A Gothic sorozatbol csak a 3. resz volt nagyon bugos. Mikor az elsot jatszottam (100 eve:) meg a patch fogalma sem volt igazan ismert. A Risen (28 oraja nyomom) szerintem nem bugos(sabb mint barmilyen mai jatek) Aki azt gondolja, hogy a dragon age-hez nem lesz majd javito patch az eleg naiv, de ettol meg nem lesz bughalom
Megtudná valaki mondani,hogy a mozgás miként lesz? Úgy mint a NWN-ban?
Nem tudom, változtattak-e, ezt elõre leszögezném. Egy nagyjából egy éves, Chris Priestly (aka Evil Chris) által bemutatott videó tanulsága szerint az irányítás konfigurálható lesz billentyûzetre is, de lehet pusztán egérrel is mozogni harc közben.
Gothic-ot hasonlítani a Dragon Age-et meg egyenes hülyeség, ha a finomkodást kerülni akarom. Mint amikor a WoW-hoz hasonlítják. Persze, az elfeknek ebben is hegyes füle lesz. Aztán ennyi, a közös pontok nagy része kifújt. (És igen, a Dragon Age messze jobb lesz. Marha egyszerû a képlet. A Gothic volt egy Baldur's Gate klón a korábban elhangzott elgondolás szerint (ami önmagában is marhaság), és nem a Dragon Age lesz Gothic klón... csak a jegyzõkönyv kedvéért)
Az az igazság, hogy az NWN és a KotOR is bugos. Az elõbbiben egy bug nem engedett egyetlen questet sem befejezni Luskanban. (Állítólag a Jade Empire-ban is van a végigjátszást lehetetlenné tevõ bug, de azzal még enm játszottam.)
-ha nem hánysz kardélre elárulom én miért félek ettõl a játéktól: miez hogy normal difficulty = 75% AI ? NOOOORMÁLIS??
Mindenesetre pozitivum hogy a karaktereink MEG tudnak gyulladni. Akkor teszem föl az ellenség is. ÉS esetleg észreveszi hogy ég ! :D Vagy észreveszi hogy õt most megmérgezték! Sajnos azt már nem lehet elvárni hogy ne teljes testfelületes égés legyen "szimulálva", és azt sem hogy a mérgezés ne -5hp per sec szinten müködjön ... Cserébe kapunk bombákat huráá:D
Ah, én csak varázspálcaélre hányok embereket, kardra nem, az nem elég kifinomult :) Esetleg lúdtollra, de csakis gonosz, városi elf poéta karakterrel. Fenntartásaim vannak nekem is vannak, pusztán arra akartam kilyukadni, hogy ezt a játékot a teljesen más alapokra építkezõ Gothic-szériához hasonlítani nem a legbölcsebb dolog. Egészen más prioritásaik és erõsségeik illetve gyengéik vannak.
A két fejlesztöcsapatról volt szó és ott egyértelmü az oriási különbség kb mint a két autó között.
A Bioware egy nagyon profi a 90-es évek ota / enyitt erröl ki kinek a köpönyegébe bujik / csak oriási sikerü egyáltalán nem bugos játékokat készitö csapat. Van merszük nem csak a hagyományos fantasyt hanem másfélét is / Jade Empire ,KotOR ,Mass Effect / elkésziteni jó a marketing és ami nagyon fontos jó a community. Csakha a BG-ét csinálták volna semmi mást már akkor is beirták magukat a játéktörténelembe és kb ebböl az egyböl adtak el annyit mint az összes PB játékból együttesen.
Ezzel szembe a PB egy amatör sufni csapat aki a g1 ota nem tud ujat felmutatni mindig ugyanazt csinálja mindig ugyanugy és többnyire teljesen bugosan. A 90-es évek ota veszek játékokat és a mai napig a g3 volt az egyetlen amit egy hét után kivágtam mint macskát szarni annyira félkész élvezhetetlen bugos szar volt ilyen minösithetelen cuccot a Bioware mégcsak véletlenül se adna ki. A PB kb itt ásta el magát nálam olyan mélyre hogy ott már kinaiul beszélnek... Össze se lehet hasonlitani mondjuk egy NWN vagy pláne egy BG összetetségét komplexititását harcrendszerét egy gothicéval ami egyszerü mind egy faék. Remélem belemernek végre fogni valami ujba mint ahogy azt sejtetik és végre kiderül hogy gothicon kivül mást is tudnak csinálni.
