A konzol már megvan, csak nem értem mit ír a link. Mert nem választható a jump után a "warden keep repaired". Nem tudok szebben fogalmazni, hogy a kurva anyjukat. Hány év kellett volna ennek javításához? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.20. 22:25:11
Ebbe a bugba én is belefutottam egyszer kétszer. Ha van mentésed a szobába lépés előtt,akkor töltsd be,nem biztos hogy egyből jó lesz,lehet hogy 6-7 alkalommal is meg kell próbálni.
Tovább olvasva a menu pauzálással ment. Csak játék helyett jól felnyomta a vérnyomásomat ez és erre pazaroltam az időmet. Eléggé lezúzza ez az ember kedvét.
És aki mondjuk nem ért ehhez, csak egy átlaguser? Az IJ? Igen érdekes üzletpolitika. 7 év nem volt elég egy szájbavert szkript megírására, ami megcsinálja ezt, még ha hülyén is néz ki? Gratulálok a fejlesztőknek és kiadóknak egyaránt.
Kezd egész kellemes lenni, csak sok az időhúzót téttelen harc. Viszont annyi jó segítő karakter van, hogy fáj, ha valakit lecserélek. Pl. Alistairt a gólemre. A nagy batár harcos helyett is a tolvaj csajt tettem be. Nehéz dönteni a karakter iterakciók miatt, hogy ki legyen vs a csatatéri hasznosság miatt.
A zárnyitás szintje mitől függ...? Mert a másik ok, amiért a tolvaj csaj kell, hogy ki tud nyitni dolgokat. Más meg semmit.
Van valami stash, ahol ott lehet hagyni a cuccaimat? A camp-ben nem találok. Vagy csak vak vagyok? A várban volt. Csak mindig visszamenni oda...
A King's Confidant quest az melyik helyszínhez kapcsolódik? Mert a make active rész a világtérképen nem jelöl semmit sajnos.
Mert Ostagarba nem enged visszatérni sem a Kocari Wilds-ba, ahol egy ládához volt asszem sidequest.
Leliana-val lehet közelebbi kapcsolatod is,na meg Morrigan-al is,sőt egyszerre akár mindkettővel. Mindegyik csapattárs nagyon jó,majd később még csatlakozik Oghren és Wynne,na ők amit össze dumálnak marha jó,Oghren egy részeges törpe.Eszement nagy arc. Ostagarba akkor mehetsz vissza ha megvan a return to ostagar dlc.Majd kapsz egy küldit hogy vissza menj. De ostagar és a korcari vadon az olyan hogy csak az elején lehet ott mászkálni,ha kijössz a vadonból az elején akkor többé nem mehetsz vissza ha a csata lement. Nekem volt egy láda mod fent,tett be egy ládát a táborba ahol tárolhattam a cuccaim. Csapattársakról jó ha tudod melyik gonosz és melyik a jó,ha jó karaktered van ne vidd a gonosz karit olyan helyre ahol nagyon jó döntést hozol.Vagy fordítva. Ha elmész például meg keresni a szent hamvak urnáját,megtalálod lesz pár lehetőség hogy mit tegyél vele,ha nagyon rossz arc vagy akkor használhatod éjjeli edénynek. Na ebben az esetben Leliana Wynne Alistair ne legyen veled,mert frankón megutálnak. Ha viszont jó döntést hozol ne legyen ott Morrigan például,neki az túl nyálas dolog. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.04.21. 12:43:09
Már vissza tudtam menni. Hát mit ne mondjak, kedves a játék. Eddig kb. nem sok nehéz csata volt, de itt ömlik rád a szar. És persze erőforrás semmi. Egy ponton túl ez már inkább idegesítő, mint szórakoztató. Túl sok a csata, túl kevés a történet.
Itt is vannak zárt ládák. Ha tolvaj nélkül nem tudható le a quest, akkor picit fog csak megint felhúzni ez az izé.
Látom a pozitív oldalait a játéknak, de valahogy az n+1 árnyoldaláról nem esett. Szó. Félreértés ne essék, nem szar a játék, de a végtelenül felmagasztaló jelzőket nem értem. A játékmeneti lába a játéknak a középszerű és szar között van eddig valahol. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 13:22:12
Szóval, amikor már 2-4 sérüléssel kéne szenvedni meg elfogy minden healing poti... Szerencsére el lehet menni és visszajönni. Ha jól látom.
