Hát mondjuk azért nem mindig szívja... ...a haveromnak is egy 101 köbös Honda Lead nagytestû robogója van, 50-es papírokkal és senki nem szól bele, akkor van a másik haverom annak Yamaha DT-je van 125 köbös, 50-es papírokkal szintén nem szól bele senki... ...eddig nagyon kevés embert ismerek aki megszívta volna így, fõleg itt Érden, a lõtéren a cross pályán:-) Mivel én többnyire terepre használnám, nem pedig városi furikázásra.
Igen, ugytünik minden dt 2ütemû volt a 400astol az 50esig..
Oké, akkor 50es DT gondolom. Elvileg mindnen DT 2 ütemü volt de utánanézek... Lécci rakjad be a képet hogy mi is az, kiváncsivá tettél:D Amugy azt hogy az 50esek is rendszámozva lesznek stb, azt már régóta mondják... De tény hogy legtisztább 50est 50esként használni..125öst meg 125ösként
most 1 hülye kérdést teszek fel, de láttam 1 képet ami összezavart: asz összes yamaha dt 2 ütemü volt mindig is igaz?
ha tölem kérded, akkor vagy rx, vagy dt-m lesz, most dt-nek indul mert azt tud a csávó (2001 utánit ha jol emléxem)
Na ha már itt tartunk, akkor milyen 50es lesz? RX?
viszont akinek nagyobb van mint papiron az nagyot fog szivni-sztem. nemtom h ennek van e alapja vagy csak szopatnak, de nekem tuti h 50-es lesz. viszont fussa most már királyabbra is:D
nem tom .. ha simán 125ösként veszed akkor alapból van rajta rendszám (bizosítás akkor is kell gondolom kicsivel több mint 50esre) meg ha úgy van mint autóknál akkor van biztos vmi adó (de ezt nem tom pontosan!) .. viszont az fix hogy ha rendõr megállít akkor érdekelni fogja hol van a min A1-es jogsi
200E huf-om lett a motorra!!! nemsokára lesz motorom! de annyit h CSAK 50-es, mert valszeg jövöre minden motornak rendszámot adnak és ezért. mehg hát meg is kell tanulni menni...
nincs vki aki Eger-ben (esetleg környékén) enduró/cross-ozik???
ha 50-es papírokkal veszed akkor nem kell névre írtani (illetve csak az adásvételit kitölteni az minden) .. meg kötsz biztosítást (kb 3k egy évre) ennyi
Van egy kérdésem! Ha veszek mondjuk egy 125 köbös mocit, annak mennyi lehet a névre iratása, még akkor is ha 50-es papírokkal veszem meg? Illetve ez attól függ hogy hány köbös, vagy mitõl? Csak mert most egy 110 köbös quad, és egy 125-ös Aprilia Turareg Rally 125-ösön töröm a fejem...
pont CR-re gondóltam én is:) amúgy miért vágna földhöz hát úgy viselkedik mint egy kezes bárány:DD havernak olyan van.... csak egy baj van vele, LoL nemárt egy benzinkutat utána kötni:DDDD
"azért ha valaki szakértõ erre jár ne legyen rest felvilágosítani minket!" <<< jaja az nem ártana
hát a 125ös mocinál a vadászgép élmény elmaradt, de azért jó volt így is:)
amugy én még mindíg állítom, hogy a 6-7 ezernél bekapcsoló power szelepem helyesen mûködött. 3 külnbözõ motorszerelõnél jártam az évek alatt vele, mind1iknél volt szó a powerszeleprõl, és mindhárman azt mondták, megfelelõen mûködik. nem mintha nagyon lényeges lenne, de most ugrott be, hogy ha jól emlékszem 2 fajta power szelep van. bovdenes, és elektromos. :)
ja, és mivel a haverom is ugyanakkor, és ugyanazokhoz a motorszerelõkhöz járt, neki is jól kellett hogy mûködjön a cuccos.
tudom tudom biztos kóklerekhez jártunk akik nem érdenek hozzá, de NEM!
lényeg a lényeg jó ha van függetlenül attól, hogy bizonyos fordulatnál kapcsol-e be vagy fojhamatosan egyenletesen érezteti hatását. talán mindkét megoldás létezõ megoldás:)
azért ha valaki szakértõ erre jár ne legyen rest felvilágosítani minket!
"ülj már fel egy 500-as 2T-re az meglesem mitcsinálsz mikor nyit a power:-)" éppen erre mondtam hogy ha jól be van állítva akkor nem olyan brutál az átmenet hanem a szép folyamatosan nyit ki
Az meg más dolog hogy mondjuk egy CR500 bármilyen fordulaton hanyat vágna
"és oan mintha nitróztunk volna csak kicsibe:P"--> hát kb:DD vagy mintha hátba basztak vólna hirtelen valamivel:-) legjobb!!!! mintha egy vadászgépen ûlne az ember:DD fõleg buko nélkül könnyeid meg csak úgy csurognak kifele:-) bár veszélyes játék:O
hát ezért kell otthon keverni a benyát ... mondjuk nekem nincs is más lehetõségem
A cagiva-nal valószínû pont rosszul volt beállítva a power azért volt ilyen jelenség .. halottam én is olyat hogy xar volt a power és X fordulatszám alat alig nyöszörgöt a motor felette meg elkapart mint a xar
én tudomásom szerint a power ha rosszul beállitva akkor naon szétzuzhatja a gépet. és még ilyen az enduroknál az olajpumpa is, ha kevés olajat nyom akkor abbol nagyon nagy gáz lesz, ismerös majdnem 100E ft-ért tapasztalta meg...
