micsoda? te ezt nem tudhatod :P amugy most fejeztem be a GW-t télleg :)
tegnap nagyon jó idö volt! voltunk is kinnt! meg ma is, és eltörött az elsö sárvédöm :) haver akkorát taknyolt az 550-es xt-vel (crosspálya), ugratott, azt kicsit elszállt, le a domb aljába, motor pördül vagy 2-töt, föld darabkák szálltak stb. kemény volt.
hol vannak a quadok? eurosporton meg egy osszefoglaloban nem mutattak quadot,legalabb is en nem lattam...
az viszont nagyon kemeny volt tegnap,hogy az egyik motoros atment a dunen,egybol el is hasalt es jott utanna egy auto ami nem latta a homokban a fickot es ugy ugratott at a buckan, kb 1,5 meter hianyzott,hogy pont a motorosra erkezzen ...
Szerelõi szempontotkat nézve a KTM hulladék...Egyszer sz*rik be, de akkor nagyon. Különben tele van minden logikát nélkülõzõ megoldásokkal...Régi is és az újak is. Egyszer volt nálam a "laborban" supermoto/a gyári elsõ évjáratos/ és fogtuk a fejünket rendesen... Bár ha megvannak az anyagiak hozzá akkor jó kis motor.
es az milyen mar,hogy a Dakaron az osszes KTM-et tologatni kellett reggel mert egy sem indult? igaz,hogy csak valami elektronika gubanc volt,de hat akkor is...
na en is irok akkor miert mindenki hondat akar venni? pl. yz yamaha szerintem legalabb annyira jo
NA akor én most irnák is Tud valaki Honda cr-t eladót????
na mivan má? irjatok! 2005 van minnyá tavasz és megyünk zuzni! friss zsenge pázsit, szép erdök, fasza dombok! lehet nyomatni!
2005 elsö hozzászólója a topikban: ChaosMad - Honda CR 125
BUÉK!!!
meg sok benzint! :DD
jaja, BUÉK motort, pályát, szabadidõt...törhetelenséget.. :DDDd és gecc sok pénzt mindenkinek, hogy minden álmát valóra válthassa! :)
na a masik topic bezarult,koszonjuk az intezkedest! a jo kis kepek meg ott maradtak...
hát azér én is szeretek vigyázni a gépre, meg kell is mert nem szeretnék ujjat venni 2 honap mulva, föleg crossnál, nem akarom széthajtani már az elején, csak ugy szolidan :)
amugy nem arra kell gondolni,hogy ha sar van az uton akkor nem megyek ki nehogy koszos legyen a gep csak szeretem karban tartani,minden tura utan lemosni,simogatni becezgetni...
Az en ismeroseim kozott ket tipusu crossost vettem eszre. Az egyik uti vagja a gepet nem kimeli,a masik meg meg a szeltol is felti. Na en is inkabb a 2.-hoz tartozom es utalam ha egy apro csavar vagy egy bizbasz mar nincs a helyen vagy nem ugy mukodik vagy kicsit log. Ezert mondtam le arrol,hogy hasznaltat vegyek,mert ugyis talalok rajta valamit ami nem fog tetszeni...
Akik az en mocimat megvettek azok sajat allitasuk szerint nagyon ertenek hozza,az egyik srac allitolag szerelo volt kozulok. Feltettek bakra rangattak a kerekeket,lengovillat,kormanyt,stb. Szoval te is igy nezd meg,hogy raksz ala valami bakot es rangasd meg. Hat ha mast nem, legalabb annyit elrersz vele,hogy azt hiszik ertesz hozza :)
Alapjáraton járó motornál tartsd a tenyeredet a kipufugót eltömíve. Ez levesz a hangjából és meghallod az olyan blokkcsörgéseket amit különben nem. Víz ne eresszen. Magát a hûtõket is nézd át ne legyen sérült/foltozott/kendácsolt mert drága móka. kuplunghang, bár az esetlegesen javítható ha nincsenek a lamellák kinullázva. Futómûvet ahogy érzed-szimmeringek ne eresszenek, és ha power szelepes a motor akkor értelem szerûen húzassad, hogy kiderüljön minden jó-e...Fék úgyis kiderül... :)
Ha olcsón lehajtottat veszel könnyen benne van a pakliban a dugó/gyûrû/vízpumpa/fõtengely AZONNALI cseréje...Sokat csináltam már , tudom mirõl beszélek. Jól nézd meg mit és kitõl veszel!
nem hiszem, az nem az volt, azt nem hirdették meg még sztem, én is ma nézem a hirdetéseket, de az nem volt fennt, amit pedig láttál azt én szeretném megvenni, 11-es szám van rajta. nem?
hat nemtom 180 korul lehet-e jo cr-t venni...? nem lenne erdemes gyujteni meg egy kicsit hozza es inkabb megveszed kesobb? en 2-3szaz alatt nem vennek semmit mert ami ettol olcsobb azert azok eleg lestarpalt szekerek legalabbis nekem ez a meglatasom
hát ez az pontosan, 65kg vagyok szal számomra böven elég a 80 kilos motor, meghát persze, lámpa, este sötétben ugysem motorozunk terepen, mi legalábbis. a többiekkel (akik a filmben is szerepeltek) döntöttünk a cross mellett, a srác akinek az Xt-je van az lecseréli egy 250-es Cr-re, akinek pedig a filmben yamaha dt-je van, az 125-ös Suzuki RM-et szeretne, én pedig 125-ös CR-t.
vannak am jo versenyendurok amik birjak a strapat,mondjuk az xt nem eppen az... de ha tenyleg csak cross a cel akkor felesleges azt a plusz sulyt cipelni
en rengeteget filoztam cross meg az enduro kozott ,mert igaz,hogy jo egy onindito, meg a lampa sem art de a plusz 20-30 kilo tobblet elriasztott nalam foleg a suly dontott a cross mellett,mivel nem vagyok egy izomkolosszus pont eleg ezt is emelgetni mikor sokadszora fekszem bele a homokba...
ettol nagyobbat nem is kell lepni egybol,szerintem 125el is nagy elvezet menni es sokkal kezesebb lesz mint egy nagyobb gep aztan mikor majd nem a te kepesseged lesz a szuk keresztmetszet akkor valts nagyobbra
Pontos technikai adatokat nem tudok produkalni neked,azt talalsz a neten ha kell,de nem is ez a lenyeg szerintem.
Egy motornak vannak hatari es ezt a maxot mondjuk ki tudja hozni belole egy "profi". En mondjuk nem,mert egy 125-ost sem tudok teljesen kimotorzoni. Viszont nekem a kisebb gep pont ezert kezesebb lesz es konnyebben motorozhato. Mondjuk 125-el nincs nagy tapasztalatom,de 250-el nem tudtam azt motorozni amit a gep birna. En ezert gondolkodok 250es 4utemuben (az teljesitmenyben kb 125-os 2utemu) Majd ha maxon kimotorozok egy ilyet akkor valtok nagyobbra.
mennyiben/mivel másabb egy 125-ös cross és egy 250-es? pl CR. az oké hogy 250-esben több paci van.
crm nem volt jo kulonben a krossz palyara az atetelek miatt mentem ilyen rmz-vel is,hat tok mindegy hanyadikban voltam es milyen fordulaton,ez huz mint a diszno... 2utemut azert porgetni kell nagyon,hogy haladjon a crm inkabb endurozni volt jo
azert egy uj moci az egeszen mas... foleg egy 4 utemu