Viszont játéktechnikailag ettől vicc az én szememben. Darálás az egész.
Ezzel a részével egyet kell értsek. Rengeteg a töltelékharc a játékban. A második részben is de ott nem érződik annyira mert gyorsabban vége van.
Az alapjátékban van stash ha megvan a Warden's Keep DLC. A várban megtalálod. Igaz nem végtelen hanem kb. 100 item fér bele. Az Awakening-ben már volt alapból.
A zárnyitáshoz talentek kellenek de fősztori questjeiben sosem találkozok olyan ládával amit csak rogue tud kinyitni és így megakadnál ha nincs party-ban egy.
Okas. Csak rohadtul zavaró, mert a tolvaj vérgyenge harcos, emiatt nem fér bele a partiba.
Az íjászkodásnak van bármi értelme? Mindig több ellenfél van, mint én és minden skill ellenére mindig megtámadják az íjászt. Így az meg igen hamar semmit sem ér...
Azt sem értem, hogy shale quake képességénél miért nem feltüntetve a friendly fire... Lehet, hogy velem van a baj, de ezek azért olyan dolgok, amiket 7-9 évvel a kiadás után talán meg kellett volna oldani.
Bár az érzés nem rossz, amikor egy vesztes csata után rájössz mit toltál el és aztán ledózerolod az ellent. Csak a sokadik után nincs akkora varázsa.
Miert, amikor esetleg anyad feltve orzott kincsei kozul a kezedbe kerul az otosre ertekelt altalanos iskolai fogalmazasod, akkor gyorsan hozzairsz meg par mondatot meg atirod a bekezdest, mert ennyi evvel kesobb mar ideje ezt "megoldani"? :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.04.21. 15:34:25
Minden AoE spell-nek van friendly fire-je. Így nem kell külön odaírni mindegyikhez. Ezért is kell és jó taktikázni, hogy az ellenfelek között maximális legyen a pusztítás, közöttetek meg alig.
Ezt a kommentet nem értem.
#18113 Okas, csak ha ezt eleve tudom. Shale-lel így olyan kezdeti dolgokat csináltam mással kombózva, hogy úgy mentem át most mindenen, mint kés a vajon.
A királyos DLC letudva. Olyan tank lett a saját harcos karakterem, hogy beszarok. Kb. 10-zel nőtt meg a armor és 6-tal a sebzés is.
Bár azt nem értem, hogy a sebzése hogyan nőtt egy pajzs cserétől úgy, hogy a erő csökkent is. Így Shale és Morrigan mellé Alistair már talán nem is kell, megpróbálhatom az ijászkodást a tolvajjal.
A kiszabadított melákot még soha nem is raktam be a bandába. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 16:34:05
Még annyit, hogy: a tolvajok persze, hogy vérgyenge harcosok az ilyen RPG-kben. Legalábbis szemtől szemben, de ha úgy csinálod, hogy tudjanak sneak attack, critical hit, stun, crippling strike meg hasonlókat csinálni akkor csúnyán megnő a sebzésük, lassíthatják az ellenfeleket meg ilyenek. Hasznosak ők másra is mint csak zárnyitásra.
Hogy egy DLC talán legyen végigjátszható...? Ez neked csillagos ötös fogalmazás? Senkit nem érdekel a játék többi része, ha a DLC amit mevettél, emiatt kukába landolhatna. Konkrétan a linkelt fórumban mást is annyira felhúzott hogy kukába dobta az egész DA szériát leírása szerint.
Az, hogy csinálsz egy jó alapjátékot az nem mentesít az alól, hogy a DLC-t ne gányold össze...
Próbálom, csak istennek sem sikerül magukra vonni a közelharcosoknak a figyelmet. Addig jó, amíg nem a tolvajt ütik, csak nehéz elérni. A királyos DLC végén pl. a tolvaj csapta agyon a varázslót a végén. De azért az volt az érzésem, hogy a másik tank karakterrel helyette régen legyalultam volna már mindent.
Úgy látom, hogy itt is a varázsló lesz OP a játék végén olyan dolgokat tud majd.
