Az én gondom hogy sok mindent ígértek és nem is olyan rég. GC után: Ne aggódjatok lesznek falak, lesznek kapuk. Ne aggódjatok lesz jó balansz a turtle vs rush meccsekhez. Most: Nem lesznek kapuk, a védelem se fog érni semmit, aki védekezni akar, használjon tankot. Balanszot nem csinálunk, aki nyerni akar az rusholjon.
persze, hogy ok :) de korábban mondta, hogy a 3. fél még egyáltalán nincs a játékban. Ahhoz meg hogy a SAGE képes legyen a kész lévõ egységeket megmozgatni, na ahhoz messze nem kellett túl sok munka. Sazl még szép hogy jó állapotban van, nem ez volt a munka neheze :)
igen, de a harmadik félrõl direkt nem beszélt, mert mondta, hogy az meglepi lesz... nem arra gondoltam, hogy már készen van, hanem, hogy a videó alapján jó állapotban lévõnek tûnik. Így ok?
"A 3D motor nem képes a terep átalakítására, tehát kráterek és egyéb földzúzó effektek kimaradnak."
Legalább vmi krátert hagyhatnának a lövések maguk után,mint a többi C&-be,bár hiába mentek át rajta az egységek,tankok,legalább volt.Attól függetlenül kell!BFTME2 is ment úgyahogy,és a végtelen számú egységek is jók lesznek.Szal én is csak azt tudom mondani,hogy Must Have!
Demó mászt hev.
Command & Conquer 3: Interjú infók
Sogun, 08:17 - PC - Játék: RTS
(RPGDot) Akinek jól futott a Battle for the Middle Earth 2, annak a C&C 3 is gond nélkül szalad majd. Szóló demó jön. Utána rendelkezésre álló idõtõl függõen talán kapunk multi demót is. Egy demó mindenképp lesz. Installálást bravúrosra nem tudták megcsinálni, mint a C&C és Red Alert esetében [DOS-ban elérhetõ grafikai módok szabadsága és ereje a windowshoz képest?], ezért sima install ablak lesz. Intrót azért kapunk.
A 3D motor nem képes a terep átalakítására, tehát kráterek és egyéb földzúzó effektek kimaradnak. Küldetések hasonlóak az elõdökhöz: vegyesen bázisépítõ és kommandós, továbbá pár "speciális", agymunkát igénylõ megbízás várható. Patch fejlesztés siralmas volt korábban, ezen totál változtatni akarnak, kitûnõ patch támogatással.
Multiplayer: Nézõk, akár több ezren is - spectator módban - maguknak irányíthatják a kamerát. Nem lesz ladderkit. A Generals képességrendszer itt épületekhez kötött speciális fejlesztésekké változott. Részleteket lásd az Adatlapon. Game lobbyban be lehet állítani, hogy ne legyenek szuperfegyverek. Ugyanitt szövetséges csapatokat nem állíthatunk be, de a játékon belül szövetkezhetünk.
Végtelen mennyiségû egység építhetõ: amíg bírja a géped. Harvesterek ugyanolyan hülyék maradnak, mint eddig, mert nem harcra képezték ki õket, hanem tiberium gyûjtésre. Kék tiberium sokkal értékesebb, több pénz jön belõle, továbbá pár fegyver ettõl sebez durvábbat. Atomfejes rakéta például sokkal nagyobbat robban, ha kék tiberiummal tömöd meg. A kék változat azonban igen robbanékony, óvatosan kell bánni vele.
Tiberiummezõk nõnek és terjeszkednek, ha nem aratjuk le õket. Piros zónákban mindenhol lesz tiberium, kis koncentrációban, míg kék zónákban nagyon kevés helyen találunk nagy sûrûségû mezõket. A szupertitkos harmadik fél egységeit lehet majd kombinálgatni és például ez a fél lelophatja a Nod lángszóró tank felszerelését saját gonoszka, ellenfél-pörkölõ célokra.
Hat színészt szerepeltetnek a mozibejátszásokban. A C&C frencsájzt mindenképp bõvítik a jövõben, tehát más stílusú játékokkal is számolhatunk az univerzumban. 100 ember kalapál a játékon. Falak építhetõk bázis védésére. Mobile Bases kihúzva! Egységek rangban emelkedhetnek. Marine csak szólóban elérhetõ, rombolóval és repülõgépanyahajóval egyetemben. Videóban látható NOD obeliszk újratöltése lassabb lesz azért, mint a GC videóban a látványosság növelésére megemelt állapotban volt.
Most gyorsan utánanéztem és a "hivatalos oldalon" találtam egy 1.01 es javítást ami ha jól látom a Red Alert elsõ részének 2 kiegjéhez tartalmaz változtatásokat...
Úgy tudom, hogy vannak problémák a régebbi részek xp-s futtatássával.
Érdemes beszereznmi a First Decade csomagot... 7000 pénz és benne van az összes rész kiegekkel. Nagyon megéri!
