crm nem volt jo kulonben a krossz palyara az atetelek miatt mentem ilyen rmz-vel is,hat tok mindegy hanyadikban voltam es milyen fordulaton,ez huz mint a diszno... 2utemut azert porgetni kell nagyon,hogy haladjon a crm inkabb endurozni volt jo
mennyiben/mivel másabb egy 125-ös cross és egy 250-es? pl CR. az oké hogy 250-esben több paci van.
Pontos technikai adatokat nem tudok produkalni neked,azt talalsz a neten ha kell,de nem is ez a lenyeg szerintem.
Egy motornak vannak hatari es ezt a maxot mondjuk ki tudja hozni belole egy "profi". En mondjuk nem,mert egy 125-ost sem tudok teljesen kimotorzoni. Viszont nekem a kisebb gep pont ezert kezesebb lesz es konnyebben motorozhato. Mondjuk 125-el nincs nagy tapasztalatom,de 250-el nem tudtam azt motorozni amit a gep birna. En ezert gondolkodok 250es 4utemuben (az teljesitmenyben kb 125-os 2utemu) Majd ha maxon kimotorozok egy ilyet akkor valtok nagyobbra.
ettol nagyobbat nem is kell lepni egybol,szerintem 125el is nagy elvezet menni es sokkal kezesebb lesz mint egy nagyobb gep aztan mikor majd nem a te kepesseged lesz a szuk keresztmetszet akkor valts nagyobbra
meghát olyan kell ami birja az ugrásokat. endurot nem akarom szétcseszni, meghát a cross az könnyebb is.
szóval: új múvi január után lesz valószinü, ha addigra mindenkinek meglesz az új gépe.
vannak am jo versenyendurok amik birjak a strapat,mondjuk az xt nem eppen az... de ha tenyleg csak cross a cel akkor felesleges azt a plusz sulyt cipelni
en rengeteget filoztam cross meg az enduro kozott ,mert igaz,hogy jo egy onindito, meg a lampa sem art de a plusz 20-30 kilo tobblet elriasztott nalam foleg a suly dontott a cross mellett,mivel nem vagyok egy izomkolosszus pont eleg ezt is emelgetni mikor sokadszora fekszem bele a homokba...
hát ez az pontosan, 65kg vagyok szal számomra böven elég a 80 kilos motor, meghát persze, lámpa, este sötétben ugysem motorozunk terepen, mi legalábbis. a többiekkel (akik a filmben is szerepeltek) döntöttünk a cross mellett, a srác akinek az Xt-je van az lecseréli egy 250-es Cr-re, akinek pedig a filmben yamaha dt-je van, az 125-ös Suzuki RM-et szeretne, én pedig 125-ös CR-t.
hat nemtom 180 korul lehet-e jo cr-t venni...? nem lenne erdemes gyujteni meg egy kicsit hozza es inkabb megveszed kesobb? en 2-3szaz alatt nem vennek semmit mert ami ettol olcsobb azert azok eleg lestarpalt szekerek legalabbis nekem ez a meglatasom
nem hiszem, az nem az volt, azt nem hirdették meg még sztem, én is ma nézem a hirdetéseket, de az nem volt fennt, amit pedig láttál azt én szeretném megvenni, 11-es szám van rajta. nem?
Ha olcsón lehajtottat veszel könnyen benne van a pakliban a dugó/gyûrû/vízpumpa/fõtengely AZONNALI cseréje...Sokat csináltam már , tudom mirõl beszélek. Jól nézd meg mit és kitõl veszel!
Alapjáraton járó motornál tartsd a tenyeredet a kipufugót eltömíve. Ez levesz a hangjából és meghallod az olyan blokkcsörgéseket amit különben nem. Víz ne eresszen. Magát a hûtõket is nézd át ne legyen sérült/foltozott/kendácsolt mert drága móka. kuplunghang, bár az esetlegesen javítható ha nincsenek a lamellák kinullázva. Futómûvet ahogy érzed-szimmeringek ne eresszenek, és ha power szelepes a motor akkor értelem szerûen húzassad, hogy kiderüljön minden jó-e...Fék úgyis kiderül... :)
Akik az en mocimat megvettek azok sajat allitasuk szerint nagyon ertenek hozza,az egyik srac allitolag szerelo volt kozulok. Feltettek bakra rangattak a kerekeket,lengovillat,kormanyt,stb. Szoval te is igy nezd meg,hogy raksz ala valami bakot es rangasd meg. Hat ha mast nem, legalabb annyit elrersz vele,hogy azt hiszik ertesz hozza :)
Az en ismeroseim kozott ket tipusu crossost vettem eszre. Az egyik uti vagja a gepet nem kimeli,a masik meg meg a szeltol is felti. Na en is inkabb a 2.-hoz tartozom es utalam ha egy apro csavar vagy egy bizbasz mar nincs a helyen vagy nem ugy mukodik vagy kicsit log. Ezert mondtam le arrol,hogy hasznaltat vegyek,mert ugyis talalok rajta valamit ami nem fog tetszeni...
hmmm..
nekem sincs ,ne sirj ... mivel az autom reszleteit mar halisten letudtam,igy be merek vallani egy motor lizinget ahoz meg eleg beugronak 10-20%
amugy nem arra kell gondolni,hogy ha sar van az uton akkor nem megyek ki nehogy koszos legyen a gep csak szeretem karban tartani,minden tura utan lemosni,simogatni becezgetni...
hát azér én is szeretek vigyázni a gépre, meg kell is mert nem szeretnék ujjat venni 2 honap mulva, föleg crossnál, nem akarom széthajtani már az elején, csak ugy szolidan :)