Hagyjuk, ehhez most nincs turelmem, igazad es vard csak nyugodtan, hogy a projekt lezarasa utan 7-8 evvel jojjon erre a patch. :) (spoiler alert: nem fog, ez a hiba mar igy marad orokre)
Figyelj a tolvaj nem gyenge. Sajna eddig nem tudtam válaszolni mert melóztam,mobilról meg utálok hosszan írkálni,főleg mert valamiért a mobilom szivat,és van hogy csak az első mondatomat küldi el többit önkényesen törli és hiába szenvedtem a be pötyögésével. A segítőidnek van taktikai fül,azt azonnal variáld át,a gyári taktika egy rakás lószár. Az íjász legyen íjászra rakva,de a skilleket nézd át,Alistair legyen tank,meg nem tudom még kit viszel magaddal,de ha mágus akkor úgy állítsd be hogy távolról ossza az észt. Tolvaj és zsebmetsző jó ha van a csapatban,azért is mert külön sztori van a rablóknak és zsebmetszőknek denerimben a piacon. Ahol elég nagy lóvét lehet szakítani,de ahhoz hogy a küldit megkapd bizony el kell érni a max zárnyitást és zsebtolvajlást is. Az utolsó rablás elsőre egy átverés és csapda,ahol elit őrök válogatott légiói várnak. De másodjára már az orgazdád már pontos címet mond.És igazán lehet nagyot szakítani. A csapattársaknak sok olyan képessége van ami csapatot is sebzi,vannak a játékban kombók amiket ha rossz helyen sütsz el a csapatodat is megsütöd. Varázslóknak durva varázslat kombóik vannak,csakhogy ezek mindenkit kinyírnak aki a környéken van.Ha kevered a varázslatokat érdekes kombókat kaphatsz.A rúnák keverése is vicces lehet,csak sose a csapatod közelében próbálgasd. Boss harc közben ciki lehet ha elnyomsz egy olyan kombót ami mindenkit be börtönöz,kivéve a boss-t.Mert ő meg pont immunis rá. Nekem szinte mindig szerencsevadász karim szokott lenni,íjász,zsebtolvaj rabló. Azt tudnod kell hogy a zárak feltöréséért és a csapdák felszedéséért xp-t kapsz,egyre többet. Így az hogy a csapatban van zárnyitó és csapdakészítő rohadt hasznos tud lenni.
Én mindent full manuálisan csinálok, mert az MI hülye, mint a seggem. Max. a gyógyítást van értelme beállítani. Az area effect varázslatok miatt szinte semmi értelme az egész tactic fülnek az én szememben. Megnéztem, próbálgattam és hagytam a fenébe. Ez van.
Egész egyszerűen semmi értelme automatára tenni bármit, mert rossz pillanatban elviheti az endurance-t és a manát is.
Mivel harcossal vagyok ő a tank. Mellé a varázsló és a gólem, mert az akkora badass, hogy szavak nincsenek. Így az
Csapdát még nem tudtam használni, de már volt olyan helyzet, ahol jó lett volna, ha van. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 19:08:34
Gólem még nagyobb badass lesz ha lementek a törpéknél a mélybe,azt hiszem ott lehet majd találni igazán jó cuccokat a gólemhez. Egyébként a respec mod kötelező,a társakat csak úgy tudod jól fejleszteni,ha respeceled őket és te osztod el a képesség pontjaikat.
Viszont újabb trehány munka. Az ancient history quest nem fejezhető be, ha kijöttél a várból és vége a questnek. Csak a program nem távolítja el a listából és 0 infót ad róla, hogy ez van. Az ember meg erre cseszi el az idejét. Más játékban képesek voltak megoldani, hogy ilyenkor quest failed.... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 19:51:04
Nem hiaba jott ki az a patch, amelyet a kozosseg keszitett es amelyet - mar nem olvasok vissza, de ugy emlekszem -, hogy nem hasznalsz. Jol emlekszem? Mindenesetre az a mod 857 hibat javit azon tul, hogy visszahoz par torolt tartalmat is - lehet, hogy ezen hibak javitasa is benne lett volna.
A fejlesztok befejeztek 8 eve, azota egy bitet nem valtoztattak rajta es nem is fognak, ezert kell hasznalni kozossegi patcheket.