Részemröl nincs baj ha PB fanboy vagy csak marhaságokat ne irjál hogy majd a Bioware fog gothic köpenybe öltöztetni egy játékot...nem bolondultak meg hogy igy tegyenek.
Mindenesetre nagy ivbe kerüld el a Dragon Age-t ha neked a PB játékok a mérce mert teljesen más lesz mint egy gothic és most itt nem csak a játékmenetre gondolok.
A vidám elf csajszi, Lucy! :) Egyébként szerintem marha jól sikerült a mimika animációja. Azzal szórakoztam vagy húsz percig, hogy a beszédeket kattintgattam :D Eszméletlen! Amúgy fog a játékban rendesen beszélni a karakterünk á la Mass Effectes Shepard?
Öhm... nem tudtam, hogy ilyen pici lesz a mérete... no sebaj...
remélem is hogy nem igy lesz mert az elágazó történetet jobban támogatja a rencer igy, gondoljatok bele.
Hát kipróbáltam a karaktergenerátort.
Ami tetszik benne az a portrait rendszer, azt nagyon jól megoldották.
Maga a generátor szinte teljesen ugyanaz a szisztéma mint a Mount and Blade-ben. Ami nem rossz, csak kicsit puritán. Zavar pl h nem lehet tetszõleges hajszínt csinálni (tejfölszõkét akartam volna ;), meg az elõre betáplált frizurákból is kevés van (nem tudom mért nem lehet jobban testreszabhatóvá tenni, hajhosszt állítani, esetleg fésülési stílust), így tök értelmetlen a tetoválás, remélem lehet majd saját tetkókat gyártani.
Az elfek egyáltalán nem tetszenek. Eddig minden játékban az elfek az embereknél sokkal szebbek, magasabbak voltak. Na itt nem. A fülön kívül semmi különbség nincs, ráadásul alacsonyabbak. Inkább néznek ki félszerzetnek mint tündének.
Azt se értem h mért csak arcot lehet kreálni. Magasságot, testsúlyt, testalkatot mért nem? Az animációt is biztos meg lehetne oldani (+-10 cm nem számít szerintem).
Úh ez egyelõre egy erõs átlagos, egyre bizonytalanabb vagyok.
"Azt se értem h mért csak arcot lehet kreálni. Magasságot, testsúlyt, testalkatot mért nem?"
jaja ezt én is hiányoltam!
Az elfek a Neverwinter Nights 1-2-ben és a Baldur's Gate-ben is alacsonyabbak voltak az embereknél. Szerintem nem kell, hogy magasak legyenek...
Tolkien tündéi még magasabbak és szebbek, de kecsesebbek is voltak az embereknél. Legalábbis is könyvekben. Filmen annyira nem volt jellemzõ, játékokban meg nem figyeltem.
A DnD világok elfjei viszont tényleg kisebbek és véznábbak, mint az emberek, ami a NWN játékokban látszott is. Biztos az izometrikus nézetûekben is úgy volt, de ezeknél szintén nem figyeltem. :D
Ellenben az Elder Scrolls sorozatban a három elf faj mindhárom lehetõséget képviseli. A Nemes elf magasabb, a Sötételf nagyjábból egyezik, az Erdei elf meg alacsonyabb az embernél.
Might and Magicre nem emlékszem. :D
Viszont én még egy dolgot hiányolok a karakterszerkesztõbõl. A zenét.
"Every once in a while a game comes along where the hype is rather high prior to its release. Some games live up to the hype, and a few falter. Then there are the rare ones that exceed expectations.
Dragon Age Origins is one of those games."
A 90-es évek ota veszek játékokat és a mai napig a g3 volt az egyetlen amit egy hét után kivágtam mint macskát szarni annyira félkész élvezhetetlen bugos szar volt ilyen minösithetelen cuccot a Bioware mégcsak véletlenül se adna ki.
