Dióhéjban annyi, hogy lesz egy Orbiter találkozó, ahol a fanok oszthaják az észt, de gondolom majd a készítõk is ott lesznek. Csak úgy hülyeségbõl nem szoktak ilyen game találkozókat rendezni, tuti készülnek valamire.
A small and informal Orbiter get-together has been planned for Saturday, October 9th from 3pm onward, in the Head of Steam, 1 Eversholt St, London NW1 1DN. If you live locally, and don't have anything better to do, drop in to rub shoulders with geeks (yikes!) and fellow orbiteers, in what may become the historic 1st Orbiter Convention."
Az ilyeneken szoktak dolgokat bejelenteni, remélem a közelgõ pecset akarják megbeszélni a fanokkal.
Dettó. Olyan grafikai újítások lesznek benne hogy az félelmetes. Fõleg a sûrûsödõ légkör lesz durva.
Nekem billentyûzeten is mindig begyujt a rakéta és sikló együtt. Csak annyi a nyitja, hogy ha símán a +-t nyomod akkor csak addig megy a hajtómû maxon, amíg lenyomva tartod, de ha úgy is akarod hagyni akkor nyomd le a ctrl-t. Szóval:
+ és crtl: azonnali maximális tolóerõ és ha a ctrl-t is hozzáveszed akkor ott is marad. ctr és +: lassan rádaja a tolóerõt de úgy is marad. csak a +: azonnali maximális tolóerõ de amint elengeded, a hajtómû lehatl.
Megoldódott az Atlantis felszállás problémám! Eddig a + gombot használtam a tolóerõre. Egyszer megnyomtam a +-t és begyújtott a rakéta, de nem vettem észre hogy az Atlantisé meg nem... Átraktam joyra és simán felszáll....
Viszont le van írva valahol, hogy mikor és merre kellene fordulni az Atlantissal hogy pályára álljon?
Sza.sa
Jaja, még erõsen akkor kell mikor még csak készülõdsz.
Jah, vki le tudott úgy szállni h. 100m/sec alá sikerült venni a sebességet leszállás elõtt? Nekem kb. 130 volt mikor a kerék leért a földre.egyszer meg mikor belsõ nézetes leszállást csináltam, véletlenül 2* nyomtam meg a g-t, és már a földön vettem csak észre h. nincsenek kint a kerekek. Egyébként az ûrhajósoknak sokkal nehezebb dolguk van mint nekünk ha a kiképzésüktõl eltekintünk... Próbáltatok már vmi komolyabb dolgot véghezvinni külsõ nézet használata nélkül?
NUM4 + NUM1-et egyszerre nyomtam azt hiszem és elég jól ráfordult... Ha nagyon elszúrod akkor is lehet korrigálni. Az a lényeg h. a gép nagyjából vízszintesben maradjon. Egyébkéntnem muszály sztem a pályára letenni. Jah, egyszer úgy lepattantam pár tízerer sec/m-es sebességgel a légkörrõl h. csak néztem utána a távolodó földet. :)))
Tibet, Himalája, valamint a Gangesz a reggeli órákban. (Egyébként a kínai Nagy-fal sztem nem látszódik a játékban. Vki megtalálta?)
Új-Guinea partjai. A hegység és a delta-torkolat is szépen látszódik.
Baze, én meg a napfogyakozást akartam az ûrbõl megnézni, mármint h. milyen árnyéka van a földön... ...De akkor azért nem láttam semmi érdekeset, mert nincs még árnyék?
Ez igen. A köv verzióban úgylátszik végre reészecskerendszer szerint lesz a légkör megoldva és minél alacsonyabb szögböl nézel a felszínre, annál keveseb látszik majd, köszönhetõen a több vízrészecskének a légkörben, amin át kell nézni. Oltári jó lesz. :-)
Nem semmi milyen komplex ez a játék :) Ezt a dokkolósdit majd megpróbálom.
