Inkább Jason Stratham kellene a szerepre. Kopaszon illene a szerep hozzá, de végülis teljesen mindegy ki játsza el, úgy is elrontják a filmet...
mindgyik. Hitmantól nem is várok sokat, filmként. az is elég, ha nekem bejön, ugyis lessz anniyra felfujt, hogy bemutassák Mo-on, nem ugy mitn a nemezist
August 4th 2005 Welcome back to the Official Hitman: Blood Money Website!
This time we have added another of the character's you will find within the game, plus the second part of the Guide to being a Hitman and another news story hot of the press. We will be back again soon with more exclusive news and info!
Köszönjük szépen...de a hivatalos oldalon (a bannerre kattintva...) a "GALLERY" szekcióban azt hiszem megtalálható ez és még egyebek is, többféle felbontásban...
Mire gondolsz pontosan? Én többek között épp azt szeretem a Hitman játékokban, hogy nincsenek szörnyek, mutánsok, rovarok, egyéb hasonló unalomig csépelt faszságok...hanem emberek a szereplõk, s valós földrajzi helyszíneken zajlik, stb... Szted mivel akarnak egyre jobban elrugaszkodni a valóságtól? Nekem az eddigi képek, videók alapján semmi ilyesmi nem jön le.
hát nekem is ez teccet benne de pl bannerbõl kiidnulva arrol a bohocról nekem valamiért mindig a batman jut eszembe ami már rossz ómen, emg ezek a mindenféle karakterek elég érdekesek... :P elõzõ részekkel semmi baj se volt nekem is az jött be hogy viszonylag reális...
Nem tom, majd meglátjuk a játékban milyen szerepet fognak betölteni ezek a karakterek, én egyelõre a képek alapján bizakodó vagyok...pl. e KÉP alapján úgy tûnik lesznek teljesen világos, nappali helyszínek is, mint talán utoljára a második részben...legalábbis úgy rémlik a Contracts-ben nemigen voltak ilyenek...bár az igazat megvallva nekem annyira nem is hiányoztak...teljesen reális, ha egy bérgyilkos leginkább sötétben (vagy legalábbis minél gyérebb fénynél) próbál ténykedni...
Érdekesnek ígérkezik ez a "HÍRHEDTSÉG" mutató is...ezzel talán nagyobb lesz a kényszer a minél "csendesebb" munkavégzésre...ami a korábbi részeknél talán nem volt ennyire kihangsúlyozva, hisz nem mindenkit motivált az a plusz fegyver, amit egy-egy tökéletesen végrehajtott pálya után kaptunk - fõleg, hogy általában a tökéletes bérgyilkosok nemigen alkalmazzák-használják a játékban a különbözõ fegyvereket...(max. a végigjátszás után mókából vagy álruhához az eleve pályán fellelhetõeket, esetleg a távcsövest hangtompítóval szigorúan a megjelölt célpont ellen...)
"hisz nem mindenkit motivált az a plusz fegyver, amit egy-egy tökéletesen végrehajtott pálya után kaptunk - fõleg, hogy általában a tökéletes bérgyilkosok nemigen alkalmazzák-használják a játékban a különbözõ fegyvereket..."
Ez így igaz, én szinte csak a hangtompítós berettát, plusz valamelyik távcsöves puskát használtam. Bár szinte minden végigjátszás alkalmával a lehetõ legcsendesebben próbáltam megközelíteni a célszemélyt, majd likvidálni, mert úgy elég izgi, és élvezetes, pl azon parázni, nehogy felismerjenek ,vagy megtalálják az egyik hullát :) De aztán van mikor rámjön az írthatnék, és dupla hangtompítós browningal végig lövöldözöm az egész pályát :)
én néha, felváltja játszottam. szép csendben, meg is kaptam a fegyvert, a köv. pályát meg azzal a fegyverrel csináltam, gyilkolásztam mindenkit lefele:D
Én, ha tehettem, minél "csupaszabban" kezdtem neki a pályáknak...a pályákon úgyis megannyi lehetõség van fegyverek begyûjtésére! Ölni szigorúan csak a célpontokat öltem, sõt ahol lehetett, még csak kábítást sem alkalmaztam egyetlenegy nem célponton sem, illetve amelyik célpontot lehetett - szúró vagy folytó eszközzel likvidáltam. (kedvenceim a konyhák környékén fellelhetõ szúró-vágó eszközök voltak, ezek teljesen hangtalanok, és gyorsabbak, mint a folytóeszközök - csak egy gyors mozdulat hátulról, s meg is vagyunk...) Ha jól emlékszem a Contracts-ben egyedül az uccsó - párizsi - pályán kábítottam el egy nem célpontot, a tûzoltót, hogy öltözékét magamra öltsem, s magamhoz vegyem a (kissé érdekes módon...) nála lévõ AMBULANCIÁS kocsi kulcsait... :)
Remélem a BLOODMONEY-t megnehezítik annyira, hogy ne lehessen csak úgy végighentelni egy-egy egész pályát...illetve a fizikán is csiszolnak annyit, hogy a lepuffantott ellen ne röpködjön úgy (és olyan sebességgel), mintha csupán valami könnyû ruhadarab volna... :)
Igen, látványos és néha még élvezetes is, viszont irreális nagyon amikor browningal belelövök kettõt és elszáll néhány métert a személy, mint egy rongy baba.
Ha a blood money-t olyannnyira meg akarják nehezíteni, hogy az illetõ inkább a csendes stílust válassza, akkor drasztikusan le csökkentik a 47-es élet pontjait, ez szerintem már elég hatásos lenne, persze más, ötletesebb megoldások is kellenek e mellé, mert ugye az ügyes játékos sérülés nélkûl is több tucat embert ölhet meg egy adott küldetés folyamán.
ez utóbbira ott a "HIRHEDTSÉG" mutató...ha valaki jópár hullát hagy maga után, akkor az mindinkább hírhedt lesz, következésképp a következõ helyszíneken (gondolom) éberebbek lesznek az emberkék, illetve sokkal könnyebben felismernek majd...valamint lehetséges, hogy több és jobban felfegyverzett õr lesz...
"ez utóbbira ott a "HIRHEDTSÉG" mutató...ha valaki jópár hullát hagy maga után"
Igen, ez is jó ötlet, de olvastam, hogy lehet majd takarítókat felbérelni, akik eltisztítják az utánunk maradt szennyet. Bár ha ezek a takarítók, csak írtó sok pénzért dolgoznak, akkor noproblemó
Úgy rémlik, hogy a pénz is komoly szerepet fog játszani a játékban, szal biztos nem lesz olcsó...illetve gondolom annál kevesebb lesz a pénzünk, minél kevésbé lesz tiszta a munkánk...