Tetsz, de 3 javaslat: A link takonyzöld színét ha lehet változtasd meg valami kevésbé rikítóra :o) A kérdések kicsit elvesznek a háttérben, azokat kicsit láthatóbbá kéne tenni, mondjuk félkövérként . A bekezdések közt nem kéne ekkora hézag, mert ha szaporodik (fog bõven), istentelen sokat kell majd lefelé tekergetni, keresgélni .
Az eddigi képek, infók alapján eléggé szkeptikus vagyok, és nem akarok nagyon ünneprontó lenni, ezért csak olvasgatok, amíg nem lesz valamit érdemben kommentálni . :)
Az legyen a legnagyobb gond, hogy valaki a megjelenés felõl érdeklõdik . :) Ami feltétlen kellene, hogy egy ügyes emberke alkosson a dolognak egy oldalt (FAQ-ot), ami ki lehet tenni az alcímbe .
BTW Tuvok vagy vki nem szeretne házigazda lenni a topicban? Mert attól félek így a megjelenés közeledtével jön majd az ehhez hasonló kérdések sokasága, ki lehetne rakni banner alá
jah csak ez egy tc és nem az eredeti game..., ha a világ kompletten sw lessz az msát tészta mintha full más univerzumba belevágnak egy márék full oda nem való karaktert...
A bogarak egyértelmûen a Csillagközi Invázióból vannak, ott a nagy potrohájú plazmabogár és a kisebb harcosok.
Amúgy nekem tetszett a Starship Troopers (elsõ rész persze) úgyhogy nem nagyon bánom ezt a fejleményt :)
Ez a Harvi nem tetszik. :(
Fantáziátlan,meg rém1Xû.Felõlem,lehetnek bogarak a Scrinek,de akkor k..jó sztorinak kelllene hozzájuk kapcsolódni,meg vmi egyedi dolognak,ami megadja az okot,hogy miért csinálták õket bogárszerûre.Bár a humanoid sztem jobb lett volna,v vmi Alien hasonlat.
olvasgattam,hogy dec.18-án,azaz ma lesz vmi infó a gémrõl.Mi Lesz ma?
remélem nem lesz béka, de ha mégis akkor leírom: a képen egy lebegõ scrin harvestert láthatunk
ebbõl megint sajnos 2 negatív következtetést vonok le: 1. jó indok volt a sok ionvihar a lebegõ technológia ellen (na persze), de akkor miért nem szóltak errõl a designereknek is 2. 0 ötletet, 0 változatosságot vittek bele a 3. fajba (eddig legalábbis), ami volt (pl mozgó bázisok) azt is elvetették egy ideje
OFF "...nem szánalmasabb mint aki nem tud, vagy nem akar helyesen írni, meg aki szerint ez szánalmas..."
Bagoly mondja... A "mint" elé mindig kell vesszõt tenni. Persze még valószínûleg számtalan helyen bele lehetne kötni a mondatodba, meg mindenkiébe, aki ennyire a helyesíráson lovagol - bizonyára az enyémbe is. Azonban ez már nagyon eltér az alaptémától. ON
A játékhoz visszakanyarodva. Azért azt magyarázatnak kiadni, hogy azért nem teszik bele a kaput, mert lassítja a játékot, finoman szólva is nevetséges. Ekkora eszmefuttatással akkor nem kellene bele se fa, se ház, sõt még domborzat se, mert valamilyen szinten az is lassítja a játékmenetet. Ennyi erõvel csinálhatnának egy teljesen sík, mindenféle akadályoktól mentes pályát; a jobb felsõ sarokban húsz tankkal, a bal alsõ sarokban húsz tankkal, és: rush! Jajj, de most jut eszembe, a jármûvek is egymásba akadhatnak, ami szintén a játék lassulásához vezethet, szóval nem kell bele az sem, vagy korlátozni kell a számukat maximum egyre.
MLRS... Okay, hogy a TibSun-ban légpárnás volt, de akkor miért nem tudnak visszatérni a lánctalphoz, mint anno volt ez a C&C-ben?
Ami kicsit nekem még nehezen jön össze - egyszerûen nem tudom elképzelni -, hogy ülnek a szakemberek egy asztal körül - épp team-munkában dolgoznak -, és akkor Tim fejébõl kipattan: Legyen a harmadik fél bogárhadsereg! A fõnök meg rábólint. Egyébként bogár, mint pl. Csillagközi invázió, vagy bogár, mint krumplibogár, esetleg Humphrey Bogar(t)?
