"Szerintem meg ott van a game speed csúszka" na ez az én kérdésem, hogy ott van-e? generals túl régen volt hogy emlékezzem (rossz memória rulez :)), BFME-ben meg nem emlékszem ilyesmire. Az emperorban tuti volt, de azután a SAGE idevonatkozó részét teljesen átírták, szóval az nem jelent semmit.
Szerintem meg ott van a game speed csúszka amit mindenki úgy állít be ahogy neki tetszik... Bár itt inkább az a kérdés hogy multiplayerben mi lesz az alapértelmezett sebesség...
Mongyuk a sebességet lehetne ellensujozni baromi nagy mapokal
egyéni ízlés kérdése, nekem sok, mintha gyorsított felvételt néznék :) ezért mondom egy ilyen pörgést RA-ban imádnék, de nekem lassú, vontatott CnC kell :)
egyre jobban elfogadom az idegeneket, velük nincs is gondom. Viszont pályaméret+sebesség még mindig aggaszt (elõbbibõl túl kevés, utóbbiból túl sok :))
Semmi gond, nekem spec a red alert 2 sokkal jobban bejött, mint a c&c. Egyébként én örülök neki, hogy nem azt csinálják. Remélem nem is fogják, mert akkor garantáltan el lesz baszva. Úgy ahogy ez is (legalábbis nagyon úgy néz ki)
nem arról van szó hogy mi lett beharangozva vagy mi nem, hanem hogy egy RA3-ra is legalább annyian várnak mint egy új 'sima' C&C-re. Amit írtál elõször, az írod, hogy azért készítik a most Tiberium Wars-t, mert azt ezerszer jobban el lehet adni, mint egy RA3-at... nah most ez nem feltétlenül igaz, mert egy új Red Alert is legalább annyira kaszálna a piacon, mint amennyire ez fog.
De õket nem érdekli a méltó befejezés, csak a mani, és egy tiberium-os játékot jobban el lehet adni, mert sokkal többen várják, mint mondjuk egy RA3-at...
ne is számíts a twilightra. Ezt és éppen azért nem nevezték el arra, mert hogy az milyen végleges lenne, és õk azt nem akarják. (ezt így konkrétan meg is mondták) Habár a WW 6 részesre (3fõ+3kieg) tervezte a sorozatot, ez õket legkevésbé sem érdekli. És ez szomorít el engem. A tiberium sorozat ugye mindig is a történetet helyezte elõtérbe, nem kellene szappanoperává nyújtani, de fogják. Egyetlen kérdésem maradt: a WW kitalált egy játékot, ami direkt úgy készült hogy fast-fluid-fun, története se sok volt, pont azért hogy a végtelenségig lehessen nyújtani, és elérje azokata játékosokat is, akiknek a tiberium vonal túl vontatott. Ez volt ugye a RA. Akkor most, hamár úgyis pörgõs játékot akartak, miért nme RA-t csináltak? Senki sem zúgolódna, mindenki örülne, õk ugyanúgy degeszre tömhetnék a zsebeiket, és a tiberium vonal meg pihenhetne addig amíg valaki egy méltó befejezést csinál neki.
az a kérdés, hogy az EA hány rókabõrt fog róla lehúzni..nem akarom temetni a sorozatot, de sztem egy jól sikerült Tiberium Wars majd egy hozzá kiadott kiegészítõ (aminek igazán lehetne Tiberium Twilight a címe) méltóan zárná le a sorozatot..
Mondanám, hogy elvállalom a házigazda szerepét, elvégre is napjában több órát lógok itt, viszont korántsam vagyok naprakész a témában, hiszen csak a magyar "médiát" olvasom nah meg erre vannak nálam rátermettebbek is!
Mondasz valamit, mert ha kijön a játék, akkor itt is el fognak szaporodni a fölösleges, már többször megtárgyalt kérdesek is és a sok hozzászólás közül nehéz lesz kibogozni az értelmeseket. A jelenlegi társaság pont megfelelõ lenne a késõbbi idõkre is, és akkor a leendõ házigazdának se lenne sok feladata. :)
Akkor erre most igyekszik rácáfolni. Amilyen erõsen indított, felkeltette a nagy hype-ot, most ülnek szépen és nem csinálnak semmit. A demo dolog meg tényleg csak akkor válik be, ha jó a játék. De õk meg vannak róla gyõzõdve, hogy ez igaz. (lásd pl Verdu benyögését a legutóbb linkelt videóban asszem, hogy milyen jó, hogy egy átlag multimeccs 15-20 perc. Könyörgöm, ennél még egy HL deathmatch is tovább tart, de még egy igényesebb BF móka is) Viszont ha tényleg ilyen jó dolog, akkor meg bizonyítsák :D
Nah nem mellesleg meg örüljünk mert ha kijön úgyis lesz itt "warez áradat" meg "miért nem megy" meg "hogy kell elindítani"... Örüljünk a csöndnek szerintem!
a demo béta csak akkor müködik marketingfogásként ha jó is a game, innen kezdve sejted hogy értelmetlen ez ea-nak (amugy ha ea-nak valamije jó az a marketignje :P)
Mert nem történik semmi új :) A véleményét meg már mindenki elmondta, akkor mirõl beszéljünk? :D Egy-két kiadott kép ugyanazokról a helyszínekrõl, egységekrõl, más-más szögben, nem épp a legjobb marketing szerintem. Ennél mostanra kicsit elõbbre kellene lépnie az EA-nak szvsz. Demo, béta, akármi
jaja, érdekes lesz. Bár a kapukért még mindig nagyon fáj a szívem. viszont kiderül belõle, hogy a GDI fõegység nem a mammut, hanem a juggernaut, és már látom is magamelõtt GDI védelmem magját, a juggernautokat és sniper squadokat :) Tetszik még a jelentõs számû védelmi épület, a Nod arti spec tulajdonságai (nem is tudom ezt miért nem idézted, messze a legérdekesebb szvsz :))
"When two [...] Beam Artillery are attacking the same target, they will shoot their beams together, the beams combine and then go lancing at the target. Sort of like a Y with the two artillery at the top. [...] They have some special abilities too; They can target on the Obelisk of Light to give it increased damage and range, like the Tesla Trooper from RA2. Their last ability is that they can interact somehow with Venoms."
most a mérleg + irányba billent, demo kellene már nagyon :)
They can take over dead Annihilator Tripods, Avatar Mechs, or Juggernauts. After one of those is destroyed, get an engineer in quickly and you'll have yourself a cool mech to play with!
