az a motor sztem nem lenne jo. hagyjuk a francba. majd lesz ugy is 80-as DT vagy ilyesmi azt kész. ma meg motoroztam a gagyi kis szarságommal, nem gondoltam volna h ilyesmire képes, bár ennek valszeg ára lesz
Oké, akkor ezt megbeszéltük, addigis kicsit feléledt a topic:D Na most beszéljen rajtunk kivül vki más is;-)
nekem most vették le a gipszjakabot a kezemröl, szintén terepen zakóztam minimum 80kmh -val, supermoto gumikkal, bukon kívül védõfelszerelés nélkül, polgárõrt éppen lerázva:P persze erre nem büszke vagyok félre ne értesetek, inkább szolgáljak negatív példaként:)
hálistennek a csuklómon kívül csak a bal alkarom és térdem gyalulótott le, nameg 3 napig ugy éreztem magamat mint akin átment az úthenger. voltak már amugy korábban is két hasonló kaliberü buktám, az 1iknél a jobb csuklóm a amásiknál a kulcscsontom bánta. amúgy a mostaniban csak az volt az ijesztõ hogy igazából nem is tudom hogyan estem, eddig mindíg tudtam mi volt a hiba, mostmeg csak arra eszméltem hogy , hogy beng... :)
hálistennek addigra már feladhatta(ez egy dimbes dombos területen volt, az esés meg pont egy völgyben)!:P a bukás után szinte egyböl kerestem a közelben levõ bokrokat, mondom hova dugahtom el a mocit meg hova bújhatok én el. végülis maradtam ahol voltam, visszhajlítgattam a sérült dolgokat, megpróbáltam beíndítani, sikerült is aztán haza. a gázt persze könyékbõl kellett húznom mert a acsuklóm nem mozgott, ha meg mégis akkor az elégéé fájt. egy kiránduló család végignézte az egészet mert láttam hogy távcsöveznek, oda is intettem nekik hogy minden ok:P
Akor a legalább a polgárõrel nem volt már gond, ugyis volt elég bajod nélküle is:D Lényeg hogy most már jól vagy. Amugy milyen mocid van?
Szép motor, és ez a fényezés is nagyon tetszik, te álmodtad meg, vagy gyárilag is volt ilyen? Igen terepen kicsit nehéz lehet, de azon nem kell gondlokozni sokat egy hegy lábánál hogy felmegy-e..(gondlom én):D Supermoto kerekekkel vetted és nem is nagyon mész vele terepen, vagy......?
hát nehezek az biztos, de van 1 uj 640-es földváron (ahol lakom), és az ugy megy mint 1 kétütetemü!csak sztem a hangja jobb. 1ébként imádom a KTM-et, a kdevenc márkám, csak az a baj h én még nem vezethetnék 1et se:S (nembaj, remélem mostmár lesz jokis DT-m, aztán majd hú)
jo ok csak ha buzi rendörök elkapnak akkor arra a gatyám is rámegy, és most h motort szeretnék veni nem lenne jo ha a zsernyákoknak perkálhatnék...viszont még mindig ha tud jo 80cm3-es DT-t az irjon!!!
fényezés gyári, de akár én is kitalálhattam volna, mert 100%osan az én színvilágom. a 46os és a posse logok természetesen már általam kerültek föl. az ára 1.250 volt uj gumikkal, hátsó lánckerékkel, láncal, és fékbetétekkel.
mondjuk ez érthetö, nem is gondoltam rá... nembaj, akkor ugy kapnának el h megtalálnák a hullámat, mert én ezzel a brutális géppel sztem darabokra törném magam... (igy már hihetöbb h elkapnak)
öcsém, télleg jo h ilyen sok motoros haver van... most lehet még ballagás elött tud szerezni vmilyen 80-as DT-t a csávó, kb 60E Huf-ért...
60 ezer? az feltûnõen kevés nem? Nem tom csak kérdezem mert én drágábban láttam õket.
hát 60E az semmi... annyiért amugy simsont kapsz kap, én meg DT-t:P. de a csávó már 65-ért 125-öst is hozott volna, csak az a baj, h az naon feltünö a rendöröknek, szal elég a 80-as is
hát ez a gond:) ha 65-ért hozta vólna a 125-öst is, tuti valami simlisség van a dologban.... vagyis sztem a motor megvan halva, nem árt alapossan átnézni:)
hát én Aprilia-ról jót még nem hallottam (1 haverom most vett nem rég és szop vele rendesen (vagy 1 hónapja csak a javítgatás megy vele)) .. de mivel nekem még nem volt ezért nem mondok inkább semmit .. az meg hogy én mit godnolok szubjektív
amúgy õ RX125-ött vett
Hali! KAWASAKI KMX125, 210 000 Ft-ért, "most lett felujitva a motor, ami csörrenésmentes" Megéri szeritnetek? Tapasztalatok, észrevételek, vélemények??