Pont a Fireestorm maradt ki azu életembõl,pedig még annak idején meg akartam szerezni,de nem jött össze.Elõször vmi Renegade multiverzióban láttam.Mennyit szenvedtem vele mígy mûködött,mert másolni kellett,de ha mindent átrakrtam nem indult el,így meg kellett nézni mi baja van.De majd kipróbálhaTOM.Majd.Jövõre.
Jaja a Firestormban voltak mintegy az artilery -k re válaszképpen... Halkan teszem hozzá hogy a TS -ben oly über artilery a Firestormban semmit nem ér max épületek ellen...
Nem ismerem nagyon a Tiberian sorozatot.Sõt,életembe nem játszottam egyik részével se:D.De mivel nagy Generals rajongó vagyok,így nagyon megfogott ezis.Bár fingom sincs az egészrõl hogy mi merre,de vlhogy valami olyasmi elképzelésem lehet hogy van 2fél az egyik a rossz a másik a jó,és harcolnak.A zöld kövekbõl meg megélnek:DDD!De leginkább a Mammoth tankok fogtak meg,egy kicsit emlékeztetnek az Overlord-ra:P!Egy szóval engem a Generals-ra emlékeztett..Csak ez faszán más:D. Kár,hogy rohadt soká jelenik meg:(!A videók és a kpek pedig nagyon faszák!
BTW sorry a triplapostért,de melyik gémben voltak Juggernaughtok?Nem emléxem,hogy akármelyikben is lett volna.TS-ben tuti nem.
Nagyon röviden(De nagy-nagyon)annyi,hogy ha láttad 1 5 mines demonstrációt,hogy minden olyan gyors volt,hamar dõltek le a házak,haltak meg a z egységek,azok balanszolva lesznek,és jó lesz.Meg lesz majd fal gát meg minden.
Bizalmam csak nõ és nõ :)) hivatalos forrásból (Apoc):
1: The Gamespeed -our notion for this game is "fast, fluid, and fun". The speed of all the units is not set in stone right now and that will come with balance, but ultimately, it will be faster paced. Everyone who saw the game in person loved the speed, but certainly, we're very early, so the speed is definitely something we will be tweaking up until the last moment.
2: Building Speed -impossible to judge this, was for demo purposes only. The buildings will build instantly, but it is their BUILD TIMERS which will determine when you can place it down. The main goal here is, we didn't want the opposing player's building to be attacked while it was building, takes away from the strategic and fast paced gameplay. Don't forget though, you may be building an Obelisk of Light, but if the timer isn't done and you loose your power, sionora. Point here is, building speed is all balance and we've barely just started touching balance, don't judge the demo on this balance aspect
3: The Lifetime of the Buildings -same as above, for demo purposes only we sped things up, this will definitely be balanced. The goal of a demo in a short amount of time, quite literally, show us the cool stuff. The lifetime of the buildings is definitely not realistic in the video but for the purpose of time and demo, we had to get thru everything quickly.
4: Walls, Gates, And Defence -the answer here is simple, C&C 3 will have walls but they were not ready for this demo, so no worries, i think that answers your fears there. :D
Igazad van, elírtam. Ez azonban a hírt tekintve semmit nem számít, az eredeti cikk amúgy is a gamespot-n van. (ezt már inkább nem is linkelem, nehogy ezt is elrontsam).
"testvériség csúcsfegyvere egy gigantikus mech, az Avatar, mely nagy harapófogó szerû nyúlványaival képes más egységekrõl letépni, majd magára tapasztani a páncélzatot és/vagy fegyvereket."
Nem tom,de így olyan Generals beütése van,hogy amcsi meg irai,meg afgán vagy milyen enemykkel harcolnak.Nemá!A NOD,azért NOD mert nem afgánszövetséges.A NOD legyen NOD!
pont forditva :) fileplanet mindig is fosta az xy planeteket midnen gamera ami nem lett totál bukás vagy láttak benne fantáziát..., a valódi fanpageket máshol kell keresni :)
godnolkodj már pls,a fileplanet egy üzleti vállalkozás, pont..., innentõl kezdve ha valamit csak õk tudnak prezentálni nekik az a jó, akkor miért tennék fel msáhova is? heh? :D
így nézve a játékot...eza az amire még kell várnom egy kicsit hogy legyen egy jobb gépem...
A c&c :TD ben az volt a gáz hogy a NOD -nak nem volt semmilyen ütõsebb egysége, a tankjai is sokkal gyengébbek és kevébé használhatóbbak voltak nos szerintem ez a viszony A TS -ben megfordult (lsd.:Artillery vagy fingomsincshogyírjákhelyesen...) REmélem VÉGRE eltalálják a Normális arányokat...
esetlen, nem esetlen, alázni fogom a gdi-t :) amúgy nem sok nod egységet láttunk eddig ...