Úgy értem, hogy mivel jóban vagyok vele ezért a ő reagálása lenne számomra érdekes, az öreg varázslónőé annyira nem érdekel. Morrigan és Alistair is nálam alap karakterek.
Ha már megcsináltad az Urn of Sacred Ashes-t akkor a személyes küldijén kívül nem sok mindenhez fog már hozzászólni. A karakterek egymás közötti párbeszédeiből pedig annyi van, hogy még 10 végigjátszás során sem biztos, hogy hallod az összeset.
Többször ajánlottuk már a respecialization addont... Egyszer minden karakteren érdemes használni, többszöri használata már nézőpont kérdése, mert akár csalásként is értelmezhető. Leliana tipikusan az a karakter, amelyiknek a gyengesége abból is fakad, hogy a gép íjászatra, és közelharcra is elkezdte fejleszteni, plusz még tolvaj is... Sten is elég szétszórt, ráadásul ő az egyetlen, akinél csak egy specializáció lehet majd 14-es szinten. Zevran szinte használhatatlan a gép fejlesztésével, egy zárat is képtelen kinyitni, de a többi karakterből is lehet jobbat csinálni, ha a csatlakozás után újra kalibráljuk. Az íjászat az Origins-ben nem tökéletes, főleg ha zárt térben kell harcolni, a kiegben ezen már módosítottak, az viszont alap, hogy íjász nem kezd el közelharcolni, ha van módja akkor elfut, és távolról nyilaz (mindezekkel együtt, nálam Leliana többnyire két tőrrel aprított, az Awakening-ben már értelmesebb az íjászat)
Nem emlekszem mar pontosan, de ugye itt a DAO-ban van ugy a dolog, hogy minel kesobb csatlakozik valaki, annal tobb skillt "kolt el a gep" a karakternel, amely nem feltetlen olyan eloszlas, amit szeretnel? Vagy rosszul emlekszem?
Igen. Tehát Leliannanál pont nem oszt nem szoroz, ahogy Stennél se, mivel Lotheringben csatlakoznak. Oghren vagy Wynnenél és Zevrannal egy kicsit viszont már tud érdekes lenni a dolog. Bár nekem nem volt gondom soha ezzel.
Leliana-nak én a Combat Movement és a Suppressing Fire talentet adnám következőknek. A többiek rendben vannak, a warrior-oknál egyértelműbb minden :D Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.05.18. 13:59:14
Kérdés, hogy mi az, ami jó,? Vannak hasznos cuccok, de szét vannak szórva a kereskedőknél, ne olyan nehéz elkölteni azt a kevés aranyat, őst ebben a játékban inkább kevés a pénz... Képességnövelő könyvek, egyedi fegyverek, páncélok... kérdés, hogy neked mi kellene. Mágusnak Denerimben lehet venni botot, csuhát, Orzammarban van tőr a szerencsevadásznak, stb, stb. Természetesen lootból is lehet cuccokat szerezni, és craftoltatni a meteorból kovácsolt kardot, sárkány páncélt, de nem csak a főkarakternek kell a cucc...
Jobb cucc, mint ami nálam van. Ilyet még nemigen láttam. Még a nem használt karakterek számára sem találok lényegesen erősebb vagy egyáltalán jobb felszerelést, mint ami már most van. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.20. 07:30:05
A jobb és a legjobb felszerelések mind quest reward-ok vagy valami boss dobja őket. Ezért is érdemes mindent megcsinálni és bejárni. Illetve ezért mondtam, hogy ne aggódj ha nem tudsz minden ládát kinyitni. Egyikben sem lenne Infinity+1 Sword. Csak játsz tovább és majd jönnek az itemek. Ami goldot én gyűjtöttem a játékban azt csak sárkányból készült páncélokra költöttem el, semmi másra.
Én is úgy látom. A halott GW kardját használom, az íjász csak íja is valami nevesített fickóé. A karim fegyverzete is egyedi dolgok, de még Alaistaré is.
Emberemlékezet óta nem találtam semmit, ami lényegesebb difit adna. A nem használt karaktereknek vettem jobb páncélt, néhány plusz pontért, de kb. ennyi.
