Üdv!Letöltöttem az OGLA klienst,de nem megy.Elíndítom(ng-vel),elkezd tölteni,majd kapok két hibaüzenetet,hogy az eljárás belépési pontja ne található a Dll-ben(vagy valami ilyesmi).Az OGLÁ-t innen töltöttem le:http://orbides.1gb.ru/ogla.php,a kapott zip-et az orbiter mappájába kicsomagoltam.
Megtudná valaki mondani, miért nem tudom az Orbiter NASSP Apollo programban a szélsõ, alsó, felsõ 2d-s mûszerfalakat elérni? Csak a középsõ, meg a két oldalsó mûszerfal látható. Ctrl-felcurzor váltásra pl. csak a világítást kapcsolja le meg fel.
Sziasztok! Feltettem az új Orbitert és a föld L14 -es bigyóját, amit szerintem rosszul jelenít meg. Egy kicsit el van csúszva, kb. 10 méterrel. Most ezzel az a probléma, hogy az összes küldetést a felszállópályától balra a fûben kezdõdik.
Ismerõs valakinek ez a probléma?
kérdés! Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni! Orbiter honlapjáról leszedtem az Orbiter 2010 Base Install pakkot, meg a patch-et is rátettem, meg minden texture pakkot bemásoltam, mégsem megy, próbáltam 32-bites XP alatt és 64-bites Win 7 alatt, meg se nyikkan, mindig ugyanavval a hibával dob ki, pedig a Video menüben vagy RGB-ét választok amire csak fehér ablak jön ki indításkor, vagy 3D HAL meg hasonlókat is választhatok, indításkor akkor meg mindig ez az ablak fogad, tegnap egész éjszaka ezen agyaltam, valakinek valami ötlete lenne, megköszönném!!
Van valami összegzõ errõl a játékról, hogy hogy kell csinálni?
Ja, és melyik a legrissebb? a v10083-as?
2006-os verzió sem indul, régi gépemen az ment, itt valami hardveres ütközés lesz, talán a videókarim nem tetszik a programnak, elég nagy szopás...
Sziasztok! Valaki próbálkozott olyan globális felhõzet készítésével,ami a felszíni textúrákhoz hasonlóan 9,10,11,...felbontási szintû? A PLTEX a felhõzetet csak 8-as szintig képes elkészíteni.
Sziasztok! Letöltöttem a legújabb ISS-t,normál futtatásban(D3D9)az FPS:12 ! Esetleg valaki tudja,(emlékszik)hogyan kell úgy indítani a programot,hogy (mint,ahogy az ogla kliens esetén) szerverként érzékelje a D3D9 klienst,mert így állítólag 30-36 az fps a készítõ szerint. Egyébként más kiegnél is van utalás erre a fajta futtatásra. A D3D9 klienshez meg van egy fejlesztés az orbiterhez,amit nem tudom honnan lehet leszedni D3D9CliensRC39, és D3D9Cliens..RC41. Az alap D9x legfrissebb csomagot telepítettem az ms. oldaláról (2010_febr.) XP-t, SP3 használok egy 9800GT kártyával. Köszönöm a segítséget elõre is.
Béta kell hozzá, majd kiderül javul e tõle a sebesség.
Köszi,félre olvastam valamit,de már beindult 2010P1+D3D9 RC41 klienssel és az orbiter_NG.exe indítás után a szokásos módon plugint bepipálni. Nálam így már 50 az FPS ! Arra kell már csak rájönnöm, miért csúszik szét dokkolás után a Shuttle vagy más dokkoló jármmû ? A PMA2dummy -hoz dokkolásnál van ez.
A béta nem indult el sajnos rátelepítgetéssel. Se baj így is lesz mit gyakorolnom.:)
nálam sem, a retkes fos microsoftos visual c++ librarykat hiányolja (amit persze alig lehet kiszedni ebbõl a redvás rendszerbõl, mert vista óta már értelmetlen hülyeségeket illik a hibaüzenetbe írni, eventlogba kell rakni a szintén nem túl értelmes de valamennyire informatív hibaüzenetet), amibõl mind fent van.
Magyar nyelvû videó a kezdeti lépésekrõl. DGIV. használatával.
Magyar nyelvû videó. Reentry. Biztonságos visszatérés a légkörbe.
mazsi6000: a DgIV megtanulásához ez jól jön,mert ezzel még nem foglalkoztam, köszi,hogy idõt szakítottál erre. Régebben ebben az alkategóriában az XR5 Vanguard-ot tanultam meg. Lenne egy kérdésem is: A D3D9X kliens a rakétás modellekhez jó,mert nem úgy látom és ha nincs domborzat,akkor maradok a D7-nél.
