én csak a vmw-t néztem meg, mert nincs qt.-ra pluginom. ami abban van az elég bóklászós, kicsit stabilabb felfogatás kellene, és magasabbra, hogy ne a kormány legyen a középpontban. De az egész ötlet egyébként nagyon tetszik, hogy ilyeneket csináltok, és jó a zene...miegyébb is. Több onboard kellene, és az ugrások is jók de mehetne messzebrõl is, mert érdekelne a fel, és leérkezés is, meg a pálya. lehet hogy így hatásosabb, de én jobban örülnék egy frankó kis áttekinthetõ pályafelvétellel, hogy milyen pályán mentek, és onboard-ok.
ok! kössz az ötletet! haver onboardja jo lett, csak azt nem tudom belerakni mer más kamera stb, nálam meg kicsit lefelé állt, majd most legközelebb az egész pálya fel lesz véve onboardból is. meg akkor kicsit távolabbrol vesszük az ugrásokat, meg mutatjuk a leérkezéseket is.. zsir lecc!
izé amugy a felfogatás stabil volt, csak olyan volt az ut, meg az utolsó onboardban azon a trapézon van amin nagyokat szálltunk és elötte hullámos az ut a sok fékezéstöl meg a kerekek pattogásátol, nemhiába kicsit elavult pálya.... amugy van rajta pár ugrató, 3 trapéz, meg pár amin lehet nagyokat szállni de azok a természet alkotta de fel vannak spécizve :)
figyelek en is csak szethullot a win es most a gepet heggesztem mar 2 napja..
Vasarnap lesz itt a szeszonnyito endurocross futam. A foti palya elkoltoztt 15 km-rel odebb Kosdra. Itt sokkal jobbak a terep adotsagai es tobb a lehetoseg is. Lesz kulon quad palya is meg cross es endurocross nyomvonal is. :) Nincs kedve valakinek jonni? Jo kis moka lesz am ! Ha mocival jottok meg be is nevezhettek :)
haverom vett egy 250-es TM-et. Motoroztam én már ezzel-azzal de annyit mondok pl a CR-ek RM-ek nyomába nem érnek, pedig 116 kiló vagyok, tehát dolgoztatom szerencsételent. Kib*szott jó motor. Volt vele vlami bûvészkedés, így majdnam 60ló :DDD
Ugyanennek az embernek van egy eladó 350-es 4taktosCagiva T4-e amin nagyon gondolkodom, csak nincsenek papírjai...
Suzuki DRZ 400 E 2004 novemberi,de mar '05-os modell Igazabol gondolkodtam ezen meg a legelejen ,csak akkor a sulya miatt elvetettem es valasztottam az rmz-t. Ami mellette szolt viszont az az onidito,lampa,nem annyira szervizigenyes mint egy cross es jobban tartja az erteket is szerintem. Most meg ez jott hirtelen,kiprobaltam es azt mondta,hogy vigyuk akkor haza. :)
Bocsi de tegnap is meg ma is szinte sotetbe ertem haza melobol. Miota meg van a moci ma tudtam menni vele eloszor,de az is csak 5 perc volt es foleg aszfalt. Holnap remelhetoleg lesz idom,potolok mindent. :)
na elallt az eso fel 5 korul azt kimentem vele a palyara egy kicsit :) raktam bele 30 km-t voltam kint vagy ket orat,de ebbe volt sok dumalas is na majd irok meg csak atoltozom meg lezuhanyozom...
170ezret fizettem erte es atvalalltam a hitelt ami kb 1.1millio. RMZ-hez be kellett volna fizetni vagy 350-et minimum es ugy is lett volna majdnem masfel milla hitel meg rajta. Mondjuk ez nem akkora gond,csak nem volt meg a 350, kellett volna meg 1 honap hozza kb. Meg ez igy sokkal egyszerubb volt es gyorsabb mint egy uj motort intezni. Nem birom az ilyen utanna jarkalasokat meg intezkedeseket. Onindito,lampa mindenkeppen elony,ami viszony hatrany az a legalabb 25 kg sulytobblet amivel nehezebb ez mint az rmz. Ezt nagyon erezni a krossz palyan is. Lehet vele menni haladosan,nem mondom de azert sokat szamit szerintem. Viszont turazasnal,erdoben nincs hatranyban.
A hangaja az brutalul tetszik,ugye nekem foleg ezert kellett a 4 utemu. :) Viszont ez ugye egyenletesebben adja le a teljesitmenyt es meg egy kicsit hianyzik az mikor nyit a power a 2utemun es olyan mintha hatba b@sztak volna :) Itt ilyen nincs,huzod neki es halad folyamatosan,fokozatok viszonylag rovidek,ugyhogy porog ez is rendesen. Ami nagyon zavart az,hogy a labam bekerult sokszor a valtokar ala es alandoan felpakoltam a sebessegeket mikor nem akartam akkor is. Ez most vagy rossz labtartas miatt van vagy allitani kell a valtokaron mert rohadt zavaro volt igy. Csak a regi motoron nem volt ilyen gondom sose,nem hiszem,hogy ennyire elszoktam volna a csizmatol.