Bombákat és poti alapanyagot vettem eddig többnyire vagy potikat és ennyi. Sárkánypikkelyek nálam vannak, de még nem találkoztam azzal, aki megcsinálná belőle a vértet vagy bármit. Gondolom a nagyvárosban lesz majd valaki.
Az elfek szála tényleg "csak" a Wfag volt? Új keeper van, aki ígérte, hogy jönnek. Ezzel ez a főszál is letudva. Megyek a törpékhez. A mágusok által adott sidequest viszont valahogy nem lett megcsinálva, valamit nem találtam meg.
Lelianával poénból visszmentem kinyitni a ládákat. (3. szintű nyitással sem nyitott mindent). Semmi érdemi nem volt, ahogy írtad. Ezek után nem izgulok emiatt...
Lehet, hogy csak elfelejtettem. 2 hét alatt alig 4-5 órát játszotta vele. Stean őrjöngéses karelhagyására emlékszem, M. anyu gyakását korábban adta. L-vel lehet, hogy csak nem dumáltam még eleget.
Nos attól, hogy egész Ferelden legkeresetteb embere vagy nyugodtan meglátogathatod a fővárost most már, hogy Orzammar-ba is tudsz majd menni. Sok küldi, árus és minden ami kell. És igen, ott van az is aki jó pénzért csinál neked páncélt a sárkánypikkelyből.
Most is healer és buffoló elég keményen, de nem engedett más specializációt választani. Nekem úgy tűnik, hogy a történettől függően enged választani. Vagy nem értem, hogy mi alapján. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.05.23. 11:43:44
Ezt a kommentet nem értem. Nem közli a feltételeket, hanem közli, hogy nem nyithatom még ki és kész. A miértet nem. Eddig úgy rémlik, hogy senkinél nem volt választási lehetőségem. Azt az egyet tudtam választani, amit engedett...
AW arra jó elsősorban, hogy tudsz használni páncélokat. mágusokból 1-2 emberre talán van elegendő cuccod, de pl ha főkaraktered mágus és hozzá Morrigant meg a kotnyeles vén libát is cipeled magaddal, hirtelen eléggé nehézkessé válik hármuk felruházása... ilyenkor kiváló választás pl ez a páncél, mivel +25 mana mellett -25% fatiguet ad, ami több, mint a páncél terhelése - ennek hála pl simán kinullázza a fenntartott varázslatok költségét.
ezen túl szerintem arcane warrior nem a legjobb választás... a mágusok istenek az emberek között, miért akarnál önként és dalolva visszaalacsonyodni a pórnép szintjére?
Ki kell nyitni, unlockolni egyszer a legtöbb alkasztot. Pl blood maget a redcliffi démontól. Mindent máshogy.
Feltétel a 7 és 14es szint. De csak akkor, ha már unlockoltad. @Calver: az Arcane Warrior jó cuccokkal és Blood Mage kasztal megtámogatva kb a legerősebb a játékban. :)
Elég csak egyszer unlockolni utána már egy újabb végigjátszásnál simán választhatod szintlépéskor. Nem csak könyvekből lehet, van amihez questet kell x módon megcsinálni, megtalálni egy itemet vagy csak simán beszélgetni egy csapattárssal.
Ott van fönt a leírásban a "specializálódás" fül alatt, hol tudod megszerezni azokat. Az egyszer megszerzett speceket a későbbi karakterek már automatikusan megkapják, úgy nekik már Lotharinben könnyebb lesz.... Ez mondjuk egy olyan játék, amelyet, ha nem is játszol végig minden fajjal, kaszttal, az eredet történeteket érdemes mindet végig játszani, akár úgy is, hogy azzal kezded a játékot. Sok egyébként ismeretlen részletre világít rá, ha ismered a "mozaikokat", az adott karakter számára lehet egy ismeretlen NPC egy másiknak ismerős. Pl Orzammar főterén álló törpe kereskedő ismerős, ha törpe nemes a főkarakter, human nemesnek Howe arll nem ismeretlen, mágusnak nyílván a körtoronyban lesznek ismerősök, de Redcliffben is, stb, stb. No és minden eredet történet más szálakon vezet el Ostagarig.
