SUZUKI TSR 125 Évjárat: 1991 Megye: Budapest Ára: 220000 Feladás dátuma: 2005.05.17. Tel.: 06-70-316-60-83 vizhütéses elöl-hátul tárcsafék [email protected]
kawasaki -t nézzek?
1992 Cagiva 125 W8 , nem teljesen enduro de ez is jól néz ki
hát én itt nézem ezeket a Kawasaki KMX 125-et. 1993-as 160.000 ft. elég jo árak, söt ezekböl lehet alkudni egy 20-ast általában.. meg asszem mennek is azért.
elsõdleges használati cél hogy erdõbe kimenjek vele, meg ilyesmik, viszont közúton is kell hozzá mennem pár km.et. meg suliba is .. kezdésnek csak elég 125 ös :) kalapálósdi nem gond
a kiütés azt jelenti hogy a hengerfejen rá van irva hogy hány ccm, na azt kalapûccsal vagy valami kis vésövel le kell onnan nyomatni hogy ne legyen rajta semmi szán. ennyi, kb 5 perces munka. 250-eshez már kéne valami jogsi, hacsak nem hegyen akarod használni. (mi ott használjuk) szerintem DT-t ne vegyél, meg ilyen Gilerát se. habár ki tudja, ha a kettõ közül kéne választani lehet DT.
sztem mindenképp vegyél 125-öst 50-es papirral, de a hengerböl ki kell ütni a 125-öt, nekem is ki volt a 80 ütve a hondán. a rendörök attól is függnek hogy hol használod.
nemtudom, most amik jol mennek meg amik szerintem jo motorok azok a Honda CRM 125-ösök 50-es papirral. én is olyat szeretnék csak 250-est. az árakból általában mindig le lehet alkudni kicsit, 20-50 ezer között.
Enduroban gondolkozom, csak nem ismerem pl. h melyiknek van típushibája, mire kell figyelni, mi a reális ára egy egy motornak. 80 ccm mennyire használható? csak B jogsim van, rendõrök mennyire nézik mekkora a motor?
cross vagy enduro? szerintem 125-nél nem érdemes kissebbet venni, én is azt hittem hogy sokáig jo lesz, aztán hamar kinöttem, szerintem egy 125-ös enduro az jo választás.
50-125 ccm es motort szeretnék, nekem tökre tetszenek a régebbiek kinézetre (90 elõttiek ), de nem igazán értek hozzájuk, milyet érdemes venni? 150-200 ezerbõl.
én is 4 ütemû crosst szeretnék leginkább de az meg ilyen árban nincs :( mondjuk ha találnék valami 96-os 250-es yzf-et az jo lenne.
amugy 250-es crm-bõl 91 fölötti kéne mer az már forditott telós :) rmx 250 csak 110 kg :) azokat nézegettem :)
latod,latod... Nem vetted meg a 250-es crm-t mikor arultam,pedig mondtam :)
Amugy meg nem biztos,hogy teteszeni fog egy ilyen enduro,mert ezek mar nehezek A te crm-ed meg konnyu volt meg az rm is az,de ezek mar nem. Palyan szar,meg ha fel kell allitani akkor se konnyu. Az en mocim is "csak" 120 kg + a benya,de rohadt sokat szamit az a plusz 20-30 kg a crosshoz kepest. Megmondom oszinten en mar kicsit banom a drz-t de csak a tomege miatt,mert van aszert elonye is,de nagyon gondolkozom,hogy megiscsak be kene cserelni egy rmz-re. :)
1995-ös Suzuki RM 125 crossmotor (újjabb fajta rejtett tankos), 40 LE, 6 sebességes, vízhûtés, SHOWA elsõ teló, AFAM alukormány, új kerékcsapágyak, új hátsó fékbetét, új hátsó lánckerék és új szimeringek. Szép esztétikai állapotban! Irányár: 340.000 ft
fasza az egész motor! uj hátsó lánckerék yee! :) akkor go árverés:)
jo már megcsinálták, fasza lett, ebbe ilyen spec olaj kell mert olajkuplungos és semelyik nem volt jo bele, ezt a spec olajat meg alig lehet kapni valahol, vagy 6 helyen néztük... de mr megvan! yeee!!!
milyen olaj kell a blokkba ugy igazán? faszom egyik sem jo bele.. most megint szervizben vann........
