvek javítása: Ha a War Factory-ra ráklikkelsz, megjelenik körülötte egy kör és ha azon belül viszed a jármûveidet a gyár körüli apró kis repülõ szerelõrabotok automatikusan megjavítják.
Vagy. Építessz Repair jármûvet, ami ki tudja magát bontani ahol kell és szintén ugyanazon elven mûkõdik, mint a fentebb leírt Factory.
Gyalogosok fogyó eszköznek számítanak :) Amúgy ha elérik a heroic rangot, akkor automatikusan gyógyulnak majd õk is. Persze ez a jármûvekre is vonatkozik.
GDI oldalon szerintem az alap tank, ha sokat legyártunk is meglepõen erõs. Amúgy legtutibb egység a mérnök. Fogod beteszed egy APC-be (ami gyalogosat úgy írtja, ahogy ne szégyenli) és az ellenfél bázisában elfoglalod az épületét vele. Kell ennél tutibb? :D
Hellosztok! Nekem iszonyatosan tetszik a demo szeretem az ilyen oldschool felépítésû rtseket olyan mint egy felújított Red Alert és Tiberian keveréke remélem az egészbe semmit nem rontanak el. Viszont lenne pár kérdésem. 1: Tankokat és egyébb jármûveket mivel kell javítani? Az emberek életét pedig mivel kell felvinni ha lemegy mer medicet nem látok?:D 2: Szerintetek GDI oldalon melyik a legtutibb egység?:D Persze midenki rávágja hogy a Mamuth Tank de ár/minõség arányban is gondolkodjunk:D
volt árnyékgond anno más játékoknál is valszeg majd patchben vagy driverben orvosolják...
hmm..akkor magamnál nem buherálom :D nem vok én hard-core rts-fanatista :) ezzel is csak azért játszom mert mégiscsak C&C-Tiberium :) (másik kivétel a Warcraft sorozat, ami még RTS-hez képest leköt :)