Bűvharcos: elsősorban olyan játékosok kedvelik, akik ilyen-olyan okokból kevésbé szeretnek klasszikus varázsló karakterekkel játszani. Bűvharcos egy olyan közelharcos, amelyiknek a harcosok páncél, és fegyver viseléséhez szükséges erő feltételek helyett a mágia mértéke határozza meg. (pl 40 erő helyett 40 mágia) Van a játékban egy bűvharcos szett, és megtanulható néhány képesség, varázslat, de elég sok olyan varázslata van a mágusoknak, amelyeket nem lehet elcastolni fegyverrel, pajzzsal a kezében, azokat előbb el kell rakni (tehát van hátránya is)
Meddig érdemes feltolni egy skillt, hol nincs tovább értelme és inkább másra tenni? Pl. harcosnál 45 körüli erőnél kell nagyobb, vagy 45 feletti magic?
A minimum értéket meghatározzák a tanulni kívánt képességek. A felső határ lehetne a csillagos ég, de kellenek a pontok máshová is, és ebben már sok a variációs lehetőség, attól is függ, hogy a játékos hogyan játszik. Például minden karakternek több buffot is magára vehet, de azok csökkentik az állóképesség, vagy mana értéket, a képesség használatokhoz viszont növelni kell azokat is. Nem tudok számokat mondani, mert sok összetevős, többek között még az adott karakteren lévő cuccok is befolyásolják. A szükséges minimumot meg lehet nézni a karakterlapon, a többit meg jó esetben látod a karakteren játék közben, hogy miben szenved hiányt.. Pl. kétkezes fegyverhez nincs ügyesség követelmény, de ha kevés, akkor elvéti a célt, mellé üt, tehát kell ügyességre is pontot tenni. A nehéz páncél kimeríti, az ellen is kell tenni. Életerő, kitartás, használod-e a takitai menüt, vagy nem, stb, stb Számít a csapat összetétele, a karakteren lévő cuccok bónusza. Gyógyító mágus nem csak életerőt tud feltölteni, de kitartást is, annak varázserejétől is függ, milyen mértékben., de mágussal, vagy nélküle, a harcosnak kell a kitartás, életerő... amikor ezek rendben vannak, mehetnek a pontok az erőre, mert az meg a sebzést növeli
A Yusaris sem 100% eséllyel esik, ha nincs, és kell, akkor vissza töltöd a démon elleni harcot. Nem rossz pallos, bár inkább azért, mert viszonylag könnyen meg lehet szerezni a játék korai szakaszában is, később lesznek jobbak... A meteorból kovácsolt Csillagagyar (Starfang), Orzammarban a Kortalan (Ageless), Ser Cauthrien kardja stb...
Plusz a Return to Ostagar dlc lootjai között ott van a Nug Cruser, ami nem kard, hanem kalapács, de +100 stamina a bónusza..
Érdekes, hogy mennyire eltér a három faction questek hossza és komplexitása. Az Arl és annak megoldása több helyszínes volt. Aztán. a B. erdő ahhoz képest nyúlfarknyi. Most meg a törpék városában mire csak leengedtek a deep road-ba az volt majdnem 1,5 óra duma és rohangálás és kaptam vagy 6-7 quesetet.
Szerintem az nem gond. Úgyis meg kell csinálni mindegyiket, ami a fő küldetés része, és talán nyomasztó is lenne, ha mindegyik az Orzammar kaptafára készülne, viszont, ha rövidek lennének a küldetések, az se lenne előnyös. Orzammar, Mélyutak olyan hosszú, hogy onnan általában néhány alkalommal vissza is tértem a városba. A szent hamvas küldetés mellekszál lenne, de kapcsolódik a fő küldetéshez. Ami talán nyűgös, amikor mellék küldetések miatt kell vissza menni a már bejárt helyszínekre. Illetve van elég sok rejtett küldetés, ha jól emlékszem, Orzammarban a kardot is úgy lehet megtalálni, hogy rábbukkansz, hogy "valami történik".