Én is manual szerint próbálkoztam eddig. Hát egyelõre még hanyagolom, mert holnap reggel kapok két nap City of Heroes próbát elvileg. Majd hétfõn nekiesek. :-)
Pedig pofon 1szerû. Két lehetõséged van.Az elsõ amivel én is kezdtem. Ehhez nem kell az a szinkronizálás MFD funkció. Csak az Obrit MFD. Miután beállítottad a forgássíkot, menézed, hogy te vagy a célobjektum va e elõrébb. És ha õ van elõrébb, akkor lejebb mész, egy alacsonyabb körpályára, így elérve, hogy a te periódusidõd kisebb legyen. Így lassan (a magasságkülömbségtõl függõen) közelíteni fogsz hozzá. Vagy ha te vagy elõrébb akkor feljebb mész, hogy õ beérjen. A lényeg, hogy ahogy közeledtek egymáshoz csökkentsd a magasságkülömbséget, hogy kisebb legyen az egymáshoz viszonyított sebességetek. Aztán ha jól behangoltad a rádiókat, egy bizonyos távolságon belül bekapcsol a DOCK HUD-on az õ ikonja, meg seb. vektorai, és így már könnyen megközelíthetõ vizuálsian is.
A másik módszernél meg a szinkronizáló MFD funkciót kell használni. Ez le van írva a manualban is, szal nem fejtem ki bõvebben, de a lényege, úgy létrehozol egy olyan pályát, ami metszi az övét, és úgy változtatod a pályát (gyorsítással, lassítással), hogy egy adott pontba(lehetõleg a metszéspontba) minnél kisebb idõkülömbséggel érkezzetek. EZ volt az elmélet nagyvonalakban ,a többi le van írva a manualban.
Én még mindig az on vagyok, hogy a Föld körül összehozzak egy dokkolást. A pályák síkját minden további nélkül összehozom, de a szinkronizálás már máslapra tartozik.
Kapcsold be a realisztikus repülést és kapcsold be a limitált üzemanyagot és ne nyúlj az irányzékhoz egy jóideig (nemtom meggid, még én se találtam el soha a megfgelelõ pillanatot a fordulásra.
Letöltöttem a progit, de az Atlantissal nem tudok felszálni, mert rögtön hanyatt dobja magát.... Gondolom a gyorsítórakéták fúvõkáját kellene állítani, de nem találtam sehol se hogy hol kell...
Sza.sa
Bazd, nem attól reális mert máshol is vannak bázisok, hanem attól, mert reális fizka van benne.
Nem. Alapból van a Holdon, és a Marson is egy-egy bázis. De külön kiegészítõket lehet leszedni , és azzal egy csomó más helyen is lesz. Pl van egy 60megás csomag, ami a Szaturnusz holdjait rakja be a progiba. Az minden holdra, meg a szaturnuszra is tesz bázist.
csak a fõldre lehet leszálni? marsa jupiter meg ezek? vagy a hold és a nap?
A topicot olvasgatva kedvet kaptam az Orbiterhez. Gondoltam teszek pár kört a Hold körül. Megint csak úgy szemre kezdtem meg a gyorsítást a föld körüli pályán, és asszem túl jól sikerült megsaccolni, hogy mikor és mennyire gyorsítsak. Ez a kép a Holdtól nem messze készült: Telibe!
Ja, mellesleg tagnap este megvolt az elsõ olyan repülésem, mikor egyhuzamban felszálltam, orbit, egy forgás, vissza, leszállás. Kira volt.
Köszi, már rájöttem, csak izgalmaban gyorsan megkérdeztem. Tényleg tele van mindennel, hajók, bázisok. Remélem lesz vmi ultra erõs gép, amivel elrepülök valamelyik bolygóig...
Tetszene, ha valamelyik profibb szimulátoros csapat példát venne errol a projektrõl, és csinálna egy sci-fi ûrszim.-et hasonló komplexitással. Csak sajnos rétegjáték lenne.
Abszolút nem lassú a Delta szvsz. Csak mikor kicsit megtorpan az emelkedésben, akkor én mindig rásegítek a hover hajtómûvel és seperc alatt megvan a 300km.
Na sikerült pályára állni a Deltával egy idõre :) De csak 140km-en csináltam, és egy idõ után visszazuhantam. Rohadt lassan emelkedik a delta, még 90 fokban is, ez normális? Mert nem nagyon tudom mihez viszonítani. Igaz így belegondolva elég hosszú idõ lehet olyan magasra felmenni.