szerintem sajnos nem lesz olyan szabad a game, meg ugyis lesz pénz közel mindenre
Úgy rémlik, hogy a pénz is komoly szerepet fog játszani a játékban, szal biztos nem lesz olcsó...illetve gondolom annál kevesebb lesz a pénzünk, minél kevésbé lesz tiszta a munkánk...
"ez utóbbira ott a "HIRHEDTSÉG" mutató...ha valaki jópár hullát hagy maga után"
Igen, ez is jó ötlet, de olvastam, hogy lehet majd takarítókat felbérelni, akik eltisztítják az utánunk maradt szennyet. Bár ha ezek a takarítók, csak írtó sok pénzért dolgoznak, akkor noproblemó
ez utóbbira ott a "HIRHEDTSÉG" mutató...ha valaki jópár hullát hagy maga után, akkor az mindinkább hírhedt lesz, következésképp a következõ helyszíneken (gondolom) éberebbek lesznek az emberkék, illetve sokkal könnyebben felismernek majd...valamint lehetséges, hogy több és jobban felfegyverzett õr lesz...
Igen, látványos és néha még élvezetes is, viszont irreális nagyon amikor browningal belelövök kettõt és elszáll néhány métert a személy, mint egy rongy baba.
Ha a blood money-t olyannnyira meg akarják nehezíteni, hogy az illetõ inkább a csendes stílust válassza, akkor drasztikusan le csökkentik a 47-es élet pontjait, ez szerintem már elég hatásos lenne, persze más, ötletesebb megoldások is kellenek e mellé, mert ugye az ügyes játékos sérülés nélkûl is több tucat embert ölhet meg egy adott küldetés folyamán.
Én, ha tehettem, minél "csupaszabban" kezdtem neki a pályáknak...a pályákon úgyis megannyi lehetõség van fegyverek begyûjtésére! Ölni szigorúan csak a célpontokat öltem, sõt ahol lehetett, még csak kábítást sem alkalmaztam egyetlenegy nem célponton sem, illetve amelyik célpontot lehetett - szúró vagy folytó eszközzel likvidáltam. (kedvenceim a konyhák környékén fellelhetõ szúró-vágó eszközök voltak, ezek teljesen hangtalanok, és gyorsabbak, mint a folytóeszközök - csak egy gyors mozdulat hátulról, s meg is vagyunk...) Ha jól emlékszem a Contracts-ben egyedül az uccsó - párizsi - pályán kábítottam el egy nem célpontot, a tûzoltót, hogy öltözékét magamra öltsem, s magamhoz vegyem a (kissé érdekes módon...) nála lévõ AMBULANCIÁS kocsi kulcsait... :)
Remélem a BLOODMONEY-t megnehezítik annyira, hogy ne lehessen csak úgy végighentelni egy-egy egész pályát...illetve a fizikán is csiszolnak annyit, hogy a lepuffantott ellen ne röpködjön úgy (és olyan sebességgel), mintha csupán valami könnyû ruhadarab volna... :)
én néha, felváltja játszottam. szép csendben, meg is kaptam a fegyvert, a köv. pályát meg azzal a fegyverrel csináltam, gyilkolásztam mindenkit lefele:D
"hisz nem mindenkit motivált az a plusz fegyver, amit egy-egy tökéletesen végrehajtott pálya után kaptunk - fõleg, hogy általában a tökéletes bérgyilkosok nemigen alkalmazzák-használják a játékban a különbözõ fegyvereket..."
Ez így igaz, én szinte csak a hangtompítós berettát, plusz valamelyik távcsöves puskát használtam. Bár szinte minden végigjátszás alkalmával a lehetõ legcsendesebben próbáltam megközelíteni a célszemélyt, majd likvidálni, mert úgy elég izgi, és élvezetes, pl azon parázni, nehogy felismerjenek ,vagy megtalálják az egyik hullát :) De aztán van mikor rámjön az írthatnék, és dupla hangtompítós browningal végig lövöldözöm az egész pályát :)
Nem tom, majd meglátjuk a játékban milyen szerepet fognak betölteni ezek a karakterek, én egyelõre a képek alapján bizakodó vagyok...pl. e KÉP alapján úgy tûnik lesznek teljesen világos, nappali helyszínek is, mint talán utoljára a második részben...legalábbis úgy rémlik a Contracts-ben nemigen voltak ilyenek...bár az igazat megvallva nekem annyira nem is hiányoztak...teljesen reális, ha egy bérgyilkos leginkább sötétben (vagy legalábbis minél gyérebb fénynél) próbál ténykedni...
Érdekesnek ígérkezik ez a "HÍRHEDTSÉG" mutató is...ezzel talán nagyobb lesz a kényszer a minél "csendesebb" munkavégzésre...ami a korábbi részeknél talán nem volt ennyire kihangsúlyozva, hisz nem mindenkit motivált az a plusz fegyver, amit egy-egy tökéletesen végrehajtott pálya után kaptunk - fõleg, hogy általában a tökéletes bérgyilkosok nemigen alkalmazzák-használják a játékban a különbözõ fegyvereket...(max. a végigjátszás után mókából vagy álruhához az eleve pályán fellelhetõeket, esetleg a távcsövest hangtompítóval szigorúan a megjelölt célpont ellen...)
hát nekem is ez teccet benne de pl bannerbõl kiidnulva arrol a bohocról nekem valamiért mindig a batman jut eszembe ami már rossz ómen, emg ezek a mindenféle karakterek elég érdekesek... :P elõzõ részekkel semmi baj se volt nekem is az jött be hogy viszonylag reális...
Mire gondolsz pontosan? Én többek között épp azt szeretem a Hitman játékokban, hogy nincsenek szörnyek, mutánsok, rovarok, egyéb hasonló unalomig csépelt faszságok...hanem emberek a szereplõk, s valós földrajzi helyszíneken zajlik, stb... Szted mivel akarnak egyre jobban elrugaszkodni a valóságtól? Nekem az eddigi képek, videók alapján semmi ilyesmi nem jön le.
Köszönjük szépen...de a hivatalos oldalon (a bannerre kattintva...) a "GALLERY" szekcióban azt hiszem megtalálható ez és még egyebek is, többféle felbontásban...
August 4th 2005 Welcome back to the Official Hitman: Blood Money Website!
This time we have added another of the character's you will find within the game, plus the second part of the Guide to being a Hitman and another news story hot of the press. We will be back again soon with more exclusive news and info!
mindgyik. Hitmantól nem is várok sokat, filmként. az is elég, ha nekem bejön, ugyis lessz anniyra felfujt, hogy bemutassák Mo-on, nem ugy mitn a nemezist
de kár ezen vitatkozni, tomb raider után a játékokból vett ötletek mozifilmben való elbaszása már divat lessz lassna, nem sokat lehet ellene tenni :/
jólvan akkor csinálj Swarciból manót, ehh :D (tudom azt is meg eleht filmtrükkel csak éppen értelme nincs egy ismert szinésznél, mivel nagyon jól tudod mekkora valójában :P)