nem kössz.. :)
Mad,meg ugysem vettel ruhat,nem kell egy gatya mert alig birom osszerakni ezt a derekamon. Kicsit hiztam a telen a punnyadasban es most kell vennem egy nagyobb nacit. Az elobb lett kimosva,szerintem teljesen jol nez ki,nincs rajta folt vagy szakadas vagy serules. Ilyenre mondjak,hogy ujszeru allapotban. :) 32-es mertu Alpinestars. 27000 volt pontosan az uj ara. Nemtom mennyiert mennek ezek hasznaltan de olyan 15K korul megvalnek tole. Ez minosegi verseny cucc,nem gagyi :)
jehee Acsi a dobos nem is látszik... :))) jó arcok mind, Sandi ( a képen fekete polóban Krammer-rel), és Acsi (aki nem látszik ) aki fõleg cimbora, de mindenki nagy figura.
na olyan turat nyomtunk ma,hogy volt amikor komolyan elgondolkoztam,hogy minek nekem motor es mit keresek itt a hegyoldalban a foldon fekudve... de az se volt rossz mikor nem birtam felalitani a motort a tengelyig ero sarbol mert csuszott a labam ossze-vissza
de most,hogy mar hazaertem es meg elek, igy visszagondolva nem is volt rossz
péti ismerõsök oldala, van pár versenyzõ arc köztük, itt szoktak gyakorolni az öskü pályákon, a bemutató filmek nagy része a crosspályán készült, ahol mi is szoktunk szúrni :)))
jah és persze innen is letölthetõ a filmünk trailere.. :)
az zsir :) nálunk fel kéne ujjitani a pályát... az a helyzet, szarok az asztalok... le vannak kopva kaparva, alig van pár használható ugrató...
Kimentunk ma az uj kosdi palyara,ahol a verseny lett volna multkor csak elmaradt. Majus 1-en lesz amugy megtartva,ha akar jonni valaki. Itthon hagytam a fenykepezot,de a playa az rohadt jo lett. Nincsenek azok a klasszikus asztalok,meg ugratok,hanem folmesz,lemesz kanyar,siratofal. Van amelyikben ilyen lepcso is van folfele,nagyon kira. Meg aztan mesz es a eltunik elotted az ut,olyan szintkulonbsegek vannak. A talaj fasza nem ilyen homokos mint a foti,hanem joval kemenyebb agyagos inkabb,ugyhogy csak az a gaz ha nagyon felazik. Igaz,hogy ez nekem is vagy 15-20 km-re van,de tok jo kis tura az is meg kimentunk.
Nezegettem ilyen Yoshimura csovet drz-re Alitolag 4 LE-t ad a nyomatekgorbere. Erdemes ezert adni kb. 110ezer penzt? Lehet erezni azt a plussz 4 pacit vajon? ez erdekelne...
Na voltam tegnap is edzeni egy kicsit eso utan,de csak egy orat. Lite-os edzes volt csak,mert egyedul voltam a palyan es ilyenkor fosok ha odaverem magam nincs aki osszekaparjon. Feljebb raktam a valtokart is,igy mar jo a labamnak is es nem rugdosom fel a sebessegeket onkentelenul. Tok jo,hogy van rajta ilyen kis primitiv km szamlalo,mert tudom,hogy mennyit mentem eddig vele. 50-60 km korul jarok. :) Viszont eleg jo izomlazam van a motorozastol. Aszem bevezetek valami rendszeresseget es csinalok magamnak edzestervet is :)
ami szokatlan benne nekem az a kanyarodás inkább...az autószerû futómû miatt.
nekem ugyanez volt. :) pl. simán beleálltam a hálóba, gondoltam quadfeeling, ott röhögtek, hogy ugorjak már ki onnan. olyan nehézkes volt eleinte, mint valmi bálna, de én elég sokat próbálgathattam, szal a végére nekem már tetszett, és olyan helyeken is mentem a srác után, amit elsõre el sem tudtam volna képzelni. hanyas volt? az amin mentem vagy 600ccm, vagy 400, már nem emléxem, az eléggé tudta tenni magát.
hat rohadjon meg az eso,ahogy van,hogy megint esik...
