Jójó persze, de nyomatékben és pörgésben sem olyan nagy már egy 250+ CR mert már a 250-es is vagy 8knál leadja a max erõt és nyomatékot (az 500-as meg vmivel alatta gondolom) ... jóhogy egy 4T kevesebbet pörög és eszik de ha csak alapvetõen azt nézzünk hogy ugyannannnyi erõhöz nem kell sokkal több benya 1 2T-nek mint a 4T-knek (mert csak 10-15%-al rosszabb a hatásfoka)
Szval biztos sokat eszik de ha nem lyukas a tank biztos nem több mint 10liter/óra
ezt nem értem mi dúrva mihez?:) nem lehet össze hasonlítani 2T-t a 4T-vel teljesen más, eggyik pörög másik nyomatékos...... CR500 nem tom pontosan, kb 70 paci enyém papiron 65 szerintem 60 de itt nem is a loerõ számit hanem a nyomaték) és az hatalmas van benne... szal pillanatok alatt földhöz vágja az embert ha bátorkodik;)
Amúgy meg ha 600-as Husaberged enduród van még ahoz képes is durva a CR500 , mert még annál is vagy 15lóval erõsebb .. vagy nem??
Nem sok ez a fogyasztások amit írtatok?? .. na ne már hogy 1 órát nem tudtatok menni 1 tankal >>> mert ez következik ebbõl
vettem egy 125 ös girela arizona endurot de félig meddig át van alakitva cross motorrá tudna nekem mondani valaki vmit errõl a gép rõl mert ezt szerintem ez volt az 1 és az utolsó ien motor , de azért van bene erõ
ok, nemtom, de azért terepre nem mennék XR-el én se... és igen álmomra, az LC4-re gondoltam:P
640 KTM akkor gondolom az LC4-re gondólsz.... nem rosz gépek azok csak dög nehezek..... nehéz terepre meg nem is igen való.... sok aza 140-160kg.... 90-110kg a normális elfogadható.... a honda rx 125 nem olyan rosz az.. mentem vele és van benne nyomaték rendesen de az is inkább útra való mintsem egy komoly terepre.....
"elmondása szerint télleg nem annyira erösek"---> ezt meg nem értem, hogy érted ,hogy nem erõsek?:DDD hát inkább pont hogy a 4T-k ben van a bika nyomatékos gépek... egy az egyben le is adják azt
én még nem mentem négyütemüvel, de azok a tulajok elmondása szerint télleg nem annyira erösek, tudom miért, mielött vki elkezdene magyarázni, és mondjuk nem a 640-es KTM-röl van itt szo nálam, hanem mondjuk Honda XR 125-röl
havernak 1 RM 125-je van, kicsit tuningolt, 44 lóerös, és olyanereje van (számomra) h állat. 1ébként most törte el a kormányt meg a sárvédö végét mert hátraesett egykerék közben nagyon
qurva sokat:)) nekem volt 250 CR hát pályán simán benyeli a 12-14 littyót 1 óra latt:) attól függ mennyire zúzod neki meg mennyire vannak oda a dugó gyûrük.....endúrozni meg nem is érdemes vele akkor vegyél endúrot pl: CRM amúgy én dícsérem a CR-eket mert nagyon jók motorikusan:) vólt régebben egy YZ-m is hát az elbújhat melette.....
mennyit eszik egy 250-es cross? (CR érdekelne fõleg de bámilyen típusról írjatok csak írjátok oda mirõl van szó) Tényleg érdekelne és jó lenne ha endurózva ill pályán is kifejtenétek mennyi-mennyi!
Sziasztok valaki tud yamaha dt50-est vagy 80-ast??aki tud szoljon léci!!!elõre is kösszi
Múltkor a haveromék 3-an mentem egy 101 köbös robogón, ami 50-es papírokkal van. Aztán pont arra ment egy lovas rendõr, volt nála kard meg minden, és nem volt a haveromnál semmi féle papír, és a haverom oda adta neki a pénztárcáját, amiben volt 5000Ft, és azzal elintézték:-) Na meg hogy leeresztett kerékkel kellett hazáig tolni a mocit, ami volt legalább 2 km, és dombra föl, még föld úton is:)
hát én is megszivhatom mert a hengeren ott figyel, a 79ccm, megprobálom elkerülni a rendöröket, azt kész, meg nem mek ugy h baj legyen vagy h megállitsanak és akkor nem lesz baj
nézdd ,nemtom pontosan h mûködik ez, nem vagyok rendõr, de jópáran megszívták ezzel, ismerettségi körömben is... ha megállít a rendõr és nézi a motorszámot, inkább huzd el a csíkot:D
de h lehet nyilvántartva az a motorszám ami elvileg még nem volt forgalomba helyezve mert mondjuk nekem is ilyen h 4-5 éve hozták be németböl, és 80-as DT, e azért vettem meg mert ha lesz rendszám akkor is illik rá az 50-es henger, és tok kölcsönözni havertol, és akkkor csak 50-esként lesz nyilvántartva, szal sztem ez a motorszámos duma hülyeség, de biztos tudjátok akkor.
a bírság nem ennyi, de a rendõr nem hülye, és ha bediktálják a motorszámot neked annyi, sanyi a jogsidnak, vagy basztatnak okirathamisításért. van ilyen, jót röhögök a sok hülyén 50-es papirokkal
Csoolta, léci rakj majd be képet a mociról, mert msn-en nem igen tudunk dumálni, mert délelött dolgozok, te meg egésznap motorozol, este meg meccs...:D:D
nincs rá tarifa engem 125-ös TM-el is zavartak anno haza, hogy "sohatöbbetnetalálkozzunkmer'kurvanagybalhélesz"... bár ez régen volt, per pillanat nemtom mi a helyzet
hát nekem így mesélte 1 olyan oszttársam aki barátjával törént ez (én si tom kivel) .. és én is sokallom (de azt mondják lehet azért mert ügye ez okirathamisítás)
Bazz most hallottam 1 elég durva storyt ami miatt kicsit parázok >>> Ügye vannak motoros rendõrök (és nem a robogósokra gondolok) aztán volt itt 1 gyerek akinek 180-as Gillera robogója van 50-es papírokkkal .. a hülye megpróbált ellógni de elkapták .. és most jön a legrosszabb >> a rendõrök állítólag csak bediktálták a központba a motorszámát és máris tudták hány ccm
ÉS a bírság pedig 3000Ft/1ccm!!!! amivel eltér :P .. jelen esetben: 180-50=130*3k=390eFT
amugy visszatérve, felhivtam a faszit, elkelt a motor... medig az még tetszett is... most szeretnék venni egy 80-125ös endurot, de nicns tippem hogy milyet vegyek, dt-vel szemezek énis, 125össel... ki mit ajánlana?:)
Amit eddig mondtam mindenki felejtse el... a rendörök nem érdekelnek és: 80-AS DT KELL!!!!!! mentem haveroméval elöször, és annyira tetszik h más motorra jelenleg fel se ülnék (persze ebben a kategóriában:P)
meg akkor ha baleset van és megvizsgálják a bringát
meg akkor, ha a Közlekedésfelügyelet büfékocsija megállít és betekeri a gyertya helyére azt a helyes kis mérõeszközüket... 10mp és mondja a hengerûrtartalmat...