Csak találni lehet. A gemek kellenek majd,ha tudsz tegyél fel egy tároló láda modot. A gemek később kellenek a törpéknek. A táborban lesznek majd NPC-k akiknek adományozhatsz,ettől a seregük erősödik,törpéknek gemek kellenek,elfeknek azt hiszem gyógynövények,embereknek talán pénz,mágusoknak már nem emlékszem,talán lírium.Ha tévednék bocs.
Egész egyszerűen nem tudom a tolvajt használhatóra hozni. Az íjászok lecsapják, amikor velük próbálkozik. Kár. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.21. 23:44:37
No, a főszállal haladva a helyzet a következő. Nem tudom, hogy csak a DLC-s tápolódás miatt, de a varázslótoronyban az ellenfél. kb. 0 kihívást jelent, cserébe jó sokszor van ugyanaz az ismétlődő csata úgy, hogy maga a helyszín is újrahasznosított, sok helyen kb. csak átrendezve van a belső tér az első vár tornyához képest. "Picit" unalmas a darálás. A saját feltápolt karakteremet kb. megütni sem tudják nagyon, nemhogy komolyan megsebezni. A gólem előrerohan, 3-szor ráver a földre, a varázsló bénít és kb. vége a csata felének.
Lehet sok mindent olvasgatni, csak angolul a sok lore egy idő után inkább unalmas és zavaró, nem fluid az élmény. A történet azért halad előre.
Összességében úgy érzem, hogy azért egyszer megéri végigtolni majd, de a játékmeneti láb hiánya annyira erős, hogy egész egyszerűen két végigjátszást nem érzem azt, hogy megér az egész. A karakterek közötti párbeszédek, a néhány döntés, az egész jó voice acting és kellemes grafika és zene elviszi a hátán a játékot. Mai szemmel sem vészesen elavult a grafika + voice acting. 2010-ben ez döbbenetes lehetett.
ui. A Witcher 3-ért oda és vissza voltam 3 éve és most is, de a FO NV és még néhány RPG után azért látom, hogy miből merítettek és mit. Nem szégyen tanulni a jót.
Mi csak az alapjátékkal játszva, ahhoz volt belőve az egész dlc-k nélkül.
Nem vagyok biztos benne, de lehet nerfelték a végére a játékot. Nekem még az Awakening is jó kihívás volt. Habár, azon nagyon érződött minden szempontból az EA keze. Szerk: Mondjuk ez igaz a W2-re is. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.23. 15:57:59
Most vagy én vagyok béna vagy megunt bugos ez a vacak. Az álomban vagyok, ahol egy hajó van egy kis tóban, egér formában jutottam át. Onnan se előre, se hátra. Nincs semmiféle aktivitási pont tab-ra és a fehéren világító ajtó és szalmabábuval sem lehet csinálni semmit...
Ha jól emlékszem egérként egy egérlyukon kell tovább menni.
Oda is úgy jutottam el, de aztán nem volt tovább. Visszatöltöttem az első beszélgetésig és más irányba menve próbálkoztam és így van már egy másik alakváltó formám.
Nem, ez ilyen, oda vissza kell rohangalni a helyek kozott, ahogy van egy uj formad, vissza kell menni a korabbi helyekre. Ezert is mondtam azt par hete, hogy az elso vegigjatszasnal meg oke, de az osszes tobbinel en erre a reszre mar modot hasznalnaltam, mert soha tobbet...
Nem bug. Ez a rész ilyen lesz. :D Minimálisan labirintus, bizonyos ajtókat csak bizonyos alakban tudsz kinyitni. Itt lehet szerezni peramens +statokat is, de 1-2 rejtettebb.
Mondom ez a bug. Be tudtam menni egy olyan helyszínre, ahonnan sehogyan nem lehetett kijönni. Egérként bementem és amikor ott voltam nem lehetett kimenni visszafelé, se továbbmenni. Se emberként, se egérként.
Ez azt jelenti, hogy ha ez nem bug, akkor végigjátszhatatlan a játék és nincs korábbi mentésed.
Visszatöltöttem és a lila portálokon keresztül mentem egy kört és már +1 formám van. És a legmurisabb, hogy nem is jártam azon a helyszínen, ahol ez a gáz volt. Rossz helyszínt töltött be volna a játék...? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.04.26. 08:57:22
Szerintem is az unofficial csinált ott valamit,az nekem sosem volt bugos,csak eszement hosszú idegesítő és unalmas. Még az egeres rész nem is olyan rossz,de majd a teleportkapus rész már fárasztó.