Azt meg nem is mondtam,hogy tegnap volt kint egy quados cimboram is es mondom ki kellene probalni mar egy ilyet is. Sose ultem quadon,ugyhogy raugrottam gyorsan. Hat mit mondjak szornyu volt. Azt tudtam,hogy mashogy kell vele menni mint egy motorral,de oszinten szolva nem tudtam vezetni. Annyi tortent,hogy elindultam 1-esben,huzni nem mertem mert nem ismertem,hogy viselkedik es azt mondtak vigyazzak. Az elso meglepetes akkor jott mikor megakartam fordulni. :) Ment tovabb egyenesen,pedig en tekertem a kormanyt,dontottem is meg mindent csinaltam amit nem kellett volna. A lenyeg,hogy az istenert se akart kanyarodni. Aztan mikor nagynehezen visszafordultam alig vartam,hogy leszalljak rola. A max amit mentem vele az volt vagy 20km/h . Hat ezt nagyon szokni kene,de gondolni se mertem volna,hogy ennyire nem megy majd ez nekem. Igazabol gazzal kene fordulni,meg az elmeletet ugy el is mondtak azt vagom,de valahogy nem jott ossze a kivitelezes. :) Szoval igy elsore nem jott be a quad,pedig biztos jo.
hehehehe :DDD
értem én, de hát azért nem mind1 hogy cross vagy enduro... én tudtam hogy nem megyek turéézgatni vagy ha megyünk is nem messzire, mert itt minden egy helyen van, pálya is van, szállni meg imádok szoval nem jo az enduro... a csajt sem sokat viszem.. szoval böven elég.. ez után vmi 4 ütemû cross kéne vagy versenyenduro, pl honda xr 250 vagy 400, vagy a 4 ütemü cross közül a yamaha yzf 250...
jól tetted. :) Sztem meg gyorsulni fogsz vele majd még jócskán, mire átszoksz a 4ütemûre rendesen. A 25kg tényleg sok egy kicsit, de amit írtál az értékállóságról az így van.
ja amugy a verseny elmaradt ma,mert dagonya lett a palayabol kicsit agyagos es nem nyelte el a vizet majus elejen lesz a kov. futam
na elso korben ennyi,nem irok tobbet ha holnap nem lesz szar ido,itthon maradok es megyek csapatni :)
Amiert bele mentem meg ebbe az drz-be az az,hogy ez ertekallobb es starpabirobb mint egy rmz. Az rmz 1 eves korara legalabb 500ezret veszit az ertekebol. Meg ez ugye rendszamos,szervizkonyves,jobban el lehet adni majd szerintem. Viszont biztos fogok rakolteni erre is hiaba majdnem uj. Elso felni meg van utve picit,ez mar engem zavar. A hatso gumi szinte uj,de az elsot szerintem cserelni kene. Meg engem minden apro hiba zavar,ugyhogy biztos fogok meg talalni rajta valamit. :)
A hangaja az brutalul tetszik,ugye nekem foleg ezert kellett a 4 utemu. :) Viszont ez ugye egyenletesebben adja le a teljesitmenyt es meg egy kicsit hianyzik az mikor nyit a power a 2utemun es olyan mintha hatba b@sztak volna :) Itt ilyen nincs,huzod neki es halad folyamatosan,fokozatok viszonylag rovidek,ugyhogy porog ez is rendesen. Ami nagyon zavart az,hogy a labam bekerult sokszor a valtokar ala es alandoan felpakoltam a sebessegeket mikor nem akartam akkor is. Ez most vagy rossz labtartas miatt van vagy allitani kell a valtokaron mert rohadt zavaro volt igy. Csak a regi motoron nem volt ilyen gondom sose,nem hiszem,hogy ennyire elszoktam volna a csizmatol.
JA a cross nadragomat meg valoszinu kihiztam vagy mi,mert alig birtam osszecsatolni a derekamon. Orulok neki ha majd vehetek ujat. 30 rugo volt ez a gatya es szinte meg ujszeru allapotban van.
170ezret fizettem erte es atvalalltam a hitelt ami kb 1.1millio. RMZ-hez be kellett volna fizetni vagy 350-et minimum es ugy is lett volna majdnem masfel milla hitel meg rajta. Mondjuk ez nem akkora gond,csak nem volt meg a 350, kellett volna meg 1 honap hozza kb. Meg ez igy sokkal egyszerubb volt es gyorsabb mint egy uj motort intezni. Nem birom az ilyen utanna jarkalasokat meg intezkedeseket. Onindito,lampa mindenkeppen elony,ami viszony hatrany az a legalabb 25 kg sulytobblet amivel nehezebb ez mint az rmz. Ezt nagyon erezni a krossz palyan is. Lehet vele menni haladosan,nem mondom de azert sokat szamit szerintem. Viszont turazasnal,erdoben nincs hatranyban.
na elallt az eso fel 5 korul azt kimentem vele a palyara egy kicsit :) raktam bele 30 km-t voltam kint vagy ket orat,de ebbe volt sok dumalas is na majd irok meg csak atoltozom meg lezuhanyozom...