DGIV. Dokkolás
Hello Buke: Én úgy tudom, hogy domborzat a D3D7X ben sincs. Domborzatot egyedül az OGLA kliensben (Open GL-t használ)lehet varázsolni a játékba. Az hogy a rakétás modellek jók e aD3D alatt ki kell próbálni. Vagy jók alapból, vagy idõvel elkészítik a jó verziókat. Figyelni kell az orbit hangarban a feltöltéseket. A Delta Glider IV. sem ment alapból D3D9-11x alatt, aztán elkészítették a müködõ verziókat.
Van domborzat (orulex),a rakétás próbákon túl vagyok, sajna nem igen mennek. Viszont megjött a kedvem a videók láttán egy manuális vezérlésû rakétás videó elkészítésére,föld-hold-föld útvonalon. A navigáció az IMFDv5.5 lesz. Megdolgoztat rendesen ez a program így, egy év kihagyás után. Scenario fájl is lesz hozzá,de kénytelen vagyok ezt a videó hosszúsága miatt leegyszerûsíteni. Gondolom 2 X 90 perces az nem sok.
Sziasztok! Feltöltöttem egy ESA rakétás hold küldetést eddig 5 részben,az utolsó,6.rész hamarosan kész lesz. A küldetés fájlait is felteszem minél hamarabb. A videók valamilyen oknál fogva kis és nagy lejátszási módban nem élesek, ezért ajánlott teljes képernyõs módban lejátszani, ekkor pár másodperc múlva kiélesednek és ezután már a nagy képernyõs módban is elfogadható lesz az élesség.
Remélem ezzel a videóval sokat tudok segíteni az orbitert kedvelõknek:)
Nagy kihagyásom volt az Orbiter terén. Ha még nézi valaki eme fórumot, meg tudná mondani hogy mi a legfrissebb, legrealisztikusabb ISS + Szojuz TMA kombó addon? Köszönöm!
Kijött az ORBITER 2016 release!
Nagyon régóta vártam ezt a megjelenést -- még a bétákat se néztem -- tényleg vizuálisan nagyot fejlődött, de még jó pár add on nem megy. XR5 megy! A nagyobb gond,hogy játék után az op.rendszerem (win 7 Ultimate x64) betűi elvesztik élsimításukat, nem tudom másként jellemezni. Szóval megvárom még az esetleges javításokat, ha éveket tudtam várni erre. Borisz80: én most a iss_AtoZ2_USA nevűt töltöttem le,működik rendben,orosz és usa,de a belső nézetre váltásnál (F1) leáll (mondjuk nem kéne használnom:S) A Harmony modul 2 dokkolója fogadja a siklót, tehát ezt kell megadni megközelítésnél, nem a közvetlen csatlakozó "elemet" , ami P2dummy... néven van listázva. A Spacecraft3 dll szükséges hozzá. vinka's spacecraft. Orosz járművel még nem mentem soha és történelmivel sem. Az 2016-os IMFD 5.6-ot fogom majd megnézni,ha majd újra telepítem az egészet,mert egy két kieg. miatt semmi nem indul el.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne azokhoz az Orbiter2016-ot használókhoz akiknél megy a bázis szinkron mfd v3.0 2016,hogy milyen módon telepítettétek? Én minden végig csinálok a leírás szerint,( 2 dolog installja ), de nem jelenik meg a műszer. OP.: Win7.sp1 Ultimate. 64 bit. Az Orbiter 32 bites nem? Hibaüzenet: MSVCP140.dll hiányzik a gépről. Pedig ott van. Ha átteszem ezt a dll-t a 32 bites windows mappába, a SysWoW64-be akkor nem hiányolja,de a helyzet ugyanaz; modul aktiválás után sem jelenik meg az mfd. Valami keveredés lehet a vc runtime-ba ,mert lehet ,hogy a program ...csak a 32 bitest olvassa viszont az installnál nekem egyből a x64 települ.
Üdv.! Megnéztem az IMFD5.6 megy,eljutottam vele a Marsig. Az ISS AtoZ nevű kieg. belső nézet gondját sikerült egy szokványos trükkel kijavítanom; a scenario fájlban egyszerűen törölni kell a mindkét oldali MFD-re HUD-ra vonatkozó hivatkozást. Utánna már a belső nézet is megy F1-el és nyílnak az mfd-k is. A Kupolában érdemes nézelődni, nem semmi a látvány. Utoljára szerkesztette: buke, 2016.09.14. 16:23:16