Az első a DLC-s, ahol nem mozdult és az unofficial nagy patch előttről vannak bejegyzések a fórumban, amit linkeltem. Tehát az nem volt új. Annak "alesete" volt, ha kimentem a szobából és utána beakadt a cutscene...
Ez az egeres a másik.
Az a DLC-s pasi tényleg alapból bugos. Nekem is sok gondom volt vele. De ott a másik világban csak egy gondom volt,hogy eszement hosszú.eszement fárasztó és eszement idegesítő. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.04.26. 10:18:44
Évek óta nem játszottam ezzel a játékkal, de akkor sem emlékszem, hogy tele lett volna bugokkal, nálad meg a Fallout New Vegas is a bugokról szólt néhány hetet, s most ez is...
A szellem ajtókon szellem formában lehet keresztül menni, a zárt ajtókat gólem formában lehet betörni, ahogy már írta Piszkos Fred, ott nem hibákról van szó, oda-vissza futkosva lehet végig menni a pályán, ami esetenként idegesítő, de nem kellene ott is bugot keresni, ahol nincs.
Melyik részét nem érted, hogy át tudtam menni egérként olyan helyszínre, ahol zárt ajtó volt, de már nem lehetett egérként visszamenni és a többi formám nem volt meg...?
Akkor ez mi...? Videózzam le neked? Talán megvan még a mentés.
Ilyen nekem is volt. Rengeteget szaladgáltam vele. Míg megtaláltam átjárókat amiket észre se vettem, nagy szívás volt, mert nem egyszerű hely. De ez nem bugos. Ilyen. Én is átkozódtam időnként meg azt gondoltam lehetetlen ne bugos legyen de újra és újra nekiálltam és végül végigmentem rajta. Mondom nekem a kedvenc sztorijaim egyike. Majd a tevinteres rész meg a puzzle is jó lesz. :) Mikor végére érsz, És elkezded az Awakeninget ami nem rossz. Csak épp már nem az alapjáték színvonala. Még emlékszem akkor már kijött a DAII amikor belekezdtem, volt egy rossz érzés végig, mikor játszottam vele, az egész megváltozott, már nem a Jade Empire, Dragon Age feeling volt. Vagy Baldurs Gate részek. Még a Mass Effect első része. Aztán DA3 sztori szinten, karakterekben. Majd látni fogod a különbséget, jó iparosmunkák semmi több. Mondjuk sokan annak sem neveznék őket :)
Végre HD-ben is megtaláltam :D Story trailer. Egészen elképesztő karaktereket adott. Van néhány ilyen sztori, mint az SW, stb. A DA:O-t a Bioware adta :) elején a már nem fiatal hősünk a hívásból. Duncan. :) Az egész szép kerek sztori lett.
Akik elolvasta regényeket, hívástól a végéig, ami van, játszott a DA:3-al. Talán mint én tátott szájjal nézte a zsenit Gaidert aki történeteket írt egymásba fűzve egyiket olvasod a másikkal játszol majd megint olvasod majd megint játszol. Végül tátott szájjal csodálkozol. Évek alatt összeállt. Mind kis történetek kerek egésszé. Egész biztos voltam benne egy ilyen patkány cég mint az EA ki fogja csinálni Gaidert és csapatát. A középszer nem tűri azt ami nem középszerű. Szerk: Az van amit láttunk utána meg se kell venni. Utoljára szerkesztette: Although, 2019.04.27. 21:48:34
Egyáltalán nem nehéz, csak idegőrlő kicsit. Még nem vagyok a végén, de megvan az összes forma. Nincs semmi rejtve, csak egymás utáni "kulcson unlock" a egész a formákkal játszadozással. Nem egy nagy tuváj.
És igen, orbitális bug volt. Konkrétan egér formában oda vitt be, ahol nem is volt egér bejárat, csak mégis betett oda a múltkor Hoppá....
Mert most eljutottam oda, csak éppen a szellem forma kellett hozzá. Így persze ki is tudtam jutni. Első bejutásra a dexterity bónuszt adó cucc sem működött, sanszosan ez a bug miatt volt.