1993: "MÛSZAKI ADATOK 2 ütemû, 125 ccm, 1 hengeres álló motor, 33 Le (12000 1/min), vízhûtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 103 kg,
LEÍRÁS A MOTOR NAGYON JO ÁLLAPOTBAN VAN! SZERVIZBEN VOLT FELUJÍTVAL A MOTORJA, AMI CSÖRRENÉSMENTES! ÚJ HÁTSÓ GUMI, ACERBIS KÉZVÉDÕ, LÁNC LÁNCKEREKEK, FÉKTÁRCSÁK FÉKBETÉTEK SZINTE ÚJAK! ELADÓ!!!!!!"
többet egyenlõre nemtudok, elõször megakartam kérdezni itt a véleményeket, aztán telefonálni!
a power szelep bizonyos fordulatnál bekapcsol és megnöveli a moci teljesítményét.
évjárat, kilóméter\üzemóra?-- ezt pedig azért kérdeztem hogy aki ért hozzá, az majd megtudja könnyebben megválaszolni neked, mert én nem vagyok most képben az árakkal.:)
az, hogy szelep ez így nem teljesen igaz... mivel 2T-ben nemigen vannak szelepek:) az egy ilyen beömlõ szûkítõ izé... aztán kb 3/4 gáznál megnyilíik teljesen a nyílás és kiengedi a hengerbõl a gázt és ezért tud hirtelen megindúlni a motor temeg kapaszkodsz a motorba mint a hülye, hogy elne szálj róla:DDDDD
na a power szelep egy "villa" a kipufogó KIömlõn, ami bizonyos fordulaton kinyit, megnövelve ezzel a kipuf oldal átmérõjét, és ezzel elég nagy teljesítmémnytöbbletet ad...
a BE oldalon max. membrán van, amit hínak egyesek /tévesen/ membrán szelepnek is...
hát én úgy tom hogy ha a power jó be van állítva akkor azért nem szálész le a motorról (mert ha jól mûkszik 1enletesen nyit) Ez nem nitró wazz!!
másfelõl nem lesz erõsebb a motor csak jobb lesz a teljesítménygörbe (nagyobb fordulatszámtartományban lesz erõs vagy nyomatékos)
"azért nem szálsz le" sry
akkor lehet több fajta van, mert nálam és az egyik haveromnál is, 6-7 es fordulatszámnál nyitott a powerszelep, és érezhetõen, sokkal jobban megindult a moci. neki egy 125ös cagiva-ja, nekem pedig 125-ös aprilia pegaso-m volt.
teknikailag ne kössetek belém mert nem nagyon értek hozzá, én csak azt tudom mondani amit tapasztaltam\tunk, és amit a motorszerelõnk mondott:)
én tudomásom szerint a power ha rosszul beállitva akkor naon szétzuzhatja a gépet. és még ilyen az enduroknál az olajpumpa is, ha kevés olajat nyom akkor abbol nagyon nagy gáz lesz, ismerös majdnem 100E ft-ért tapasztalta meg...
hát ezért kell otthon keverni a benyát ... mondjuk nekem nincs is más lehetõségem
A cagiva-nal valószínû pont rosszul volt beállítva a power azért volt ilyen jelenség .. halottam én is olyat hogy xar volt a power és X fordulatszám alat alig nyöszörgöt a motor felette meg elkapart mint a xar
hm.. és kimondta hogy leszálsz róla?:D azért kell kapaszkodni wazz
ülj már fel egy 500-as 2T-re az meglesem mitcsinálsz mikor nyit a power:-)
"és oan mintha nitróztunk volna csak kicsibe:P"--> hát kb:DD vagy mintha hátba basztak vólna hirtelen valamivel:-) legjobb!!!! mintha egy vadászgépen ûlne az ember:DD fõleg buko nélkül könnyeid meg csak úgy csurognak kifele:-) bár veszélyes játék:O
"ülj már fel egy 500-as 2T-re az meglesem mitcsinálsz mikor nyit a power:-)" éppen erre mondtam hogy ha jól be van állítva akkor nem olyan brutál az átmenet hanem a szép folyamatosan nyit ki
Az meg más dolog hogy mondjuk egy CR500 bármilyen fordulaton hanyat vágna
hát a 125ös mocinál a vadászgép élmény elmaradt, de azért jó volt így is:)
amugy én még mindíg állítom, hogy a 6-7 ezernél bekapcsoló power szelepem helyesen mûködött. 3 külnbözõ motorszerelõnél jártam az évek alatt vele, mind1iknél volt szó a powerszeleprõl, és mindhárman azt mondták, megfelelõen mûködik. nem mintha nagyon lényeges lenne, de most ugrott be, hogy ha jól emlékszem 2 fajta power szelep van. bovdenes, és elektromos. :)
ja, és mivel a haverom is ugyanakkor, és ugyanazokhoz a motorszerelõkhöz járt, neki is jól kellett hogy mûködjön a cuccos.
tudom tudom biztos kóklerekhez jártunk akik nem érdenek hozzá, de NEM!
lényeg a lényeg jó ha van függetlenül attól, hogy bizonyos fordulatnál kapcsol-e be vagy fojhamatosan egyenletesen érezteti hatását. talán mindkét megoldás létezõ megoldás:)
azért ha valaki szakértõ erre jár ne legyen rest felvilágosítani minket!