Ettõl persze még lehet, hogy jobb lesz ez a játék, mint bármely korábbi C&C, de igencsak félek attól, hogy ennek a játéknak is kb. annyi köze lesz a C&C-hez, mint a Generals-nak.
viizo! Lehet zavar már a sok sírás, de inkább várom rettegve és csalódom kellemesen, mint fordítva... Amúgy meg, ha mindig mindenki minden sz*rt elfogadna, soha semmi kritika nem érné õket, akkor szerintem még ilyen játékra sem futná tõlük, és még a mainál is siralmasabb lenne a játékfelhozatal - na persze nem csak az EA-nál.
további apróságok: -16-18 különbözõ egység népenként + néhány extra egység -falakat nemszámítva legalább 4 fajta védelmi épület népenként -nincs billentyûzet+egér támogatás X360-hoz (ami egyáltalán nem meglepõ) -squadok nagyon gyengék, erejük kb 1db eredeti CnC-s gyalogos egységgel vetekszik -az alienek bogárszerûek, de összességében a fajra nem illeszkedik a bogár-alien sztereotípia -állítólag a grafika lenyûgözõ (speciálisan az idõjárás és pl a talajon tükrözõdõ víztócsák) -generals féle kis plyák D: , viszont magasabb kameraállás :)
én nem fanyalgok, én egyszerûen rettegek. Én CnC-n nevelkedtem és máig a kedvenc játék-sorozatom. És láttam a gameplay videókat (nem, nem csak a vágott 2 perceseket, hanem a vágatlan 15 perceseket is), hetente többször végigbogarászom az official fórumokat belsõs infók után kutatva, és nem azt látom, hogy rossz lesz a játék, hanem hogy a fejlesztõk hozzáállása borzalmas (mellébeszélés, hazudozás, stb), és innen következtetek arra, hogy nem olyan lesz a végeredmény, ami a nagytöbbség számára egy tényleges folytatással felér. Én sajnos egy erõsen középszerû stratégiát látok kirajzolódni, amit nem hogy évekkel késõbb, de még hónapokkal késõbb sem fog játszani senki. De ettõl még nem írom le a játékot, történet, színészek, design szerintem nagyrészt rendben van, amit féltek, az a játékmenet. Ezért ki fogom próbálni természetesen, és nagyon-nagyon remélem az EA rámcáfol, és akkor elzarándoklok és bûnbocsánatért esedezem majd :)
De attól tartok, nekünk, fanyalgóknak lesz igazunk
egyet mondj ami olyan nagyon jó lett... (mellesleg manapság már tényleg csak a marketing számit..., egy közepes game jó marketingel jóval siekresebb lessz mint egy csoda game közepes marketingel...)
Azért ez nem igaz. Az EA nem azért lett olyan nagy vállalat, mert csak a marketinghez ért, hanem az évek során sok jó játékot fejlesztettek és adtak ki.
ha imsernéd ea csodálatos eddigi müveit nem lennél ilyen bizakodo..., és jobb ha elõre felkészülsz arra ami jönni fog mert amugy csak kurv anagy csalódás fog érni..., és én ezt spec nem a képek meg videk alapján modnom, alig láttam közülük párat, egyszerüen tudni lehet hogy az ea + nagy név párosból jó nemfog kisülni, az ea a marketinghez ért és nem a játékkészitéshez meg a játékfejlesztõk manageléséhez, ennyi..., ez már elég leszürni a következtetést...
grrrr... sorry, ez most kikívánkozik, akinek nem inge, ne vegye magára:
lassan már nem is nagyon olvasom a c&c-s topikokat egy fórumon sem, csak bele-belenézek, mert rossz látni ahogy megy a nagy fanyalgás elõre, hogy:
"ááááá, az EA úgyis elb***za", "gyerekek fúúúú, ez ritka gány lesz" "öcsééééém, ezek ezt is meg azt is, sõt amazt is carul csinálják, a hangulat nulla, pfff..."
és ugye még lehetne sorolni, de inkább nem teszem.
hardcore c&c-sek, ezt a gémet közületek még senki nem látta mûködés közben 2 percnél tovább, akkor is vágott in-game videóból, honnan a pecsából tudjátok ennyire, hogy ez bezzeg nem lesz jó? ilyen hozzáállással nehogy megvegyétek / letöltsétek majd, mert kín lesz nektek az elsõ perc is a játékkal, ha már ennyi idõt rászántatok az ócsárolására, így megjelenés elõtt jópár hónappal...
az új oldal, a scrin, nekem sem tetszik, ufff... na és? meglátjuk milyen lesz játék közben, lehet hogy überf@szát összehoznak, lehet hogy gáz lesz, de nem ásom el elõre a gémet és nem fogok savanyú szájízzel leülni elé amint megjelenik végre, mondván hogy pfff, ez EA, meg anyámkínja, és meg se próbáljam élvezni. Ítéletet majd akkor mondok, ha végijátszottam a kampányokat és multiban is szétvertem jópárszor az ellent, akkor talán lesz rálátás a hangulatra és miegyebekre.
sorry, de ezt le kellet már írjam, ha sokat nem is érek el vele. peace.
en is gdi olodalt vittem, nade hat volt ott a nod oldalnak az a tank pasz a neve ami letalpalta magat es olyan messze elott hogy a szem nembírta követni! :S
Az Artillery is csak az FS ig volt über... Utána már pontatlan és gyengébb is mint a TS -ben bár kétségtelen hogy a TS ben sokak kedvence köztük az enyém is volt persze csak a Titan után!
