gondoltam,hogy nem fogod kihagyni snow mocizast :DD en ilyenkor estenkent autoval szoktam,azzal talan nem lehet akkorat esni es nem kell gyorsan menni ,hogy meglegyen a rally feeling
bazzeg tegnap mégis csak kimentem :DDD és láss csodát egyszer nem feküdtem meg, csak majdnem :) kereszteb csusztam le a hegyoldalon :DDD
vasárnap viszont eldörgöltem a jégen :D
:DDDD [együttérzés] dettó átestem a kormányon hétvégén, de ez benne van, mégha leszakadtak a boráim is. :))) Egyébként nekem meglepõen könnyû menni, lehet a triál széles gumijai miatt, de néha annyira vagány a menet, hogy csak nézek...azért nem vagyok én ekkora spíller. annyi, hogy jóval többet használom a motorféket, mint rendesen, és csöppet sem óvatoskodom, végig állva, és gyáá kõkeménybe, de nem? akkor van gáz, ha kijárt földúton elvezeti az elsõ kereket vmi nyom. (így is estem el)
mi földuton mentünk, kis vizátfolyás volt az uton, addig hó, na aztán ott 5 cm vastag jég vagy 10m-ig, haverral egyszerre estünk el, ö a 250-es CR-el mögöttem én meg elöttee :DDD pedig nem netem gyorsan, de kicsuszott az elsö kerék. hátranéztem látom az ut szélén fexik keresztbe fordulva a motorral :DDD sajnos az én kormányom elferdült de meg lett csinálva :)
Ja, jégen nem lehetsz jó, csak szerencsés. Jégen pageltam én is még tavaly, olyat zuttyantam oldalra, hogy nyöszörögtem egy darabig. A kormányom nekem is ferde :), még régebben, nem tudom miért, át akartam zúgatni a megtámasztott villanyoszlop lábai közt, ...hát nem fért el. egyébként ha kint lett volna a kezem a kormány végén, akkor most nem gépelnék, az tuti.
jo,a csepel se meg az etz se az en mocim csak csaladban van es en arulom a nagybatyame mocijai ezek, van meg egy babettaja is de azt nem adja :) viszont befizetett ma egy zsir uj honda CBF 250-re... nem tudtam lebeszelni rola
nah szal ottan ferdült el :DD szal kicsit feljebb áll a bal oldal, érezhetõen. hogyan mivel lehet vissza ferditeni?
rajzot nem kritizálni :PPP
hát nem tom mert elég gyenge a rajz.... lehet, hogy vissza lehet melegíteni, kell keresni egy lakatost, bár nem vagyok benne biztos mert elég gyenge a rajz, és nem látni jól. Viszont ha jól látom a rajzon (ami elég gyenge), akkor vhol ott ferdült el az enyém is, de nem felfelé, hanem menetiránynak megfelelõen. ...már ha jól veszem ki a rajzon. (ami nem túl jó) :D
az ferdült el ahol fogod, a markolat. 15 cm, a merevitéstöl
sztem vissza lehet, de vigyed lakatoshoz, aki majd megnézi, hogy milyen anyagból van a kormány, mennyire lehet hevíteni, és mit bír. azért az gáz lenne, ha egy ugratónál lekonyulna, csak filózzál bele. én nem ferdítettem vissza, megbarátkoztam vele. nézegettem kormányokat, az ami tetszett, és jó volt, az elég húzos volt, szal megbarátkoztam a ferde kormányommal. :)
Na nehogy azt hidd, láttam én Simson-t is ugratni (majd kettétörni) lakatost meg nem tudom, gondolom most az lesz, hogy visszahajlítod. ha holnapra topba kell lennie..benne van, csak majd azért egy-két hét múlva telefonálj rá a srácra, hogy vmikor vki elgörbítette a kormányt, lehet, hogy jó ötlet lenne venni egyet. :)
enyem ugye zsir uj lesz ha minden jol megy ugyhogy kepet most is tudok berakni csilli-villi rmz-rol,valamelyik suzuki oldalrol de aszem mar raktam nemreg,ugyhogy nem izgatlak megint vele
hátö.. asszem CR, de ha lesz jo YZ akkor az, most néztem egy KTM SX-et, 250-est :DDD csak 58 pacis, zsír gép. és ráadásul számomra megfizethetõ. de nem hiszem, 250-essel meghalnék, fõleg 2 ütemûvel, szal 125 CR kéne, '90 fölötti, ami már forditott telós.
aham, 240-es Aprilia trial, nem vitték el. aminek most örülök, mert jókat bolondozom vele. van egy Suzuki Dr Big 750-esem is, de azt ilyen idõben ki nem tolom, ha rámesik meghalok. :)
egyszer magamra húztam a domboldalt :)) sajnos csavarozva volt, így eltört. :( ha megcsinálom, akkor már ezzel a mûanyag önzáró szallaggal fogom rögzíteni, mert elég gyakran elõfordul, hogy hátra bukik a motor.
imádom ezt a motort, csak pl autópályán eléggé nagy étvágyú... ja és tényleg olyan nehéz mint a dög :DDD de ez nem 790valahány ccm? Mert asszem akkor jött be a BIG név. Elõtte volt az 750. Bár ezt lehet rosszul tudom.
ja, Big volt már az elejétõl, de aztán felküldték 800-asra. de minek? már a 750 az egy hengeren is nagyon nagyot tól.
egyébként most nézem, a kis triálon ott van a kormányvégen, amikor át akartam menni a villanyoszlop lábai között..:)))) az az oldal is görbült el a kormányon, de mint mondtam ha kint van a kezem a végén, akkor talán a gázmarkolat gumija megmarad, viszont két újjal kevesebbem lenne :DDDDD
nem tudtok vmi statisztikát a 125-ös crossmotorokról, hogy melyik márkát veszik legjobban, melyik eszik a legkevesebbet, melyik birja jol, vagy melyik a legerõsebb?
leginkább a Yamaha YZ, Honda CR, Suzuki RM és Kawasaki KX-ekrõl kéne, szal ha valahol tuttok a neten ilyen összehasonlitást lécci vki szoljon.