nézegettem a régebbi képeket és találtam egy érdekeset:
http://www.sg.hu/galeria/10118783291146392181.JPG
Nos ezen azt hiszem jól látszik a Tiberium szerkezete és hogy elég nagy része a föld alá bújt...
tiberium waste volt (waste az hulladék) .. ez a pirosas narancssárgás volt, amihez speckó harverszter kellett, mer über aggresszív volt :) és ennek a közepén volt ilyen nagy piros izé ;]
jah, akit érdekel a tibérium milyen lesz a játékban, sürgõsen látogasson el a cnchq.hu oldalra ;)
Ahhh... felraktam a Tiberian Sun-t de nem nagyon akar menni, hogy a jó fene essen belé.. most nemtom mivel lehet baja, a WinXP-vel vagy a hardverrel :( Pedig hogy beleéltem magam megint hogy századjára is végigviszem :)
Valóban 3 fajta tibérium volt, de nem úgy, ahogy te gondolod. Volt az alap zöld, volt a turbósabb kék, és volt a narancssárga, amit Tratos próbált elemezni a Firestorm nevû kiegészítõben. Amire te gondolsz, az a lávaszerû izé, azt "weed"nek hívják, és a NOD tudott vele kémiai rakétákat kilõni.
nött..nem is akárhogy..volt hogy direkt meghagytam, had szedje szét a gépet, én meg a lebegõ-tankokkal vígan rohangásztam :) mondjuk ha visszaemlékeztek ,3 féle tiberium is volt..volt a standard zûd, a nagyon embergyilkos kék, meg a gépeket szétszedõ barna liánszerü..
szerintem rosszul írták, vagy nemtom, de sose létezett egyedülálló kristályként (blossom tree, tiberium spórák (ami valljuk be igen furcsa lenne egy kristálytól:)))
pedig azt írták, hogy kristály, ami befogja a sugárzást és úgy terjed .. és mident magába olvaszt.. [ami mondjuk egy kristálytól elég szokatlan.. de ez volt a neten, persze lehet, hogy majd késõbb megtudunk még mást is]
Hát amennyiben a scrimek lettek volna az eredeti CNC3 3. faja, és benne vannak a sztoriban is akkor csak az lenne a logikus, hogy igen jönnek az ufók. Persze ettõl még akármit majmolhatnak az EAnál :(
Tiberium alatt a bányászandó cuccot értettem. Persze ettõl még hülyeséget írtam. Muki100: a gyémánt is újratermelõdött, csak marha lassan. Borg: az nem arany, hanem érc.
Hát a gyémántos ha jól emlékszek pont nem termett újra. De a sztori szerint akkor még nem volt tibérium, meg csak ércfinomító volt, de lehet hogy utána kéne már néznem.
A red alert 1-ben ÉRC volt :) Viszont a tiberian dawnban is nõtt, gondolom erre céloztál. Nem is tudom melyik a jobb, a zöld lego darabka vagy a sárga folt a képernyõn. Azt mondom tûrhetõ de nem valami csoda, ahhoz képest hogy mekkora szerepe van.
Sõt már a Red Alert 1-ben is. Én arról beszéltem, hogy mondjuk a képen látható félig elsüllyedt terepjáró ne csak egy "tereptárgy" legyen, hanem pl.: ha sokáig van a tiberiumon egy jelentõsen sérült terepjáró (nem tank, s nem gyalogos), akkor elõbb-utóbb kezdje elnyelni a tiberium.
Mintha a Tiberian Sun-ban nõtt is volna játék közben is, bár lehet, hogy csak rosszul emlékszem. Ott is kehelyszerû növényekbõl nõtt ki, úgyhogy a #210-es kép elég jól mutatja.
Szerintem az a lényeg, hogy jól eltalálják a hangulatot.Itt nagyon fontos a hangulat, mivel mindenki megszokta már, aki végigtolta az összeset.A zene a Tiberian Sun-t nagyon jól feldobta, de annak is inkább a környezete tetszett.Ahogy írtátok, a sötét felhõk,ion viharok,mindenütt elszaporodott tibérium, ezek nagyon jó hangulatot kölcsönöztek a játéknak. A baj nálam elõször a Generalsnál kezdõdött, elég nehezen "tört be" engem az az egészen más világ, mint amit megszoktunk, de nagyon jó darab az is.
A Renegade-ben már majdnem megláthattad.3D-s is volt, meg szép neonzöld is, meg volt Blossom Tree (asszem ez szórta szét vagy "termelte") is, egyszóval minden megvolt.