szerintem elég lett volna a gdi , nod. és itt lezárom :S c&c kettojuk harca :S . MLRS nem lesz benne? nos azt én is szerettem meg igen régen amikor az ugy nevetezz "kakukk" al lõttem be a bazisukba nod oldalon (altirelly) no hát az maga a tökéletesség volt :S
-nincs random map generátor :( -vannak hidak, és van javítófülkéjük :) -pályaszerkesztõ megjelenéskor :) -nincs firestorm védelem :((((( -disruptor lesz, de nem tank :| -carry-all sem valószínû :( -NOD arty lesz, de nem a hagyományos verzió, hanem sugárfegyveres :) -nincs mobil stealth generator :( -nincs anti-szuperfegyver :( (de a lerakott szuperfegyver felfedi a pozíciót minden játékosnak)
ahogy nézem sajnos több szomorú jelet raktam mint vidámat :'(
idõvel lesz több is, ahogy a fansite-ok szerkesztõi visszajönnek az összeröffenésrõl
Tényleg. A film jó, a zenéje is szuper. Szerintem nem fogja elrontani a játék zenéjét sem.
Ez viszont nem rossz hír, õ jó muzsikákat szokott csiholni. Ha látta valaki A sziget-et akkor tudja, hogy mirõl van szó, ott a betétzene is fantasztikus volt, de a többi is nagyon jó.
Tényleg.A NOD Artillery volt a nagy favorit.Az Hhol van???, AKAROK ARTY-T!
Ejj beindultunk kicsit. :)
Bogarak.Ez van.Láttunk már sok helyen bogarak(Õõõõõ...1et se tudok most mondani)humanoidból meg még többet.Olvasom,nem tetszik néhányotoknak,meg fantáziátlan.Akkor megkérdezhetem,hogy 3. oldalnak mit raknátok?Jó lenne nekem is csak GDI meg NOD,de mondjátok meg mit raktatok volna 3. félnek,ha ezt fantáziátlannak találjátok.Titan kellene meg MLRS.TS-ben volt,lehetne most is.Meg...áhhh.Annyi minden jó dolgo kimarad ebbõl.NBekem se tetaszik.Nincs underground unit.Devil's zounge se,semmi. :( Pedig de bírtam,még annak idején a TS-ben.Egész nap csak Skrimisheltem a Campaign után.Azok a régi szép idõk.Disc Throwerek meg bansheek :)
Engem az se érdekelne ha az egész gémet átírták volna 1erre az új motorra,a történetet meg folytatták volna,azokkal a cuccokkal,amit a TS meg a FS annak idején adott.
szerintem is az egy másik dimenzió:S de ez a jövõben játszodik majd es lehet hogy akkor ilyen kíborg ufok is lesznek mar a haboruba:S . megneztem ezt a firestrom ot ahm, ebbol kimaradtam sajna ezert nem is vágtam a témát ...:( tiberian sun ba meg amit nem szerettem az az volt hogy ha nod ellenseg volt akkor max tech levelen nemtudtam soha kifejlodni mert feszt jott az ijen tiberiun bombakkal meg atombomba vagymikkel meg ijenekkel:( remelem ezt javitjak itt
mondtam én hogy nem? :D de nekem még mindig hihetõbbek ;)
számomra minél távolabb van egy idegen egy humántól, annál hihetõbb hogy más bolygón alakult ki (kis szürkék: két szem, két kar, két láb, fej, test, száj,... ugyanmár, inkább idõutazó emberek az evolúció új fokáról mintsem idegenek, ha már mindenképpen magyarázatot akarok rájuk adni) nyílván a bogaraktól is lehetne sokkal messzebb menni, de az õ fantáziájuk szegényes, avagy amerikában azt már nem lehetne jól eladni, nem tudom
szvsz semmivel se jobbak mint a szürkék vagy hasonlok, hihetetlen hogy ezeket az elcsépel tszarokat kell erõltetni..., komolyan mondom ennél még nekem is nagyobb fantáziám lenne... :(
nem olvasod el a postokat vagy mire ez a nagy felkiáltás?
más: "a c&c mindig is nod es gdi harcbol áll/állt!" - ez nem feltétlenül állja meg a helyét, pl Firestorm és végig ott volt a scrinek fenyegetése/technikája a háttérben már az elsõ résztõl kedve. mostmár játszhatóak lesznek, de ezt minden rajongó (aki követi az eseményeket) tudja körülbelül 2001 óta.
#658: igaz nem túl eredeti, de még mindig jobb, mint a humanoid alienek oly sok más sci-fi-ben
"A rovarszerû alienek a NOD és GDI konfliktusának kellõs közepén kopogtatnak az ajtón, nem éppen békés szándékkal. Oldalukon nagyjából 15 missziót nyomhatunk majd le, ez mennyiségben kevesebb, mint a két régi ellenség küldetéseinek száma. A képekkel együtt infómorzsák között is kapirgálunk: a környezet teljes mértékben amortizálható lesz; a töltések maximum tíz másodpercet vesznek majd igénybe; a zenét Steve Jablonsky és Trevor Morris szállítja; állítólag már tervbe van véve az expanzió is. " ---
ez szerintem nem jo ujjítás, nem kellene 3. csapat! :( a c&c mindig is nod es gdi harcbol áll/állt! :(