Haladok lassan a történettel. Átlagosan kellemes, de továbbra sem értem, hogy miért a nagy hozsánna érte. 2010-ben a grafika és vioce acting tényleg seggreülős lehetett, de ma ez már nem faktor. A történet finoman szólva sablonos eddig és túl sok választási lehetőség nem is volt. Az companionok beszólásai színesítik még játékot. A zene meg, hogy jó egy ró RPG-nél az már kb. 15+ éves történet, ebben semmi különös nincs.
Denerimbe tartok a kiscsákóból démon kiűzése után. Ez kb. hány %-a a történetnek? Úgy 1/3-nál vagyok?
Kb. Függően milyen sorrendben haladsz a törpe, falu, stb. Ha már mindent megcsináltál voltál az elfeknél, akkor a fele vagy kicsit több.
Négy helyre kell menni előszőr. Körmágusok,redcliff,tündék és törpék. Ez kb a játék fele. De mielőtt mind a négyet megcsinálod előbb a mellék küldiket fejezd be. Törpe és a tünde is húzós. Utána még jön sokminden. Mire jön a harc legyen minden társad maxolva. Mindenki harcolni fog. Szóval az összessel legyél max jóviszonyban és legyenek felcuccolva.
Sehol máshol nem jártam, elsőnek ide jöttem az elfek és törpök helyett. A másugoknál a toronyban van két sidequest, de semmi cselekedet nincs alattuk, hogy mit kellene csinálni... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.02. 19:41:40
A végjátékban minden emberedet el kell majd küldened posztokra harcolni.Ha szar felszerelésben küldöd el vagy gyöngén fűbe haraphat.Mindenkit be osztasz majd valahova.
Annyit beszéltetek mostanában a játékról hogy legszívesebben újra fel raknám. Csak a másik gépemről át kéne másolni a mentéseket. Már ha megy,azon win7 van ezen win10,ha ez számít,másik kedvenc játékom amit szintén felraktam erre a gépre,de nem megy ezen,nem ismerte fel a mentéseimet.Pedig többszáz órás játék mentés. Patrician 3 a win7 gépemen megy gond nélkül Win10-esen nem megy,Gog-os játék,de sajnos ezen a gépen nem megy,csak rohadt nagy grafikai hibákkal.Túl régi játék szerintem,pedig imádom.Megvan steam és gog változatban is,a steames megy,de abban idióta bugok vannak.Gog-os meg nem megy win10-es gépemen.
Ok, értem. Csak, ha előre nem szól erről, akkor az nettó szemétség. Mert miért fegyverezném fel, akit nem használok? Már most kialakult az az 5 ember, akihez nyúlok. A ketrecből kiszedett melák pl. nincs köze. Akkor a legalább átlagos cuccokat nem fogom eladni, amit tud használni.
Hát majd mondani fogják hogy mindjárt lesz itt jó nagy hepaj,meg ihaj csuhaj,meg ereszd el a hajamat.De akkor már lehet ki sem mehetsz vásárolni.A skill és talent pontjaikat is oszd ki.Első végigjátszáskor be is cumiztam ezt a harcot,én is úgy voltam mint te,csak pár embert cuccoltam,többin kb semmi.
Semmi gond Molni te 10 év után próbálod. Egyszerűnek látod pedig nem annyira egyszerű volt mint a W3 a szuper rpg. :) a történet a korokon átívelő mese, a hősök, antihősök. Alstair, Duncan, Stern, Lelianna, a boszik, Majd a második rész a kör és a templar küzdelmével, a könyvek, előtte utána, a DA3 az előzménye az awakening, a Mesterrel és a néma nővérrel Utah aki egyedül túlélte, vagy másképp döntött mint Duncan, Maric és Fiona. majd a DA3 ahol a történet legkeményebb csatái jönnek a DAO után. Ezzel lezárul Gaider fejezete. Mikor nem egy regény játék az amin keresztül megérted vagy le van írva a történet :) Jól láttad a W3 is tanult belőle. De ez volt az első.
Őszintén nézem a DA4 topicot meg azokat akik reménykednek benne. Semmi reményt nem táplálok. Ahhoz mesélők kellenének azok meg már nem nagyon vannak arrafelé :)