akkor lehet több fajta van, mert nálam és az egyik haveromnál is, 6-7 es fordulatszámnál nyitott a powerszelep, és érezhetõen, sokkal jobban megindult a moci. neki egy 125ös cagiva-ja, nekem pedig 125-ös aprilia pegaso-m volt.
teknikailag ne kössetek belém mert nem nagyon értek hozzá, én csak azt tudom mondani amit tapasztaltam\tunk, és amit a motorszerelõnk mondott:)
na a power szelep egy "villa" a kipufogó KIömlõn, ami bizonyos fordulaton kinyit, megnövelve ezzel a kipuf oldal átmérõjét, és ezzel elég nagy teljesítmémnytöbbletet ad...
az, hogy szelep ez így nem teljesen igaz... mivel 2T-ben nemigen vannak szelepek:) az egy ilyen beömlõ szûkítõ izé... aztán kb 3/4 gáznál megnyilíik teljesen a nyílás és kiengedi a hengerbõl a gázt és ezért tud hirtelen megindúlni a motor temeg kapaszkodsz a motorba mint a hülye, hogy elne szálj róla:DDDDD
a power szelep bizonyos fordulatnál bekapcsol és megnöveli a moci teljesítményét.
évjárat, kilóméter\üzemóra?-- ezt pedig azért kérdeztem hogy aki ért hozzá, az majd megtudja könnyebben megválaszolni neked, mert én nem vagyok most képben az árakkal.:)
1993: "MÛSZAKI ADATOK 2 ütemû, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 33 Le (12000 1/min), vízhûtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 103 kg,
LEÍRÁS A MOTOR NAGYON JO ÁLLAPOTBAN VAN! SZERVIZBEN VOLT FELUJÍTVAL A MOTORJA, AMI CSÖRRENÉSMENTES! ÚJ HÁTSÓ GUMI, ACERBIS KÉZVÉDÕ, LÁNC LÁNCKEREKEK, FÉKTÁRCSÁK FÉKBETÉTEK SZINTE ÚJAK! ELADÓ!!!!!!"
többet egyenlõre nemtudok, elõször megakartam kérdezni itt a véleményeket, aztán telefonálni!
Hali! KAWASAKI KMX125, 210 000 Ft-ért, "most lett felujitva a motor, ami csörrenésmentes" Megéri szeritnetek? Tapasztalatok, észrevételek, vélemények??
amúgy õ RX125-ött vett
hát én Aprilia-ról jót még nem hallottam (1 haverom most vett nem rég és szop vele rendesen (vagy 1 hónapja csak a javítgatás megy vele)) .. de mivel nekem még nem volt ezért nem mondok inkább semmit .. az meg hogy én mit godnolok szubjektív
hát ez a gond:) ha 65-ért hozta vólna a 125-öst is, tuti valami simlisség van a dologban.... vagyis sztem a motor megvan halva, nem árt alapossan átnézni:)
hát 60E az semmi... annyiért amugy simsont kapsz kap, én meg DT-t:P. de a csávó már 65-ért 125-öst is hozott volna, csak az a baj, h az naon feltünö a rendöröknek, szal elég a 80-as is
60 ezer? az feltûnõen kevés nem? Nem tom csak kérdezem mert én drágábban láttam õket.
öcsém, télleg jo h ilyen sok motoros haver van... most lehet még ballagás elött tud szerezni vmilyen 80-as DT-t a csávó, kb 60E Huf-ért...
mondjuk ez érthetö, nem is gondoltam rá... nembaj, akkor ugy kapnának el h megtalálnák a hullámat, mert én ezzel a brutális géppel sztem darabokra törném magam... (igy már hihetöbb h elkapnak)
fényezés gyári, de akár én is kitalálhattam volna, mert 100%osan az én színvilágom. a 46os és a posse logok természetesen már általam kerültek föl. az ára 1.250 volt uj gumikkal, hátsó lánckerékkel, láncal, és fékbetétekkel.
jo ok csak ha buzi rendörök elkapnak akkor arra a gatyám is rámegy, és most h motort szeretnék veni nem lenne jo ha a zsernyákoknak perkálhatnék...viszont még mindig ha tud jo 80cm3-es DT-t az irjon!!!
hát nehezek az biztos, de van 1 uj 640-es földváron (ahol lakom), és az ugy megy mint 1 kétütetemü!csak sztem a hangja jobb. 1ébként imádom a KTM-et, a kdevenc márkám, csak az a baj h én még nem vezethetnék 1et se:S (nembaj, remélem mostmár lesz jokis DT-m, aztán majd hú)
Szép motor, és ez a fényezés is nagyon tetszik, te álmodtad meg, vagy gyárilag is volt ilyen? Igen terepen kicsit nehéz lehet, de azon nem kell gondlokozni sokat egy hegy lábánál hogy felmegy-e..(gondlom én):D Supermoto kerekekkel vetted és nem is nagyon mész vele terepen, vagy......?