Pedig észrevehető, hogy mindegyik más hosszúságú. Orzamar leghosszabb a Mélyutak miatt, utána jön Redcliff + Urna, a Kör, és Berlicia. Mondjuk nem baj, hogy nem egyforma, jobb így. :)
Anno végig játszottam az összes eredet történetet, és minden kaszttal a játékot, ilyen-olyan döntéseket hozva. Első nekifutásból Alistairra hagyatkozva Lotheringből Redliffebe vonult a kis csapat, ahol jól pofára is lehet esni. A zombi invázióban illene megvédeni a faluban élő, nevesített NPC-ket, ami nem gond, ha van a csapatban két mágus, akik gyógyítani, óvni tudják azokat is, de elhamarkodottan oda menni annyit jelent, hogy már az is eredmény, ha a csapat kibírja valahogy, nem lesz Game Ower... A falu elhagyása automatikusan az ott élők pusztulását jelenti - tehát fel kell előbb készülni. A többi karakterrel már volt egy kb bevált sorrend, Lotheringből a pagony elfekhez, de csak azért, mert náluk korlátlan számban van alapanyag a gyógyitalok készítéséhez... a rengetegbe vagy kiment az osztag, vagy nem (többnyire azért igen), de a romokba már nem , irány tovább Denerimbe. Denerimben a küldetésekkel lehet némi aranyat gyűjteni,, szintet lépni - ez is volt a cél, nem több. Tovább a mágusok tornyához, esetleg még Orzammarba is kitérőt tenni. A toronyban mana italokhoz szükséges lírium por van korlátlanul, onnantól kezdve nem fenyeget a veszély, hogy kifogyna az itóka. Ennyi előkészület után mindig a toronyban kezdtem a szövetségesek toborzását, vannak benne unalmas részek, de alacsony szinten is gond nélkül megcsinálható, és Wynne személyében lesz a csapatban egy gyógyító, regeneráló mágus, a toronyból kiszabadulva már korlátozás nélkül lehet indulni, akár Redcliffbe is.
Nekem a fő küldtetések sorrendje mindig ez (de csak miután letoltam a Harcosbércet és Pala megszerzését). 1. Kör 2. Redcliff 3. Orzamar 4. Berlicia Valahogy ez vált be. Mellékküldik és Ostagar dlc meg mikor, hogy, de ott is általában Kör és Redcliff közti időszakban.
Mikor fenyeget italból kifogyás....? Soha nem volt hiányom semmiből.
Menj azonnal Redcliffebe, ahogy Ailistair szeretné... Lotheringbe azért indul a csapat, hogy a készletet feltöltsék, igaz ott sincs sok cucc, de komoly harcok sincsenek. Alacsony szinten Redcliffeben viszont meg lehet szenvedni a zombi invázióval, vagy veszni hagyod a falubélieket, és csak a túlélés a cél. Néhány szintet meglépve már teljesen más.
Fel cuccolva vagy 100 csapdával a zsákodban jó hecc redcliff.ha tudod hol jönnek a zombik akkor oda rakod a csapdákat,csak ne robbanó csapdákat mert azok a városiakat is kinyírják.
Az elfek, vérfarkasok közötti perpatvar végső csatája is csak alacsony szinten macerás. Amikor már van a csapatban valaki, aki képes varázslatokat feloldani, csak annyit kell tenni, hogy a fagyasztást megszünteti...
Volt egy csapdázós karim, de az csak egy kitérő volt részemről, általában sajnálok csapdákra, mérgekre költeni. A jobb receptek már elég drágák, de akár még meg is térülhet a befektetés, ha a cuccokat nem felhasználják, hanem eladják... Képesség növelő könyvek, nagymester rúnák, néhány egyedi fegyver... mindig volt mire költeni.
Redcliffben mindenki arról beszél, hogy valami baj van a kastélyban, éjjel holtak özönlenek elő. A feladat a holtak legyőzése, a falu megvédése. Ha elhagyod a falut a csata előtt, távozóban az egyik NPC rá is kérdez, hogy valóban cserben hagyod-e őket, mindenki meghal. Mindegy, hogy csak a táborba mentél el, visszarérve élőhalottaké a falu. A küldetés mehet tovább, a falu megvédése csak egy lehetőség volt, a jutalom is csak egy tárgy, XP, és a tudat, hogy sikerült megvédeni néhány falubelit. 7-8-as szinten igazi kihívás, pontosan azért mert kevés a lehetőség, képességekben, felszerelésben. A nevesített falusiakat nekem kb úgy sikerült csak megóvni, hogy két mágussal erőteret varázsolva köréjük, gyógyítva őket. Van egy rövidebb, de hasonló mellék küldetés, amikor a menekülteket kell megmenteni, ott is az a feladat, hogy legalább egy menekült élje túl a harcot.