Elég valószínû, hogy a kék zóna területein folyt a harc, de nem értem hogy ennél a játéknál miért pont 1 ilyen terület harcait mutatják be, miközben az egész game a tiberiumról szól. Na mind1. Az is lehet, hogy az a helyzet amit viizo mondott.
Háát, szép nagy területek voltak:) Ahhoz képest, hogy a Tiberian Sunban a sarkvidékekre igyekeztek menekíteni az embereket, mert ott lassabban terjed a tiberium...:)
C&C1-hez csak egy agyontört verzió képében volt szerencsém, amelyben többek között nem volt videó. De szerintem nem ezt kéne elõvenni a C&C3 esetén, hiszen volt egy Tiberian Sun, ahol már mindent ellepett a tiberium, s az elõzetes infók is egy ilyen borús világról beszéltek. Erre a videóban nemhogy mindent ellepne a tibérium, egyetlen kristálynyit sem látni, az ég ragyog, stb... Ezt kifogásoltam, s ahogy látom a_n_d_r_e_w is ezen a véleményen van. Relaks: annyi van, hogy nem lehet mind learatni, s tovább terjeszkedik:)
de az elsõ rész óta eltelt 50 év, és azalatt épphogy mindent elárasztott a Tiberium. Szerintem a Tiberian Sun hangulatát legfõképpen ez adta meg, a sivetagos terület, a sárga ég, az esténként zölden világító mezõk, az állandó ionviharok.... De ebben a trailerben minden szép, minden kék, minden fehér, minden abszolút tökéletes... Egy Battlefield trailernek elmenne, de nem egy CnC-nek. Szerintem.
"A Command & Conquer 3-ban a fegyverarzenál is bõvûl és egy új oldal is beszáll a tiberiumért vívott háborúba a GDI és a Nod mellett. Feltehetõen a Scrin-ek. A The First Decade egy elõfutára volt ennek a játéknak, hogy akik idáig még nem játszottak vele felfigyeljenek rá." Ajánlom mindenkinek a figyelmébe ezt az oldalt: cncworld
Végre visszatértek a gyökerekhez... Szerintem az elsõ rész után nem sikerült többször elkapniuk a fílinget. A Red Alert-ek szerintem sztoriban is, fílingben is alulmúlják az elsõ részt, a Tiberian Sun irtó ronda az ízlésemnek(a gyalogság...brutális visszalépés az elsõ rész kidolgozottságához képest), Red Alert 2 szintén nagyon randára sikerült nekik, meg aztán k***ára nem érdekel Yuri, vagy ki a tököm...(Kane-t szvsz nem fogják überelni soha, minden idõk no.1 fõgenyoja) A Generals meg aztán végképp kritikán aluli. Nem egy rossz iraki Warcraft3 koppintás, de meggyalázza a nevet. Az elsõ rész óta egyetlen folytatása sem tudott lekötni annyira, hogy végigjátsszam.
Ez, ahogy nézem, hozza a fílinget is, és eléggé durván néz ki. Nagyon remélem, hogy ez jó lesz.
Nem tudom, hogy játszottál-e az elsõ C&C-vel. Ott sem voltak mindent elborító tiberium mezõk...
Igen, ez a beszólás már a Tiberian Sunból is ismert, igaz, ott más hangon mondják be. Én az ingame videókra is kiváncsi leszek. Hihetetlen, hogy 2000-ben már a Red Alert 2-ben milyen jó minõségû videók voltak, kár hogy a Westwood megszûnt és nem õk csinálják ezt a játékot. Szerintetek ez a játék 3 DVD-n fog megjelenni? Mert ugye 3 csapat lesz és eddig úgy csinálták meg a C&C játékokat, hogy a különbözõ csapatok hadjáratai különbözõ CD-krõl voltak elérhetõek.
Bár megoldanák at általános stratégiai problémákat.Amik kicsik ugyan de mégis annyir zavarnak.Pl.:Amikor Épülletet lõsz,lövöd mint hülye 1xcsak megroggyan.:(Folyamatosan kéne pusztulnia. 2:A rakéta ne fél óra alatt nírjon ki 1 embert.Meg még van bõven ez a 2 zavar a legjobban.Jó lenne látni vmi ilyet.A motor Generals lesz?Mert az anniyra nem tetszett.Szépnek szép volt,de olyan üres.Több objektum kellett volna,meg részletgazdag textúrák,nem sima 1 színû szevasz berakod csak legyen vmi.Várható megjelenés?Jövõre?
render videó, de a játékbeli egységekkel, textúrákkal, stb. Épp ezért nem látni Nod egységet, mert az ingame videókban se látott senki, és valószínû még nincsenek készen