JA a cross nadragomat meg valoszinu kihiztam vagy mi,mert alig birtam osszecsatolni a derekamon. Orulok neki ha majd vehetek ujat. 30 rugo volt ez a gatya es szinte meg ujszeru allapotban van.
Amiert bele mentem meg ebbe az drz-be az az,hogy ez ertekallobb es starpabirobb mint egy rmz. Az rmz 1 eves korara legalabb 500ezret veszit az ertekebol. Meg ez ugye rendszamos,szervizkonyves,jobban el lehet adni majd szerintem. Viszont biztos fogok rakolteni erre is hiaba majdnem uj. Elso felni meg van utve picit,ez mar engem zavar. A hatso gumi szinte uj,de az elsot szerintem cserelni kene. Meg engem minden apro hiba zavar,ugyhogy biztos fogok meg talalni rajta valamit. :)
na elso korben ennyi,nem irok tobbet ha holnap nem lesz szar ido,itthon maradok es megyek csapatni :)
ja amugy a verseny elmaradt ma,mert dagonya lett a palayabol kicsit agyagos es nem nyelte el a vizet majus elejen lesz a kov. futam
jól tetted. :) Sztem meg gyorsulni fogsz vele majd még jócskán, mire átszoksz a 4ütemûre rendesen. A 25kg tényleg sok egy kicsit, de amit írtál az értékállóságról az így van.
értem én, de hát azért nem mind1 hogy cross vagy enduro... én tudtam hogy nem megyek turéézgatni vagy ha megyünk is nem messzire, mert itt minden egy helyen van, pálya is van, szállni meg imádok szoval nem jo az enduro... a csajt sem sokat viszem.. szoval böven elég.. ez után vmi 4 ütemû cross kéne vagy versenyenduro, pl honda xr 250 vagy 400, vagy a 4 ütemü cross közül a yamaha yzf 250...
hat rohadjon meg az eso,ahogy van,hogy megint esik...
Azt meg nem is mondtam,hogy tegnap volt kint egy quados cimboram is es mondom ki kellene probalni mar egy ilyet is. Sose ultem quadon,ugyhogy raugrottam gyorsan. Hat mit mondjak szornyu volt. Azt tudtam,hogy mashogy kell vele menni mint egy motorral,de oszinten szolva nem tudtam vezetni. Annyi tortent,hogy elindultam 1-esben,huzni nem mertem mert nem ismertem,hogy viselkedik es azt mondtak vigyazzak. Az elso meglepetes akkor jott mikor megakartam fordulni. :) Ment tovabb egyenesen,pedig en tekertem a kormanyt,dontottem is meg mindent csinaltam amit nem kellett volna. A lenyeg,hogy az istenert se akart kanyarodni. Aztan mikor nagynehezen visszafordultam alig vartam,hogy leszalljak rola. A max amit mentem vele az volt vagy 20km/h . Hat ezt nagyon szokni kene,de gondolni se mertem volna,hogy ennyire nem megy majd ez nekem. Igazabol gazzal kene fordulni,meg az elmeletet ugy el is mondtak azt vagom,de valahogy nem jott ossze a kivitelezes. :) Szoval igy elsore nem jott be a quad,pedig biztos jo.
nekem ugyanez volt. :) pl. simán beleálltam a hálóba, gondoltam quadfeeling, ott röhögtek, hogy ugorjak már ki onnan. olyan nehézkes volt eleinte, mint valmi bálna, de én elég sokat próbálgathattam, szal a végére nekem már tetszett, és olyan helyeken is mentem a srác után, amit elsõre el sem tudtam volna képzelni. hanyas volt? az amin mentem vagy 600ccm, vagy 400, már nem emléxem, az eléggé tudta tenni magát.
Na voltam tegnap is edzeni egy kicsit eso utan,de csak egy orat. Lite-os edzes volt csak,mert egyedul voltam a palyan es ilyenkor fosok ha odaverem magam nincs aki osszekaparjon. Feljebb raktam a valtokart is,igy mar jo a labamnak is es nem rugdosom fel a sebessegeket onkentelenul. Tok jo,hogy van rajta ilyen kis primitiv km szamlalo,mert tudom,hogy mennyit mentem eddig vele. 50-60 km korul jarok. :) Viszont eleg jo izomlazam van a motorozastol. Aszem bevezetek valami rendszeresseget es csinalok magamnak edzestervet is :)
Nezegettem ilyen Yoshimura csovet drz-re Alitolag 4 LE-t ad a nyomatekgorbere. Erdemes ezert adni kb. 110ezer penzt? Lehet erezni azt a plussz 4 pacit vajon? ez erdekelne...