Sniper Team:
A sniper and a spotter. The spotter can call in an artillery strike from any of your Juggernauts on the map to a smallish radius around him.
Ez a játék szerintem ütni fog, méghozzá nem is kicsit.
nem azt mondom, hogy bíztató infók, de talán egy kicsit pozitív irányba befolyásolták a véleményemet
tripod teccik, ötletes, használható, szép nagypotrohú kis bogarak szintén tetszenek, valamiért bejönnek de azok a tankok.... mintha valami 10 éves B kategórás FPS-bõl lennének
Érdekes, én érzem a feelinget mind a generalsokban, mind a régi nagy c&c nevekben, de azért nekem is hiányzik már az a régi szép idõk játékélmyénye (kösz, most miattad sulyos nosztalgiába estem :D), viszont akkor is ha megkövezel érte, szeretnék egy c&c generals 2-t IS.
De ahogy Fenrir is mondta, teljesen más a 2 game, szinte csak az bennük a közös, hogy a nevük elött van egy ilyen c&c izé, felesleges vitatkozni meik a jobb, meg meiknek jobb a feelingje, izlések és pofonok...
Nah tud vki olyan oldalt aminn össze ven foglalva sztori? Tudom a gugli a barátom blablabla
A GENERALS AZ EGYIK KEDVENCEM!!!! Csak a képeket elnézve hasonló lesz a fíling és azt nagyon nem szeretném mert azért valljuk be nem lenne jó ha egy Generals klónt kapnánk. És én szerintem sem kellene elé a C&C jelzés mert a Red Alertek és a tiberian sunnalk teljesen más feelingje van a Westwood anno nagyon értett hozzá!!!
nincs az a feeling , amit a c&c tudott adni 96 ban! amikor még csak feltörtbe volt meg nekem és a gdi oldalt vezethettem :) mekkora nagy voltak azok az idõk istenkém ... mikor vittem a mamut tankot :) és kaptam az obeliszkektõl..:)
Azért azt ne felejtsük el, hogy a C&C nevet leszámítva semmi közük nem volt egymáshoz. Teljesen más stílus és teljesen más idõben játszódik. Kár lehúzni a Generals-t, szerintem nagyon is megállta a helyét a mûfajban, az tény hogy nem a C&C névvel kellett volna eladni.
Valaki mondanam nekem egy linket ahol levan írva a C&C története? Lehetõleg magyart mert a haverom akinek kell nem nagy angolos.
Amúgy én is tartok a Generals feelingtõl pedig sajnos sokban hajaz rá. Igaz h szerettem azt is de nagyon nem kellene h hasonlítson rá. A Tiberian Sun 1000x hangulatosabb volt mint a Generals!
"Ami viszont sokkal fontosabb, az a juggernautok lõtávja. valami szánalmas. Ígérgetik egy ideje, hogy megnöveleik, de ha még most se csinálták, akkor ebbõl is ini átírás lesz :) (lehet azzal kezdem az egész játékot :)"
A lepényhal meg utoljára.
egy ~250 megás ~félórás #101035" TARGET=_fnew>video, angol beszéd, német alámondással az elején, illetve német felirattal a végén. A hang jelentõsen out of sync, de nem érdekes.
A videóban spoiler hegyek, a második fele egy komplett GDI vs Scrin SP mission, ugyanakkor pont ezért érdemes megnézni, egy kis ízelító a SP mókából :)
Ami engem érdekel, hogy vajon lehet-e a játék sebességét állítani, mert ez szerintem így übergáz, az ellenségre nem lehet olyan gyorsan kattintani, mint ahogy kóvályog a bázis körül, én ebbõl a fast-fluidból nem kérek. De ha lehetõség lenne 75%-ra lassítani mondjuk... Ha nem, akkor marad az ini (avagy xml, amit éppen használnak) átírás, nekem
Ami viszont sokkal fontosabb, az a juggernautok lõtávja. valami szánalmas. Ígérgetik egy ideje, hogy megnöveleik, de ha még most se csinálták, akkor ebbõl is ini átírás lesz :) (lehet azzal kezdem az egész játékot :)
Tök fasza a fickón az a NOD -os gyûrû...ha tudja valaki hol lehet szerválni az szóljon!!!4
kérdéseket szerettem volna tibériumosra de tényleg nem látszik #729: majd ha lesz belevaló info, bõvülni fog, nyugi :) #730: takonyzöld nekem se tetszett, de mondom kipróbálom, a kérdések közti hézag meg véglegesen kb úgy nézne mint a Gothic3 faqjánál
köszi az észrevételeket
hát..nem tom, hogy változtattál-e a kérdés óta, sztem a háttér még okés, de a zöldes háttéren sötétzöld betük nem a legjobb ötlet..a világos zöld jobban látható.. ill. barátnõm szerint még passzolna sárga vagy barna (utóbbiból az az árnyalat, amibõl van 1 pici lent a kezénél)