A film más kérdés, hiszen ott az adott mû megfilmesítéshez kell a licensz, ellenben az EA minden játékszoftverekhez kapcsolódó jogot birtokol. Persze lehet, hogy a szerzõdés értelmében azért beleszólhatnak, ez valóban attól függ. Lucas nagyon más eset, hiszen az univerzumhoz fûzõdõ jogaitól nem válik meg, csak megengedi (és szorgalmazza), hogy könyvek születhessenek a világhoz kapcsolódóan, a játékok jogaival pedig ugye a LucasArts rendelkezik. (A Force Unleashedet elnézve akár az EA-nek is lepasszolhatták...)
A képek között én láttam régrõl is LotR beütésüeket, igaz, nem karater vagy páncél szinten. Azt viszont továbbra is nehéz elképzelnem, hogy az EA-nek nem feletek meg a BioWare ötletei, ezért sürgetések közepette dizájncserét indítványozott. Ha van nyúlás, azt inkább a BioWare követte el, és valljuk be, az egész tömegharcokat megjelenítõ koncepció, a fajok, már régóta "megbelyégezhetõek" a LotR-os jelzõvel.
Mindenesetre nekem mindegy, a telejs igazságot nyilván nem tudhatjuk, de manapság már tényleg mindenben a "lopást" látjuk meg, gyakran joggal, máskor pedig csak megszokásból. Egyelõre valóban kár 25 másodperc miatt tovább vitázgatni emiatt.
" Két - látványos, de semmitmondó - videó után végre kézzelfogható tények is érkeztek a Dragon Age-rõl.
Bár az igazán szaftos részleteket még az E3-ra tartogatják, a BioWare azért elárult pár általánosságot, hogy csillapítsa a rajongók étvágyát. Ray Muzyka elmondása szerint nagyon élvezik, hogy visszatérhetnek a tradicionális fantasy gyökerekhez, és egy komoly és sötét történetet fognak elénk tárni, mely kíméletlen meglepetéseket tartogat számunkra. Az E3-on zárt ajtók mögött fogják demonstrálni a játék kiemelkedõ részeit, köztük az epikus, csapat alapú harcokat (ezek igen széles skálán fognak mozogni, és akár hatalmas seregekkel is összecsaphatunk majd), a mágiarendszert (kombókat is bevethetünk: több varázslat együttes használatával azok kölcsönhatásba lépnek egymással), a kedvünk szerint alakítható történetet (bár ezt nem tudom, hogy miért emelik ki, eddig is ilyeneket írtak) és az Origin Stories részt (ez lényegében egy elõszó a játékhoz, melyet végigjátszva meghatározzuk karakterünk jellemét és hozzáállását a világhoz, valamint a világ véleményét róla). " -GS
Mágia kombók? Meg egy külön rész a játék elején ahol ahol elõrehaladva kialakul a karakter jelleme? Az elsõhöz foghatót még életemben nem láttam a másodikhoz foghatórol még nem hallotam. Ez aztán az érdekes játék. Baromi jó játék lesz ez. Mikorra is várható?
Egy pár új kép meg egy hír a jõvõ márciusi megjelenésröl. Valszeg lemaradtam valamiröl mert én nem tudok róla hogy bejelentetek volna valami megjelenési dátumot.
Na vajon honnan? a cikk írójától. Az adatlapon MMORPG van, de közben mindvégig offline-ról beszél... szal nem, értem minek kell mmorpg-t kiírniúk, aminek még multija sem lesz :S
Én is ebben bízom, sõt mintha valahol már olvastam volna, hogy felirattal fog nálunk megjelenni.Egy ilyen volumenû RPG-nél már nem elég a felületes szövegértés, az ember csak akkor tudja teljesen beleélni magát a történetbe, ha teljes szépségében és részletességében megismeri a sztorit.Így utólag pl. én messze nem élveztem volna annyira a Mass Effect-et vagy a Witcher-t, ha nem gyári, szinkronos(illetve feliratos) változatban jutok hozzá.
Attól félek, hogy ezesetben még hosszú heteket kell rá várnunk, ui. még az angol nyelvû megjelenési dátumról is ellentmondó híreket olvastam.Egyes források szerint már februárban kijön, mások késõ tavaszt mondanak, ehhez képest a magyar verzió csak hónapok múltán várható...Annakidején is eleget bosszankodtam, mikor a már emlegetett Witcher folytonos csúsztatásáról olvastam.
Késik a Dragon Age
Szõrmadár, 12:04 - PC - Játék: Akció-RPG
(HW Insider) A BioWare sajnálattal jelentette be, hogy nem lesznek készen idõre a Dragon Age álomjátékkal. Márciusra kellett volna kijönni, de csak nyár vége felé lesznek kész. Úgy határoztak, tovább hibamentesítik és finomítják a lélegzetvisszafojtva várt RPG-t, hogy a vásárlók a megjelenéskor minél kevesebb bosszantó bugon botránkozzanak. A Baldur's Gate után ez a legnagyobb Bioware játék. Tekintve a Jade Empire Special Edition ámulatba ejtõ szórakoztató értékét, újabb gyöngyszemre számítunk. Egyszerûen nem okozhatnak csalódást a rajongóknak! Dr. Ray Muzyka szerint felül fogják múlni várakozásainkat.
Chris Priestly macskapásztor szerint irdatlan mennyiségû munka fekszik a játékban, máris állati jól néz ki és szeretnének blokkbászter AAA-top besorolású terméket adni izgalomtól remegõ kezeinkbe.
Nem a BioWare legszebb játéka lesz, de nem is nagyon zavar :P Csak nemtom vajon mennyire lesz optimalizált ez az Eclipse Engine. (Btw, jöhetne máááá :D... Kár, hogy halasztották...)
HA lesz maga a játék olyan érdekes mint a Drakensang akkor tuti befutó nálam vételre... (szigorúan külföldrõl nem kívánok a retek magyar fordítás miatt szenvedni)
Végre, már itt ideje egy igazán ütõs klasszikus szerepjátéknak a Baldur's Gate után. Harcrendszer milyen lesz? Biowareben úgysem lehet csalódni:D
En nagyon remelem hogy messzire elkeruli a Drakensangot, maradjanak csak a jol bevalt bg2/nwn2 vonalnal.
Hát ha az az egyik legjobb akkor bazi nagy baj van. Én halálra untam magam: hihetetlenül monoton harcok, semmi taktikai lehetõség. Igaz csak ez elején tartok (nyomozás), lehet h késõbb fölpörög.
Szóval remélem a közelébe se fog érni. Inkább NWN2, BG2-höz legyen hasonló.
Sziasztok! Ez az a játék amiben sárkánnyá lehet változni?Volt egy trailer aminek a végén sárkánnyá változott és elrepült ember.Ha nem ez az akkor melyik?