Es akkor a Forsaken Gods-rol, a G3 kiegrol meg nem is esett szo... :)
fõszálat is csak úgy lehet megcsinálni hogy elnyomsz minden beszélgetést és kikerülsz minden harcot amit lehet. na meg persze pontosan tudod hogy merre kell menni-.- az mondjuk kicsit erõs kijelentés hogy nem érdekes a fõszál. ez nem oblivion:D
"A content avoiding, conversation skipping, combat crushing playthough of DA will still take time to get through, my guess is at least 10 hours. I'll be curious to see just how fast the speed-runs end up. On the other hand, a content seeking, conversation listening, tactically considering playthough would take more like 60 hours, or even more if you're especially thorough. Ray is that kind of gamer, and he took over 100. I think an average gamer who’s not rushing but is still focusing mainly on getting through the game can expect a 40+ hour experience the first time. There are all just my personal estimates however."
Hangulat az ott van rendesen. Túl szép ,hogy igaz legyen :) Várom,hogy a postás csengessen.
Nézegettem kasztokat és hogy mit is tud, de döntésképtelen vagyok. Mage vagy 'Rugó' ? Mert nekem bejön a 0 hp de ha megmozdítom a kezem felrobban a világ stílus is. De ez a csapdázás, lopkodás, hátbaszúrás is jónak tûnik.
specializációknak is érdemes utána olvasgatni mert igazából nem 3 class van hanem 12
Most hogy közeledne a megjelenés, megint téphetjük a hajunkat! Én speciel a CD Galaxistól rendeletem elõ egy CE-t, de azért nyomon követtem a másik lehetõséget is. Ma jártam is egy 576-os boltban ahol nem igazán értették a lelkesedésemet. N áluk ugyanis már november 22-re van elhalasztva! Ettõl persze rögtön infarktust kaptam (honlapjukon meg lehet nézni)! A CD Galaxisnál elvileg maradt a november 3-4. De megvallom õszintén ezek után nem ártana tudni mi is van??? Ugyanis most akkor valaki nagyon vakít! A két online játékáruház megjelenése között nem lehet ennyi idõ (ha a játék már bekerül az országba). Már csak az a kérdés ki nem mond igazat???!!!
A legelejétöl a honositás miatt necces volt a worlwide megjelenés tartása de egyenlöre még semmi se biztos.
Nos elõrendeltem Steam-rõl, ott november 7-e a megjelenés. A digital deluxe verziót vettem, amiben benne van az eddig ismert gyûjtõi extrák mellett a Warden's Keep dlc is. Plusz Steam exlusive item: The Wicked Oath Adds +10% to critical strike damage Improves armor penetration by 2 Adds +1 to combat stamina regeneration Pre-purchase exlusive item: The Memory Band Adds +1% to XP Adds one skill point
nem semmi marketing a steam részérõl, hogy ezt kilobbizta
az 576-on szinte mondig false megjelenések vannak szóval amiatt nem kell aggódni! az ott dolgozók meg csak azt tudják mondani amit a webshopon látnak ;)
sziasztok letoltottem a karakter kreálot de nem tudom hogy kell feltolteni ide hogyan kell? megcsnáltam a karaktert és ott hogyan tovább?(a programba be vagyok jelentkezve)rámegyek az Info feltoltésére de nem lesz semmi,oszt rámegyek Online Profil ra és akkor megnyitja az oldalt bejelntezek de ismételten semmi:( valaki elmondaná pl,hogy-hogyan kell? elore is thx!
mármint a karaktert nem tudom feltolteni az oldalra pedig joljonne az a exkluziv tárgy:D
A második karimat nekem is csak nyolc óra mulva tette fel az oldalra.
igaz, most olvastam, hogy vannak specializációk. pont most kezdtem újra a neverwinter nights 2-t, azután kicsit kevésnek tûnt. bár a 12 kaszt már jobban hangzik, a törpe ember elf kombó kicsit fantáziátlan, de ettõl még várom a játékot...