Az emlegetett törpe segítőt asszem buktam a klánok miatti állásfoglalásnál választott döntésem miatt. Már beszélni sem hajlandó vele. A Deep Road első helyszínéről hogyan lehet a másodikra jutni...? Egyelőre minden továbbhaladás le van zárva nálam... Szavazás sincs még a tanácsban.
Oghren? Még sosem vesztettem el egyszer sem,tojik ő magasról a politikára amíg van sör. Utoljára szerkesztette: Plata, 2019.05.30. 11:21:11
Én megmutattam a papírokat, akiket fel akart ültetni az egyik ház, a H. betűs fanatikusok a nyílt utcán a ház fanatikusai már ütnek engem. Erre Oghren közölte, hogy megvet és nem lehet vele már párbeszédet kezdeményezni.
Az a kocsmában van még. De mikor a Mélyre akarsz menni, akkor oda jön., addig tényleg nem besz veled. Ezért fura. Lehet megint az unofficial patch kavart be.
Ahogy már írták, Ogren kéretlenül is megjelenik, amikor Branka keresése lesz a feladat, addig meg scriptelten nem haverkodik. Igazi iszákos törpe, ugyanakkor jókat lehet rajta röhögni, főleg, ha Wynne és Morrigan van még a csapatban. Az egyikkel flörtöl, a másiklal civakodik. Az jó kérdés lesz, hogy milyen képességekkel, statokkal kapod meg a törpét (respec. addon hasznos) Mélyutakon Pala érdekelt még a múltja miatt
Mélyutakon van egy külön rész, ahol a törpe nemes eredet történet zajlik. Le lehet menni oda más karakterrekkel, csak nem ott van dolgotok. (Ha jól emlékszem) A Branka keresése hosszú küldetés, 3-4 thaigot végig kell járni, közben érdemes visszatérni a városba, vagy a táborba, eladni a felszedett kacatot. Ogren nem fog elveszni, a bejáratnál megszólít.
De hogyan lehet további thaig-ba eljutni. Az elsőben mindenhol elmentem és mindenhol zsákutca volt a vége. Nincs belőle további kijárat. Vagy majd a sztori megnyitja valahol...? Ha most ez is bugos, akkor sírva fakadok...
Aeducan Thaig? Onnan sehova. A többi pedig Oghrennel nyílik majd. Ha megölted Jarviat a Carta vezért, akkor akit támogatsz elküld a mélyutakra Bbrankáért. Ekkor Oghren meg kell, hogy jelenjen és beszél veled, és Caradin Keresztútja lesz a cél. Ha nem így van, akkor tuti bug. De ilyet még nem láttam, hogy ez bugol.
Akkor nincs gond. Carta bázis írtás után kapod a folytatást és akkor okés.
Nem kell mindenhol bugot keresni, évekkel ezelött játszottam az Origins-t, akkor sem volt tele buggal. Egyszerűen nem oda kell menni a küldivel, ahol most vagy, ahogy említettem, az egy külön thaig, ahol a törpe nemes eredetküldetése zajlik. Azt is csak ismételni tudom, érdemes minden eredetküldetést megcsinálni, úgy sok NPC-ről meg lehet tudni némi háttér információt. Orzammarban, aki a jó királyt keresi, gondolhatja, hogy Harrowmonth az.. kivéve egy törpe kotorékot, akinek más a rálátása a színfalak mögötti eseményekre, Bhelem egy szemétláda, de egy törpe kotoréknak lehet tpbbet kínál, mint egy vaskalapos, hagyományokhoz ragaszkodó törpe nemes -:)
Azért ilyedtem meg, mert ugye volt az a quest, ahova oda vitt a bug, ahol nem volt kijárat. Ezek után nem állt tőlem az a feltételezés, hogy a Aeducan Thaig helyszínen eltűnt egy kijárat.
Ma akkor tolom tovább. A játék alapvetően tetszik, de olyan sok az időhúzás benne, hogy ez elrémiszt a 2. és 3. résztől.