érezni sztem gyakorlott ember megérzi, de megérni sztem nem éri meg, tekintve hogy anni Akropovic-ot vettünk E-bayen vmi 20ropiért...
Kimentunk ma az uj kosdi palyara,ahol a verseny lett volna multkor csak elmaradt. Majus 1-en lesz amugy megtartva,ha akar jonni valaki. Itthon hagytam a fenykepezot,de a playa az rohadt jo lett. Nincsenek azok a klasszikus asztalok,meg ugratok,hanem folmesz,lemesz kanyar,siratofal. Van amelyikben ilyen lepcso is van folfele,nagyon kira. Meg aztan mesz es a eltunik elotted az ut,olyan szintkulonbsegek vannak. A talaj fasza nem ilyen homokos mint a foti,hanem joval kemenyebb agyagos inkabb,ugyhogy csak az a gaz ha nagyon felazik. Igaz,hogy ez nekem is vagy 15-20 km-re van,de tok jo kis tura az is meg kimentunk.
az zsir :) nálunk fel kéne ujjitani a pályát... az a helyzet, szarok az asztalok... le vannak kopva kaparva, alig van pár használható ugrató...
péti ismerõsök oldala, van pár versenyzõ arc köztük, itt szoktak gyakorolni az öskü pályákon, a bemutató filmek nagy része a crosspályán készült, ahol mi is szoktunk szúrni :)))
jah és persze innen is letölthetõ a filmünk trailere.. :)
na olyan turat nyomtunk ma,hogy volt amikor komolyan elgondolkoztam,hogy minek nekem motor es mit keresek itt a hegyoldalban a foldon fekudve... de az se volt rossz mikor nem birtam felalitani a motort a tengelyig ero sarbol mert csuszott a labam ossze-vissza
de most,hogy mar hazaertem es meg elek, igy visszagondolva nem is volt rossz
vakker pedig kurva jo volt, csináltam is képet a bandárol..
jehee Acsi a dobos nem is látszik... :))) jó arcok mind, Sandi ( a képen fekete polóban Krammer-rel), és Acsi (aki nem látszik ) aki fõleg cimbora, de mindenki nagy figura.
Mad,meg ugysem vettel ruhat,nem kell egy gatya mert alig birom osszerakni ezt a derekamon. Kicsit hiztam a telen a punnyadasban es most kell vennem egy nagyobb nacit. Az elobb lett kimosva,szerintem teljesen jol nez ki,nincs rajta folt vagy szakadas vagy serules. Ilyenre mondjak,hogy ujszeru allapotban. :) 32-es mertu Alpinestars. 27000 volt pontosan az uj ara. Nemtom mennyiert mennek ezek hasznaltan de olyan 15K korul megvalnek tole. Ez minosegi verseny cucc,nem gagyi :)
nem kössz.. :)
milyen olaj kell a blokkba ugy igazán? faszom egyik sem jo bele.. most megint szervizben vann........
jo már megcsinálták, fasza lett, ebbe ilyen spec olaj kell mert olajkuplungos és semelyik nem volt jo bele, ezt a spec olajat meg alig lehet kapni valahol, vagy 6 helyen néztük... de mr megvan! yeee!!!
fasza az egész motor! uj hátsó lánckerék yee! :) akkor go árverés:)
1995-ös Suzuki RM 125 crossmotor (újjabb fajta rejtett tankos), 40 LE, 6 sebességes, vízhûtés, SHOWA elsõ teló, AFAM alukormány, új kerékcsapágyak, új hátsó fékbetét, új hátsó lánckerék és új szimeringek. Szép esztétikai állapotban! Irányár: 340.000 ft
most mi a gyik van? miert adod el?
versenyendurot szeretnék meg nagyobbat :) meg nyerni kell rajta. ez kicsit kötlséges mint ahogy kiderült, meg szétpörgi magát...
4 ütemû vagy 2 ütemû mind1, vagy 250-es honda crm-et szeretnék vagy 250-es honda xr-t vagy 350-es suzuki dr-t.
latod,latod... Nem vetted meg a 250-es crm-t mikor arultam,pedig mondtam :)
Amugy meg nem biztos,hogy teteszeni fog egy ilyen enduro,mert ezek mar nehezek A te crm-ed meg konnyu volt meg az rm is az,de ezek mar nem. Palyan szar,meg ha fel kell allitani akkor se konnyu. Az en mocim is "csak" 120 kg + a benya,de rohadt sokat szamit az a plusz 20-30 kg a crosshoz kepest. Megmondom oszinten en mar kicsit banom a drz-t de csak a tomege miatt,mert van aszert elonye is,de nagyon gondolkozom,hogy megiscsak be kene cserelni egy rmz-re. :)